Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #10

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Lestrange01

Berichten: 2807
Geregistreerd: 20-01-14

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-22 19:58

_San87_ schreef:
Lestrange01 schreef:
Ik woon niet in een grote stad maar het begint nu al, veel vuurwerk, ik hoor alarmen overal van auto's en heel veel geschreeuw buiten.

Marokko heeft gevoetbald. Misschien heeft t daarmee te maken :=?


Ja dat bedoel ik, wedstrijd is 5 minuten over en het is gelijk al gedoe. Ik woon in een hoekhuis, met een hele kleine parkeer plaats direct naast ons huis waar geen camera's zijn en goed verstopt. Dus wij hebben vaak overlast, maar daar zitten ze nu dus te klooien met vuurwerk en auto's

Vind een beetje vuurwerk vlak na een wedstrijd geen probleem, maar heel veel geschreeuw en gedoe met auto's is niet oke

Kana

Berichten: 9056
Geregistreerd: 04-01-04
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-22 20:00

Lestrange01 schreef:
Ik woon niet in een grote stad maar het begint nu al, veel vuurwerk, ik hoor alarmen overal van auto's en heel veel geschreeuw buiten.

Ook mijn ergenis. Vind het net dieren hoe zo alles slopen als Marokko wint.

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Berichten: 41589
Geregistreerd: 18-05-09
Woonplaats: Het bos

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-22 20:01

Lestrange01 schreef:
_San87_ schreef:

Marokko heeft gevoetbald. Misschien heeft t daarmee te maken :=?


Ja dat bedoel ik, wedstrijd is 5 minuten over en het is gelijk al gedoe. Ik woon in een hoekhuis, met een hele kleine parkeer plaats direct naast ons huis waar geen camera's zijn en goed verstopt. Dus wij hebben vaak overlast, maar daar zitten ze nu dus te klooien met vuurwerk en auto's

Vind een beetje vuurwerk vlak na een wedstrijd geen probleem, maar heel veel geschreeuw en gedoe met auto's is niet oke

Ow sorry, ik las het als dat het vuurwerk weer afgestoken wordt omdat oud en nieuw er weer aan komt :=.

MyWishMax

Berichten: 25301
Geregistreerd: 14-11-05
Woonplaats: Zuid Holland

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #10

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-22 20:08

Hier dus wel gewoon vuurwerk ergernis. Alweer sinds september oktober een paar keer per week, november om de dag en laatste 2 weken elke dag... Ik haat het, houd je verd*m gewoon aan de regels en ga het al helemaal niet bij iemand anders in de poort of voor het huis afsteken.

En de lakse houding die hier is als je het meldt.

Nyaleti

Berichten: 6137
Geregistreerd: 05-04-10

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #10

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-22 20:16

Vind het echt bizar hoe het tekeer gaat na een wedstrijd van Marokko :=
Vorige keer werd er op het nieuws iets gezegd in de trant van "het is erg rustig in de grote steden. De ME is wel aanwezig en *iets* aan het doen" hallo, valt dat onder rustig?

-
Ik wordt gek van het zeurende gevoel in mn schouders door een ontsteking en de nek-schouder spieren die daardoor helemaal vast zitten. Ibu doet niks. Fysio duurt nog een paar weken.
Wordt er knettergek van en m'n humeur is er niet al te best door.

En eerlijk gezegd vrij weinig zin om morgen weer te gaan werken. Weet niet zo goed waarom maar krijg er weinig energie van ondanks dat het eigenlijk een hele leuke nieuwe baan is.

oomens

Berichten: 8812
Geregistreerd: 12-04-07
Woonplaats: 's-Gravenhage

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-22 20:20

Kana schreef:
Ook mijn ergenis. Vind het net dieren hoe zo alles slopen als Marokko wint.

Alleen als Marokko wint? Ik verwacht ook minstens zoveel gedoe als ze verliezen.
Laatst bijgewerkt door oomens op 06-12-22 20:22, in het totaal 1 keer bewerkt

Telpeva

Berichten: 14713
Geregistreerd: 26-08-06
Woonplaats: In de hoek

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-22 20:20

Nyaleti schreef:
Vind het echt bizar hoe het tekeer gaat na een wedstrijd van Marokko :=
Vorige keer werd er op het nieuws iets gezegd in de trant van "het is erg rustig in de grote steden. De ME is wel aanwezig en *iets* aan het doen" hallo, valt dat onder rustig?

-
Ik wordt gek van het zeurende gevoel in mn schouders door een ontsteking en de nek-schouder spieren die daardoor helemaal vast zitten. Ibu doet niks. Fysio duurt nog een paar weken.
Wordt er knettergek van en m'n humeur is er niet al te best door.

En eerlijk gezegd vrij weinig zin om morgen weer te gaan werken. Weet niet zo goed waarom maar krijg er weinig energie van ondanks dat het eigenlijk een hele leuke nieuwe baan is.

Misschien een suffe tip maar heb je al geprobeerd om je nek en schouders lekker warm te houden, met een coltrui of sjaaltje om ofzo. Ik heb door problematiek in mijn arm geregeld last van mijn nek en schouderspieren, voor mij helpt het om dat lekker warm te houden. De theorie erachter is dat de warmte zou meehelpen om de spieren te laten ontspannen, volgens mijn fysio.
Baat het niet dan schaadt het niet, denk ik.

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Berichten: 41589
Geregistreerd: 18-05-09
Woonplaats: Het bos

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-22 20:21

oomens schreef:
Alleen als Marokko wint? Ik verwacht ook minstens zoveel gedoe als ze verliezen.

Misschien nog wel meer :=.

oomens

Berichten: 8812
Geregistreerd: 12-04-07
Woonplaats: 's-Gravenhage

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-22 20:23

En dan is er ook nog de theoretische mogelijkheid van een finale Nederland-Marokko :=

Nyaleti

Berichten: 6137
Geregistreerd: 05-04-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-22 20:23

Telpeva schreef:
Nyaleti schreef:
Vind het echt bizar hoe het tekeer gaat na een wedstrijd van Marokko :=
Vorige keer werd er op het nieuws iets gezegd in de trant van "het is erg rustig in de grote steden. De ME is wel aanwezig en *iets* aan het doen" hallo, valt dat onder rustig?

-
Ik wordt gek van het zeurende gevoel in mn schouders door een ontsteking en de nek-schouder spieren die daardoor helemaal vast zitten. Ibu doet niks. Fysio duurt nog een paar weken.
Wordt er knettergek van en m'n humeur is er niet al te best door.

En eerlijk gezegd vrij weinig zin om morgen weer te gaan werken. Weet niet zo goed waarom maar krijg er weinig energie van ondanks dat het eigenlijk een hele leuke nieuwe baan is.

Misschien een suffe tip maar heb je al geprobeerd om je nek en schouders lekker warm te houden, met een coltrui of sjaaltje om ofzo. Ik heb door problematiek in mijn arm geregeld last van mijn nek en schouderspieren, voor mij helpt het om dat lekker warm te houden. De theorie erachter is dat de warmte zou meehelpen om de spieren te laten ontspannen, volgens mijn fysio.
Baat het niet dan schaadt het niet, denk ik.



Dankjewel :)
Ik heb inderdaad vaak een klein sjaaltje om en op het werk gelukkig een vest met hoge kraag. Warme spier gel voor in bed. Heb ook een hele fijne plakker die je de hele dag er kan houden en super werkt maar dat mag niet op ontstekingen dus durf ik nu niet meer te gebruiken -O-

Ik heb het ook gewoon chronisch koud, hoe warm ik me ook kleed dus loop ook veel met opgetrokken schouders wat natuurlijk echt niet mee helpt.

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Berichten: 41589
Geregistreerd: 18-05-09
Woonplaats: Het bos

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-22 20:24

oomens schreef:
En dan is er ook nog de theoretische mogelijkheid van een finale Nederland-Marokko :=

Ik hoop dat ze dan met scherp gaan schieten :').

Lestrange01

Berichten: 2807
Geregistreerd: 20-01-14

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-22 20:27

oomens schreef:
En dan is er ook nog de theoretische mogelijkheid van een finale Nederland-Marokko :=


Dan wordt het helemaal ellende.. ik denk echt dat het dan compleet uit de hand loopt

DeEenhoorn
Berichten: 2936
Geregistreerd: 23-05-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-22 20:28

Ik kom even binnenvallen met een ergernis die 'stagiair' heet |o deze man is 13 jaar ouder dan dat ik ben, en verstand is ver te zoeken, net als luisteren... dat kan ie ook niet, aangezien hij rustig 6x op een dag précies dezelfde vraag stelt over hele simpele dingen. Niet alleen ik ben klaar met hem, maar het groepshoofd en de afdelingsleider op mn werk wilden hem al bijna wegsturen omdat het echt heel irritant aan het worden is. En dan nog niet gesproken over de vele uren afwezigheid die in ons opzicht absoluut onnodig zijn

Kana

Berichten: 9056
Geregistreerd: 04-01-04
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-22 20:29

_San87_ schreef:
oomens schreef:
En dan is er ook nog de theoretische mogelijkheid van een finale Nederland-Marokko :=

Ik hoop dat ze dan met scherp gaan schieten :').

Op zn minst hele hoge boetes voor de idioten die rotondes enzo blokkeren.

Je zal maar een noodgeval hebben ofzo.

MarlindeRooz
Correspondent

Berichten: 33791
Geregistreerd: 27-02-10
Woonplaats: Apeldoorn

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #10

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-22 20:39

Door een val van een paard in januari heb ik nu na krachttraining zoveel pijn aan m’n schouder dat ik vrijwillig sta ipv zit/lig want dat doet best pijn. :=

chanicha

Berichten: 12153
Geregistreerd: 14-08-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-22 20:50


xPabloBokt

Berichten: 9397
Geregistreerd: 15-06-12
Woonplaats: Helmond

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-12-22 20:55

_San87_ schreef:
oomens schreef:
En dan is er ook nog de theoretische mogelijkheid van een finale Nederland-Marokko :=

Ik hoop dat ze dan met scherp gaan schieten :').


Idd, kunnen ze vast snipers overal op het dak leggen :+

chanicha

Berichten: 12153
Geregistreerd: 14-08-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-22 21:11

Misschien dat ze dan eens luisteren want waarschuwen en arresteren helpt niet :)*

Shenavallie
Berichten: 11576
Geregistreerd: 12-08-06
Woonplaats: Waar ik dacht dat het nog groen en rustig is

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-22 21:21

Anastasia24 schreef:
Ik kom me even ergeren over de update 2h22 van windows 11. Zou toch denken dat aan zoiets wel mensen met verstand werken. Was nou maar bij windows 10 gebleven. |(

Ik heb nog Windows 7... :o

Myfairytale
Berichten: 5385
Geregistreerd: 26-05-06

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #10

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-22 21:33

Eigenlijk geen ergernis, maar verdrietig... Salinero is overleden.

saskiaojan

Berichten: 7240
Geregistreerd: 29-11-06
Woonplaats: friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-22 21:51

Berdien schreef:
Achterlijke blonde lomperik die haar nieuwe, dure deken al gemold heeft. Ze heeft hem nog geen 10 dagen op gehad ;( :x

(Weten jullie of er zaken zijn waar je een nieuwe gesp (voorsluiting) er weer aan kan laten zetten? De gesp in kwestie is niet meer onder ons, die is ook vakkundig weg gemoffeld) )

Ik breng mijn dekens naar de paardewasserij in wijnjewoude, die kunnen veel repareren.

Hilary

Berichten: 9203
Geregistreerd: 22-05-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-22 21:55

DeEenhoorn schreef:
Ik kom even binnenvallen met een ergernis die 'stagiair' heet |o deze man is 13 jaar ouder dan dat ik ben, en verstand is ver te zoeken, net als luisteren... dat kan ie ook niet, aangezien hij rustig 6x op een dag précies dezelfde vraag stelt over hele simpele dingen. Niet alleen ik ben klaar met hem, maar het groepshoofd en de afdelingsleider op mn werk wilden hem al bijna wegsturen omdat het echt heel irritant aan het worden is. En dan nog niet gesproken over de vele uren afwezigheid die in ons opzicht absoluut onnodig zijn

Volgende keer lichtelijke verwarring toneelspelen “ehh wacht, even ehhh, wat gaf ik een uur geleden als antwoord op deze vraag?”
En daarna “wat heb je nodig om te onthouden wat ik je vertel?”

Rawr

Berichten: 2824
Geregistreerd: 21-01-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-22 22:12

M'n lange haar. Na twee en een half jaar is het wel mooi geweest.

Afspraak bij kapper is gemaakt, hopelijk laat ik het dit keer niet uit m'n hoofd praten. :\

Anoniem

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #10

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-22 22:20

Foto! :D

Anoniem

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #10

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-22 22:21

"Nee, we willen je InDesign bestand [dat door de klant is bekeken en goedgekeurd] niet, we maken ons eigen bestand met jouw foto's." En dit is exact waarom iedereen een hekel aan je heeft, gast. :+ Je bent niet de enige die weet waar hij mee bezig is.