Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 471 van de 599 [ 14954 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 468, 469, 470, 471, 472, 473, 474 ... 599  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

Waarom ben jij blij vandaag?

 
Profiel   

Ik mag op sollicitatiegesprek komen bij een baan die ik superleuk vind (weet ik gelukkig uit ervaring), maar dan dichter bij huis! *\o/*
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-12-22 15:36 



 
Profiel   

[ img ]
Maakt die plafonddienst toch minder vervelend

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-12-22 01:49 



 
Profiel   

6,1 op een heel moeilijk examen *\o/*

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-12-22 11:36 



 
Profiel   

Kittens die erg hard groeien en oogjes open hebben. <3 *\o/*

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-12-22 12:27 



 
Profiel   

Pony mag waarschijnlijk morgen naar huis *\o/*

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-12-22 12:29 



 

Eerste afspraak gehad met de psycholoog. Was aangenaam. Voelde vertrouwd. Binnen 2 weken weer een afspraak waar ik hopelijk wat handvatten kan krijgen, want nu was het vooral erg veel uitleggen wat er ooit allemaal is gebeurd.

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-12-22 15:01 



 
Profiel   

Ik ben blij want ik had een voorstel gedaan waarvan de Directie zei 'waarom hebben we dit zelf niet bedacht?' en dat zojuist ook is goedgekeurd door de OR en dus waargemaakt gaat worden :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-12-22 15:25 



 
Profiel   

Moestuin schreef
Eerste afspraak gehad met de psycholoog. Was aangenaam. Voelde vertrouwd. Binnen 2 weken weer een afspraak waar ik hopelijk wat handvatten kan krijgen, want nu was het vooral erg veel uitleggen wat er ooit allemaal is gebeurd.

Super fijn dat het vertrouwd aanvoelde!

Mijn zus is even bij de pony kijken op de kliniek. Toevallig net toen de hoefsmid met hem bezig was. Schijnbaar de leermeester van onze eigen hoefsmid die dus anderhalve week geleden nog is geweest. Ga er vanuit dat die hem even op zijn falie gaat geven. Kleine *\o/*

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-12-22 16:27 



 
Profiel   

Mijn vriend die diner maakt. <3 Doet hij regelmatig en vind ik altijd zo fijn!

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-12-22 17:53 



 
Profiel   

Dat we chinees gaan eten :9

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-12-22 18:28 



 
Profiel   

Ik ben héél blij vandaag, omdat er dinsdag iemand kwam kijken voor mijn veulen die te koop staat. Hij was positief en zei, nou moet ik er eigenlijk nog wel een veulen bij hebben, zodat hij niet alleen staat. Dus ik zeg; Heb er nog een staan die weg mag :)) Dus die ook even laten zien. Hij zou er even over nadenken.

Vanavond wou ik nét filmpjes gaan maken voor een andere geïnteresseerde, moest even lichtje van m'n mobiel hebben en zie dat ik bericht heb. Hij wil ze beide hebben *\o/*

Veulens zijn zo leuk samen, ene is geboren terwijl de ander er met z'n neus bovenop stond en nou gaan ze gewoon samen opgroeien. Vind afspenen altijd zo vreselijk, daarom word de oudste ook alweer 8 maand en staat hij nog bij zijn moeder.. Maar dit maakt het een stuk beter, ze gaan iig samen weg, hebben ze steun aan elkaar <3

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-12-22 00:29 



 
Profiel   

Daphne__ schreef
Ik ben héél blij vandaag, omdat er dinsdag iemand kwam kijken voor mijn veulen die te koop staat. Hij was positief en zei, nou moet ik er eigenlijk nog wel een veulen bij hebben, zodat hij niet alleen staat. Dus ik zeg; Heb er nog een staan die weg mag :)) Dus die ook even laten zien. Hij zou er even over nadenken.

Vanavond wou ik nét filmpjes gaan maken voor een andere geïnteresseerde, moest even lichtje van m'n mobiel hebben en zie dat ik bericht heb. Hij wil ze beide hebben *\o/*

Veulens zijn zo leuk samen, ene is geboren terwijl de ander er met z'n neus bovenop stond en nou gaan ze gewoon samen opgroeien. Vind afspenen altijd zo vreselijk, daarom word de oudste ook alweer 8 maand en staat hij nog bij zijn moeder.. Maar dit maakt het een stuk beter, ze gaan iig samen weg, hebben ze steun aan elkaar <3
[ Video ]


Wat super fijn dit zeg <3 gefeliciteerd!

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-12-22 06:28 



 
Profiel   

Tickets voor Top2000 cafe gescoord *\%/* 30 december eindelijk weer heen

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-12-22 11:49 



 
Profiel   

Spontaan weekendje weg geboekt voor komende nacht op de Veluwe :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-12-22 13:26 



 
Profiel   

[ img ]
Lekker pruttelvlees in het pannetje van Loes.

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-12-22 14:55 



 
Profiel   

Ik heb een moeilijke dag (vanavond lege huis zonder de overleden hond bij mijn ouders bezoeken) en mijn liefste vriendje ooit heeft zijn kerstpakket aan mij gedoneerd dus ik krijg een groot rituals pakket van hem. <3

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-12-22 14:56 



 

Wauw Marlinderooz, wat lief en fijn!

Ik ben blij omdat ze op de school van mijn dochter nu wekelijks soep willen uitdelen ivm kansarmoede. Ze hadden hiervoor een actie opgezet om geld bij elkaar te krijgen maar dat ging wat moeizaam. Ik heb de directie gecontacteerd en gevraagd: Wat kost die wekelijkse portie soep per week. School is niet al te groot en kwam op €50 (150 personen ongeveer) Ik heb gezegd: Prima, wij doen dit zakelijk. Stuur de factuur maar door en wij storten het. Directie vroeg of ze ons logo mochten voor aan het raam als bedankje en dit logo hebben ze ook in alle whatsapp groepen van school gezet met vermelding: Ouders van x storten met hun zaak x €50 voor een week soep!

Sindsdien hebben ze op 3 uur al 7 extra weken gesponsord gekregen en de directie appte mij net om mij te bedanken omdat ik het startschot heb gegeven onder de zelfstandigen om een week te doneren :D Daar kan ik blij van worden. Al 8 weken 1 keer per week een portie soep voor alle kinderen (en er zijn er genoeg die het nu kunnen gebruiken!)

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-12-22 16:20 



 
Profiel   

Moestuin schreef
Wauw Marlinderooz, wat lief en fijn!

Ik ben blij omdat ze op de school van mijn dochter nu wekelijks soep willen uitdelen ivm kansarmoede. Ze hadden hiervoor een actie opgezet om geld bij elkaar te krijgen maar dat ging wat moeizaam. Ik heb de directie gecontacteerd en gevraagd: Wat kost die wekelijkse portie soep per week. School is niet al te groot en kwam op €50 (150 personen ongeveer) Ik heb gezegd: Prima, wij doen dit zakelijk. Stuur de factuur maar door en wij storten het. Directie vroeg of ze ons logo mochten voor aan het raam als bedankje en dit logo hebben ze ook in alle whatsapp groepen van school gezet met vermelding: Ouders van x storten met hun zaak x €50 voor een week soep!

Sindsdien hebben ze op 3 uur al 7 extra weken gesponsord gekregen en de directie appte mij net om mij te bedanken omdat ik het startschot heb gegeven onder de zelfstandigen om een week te doneren :D Daar kan ik blij van worden. Al 8 weken 1 keer per week een portie soep voor alle kinderen (en er zijn er genoeg die het nu kunnen gebruiken!)


Ik word helemaal blij van je post <3

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-12-22 16:22 



 
Profiel   

Wauw super Moestuin zo zie je maar 1 iemand hoeft maar het goede voorbeeld te geven en dan volgen er vanzelf meer. Maar ook bewondering voor de school die dit wil gaan doen voor iedereen die het wat minder heeft.

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-12-22 16:35 



 
Profiel   

Positieve tussentijdse evaluatie op werk gehad. Ze willen graag dat ik blijf! *\o/* *\o/* *\o/*

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-12-22 18:26 



 
Profiel   

Flinke opslag gehad op het werk, nu hopen dat ik kan gaan leven ipv overleven onderhand. Wachten het factuur van de dierenarts maar even af :+

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-12-22 00:00 



 
Profiel   

Moestuin schreef
Wauw Marlinderooz, wat lief en fijn!

Ik ben blij omdat ze op de school van mijn dochter nu wekelijks soep willen uitdelen ivm kansarmoede. Ze hadden hiervoor een actie opgezet om geld bij elkaar te krijgen maar dat ging wat moeizaam. Ik heb de directie gecontacteerd en gevraagd: Wat kost die wekelijkse portie soep per week. School is niet al te groot en kwam op €50 (150 personen ongeveer) Ik heb gezegd: Prima, wij doen dit zakelijk. Stuur de factuur maar door en wij storten het. Directie vroeg of ze ons logo mochten voor aan het raam als bedankje en dit logo hebben ze ook in alle whatsapp groepen van school gezet met vermelding: Ouders van x storten met hun zaak x €50 voor een week soep!

Sindsdien hebben ze op 3 uur al 7 extra weken gesponsord gekregen en de directie appte mij net om mij te bedanken omdat ik het startschot heb gegeven onder de zelfstandigen om een week te doneren :D Daar kan ik blij van worden. Al 8 weken 1 keer per week een portie soep voor alle kinderen (en er zijn er genoeg die het nu kunnen gebruiken!)

Daar wordt ik ook blij van, wat lief en mooi <3

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-12-22 00:20 



 
Profiel   

Omdat ik nog aan het nagenieten ben van Volbeat *\o/*

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-12-22 10:13 



 

Keukeneiland tablet gekozen op een minivakje van 5 op 5 cm. Toch spannend als het er is of het echt wel past. Vandaag ‘echt’ kunnen passen en ben er super blij mee!


[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-12-22 14:49 



 
Profiel   

Gaaaaf
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-12-22 19:24 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 471 van de 599 [ 14954 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 468, 469, 470, 471, 472, 473, 474 ... 599  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen