Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 235 van de 500 [ 12481 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 232, 233, 234, 235, 236, 237, 238 ... 500  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #10

 
Profiel   

En dat is precies waarom ik naast dames kleding ook herentruien in mijn kast heb...

En die draag ik ook zonder enige vorm van gene.
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-01-23 14:22 



 
Profiel   

Also, vrouwenkleding in grotere maten wordt niet daadwerkelijk groter of langer, nee, je krijgt alleen grotere buik pouch erbij. Alsof iedereen met maatje L of groter een hoogzwangere dwerg is :roll:

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-01-23 14:40 



 
Profiel   

Je kan als vrouw zijnde gewoon mannen kleding kopen hoor, niemand die je tegen houdt :j

Ik heb echt een dikke domper op dit moment, therapie gaat verlengd worden maar weer een ander traject in -O-
Aan de andere kant wel blij want het is de onderzoek op diagnose traject, maar het liefst had ik gewild dat het helemaal niet nodig is

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-01-23 14:42 



 

Captain schreef
Ik ging met volle moed kleding kopen.

1. Tegenwoordig hebben vrouwen schijnbaar geen taille meer want alle truien zijn rechttoe, rechtaan, waardoor je op een vuilniszak lijkt.
2. De truien die wel taille hebben zijn alleen gemaakt voor hele korte mensjes, als je normale lengte hebt zit je de godganse dag die trui naar beneden te trekken.
3. Als je dan een trui tegen komt die een taille heeft, en normale lengte heeft dan hebben ze er weer een dom 'inspirerende' tekst op gezet, liefst in het Frans, oui oui.
4. Als je een trui tegen komt zonder taille, met normale lengte, en zonder vreemde tekst, ZITTEN ER GEEN MOUWEN AAN WANT WIE DRAAGT ER OOK MOUWEN IN DE WINTER?!?!?@?@?@@?@?@?@

Was ik maar een man. De mannen afdeling heeft gewoon leuke kleding. Wat een gezeik steeds. :roll:


Pfff gelukkig ligt het dus niet aan mij... Overal waar ik altijd op zoek ben naar leuke truien idd altijd of teksten er op, of van die gaten truien, of van die "cropped" dingen of hoe je dat noemt, van die korte dingen. Ik kan dus ook nergens leuke truien vinden. Misschien toch ook eens bij de mannen afdeling kijken dan..

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-01-23 14:44 



 
Profiel   

Mannen truien zijn te wijd bij de schouders en als ik ze.kleiner koop zijn ze vaak weer te smal bij m'n heupen. :+

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-01-23 14:49 



 

Dit is meer een algemene ergernis niet specifiek van vandaag maar ik ben ook benieuwd wat jullie hiermee zouden doen.
Dit is mijn tuin, hij moet helemaal nog aangepakt worden en opnieuw ingericht. Maar zoals je ziet ligt er allemaal troep in. Dit komt van de slager/groenteboer die naast mijn huis zit. Ik heb nog geen schutting dus als zij spul weg gooien waait het waarschijnlijk in mijn tuin, aan de andere kant komt er elke dag iets bij dat ik denk gooi je troep fatsoenlijk weg. Ik ben best wel milieubewust en baal er wel een beetje van dat er steeds plastic, karton en alles in m'n tuin ligt en als ik het moet oprapen ben ik elke dag bezig.
Ergens denk ik zeur niet je tuin ziet er niet uit, aan de andere kant vind ik het niet helemaal netjes. Ik geloof er niks van dat ze het niet zien want hun oprit is pal langs dit gras.
Vinden jullie dat ik dit moet aangeven bij hun (wat ik best lastig vind hoe ik dat zo vriendelijk mogelijk moet zeggen) of dat ik het zo moet laten en af en toe zelf het maar opruim en hopen dat als er een schutting omheen staat dat het niet meer zo makkelijk m'n tuin in slingert? :=

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-01-23 15:06 



 
Profiel   

Natuurlijk moet je dat aankaarten. Dit is gewoon raar. Ook al is jouw tuin (nog) niet op orde, het hoeft niet de vuilbak van de buurman te worden.
Gewoon doen, dat gesprek aangaan.
Op een moment dat de buurman het niet zo druk heeft zoiets als: "Dag Piet/buurman, ik wil even met u spreken over de tuin situatie. Doordat er geen afscheiding is tussen onze percelen, waait er nu regelmatig afval in mijn tuin. Dat vind ik niet prettig. Zou u er voor kunnen zorgen dat uw afval in afgesloten containers komt, zodat het niet in mijn tuin waait? Dat zou ik zeer op prijs stellen."

Succes!
En van het voorjaar lekker je tuin opknappen, incuslief hek :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-01-23 15:12 



 
Profiel   

Ik zou gewoon de politie bellen als mijn buren constant zulke geluidsoverlast geven. En bij het schreeuwen kan je nog mooi zeggen "Ik maak me een beetje zorgen over x", dan kunnen ze er ook niet per se boos om worden lijkt me

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-01-23 15:22 



 
Profiel   

Ik zou het ook zeker even bespreekbaar maken met de slagerbuurman :j

Ik moet nog douchen maaarrrrr DHL moet ook nog pakketje afgeven. 100% dat ze aanbellen als ik onder de douche stap.

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-01-23 15:28 



 
Profiel   

Op ruim 20 meter van mijn camper. Ik sta geparkeerd bij een AH voor boodschappen.
Papa in jagerskleding, voor hem uit jochie op loopfiets en voor zijn neus jong kind (m/v) in kinderwagen.
Jochie reed gewoon netjes zo het moest.

Pa ziet op 20 meter afstand mijn hond in de auto, begint afwisselend Lassie te roepen en te blaffen...

Nee fijn. Probeer je je hond te leren dat hij zijn snater houdt, wordt hij -letterlijk- afgeblaft door een volwassen kerel op tig meter afstand.



Oh, en Lassie, 1 ik denk dat de huidige jonge jeugd geen idee heeft wie Lassie is, 2 de mijne is een ander ras....
(Oke, er is fysieke gelijkenis, maar tis ongeveer de helft zo klein :') )

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-01-23 17:47 



 
Profiel   

Mensen die met een agressieve hond in een losloopgebied gaan wandelen. En dan ook hun hond los laten lopen. Hallo, doe een muilkorf om of houdt 'm aan de lijn.

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-01-23 18:26 



 
Profiel   

Ik ben gewoon zo tyfus chagrijnig en kan alleen maar zuchten en boos kijken.

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-01-23 18:26 



 
Profiel   

Mensen met een deo/parfum aura met bereik van 5 meter in het OV.

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-01-23 18:28 



 
Profiel   

Sowieso mensen die een halve liter parfum opspuiten, bah.

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-01-23 18:46 



 
Profiel   

luuntje schreef
Sowieso mensen die een halve liter parfum opspuiten, bah.



Kleine aanpassing;


Sowieso mensen


:')

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-01-23 18:48 



 
Profiel   

Dat ik geen 200 grams waterdichte deken kan vinden naar mijn zin :(

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-01-23 19:13 



 
Profiel   

Dat ik naar stal moest om mijn ponys binnen te zetten terwijl de paarden van de stalgenoten binnen werden gezet.. _-:(
Half uur heen rijden om ze alleen binnen te zetten en een half uur terug..
Mocht iemand een plekje weten voor 2 ponys rondom Drenthe/groningen..

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-01-23 22:14 



 
Profiel   

Iemand bood op marktplaats een inloopstal aan voor kleine pony’s
Volgens mij in zweeloo

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-01-23 22:26 



 
Profiel   

Niet echt een ergernis maar onze kleinzoon van vier die met onze dochter naar de HAP is want hij heeft een allergische reactie op een ieniemienie stukje walnoot!
Kan levensbedreigend zijn zei de arts -O-

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-01-23 22:27 



 
Profiel   

Chanicha wat eng.
Sterkte.
Hopelijk is er snel goed nieuws.

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-01-23 22:37 



 
Profiel   

Dank je Luuntje, dat is ook heel eng, hij heeft lippen waar ze nu heel veel geld voor betalen maar gelukkig klinken zijn luchtwegen schoon _/-\o_
Gelukkig mogen ze weer naar huis maar met een drankje en mocht het weer gebeuren 112 bellen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-01-23 22:50 



 
Profiel   

Alja schreef
Iemand bood op marktplaats een inloopstal aan voor kleine pony’s
Volgens mij in zweeloo

Dat is helaas te ver in Drenthe.. is voor mij 45min met de auto..

Zoek eerder iets rondom zuidlaren/tynaarlo/eelde/de punt/peize

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-01-23 22:55 



 
Profiel   

chanicha schreef
Niet echt een ergernis maar onze kleinzoon van vier die met onze dochter naar de HAP is want hij heeft een allergische reactie op een ieniemienie stukje walnoot!
Kan levensbedreigend zijn zei de arts -O-

Pfff. Sterkte

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-01-23 22:59 



 

chanicha schreef
Dank je Luuntje, dat is ook heel eng, hij heeft lippen waar ze nu heel veel geld voor betalen maar gelukkig klinken zijn luchtwegen schoon _/-\o_
Gelukkig mogen ze weer naar huis maar met een drankje en mocht het weer gebeuren 112 bellen.
Gelukkig met een sisser afgelopen, maar dat is schrikken!

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-01-23 22:59 



 
Profiel   

Ik erger me aan het feit dat ik koorts heb/ziek ben voor de 2de keer deze maand, ik ben al in geen jaren ziek geweest, maar wat er nu heerst heeft me goed te pakken -O-
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-01-23 23:09 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 235 van de 500 [ 12481 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 232, 233, 234, 235, 236, 237, 238 ... 500  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen