Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #10

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Ineke2

Berichten: 33114
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Spijkenisse

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #10

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-23 23:13

Chanicha dat is heel erg schrikken, fijn dat het goed is afgelopen :knuffel:

Optiwolk

Berichten: 4783
Geregistreerd: 22-02-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-23 23:20

Alja schreef:
Dat ik geen 200 grams waterdichte deken kan vinden naar mijn zin :(


Ik heb er eentje gescoord bij kramer, die hebben winterkortingen nu

En heb vandaag maar aan de DA gevraagd of hij aan tienbeurtenkaarten doet.
Ik zit nu op twee weken aan vijf visites (drie voor paard 1, twee voor paard 2) dus ik heb ze wel gauw vol denk ik.
Ook twee keer spoedje int weekend… :$

chanicha

Berichten: 12153
Geregistreerd: 14-08-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-23 23:31

Dank jullie wel _/-\o_

Ze heeft net hem al vaker dingen meegemaakt zoals koortsstuipen dat ze hem slap in haar armen hield en is gaan reanimeren, ze is gastouder dus wist gelukkig hoe ze dat moest doen.
Hij is de jongste van drie kinderen maar met die andere twee nog nooit van die dingen meegemaakt gelukkig.

Boheme

Berichten: 2104
Geregistreerd: 05-04-05
Woonplaats: Dordrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-23 23:41

_Lois_ schreef:
Ik erger me aan het feit dat ik koorts heb/ziek ben voor de 2de keer deze maand, ik ben al in geen jaren ziek geweest, maar wat er nu heerst heeft me goed te pakken -O-



Beterschap, ik ben sinds juni voor de 8ste keer ziek, geen idee wat er heerst of wat het is, symtomen zijn steeds hetzelfde, verkouden, 40graden koorts, hoesten, hoofdpijn en algehele malaise. Word en knettergek van.

Boheme

Berichten: 2104
Geregistreerd: 05-04-05
Woonplaats: Dordrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-23 23:53

chanicha schreef:
Dank jullie wel _/-\o_

Ze heeft net hem al vaker dingen meegemaakt zoals koortsstuipen dat ze hem slap in haar armen hield en is gaan reanimeren, ze is gastouder dus wist gelukkig hoe ze dat moest doen.
Hij is de jongste van drie kinderen maar met die andere twee nog nooit van die dingen meegemaakt gelukkig.



Oh wat eng, heel veel beterschap voor de kleine man en sterkte voor jullie.

Fortitude

Berichten: 3086
Geregistreerd: 03-08-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-23 23:59

Aan de glijbaan in de dierentuin.

Ik had een legging aan en ging met mijn 2 jarige dochter van de hoge indoor glijbaan. Ik vloog er als een net gelanceerde maanraket vanaf en schoot dus VER voorbij het einde van de glijbaan. Maarja, ik had nog ergens mijn mini-mens vast dus die gered en vervolgens zelf 2 bebloede, geschaafde knieen en een bloedende, bont en een blauwe elleboog :') maarrrrr de dwerg had niks, die wilde nog een keer -O-

Dit soort dingen gebeurd ook echt alleen bij mij _O-

Suliko

Berichten: 4312
Geregistreerd: 06-12-14
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-23 00:52

Warmwaterkruik die scheurde. De eerste keer dat dat gebeurde 8 jaar geleden leverde me dat een spoedrit met de ambulance op vanwege brandwonden. Sinds een jaar durf ik er weer een te gebruiken, alleen met warm water. Zit ik opeens met een doorweekt matras en deken. :\
Hoe moet ik nu dan mijn voeten en buik warmen? |( (Heb geen magnetron, dus pittenzak wordt hem niet)

Maddy_Paola

Berichten: 1330
Geregistreerd: 19-04-17

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-23 00:55

Suliko schreef:
Warmwaterkruik die scheurde. De eerste keer dat dat gebeurde 8 jaar geleden leverde me dat een spoedrit met de ambulance op vanwege brandwonden. Sinds een jaar durf ik er weer een te gebruiken, alleen met warm water. Zit ik opeens met een doorweekt matras en deken. :
Hoe moet ik nu dan mijn voeten en buik warmen? |( (Heb geen magnetron, dus pittenzak wordt hem niet)


Zo'n warmtekussen of dekentje van bijvoorbeeld stoov? Je hebt meer merken die dat soort producten hebben, deze zijn op accu dacht ik, anders ouderwets elektrische deken

Zebrastreep

Berichten: 9753
Geregistreerd: 27-08-19
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-23 02:29

Ugh morgen regen voorspeld , kan de winter gewoon weer een keer opbokken.

Vervelende is ook dat elk weerbericht wat anders zegt en buienradar er vaker naast zit dan goed.

Captain

Berichten: 21373
Geregistreerd: 15-10-08

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #10

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-23 05:08

poedersuiker die net de prullenbak uit een speelparkje hebben gesloopt met een hoop kabaal. Schrok me dood. Nu dus klaarwakker.

Hoop dat ze wormpjes krijgen.

Schuur_

Berichten: 4878
Geregistreerd: 09-08-05

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #10

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-23 08:53

Ik heb een elektrisch onderdeken van beterbed. Uurtje voor ik naar bed ga zet ik hem en trek de dekens eroverheen. Als ik dan in bed stap is het heerlijk warm.

MarlindeRooz
Correspondent

Berichten: 33790
Geregistreerd: 27-02-10
Woonplaats: Apeldoorn

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #10

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-23 10:50

M’n oppashond die de hele dag het vloerkleed aan het likken is. Overal. Correcties helpen niet. :=

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Berichten: 41589
Geregistreerd: 18-05-09
Woonplaats: Het bos

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-23 10:52

MarlindeRooz schreef:
M’n oppashond die de hele dag het vloerkleed aan het likken is. Overal. Correcties helpen niet. :=

Is hij niet misselijk?

MarlindeRooz
Correspondent

Berichten: 33790
Geregistreerd: 27-02-10
Woonplaats: Apeldoorn

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #10

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-23 10:53

Nee hij vind het gewoon allemaal lekker ruiken naar andere hondjes. En eten. Deed hij gisteren ook al de hele tijd en hij toont verder niet misselijk. :=

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Berichten: 41589
Geregistreerd: 18-05-09
Woonplaats: Het bos

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-23 10:56

MarlindeRooz schreef:
Nee hij vind het gewoon allemaal lekker ruiken naar andere hondjes. En eten. Deed hij gisteren ook al de hele tijd en hij toont verder niet misselijk. :=

Ow, irritant :').

luuntje

Berichten: 13971
Geregistreerd: 18-08-04
Woonplaats: Nieuw-Vennep

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-23 10:56

Chanica is de nacht goed gegaan met je kleinkind?

chanicha

Berichten: 12153
Geregistreerd: 14-08-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-23 11:02

Boheme schreef:
chanicha schreef:
Dank jullie wel _/-\o_

Ze heeft net hem al vaker dingen meegemaakt zoals koortsstuipen dat ze hem slap in haar armen hield en is gaan reanimeren, ze is gastouder dus wist gelukkig hoe ze dat moest doen.
Hij is de jongste van drie kinderen maar met die andere twee nog nooit van die dingen meegemaakt gelukkig.



Oh wat eng, heel veel beterschap voor de kleine man en sterkte voor jullie.


Dank je wel!
Het gaat weer goed met hem :j

Luuntje dank je wel!
Nacht is goed gegaan en hij is nu weer redelijk de oude gelukkig!

Berdien

Berichten: 64515
Geregistreerd: 19-09-04
Woonplaats: Groningen

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #10

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-23 11:04

Wpaard, de Wedbroeck al geprobeerd? Al weet ik niet of er nu plek is. Anders eventueel Tinkerplein in Noordlaren, daar is nu sowieso wel plek.

Zoooo moe. En zooooo geen zin in longonderzoek van dinsdag.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-23 11:39

Ik begin m'n gezelschap in de buurt steeds meer te missen. Doe wel hard mijn best om buiten te komen, bezig met vrijwilligerswerk allemaal dingen om hopelijk nieuwe mensen ook te ontmoeten maar ik heb 7 jaar naast een vriendin gewoond waar ik regelmatig ff heen ging als ik me alleen voelde of gewoon zin had om te kletsen, en andersom ook.
Hier heb ik mijn ouders wel meer in de buurt wonen (5 km) maar die heb ik al tig keer uitgenodigd om gewoon eens gezellig langs te komen maar dat kan ook steeds niet blijkbaar, en ik vind het gewoon lastig om mensen uit te nodigen. Heb één vriendin in het dorp die er echt wel voor me is maar we kennen elkaar nog niet zo lang en het valt me steeds meer op dat ze niet zoveel over zichzelf verteld en vragen wat lijkt te ontwijken, en soms ook gewoon totaal niet reageert dus wat ik daar mee moet weet ik ook niet zo goed..

hagelslag
Berichten: 9021
Geregistreerd: 18-09-10

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #10

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-23 12:03

Paard die even gaat slapen
Uiteraard heel fijn... Maar we zouden bijna met zadel etc naar buiten stappen om te rijden...
Dus nu wachten we tot ze klaar is met slapen Afbeelding

luuntje

Berichten: 13971
Geregistreerd: 18-08-04
Woonplaats: Nieuw-Vennep

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #10

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-23 12:11

Chanicha wat fijn dat je kleinkind goed gaat.

Koude handen.

Shenavallie
Berichten: 11575
Geregistreerd: 12-08-06
Woonplaats: Waar ik dacht dat het nog groen en rustig is

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-23 12:46

chanicha schreef:
Dank jullie wel _/-\o_

Ze heeft net hem al vaker dingen meegemaakt zoals koortsstuipen dat ze hem slap in haar armen hield en is gaan reanimeren, ze is gastouder dus wist gelukkig hoe ze dat moest doen.
Hij is de jongste van drie kinderen maar met die andere twee nog nooit van die dingen meegemaakt gelukkig.

Jeetje, dat is pittig!

chanicha

Berichten: 12153
Geregistreerd: 14-08-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-23 13:18

Nou dat was echt eng hoor, bah!

Wpaard

Berichten: 469
Geregistreerd: 08-12-17

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-23 13:20

Berdien schreef:
Wpaard, de Wedbroeck al geprobeerd? Al weet ik niet of er nu plek is. Anders eventueel Tinkerplein in Noordlaren, daar is nu sowieso wel plek.

Zoooo moe. En zooooo geen zin in longonderzoek van dinsdag.

Wedbroek tynaarlo neemt geen Shetlanders aan. Tinkerplein moet ik even over na denken want ze hanteert dezelfde prijs voor een shetlander als een tinker..

Zebrastreep

Berichten: 9753
Geregistreerd: 27-08-19
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-23 14:20

Alle scenario door mijn hoofd wat er op de eerste buitenrit zou kunnen gebeuren en je raad het al mevrouw was super braaf! Ben echt enorm trots op mijn ponykind!