Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 237 van de 500 [ 12481 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 234, 235, 236, 237, 238, 239, 240 ... 500  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #10

 
Profiel   

Tinkerplein neemt denk ik ook geen Shetlanders aan… of hij moet dat nu ineens wel willen.

Bijzonder jammer dat de kabouters niet vannacht toen ik weg was het huis hebben gepoetst ^) En dat de kat haar haarbal op meerdere plekken gedumpt heeft %)
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-01-23 14:36 



 

Vieze koude wind en miezerregen... -O-

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-01-23 14:37 



 
Profiel   

Ja echt de kou.
Ik word ook maar niet warm.
Zit bij de kachel met een dikke deken en blijft het koud hebben.

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-01-23 14:39 



 
Profiel   

Moeten dealen met type harde zakenman, terwijl ik dat zelf eigenlijk helemaal niet ben, eerder tegendeel.


Bah.

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-01-23 15:39 



 
Profiel   

De bom is gebarsten.Binnen enkele weken sta ik op straat.Vriend laat zijn gezin stikken en gaat zijn deel van het huis en een wei verkopen en dat allemaal voor die erfenis in het voordeel van zijn zus.
Ik moet mijn onlangs aangekochte wagen weer weg doen.
21 f*cking jaar heb ik alles,maar dan ook alles van vaste kosten,hypotheek,2/3 voedingskosten,schoolrekeningen,
verzekeringen,
kosten aan zijn wagens,boetes van hem,...betaald omdat hij het niet deed.

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-01-23 16:04 



 
Profiel   

Net een aangevreten herten kadaver gevonden in een bosje tegenover het huis. Hond zag z'n kans en had al een poot in zn bek %) dus snel gekeken, foto's gemaakt en door. Maar ik wil het beter bekijken, op onderzoek uit. Durf niet alleen, hond mag niet meer mee voor hij dat hert opvreet en m'n vader is niet thuis.
Goed luguber maar zoooo interessant.
Wil vooral weten of dit een wolf is geweest... Want die zijn dus nog helemaal niet in de omgeving gezien. Niet dat bij12 dit nog gaat onderzoekend, die doen alleen nog vee denk ik ;(

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-01-23 16:07 



 
Profiel   

Merlen schreef
De bom is gebarsten.Binnen enkele weken sta ik op straat.Vriend laat zijn gezin stikken en gaat zijn deel van het huis en een wei verkopen en dat allemaal voor die erfenis in het voordeel van zijn zus.
Ik moet mijn onlangs aangekochte wagen weer weg doen.
21 f*cking jaar heb ik alles,maar dan ook alles van vaste kosten,hypotheek,2/3 voedingskosten,schoolrekeningen,
verzekeringen,
kosten aan zijn wagens,boetes van hem,...betaald omdat hij het niet deed.


Aahhh dis niet fijn, echt echt niet
Heel veel sterkte

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-01-23 16:16 



 
Profiel   

Sterkte Merlen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-01-23 16:20 



 
Profiel   

Een dikke knuffel Merlen, veel sterkte gewenst de aankomende periode.

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-01-23 16:28 



 
Profiel   

Ach Merlen, wat heftig.
Op straat staan doe je vast niet, er is vast wel iemand waar je terecht kan.
Hij komt er nog wel achter wat die mist. Ik hoop dat jij erachter komt wat je vooral niet mist.

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-01-23 16:44 



 
Profiel   

Merlen schreef
De bom is gebarsten.Binnen enkele weken sta ik op straat.Vriend laat zijn gezin stikken en gaat zijn deel van het huis en een wei verkopen en dat allemaal voor die erfenis in het voordeel van zijn zus.
Ik moet mijn onlangs aangekochte wagen weer weg doen.
21 f*cking jaar heb ik alles,maar dan ook alles van vaste kosten,hypotheek,2/3 voedingskosten,schoolrekeningen,
verzekeringen,
kosten aan zijn wagens,boetes van hem,...betaald omdat hij het niet deed.

Sterkte, wat heftig :\. Het zal even poedersuiker zijn, maar uiteindelijk kom jij er als sterkste uit, gelukkiger dan ooit.

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-01-23 16:45 



 
Profiel   

Merlen schreef
De bom is gebarsten.Binnen enkele weken sta ik op straat.Vriend laat zijn gezin stikken en gaat zijn deel van het huis en een wei verkopen en dat allemaal voor die erfenis in het voordeel van zijn zus.
Ik moet mijn onlangs aangekochte wagen weer weg doen.
21 f*cking jaar heb ik alles,maar dan ook alles van vaste kosten,hypotheek,2/3 voedingskosten,schoolrekeningen,
verzekeringen,
kosten aan zijn wagens,boetes van hem,...betaald omdat hij het niet deed.

Oef, sterkte.

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-01-23 16:45 



 
Profiel   

Kan bokt iets voor je doen Merlen?

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-01-23 17:01 



 
Profiel   

Merlen schreef
De bom is gebarsten.Binnen enkele weken sta ik op straat.Vriend laat zijn gezin stikken en gaat zijn deel van het huis en een wei verkopen en dat allemaal voor die erfenis in het voordeel van zijn zus.
Ik moet mijn onlangs aangekochte wagen weer weg doen.
21 f*cking jaar heb ik alles,maar dan ook alles van vaste kosten,hypotheek,2/3 voedingskosten,schoolrekeningen,
verzekeringen,
kosten aan zijn wagens,boetes van hem,...betaald omdat hij het niet deed.


Heel veel sterkte Merlen, wat poedersuiker allemaal :(:)

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-01-23 17:10 



 
Profiel   

Och Merlen, ik hoop zó dat alles voor jou goed komt :\

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-01-23 17:18 



 
Profiel   

Sterkte Merlen! :(:)

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-01-23 17:19 



 
Profiel   

Hoewel er bij mijn ouders 2 slaapkamers leeg staan,willen die niet dat ik naar daar kom.De reden daarvoor is dat m'n vader denkt dat zij dan minder pensioen krijgen of meer belastingen moeten betalen.Dat is niet zo.Ik heb dat weken geleden al opgezocht.
Vriend was vorige week uiteindelijk,na maanden aandringen,naar zijn zus geweest.Daar heeft hij het slachtoffer gespeeld en nu denkt die dat hij geen geld heeft dankzij mij.
Ze zou hem vrijdag terug contacteren maar dat heeft ze niet gedaan.Nu is hij naar zijn andere zus.
Er zou sprake geweest zijn dat zussen zijn deel misschien konden overkopen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-01-23 17:22 



 
Profiel   

Ach Merlen, wat een situatie toch! Ik kan niets voor je betekenen, heb geen nuttig advies te geven.
Veel sterkte. :knuffel:

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-01-23 17:31 



 
Profiel   

Kan je vader of moeder niet zelf bellen naar die instantie? Dan weten ze het zeker.

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-01-23 19:10 



 
Profiel   

Dat ik in mijn eentje een bak van 764 gram bami in 2 dag op heb.

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-01-23 19:22 



 
Profiel   

Marcella schreef
Dat ik in mijn eentje een bak van 764 gram bami in 2 dag op heb.


Daar zou ik me ook aan ergeren als ik daar twee hele dagen voor nodig zou hebben…… O:)

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-01-23 19:27 



 
Profiel   

Een aow / pensioen word inderdaad niet beïnvloed door een kind wat bij de ouders intrekt. Ik werk bij de Sociale Verzekeringsbank en beantwoord dagelijks vragen van AOW’ers. Laat je ouders alsjeblieft bellen als ze zelf niet zeker zijn. Heel veel sterkte met deze situatie Merlen, dit verdien je niet :knuffel:

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-01-23 19:31 



 
Profiel   

Merlen je hebt er niets aan maar gemeende knuffel :knuffel:

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-01-23 19:40 



 
Profiel   

Ineke2 schreef
Een aow / pensioen word inderdaad niet beïnvloed door een kind wat bij de ouders intrekt. Ik werk bij de Sociale Verzekeringsbank en beantwoord dagelijks vragen van AOW’ers. Laat je ouders alsjeblieft bellen als ze zelf niet zeker zijn. Heel veel sterkte met deze situatie Merlen, dit verdien je niet :knuffel:


Merlen is volgens mij van België, ik weet niet hoe de regels daar zijn?

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-01-23 19:44 



 
Profiel   

Wat erg Merken, ik zou niet weten wat ik voor je zou kunnen betekenen, ik denk niets. Heel veel sterkte!
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-01-23 19:48 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 237 van de 500 [ 12481 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 234, 235, 236, 237, 238, 239, 240 ... 500  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen