Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #10

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Alja

Berichten: 25583
Geregistreerd: 05-10-02
Woonplaats: Emmercompas-cuum

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-23 14:28

MarlindeRooz schreef:
"Als jij weer eens gaat werken "??? Vind ik niet echt aardig Alja.

Oh maar dat bedoel ik niet zo
Ze is nu huismoeder van twee kleine apen en dat is ook al een job opzich…

MarlindeRooz
Correspondent

Berichten: 33780
Geregistreerd: 27-02-10
Woonplaats: Apeldoorn

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #10

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-23 14:29

Zeker gezien ze haar zeer gehoorzame en brave genen vast doorgegeven heeft. :')

Alja

Berichten: 25583
Geregistreerd: 05-10-02
Woonplaats: Emmercompas-cuum

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-23 14:29

MarlindeRooz schreef:
Zeker gezien ze haar zeer gehoorzame en brave genen vast doorgegeven heeft. :')

Kijk dat vind ik dan weer een onaardige aanname :+

Urbanus

Berichten: 44945
Geregistreerd: 05-02-08
Woonplaats: Tollembeek

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #10

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-23 14:30

Ik laat deze even gaan.

Alja

Berichten: 25583
Geregistreerd: 05-10-02
Woonplaats: Emmercompas-cuum

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-23 14:31

Urbanus schreef:
Ik laat deze even gaan.

Laat ook maar!
Ik bedoelde het echt aardig maar je kunt het lezen zoals je wil, sorry

Urbanus

Berichten: 44945
Geregistreerd: 05-02-08
Woonplaats: Tollembeek

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-23 14:32

Nee ik heb echt madslechte ervaringen met politie _O-

Marcella

Berichten: 36687
Geregistreerd: 24-04-01
Woonplaats: Ergens onder een brug.

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-23 14:35

MyWishMax schreef:
Fly_high schreef:
Gefeliciteerd!

Eenpersoonstaart is de beste taart :))


Het is cake geworden die nu in de oven staat. Maar die krijg ik niet in mijn eentje op :') ga het wel proberen natuurlijk. En zal ouders ook een plakje geven :+

Gefeliciteerd.

Cake kan je ook invriezen. :j

rien10
Berichten: 14643
Geregistreerd: 01-06-10

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #10

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-23 14:36

Kan wel. Opeten kan ook. *\o/*

Marcella

Berichten: 36687
Geregistreerd: 24-04-01
Woonplaats: Ergens onder een brug.

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #10

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-23 14:38

Heb nu ook trek in cake. Zal ik appel/kaneel cake gaan bakken.

fleurtjeuh
Berichten: 10309
Geregistreerd: 24-05-11
Woonplaats: Tussen het noorden en zuiden in nederland

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #10

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-23 14:44

Wij hebben laatst boterkoek met toevoeging gebakken.
En nu heb ik steeds zin in boterkoek, maar kan natuurlijk niet kneiterstoned zijn steeds :')
Oerdom natuurlijk om niet een 2e te bakken zonder toevoeging om op te vreten.
En nu heb ik ook zin in taart en cake.
Also, opa is snel stervende dus voel me super emotioneel en ben dat aan het onderdrukken dus ik wil vreten

MarlindeRooz
Correspondent

Berichten: 33780
Geregistreerd: 27-02-10
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-23 14:46

Alja schreef:
MarlindeRooz schreef:
Zeker gezien ze haar zeer gehoorzame en brave genen vast doorgegeven heeft. :')

Kijk dat vind ik dan weer een onaardige aanname :+

Ze weet wie het zegt. Een van de redenen dat ik geen kinderen wil is dat ik een vreselijk irritant kind was. :')

Fly_high

Berichten: 3298
Geregistreerd: 01-09-20

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-23 14:54

Niobe schreef:
Of voorzitter van de tweede kamer


vooral doen :j :=

Over tweede kamer gesproken, ik vroeg me al een tijdje af waarom een van mijn stalgenootjes zo'n verwende kreng kon zijn met weinig besef van het hele idee van achter je eigen reet opruimen of fatsoenlijk met anderen communiceren, en alleen problemen lijkt te ervaren in de trant van "welke auto wil ik nou het liefst voor mijn 18de verjaardag" :') Blijkt dat haar ouders allebei super duper bekende politici zijn alleen leef ik onder een steen _O-

Ik ben ook de enige hier zonder zo'n luxe paardenwagen met mijn naam erop en ouders die mijn paard d'r stront voor mij opruimen, hoe moet ik nu verder leven ;(

Anoniem

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #10

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-23 15:00

Spotify doet het niet. |(

M_D_H
Berichten: 17470
Geregistreerd: 01-10-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-23 15:55

Fly_high schreef:
Niobe schreef:
Of voorzitter van de tweede kamer


vooral doen :j :=

Over tweede kamer gesproken, ik vroeg me al een tijdje af waarom een van mijn stalgenootjes zo'n verwende kreng kon zijn met weinig besef van het hele idee van achter je eigen reet opruimen of fatsoenlijk met anderen communiceren, en alleen problemen lijkt te ervaren in de trant van "welke auto wil ik nou het liefst voor mijn 18de verjaardag" :') Blijkt dat haar ouders allebei super duper bekende politici zijn alleen leef ik onder een steen _O-

Ik ben ook de enige hier zonder zo'n luxe paardenwagen met mijn naam erop en ouders die mijn paard d'r stront voor mij opruimen, hoe moet ik nu verder leven ;(

Ik ben nu heel erg benieuwd naar wie die super duper bekende politici zijn :') _O-

Edit: RTL Heeft gewoon een heel nieuwsitem besteed aan politici die met elkaar daten, getrouwd zijn of kinderen hebben :') _O-

denisesilver

Berichten: 2875
Geregistreerd: 27-08-11
Woonplaats: Zwerf ergens door het land

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #10

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-23 16:19

Klanten die altijd de laatste dag met de btw aan komen kakken. En dan ook nog niet compleet. Altijd hetzelfde met klanten van deze relatiebeheerder. Voedt ze verdorie op |o

rien10
Berichten: 14643
Geregistreerd: 01-06-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-23 16:24

denisesilver schreef:
Klanten die altijd de laatste dag met de btw aan komen kakken. En dan ook nog niet compleet. Altijd hetzelfde met klanten van deze relatiebeheerder. Voedt ze verdorie op |o


Ik zit nu ook de aller laatste BTW te doen. Maar die klanten die echt niet op tijd zijn hebben gewoon pech bij mij. Wat ik niet heb, kan ik niet indienen.

Bij late klanten doe ik altijd wel voorwerken. Ik boek wel al veel vanuit de automatisch ingelezen bankmutaties. Dat scheelt wel tijd.

Roodvos

Berichten: 6652
Geregistreerd: 03-04-04
Woonplaats: Op een bult SiO2

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-23 16:28

MyWishMax schreef:
Dank jullie wel! :):) Voel ik me toch een beetje jarig.

Verder gebeld dat de monteur die tussen half 1 en half 5 zou komen nu al zo uitloopt dat ze niet weten of hij komt vandaag. Je zou maar vrij gevraagd hebben := Kon kiezen om af te wachten of nieuwe afspraak, maar nieuwe afspraak duurt weer x aantal dagen tot weken en ik wacht al bijna 2 weken met amper slaap hierdoor :+

Dus ik wacht maar af of hij komt. Ondertussen taart bakken en zelf opeten.

Twee plakjes cake, (aardbeien)jam ertussen, slagroom erop spuiten, chocolaatje en/of stukje fruit er bovenop: voilà slagroomtaart Y)(^)

(Verkeerde bericht gequote :') )

Luxorvalkje
Berichten: 1934
Geregistreerd: 06-03-09
Woonplaats: Haarlem

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #10

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-23 16:38

Aan jullie: Nu heb ik zin in taart / cake :Y)


Maar eigenlijk aan mijn appartement. In het begin had ik het niet zo door, maar volgens mij ikomt het door mijn eigen huis. Ik heb enorm last van droge lippen, uitgescheurde mondhoeken en droge ogen, daarnaast sinds kort ook een droog hoestje. In het weekend ook hoofdpijn. Doordeweeks heb ik dat minder, maar dan zit ik dus op kantoor.

Waarom zullen jullie denken? Ik was begin januari op vakantie en de klachten waren verdwenen. Inmiddels ruim twee weken terug en de droge ogen zijn weer terug. Daar had ik hiervoor nooit last van.

Boheme

Berichten: 2104
Geregistreerd: 05-04-05
Woonplaats: Dordrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-23 16:47

Luxorvalkje schreef:
Aan jullie: Nu heb ik zin in taart / cake :Y)


Maar eigenlijk aan mijn appartement. In het begin had ik het niet zo door, maar volgens mij ikomt het door mijn eigen huis. Ik heb enorm last van droge lippen, uitgescheurde mondhoeken en droge ogen, daarnaast sinds kort ook een droog hoestje. In het weekend ook hoofdpijn. Doordeweeks heb ik dat minder, maar dan zit ik dus op kantoor.

Waarom zullen jullie denken? Ik was begin januari op vakantie en de klachten waren verdwenen. Inmiddels ruim twee weken terug en de droge ogen zijn weer terug. Daar had ik hiervoor nooit last van.



Dat heeft mijn moeder ook, sick building syndroom noemen ze dat bij haar, komt door de ventilatie.

Pluisje1998
Berichten: 1235
Geregistreerd: 06-08-11
Woonplaats: Omgeving Dordrecht/Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-23 16:47

Femke_Tweety schreef:
Pluisje1998 schreef:
Aan mijn hoofd en de gigantisch overtrokken reacties die ik op dingen kan hebben. Nee brein, als een appgesprek stilvalt betekent dat niet meteen dat iemand je niet aardig vindt.

Mijn hoofd moet van zoiets altijd meteen iets heel groots maken, en het is zo vermoeiend


Een beetje dit idee?

[ [url=m/vhKhrG.jpg]Afbeelding[/url] ]



Het ís er wel, maar het is een kwestie van perspectief hoe groot/ernstig/gevaarlijk het is?




(Het feit dat dit plaatje op mijn telefoon staat zegt ook iets over mijn hoofd dus... :') )


Hahah, je precies dat idee.

Het ergste is dat de bewuste kant van mijn hoofd, weet dat ik me niet zo druk moet maken, en dat er een goede reden is dat ie niet reageert. Maar de onbewuste kant van mijn hoofd gaat gelijk in stress modus _-:(

Telpeva

Berichten: 14698
Geregistreerd: 26-08-06
Woonplaats: In de hoek

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-23 16:56

Luxorvalkje schreef:
Aan jullie: Nu heb ik zin in taart / cake :Y)

Ik heb net gehaald, mijzelf met de taart uitgenodigd bij familie en het daar samen opgegeten.
Mijn zelfdiscipline is weer ver te zoeken :+ Ik geef dit topic de schuld

Spoiler:
Het was een slof met aardbeien en frambozen :9 wàs

denisesilver

Berichten: 2875
Geregistreerd: 27-08-11
Woonplaats: Zwerf ergens door het land

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-23 17:08

rien10 schreef:
denisesilver schreef:
Klanten die altijd de laatste dag met de btw aan komen kakken. En dan ook nog niet compleet. Altijd hetzelfde met klanten van deze relatiebeheerder. Voedt ze verdorie op |o


Ik zit nu ook de aller laatste BTW te doen. Maar die klanten die echt niet op tijd zijn hebben gewoon pech bij mij. Wat ik niet heb, kan ik niet indienen.

Bij late klanten doe ik altijd wel voorwerken. Ik boek wel al veel vanuit de automatisch ingelezen bankmutaties. Dat scheelt wel tijd.

Hier idem. Ik moet nog een boeken en dan wachten tot de rest uit de review komt zodat ik kan insturen.

Hier werken we ook met automatische boekingsregels, maar als je collega's hebt die deze steevast verkeerd instellen, ben je alsnog alles aan het controleren. Drama. Had het er vorige week over met een collega, die zei letterlijk: "Als [oud-collega waar iedereen altijd met veel lof over sprak] haar rokje maar optilde was alles haar weer vergeven."

Sowieso de arrogantie hier op kantoor bij sommige collega's. Ze voelen zich voor alles te goed en denken ook dat ze de boekhoud God zijn ofzo :')

rien10
Berichten: 14643
Geregistreerd: 01-06-10

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #10

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-23 17:10

Ik ben mijn eigen boekhoud God. Jezus ook trouwens. En Boeddha, Shiva. Heerlijk ZZP-er. Het heeft zeker nadelen, alleen werken. Maar de voordelen zijn veel groter.

MyWishMax

Berichten: 25262
Geregistreerd: 14-11-05
Woonplaats: Zuid Holland

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #10

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-23 17:35

Goh, monteur toch geweest maar ik kreeg te horen wat er allemaal fout was huis en installaties van vanalles. Ja, leuk, ik heb daar niks mee te maken :+ moet je bij woningbouw of jouw collega's zijn, dat zijn de enige mensen die eraan zitten en dingen geïnstalleerd hebben.

Het moet nu opgelost zijn en als weer bellen. Wel apart, want als dit het is is het al jaren zo en nooit last gehad tot paar weken geleden.

ontherun
Berichten: 4958
Geregistreerd: 24-05-07
Woonplaats: Niemandsland

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-23 17:36

Ik ben een te brave klant geloof ik _O- Doe alles zelf al helemaal invoeren en verwerken en mijn boekhouder checkt alleen nog maar even. En ik ben altijd al bizar op tijd *D Ik vind cijfertjes leuk. Als zorgmedewerker. Wat meteen mijn ergernis is aan andere zorgverleners. Die er niks van snappen en mij raar vinden