[HK]Geen geklier, veel plezier hier is kindervrij #4!

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Gaby
Berichten: 3390
Geregistreerd: 30-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-23 11:48

Fly_high schreef:
Vliegtuigstoelen zijn standaard 42-43cm breed, ik zou zeggen meet het voor jezelf ergens af, op de bank ofzo, en kijk hoe het bevalt en of je je er prettig bij zou voelen :) Business is 50 zegt het internet.

Kledingmaten vind ik altijd zo nietszeggend als je ook nog lang bent eerlijk gezegd.


Iedereen, bedankt voor de feedback over lengte/lange mensen en de breedte van stoelen in vliegtuigen. Ik ga zeker eens aan de slag met een meetlint/ruimte afzetten en in vliegentuigen, businessklas of niet, zal ik goed de maten controleren. 45 cm gaat goed, 50 cm zou perfect zijn.

Prairy, ik heb geen vliegangst. Ik heb een social angst. Ik ben als de dood om de persoon te zijn waarover 'iedereen' in het topic gruwelt - de te dikke vrouw die haar medepassagier hindert. Ik durf nauwelijks naar de Efteling, omdat ik bang ben dat ik te dik ben voor de Baron 1898 en Joris & de Draak (heupomvang 120 cm - nee, ik rijd geen paard). Op mogelijk zweet kun je je gelukkig kleden.

Snadrem

Berichten: 4501
Geregistreerd: 24-04-08

Re: [HK]Geen geklier, veel plezier hier is kindervrij #4!

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-23 12:04

Die tip van het roken is DE BESTE :')!!!!

herr_balou
Berichten: 1452
Geregistreerd: 03-06-19
Woonplaats: Zuiden van Noord-Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-23 12:09

rina schreef:
:wave: Ik kom ook even om de hoek zwaaien. Lees al een poosje mee. Heerlijke verhalen hier. Ik heb dus ook niets met kinderen. Heb er zelf ook geen, nooit gewild, nooit gehad en nu hoef ik me er niet meer druk om te maken :D

De tip van de dag :P *D

[ Afbeelding ]

Kleine vertaling voor diegene die niet Duits kunnen lezen.
Ouders laten hun vervelende kind luid lawaaiend door de ICE (Duitse sneltrein) rondlopen.
Ik bied het kind goed hoorbaar een sigaret aan, en praat erover hoe cool roken is.
Ouders roepen hun kind bij zich en geven mij de blik des doods. Succes

O:) }:)

_O-

Qimm

Berichten: 15160
Geregistreerd: 04-08-05
Woonplaats: 't oost'n

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-23 13:06

Gaby schreef:
Fly_high schreef:
Vliegtuigstoelen zijn standaard 42-43cm breed, ik zou zeggen meet het voor jezelf ergens af, op de bank ofzo, en kijk hoe het bevalt en of je je er prettig bij zou voelen :) Business is 50 zegt het internet.

Kledingmaten vind ik altijd zo nietszeggend als je ook nog lang bent eerlijk gezegd.


Iedereen, bedankt voor de feedback over lengte/lange mensen en de breedte van stoelen in vliegtuigen. Ik ga zeker eens aan de slag met een meetlint/ruimte afzetten en in vliegentuigen, businessklas of niet, zal ik goed de maten controleren. 45 cm gaat goed, 50 cm zou perfect zijn.

Prairy, ik heb geen vliegangst. Ik heb een social angst. Ik ben als de dood om de persoon te zijn waarover 'iedereen' in het topic gruwelt - de te dikke vrouw die haar medepassagier hindert. Ik durf nauwelijks naar de Efteling, omdat ik bang ben dat ik te dik ben voor de Baron 1898 en Joris & de Draak (heupomvang 120 cm - nee, ik rijd geen paard). Op mogelijk zweet kun je je gelukkig kleden.



Oooh dan ga je zeker in een vliegtuigstoelpassen, ik heb heupomvang 125cm! Ik heb nog nooit gemerkt dat mensen het vervelend vonden om naast mij te zitten in het vliegtuig.

Hjartje

Berichten: 183
Geregistreerd: 17-01-19

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-23 16:31

rina schreef:
:wave: Ik kom ook even om de hoek zwaaien. Lees al een poosje mee. Heerlijke verhalen hier. Ik heb dus ook niets met kinderen. Heb er zelf ook geen, nooit gewild, nooit gehad en nu hoef ik me er niet meer druk om te maken :D

De tip van de dag :P *D

[ [url=m/PZYonx.jpg]Afbeelding[/url] ]

Kleine vertaling voor diegene die niet Duits kunnen lezen.
Ouders laten hun vervelende kind luid lawaaiend door de ICE (Duitse sneltrein) rondlopen.
Ik bied het kind goed hoorbaar een sigaret aan, en praat erover hoe cool roken is.
Ouders roepen hun kind bij zich en geven mij de blik des doods. Succes

O:) }:)


Geweldig haha _O-

Laurora

Berichten: 2639
Geregistreerd: 19-07-14

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-23 20:49


Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-23 20:53

Laurora schreef:
https://www.me-to-we.nl/zo-geen-regels- ... 1674729746
Met deze gedachtegang worden dat vast hele fijne volwassenen later. -O-
"Die afwijzing van onze kinderen, dat wil ik echt niet hebben."
Je wijst je kinderen ook niet af, je wijst hun gedrag af. Twee héél verschillende dingen. En met deze instelling creëert ze volgens mij juist exact het tegenovergestelde van wat ze wil. Ik ben wel benieuwd hoe die oudste het op school doet, die is immers al 5. :=

Gaby
Berichten: 3390
Geregistreerd: 30-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-23 20:54

Lijkt me leuk voor zaken met lange-termijns-effect zoals tandenpoetsen of huiswerk maken. Zodra Storm voor zijn 12e al tien gaatjes heeft en drie keer is blijven zitten, stappen ze wel van dit model af.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-23 20:58

Gaby schreef:
Lijkt me leuk voor zaken met lange-termijns-effect zoals tandenpoetsen of huiswerk maken. Zodra Storm voor zijn 12e al tien gaatjes heeft en drie keer is blijven zitten, stappen ze wel van dit model af.
En op zijn 12de nog steeds driftbuien heeft, alleen maar patat wil eten en met z'n outdoor voice in de bioscoop gaat zitten tetteren tijdens een kinderfeestje. :')

Varekaj
Berichten: 22068
Geregistreerd: 07-11-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-23 21:07

Mijn kinderen krijgen geen straf als ze mijn man of mij slaan.

Wat gaan ze doen met een puber van 16, nog steeds op schoot nemen? Wat als hij een klasgenootje mept, een leerkracht of een andere ouder?

LWDaisy

Berichten: 4775
Geregistreerd: 26-03-18
Woonplaats: België

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-23 22:23

Varekaj schreef:
Mijn kinderen krijgen geen straf als ze mijn man of mij slaan.

Wat gaan ze doen met een puber van 16, nog steeds op schoot nemen? Wat als hij een klasgenootje mept, een leerkracht of een andere ouder?


Dan wijzen die hem vast af :')

FrNo
Berichten: 3657
Geregistreerd: 14-08-13
Woonplaats: Noord Oost Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-23 22:31

en dat vind ik dan sneu voor het kind, want dat is hij niet gewend. (maar dat is niet te voorkomen en kligt aan de ouders)

DuoPenotti

Berichten: 29460
Geregistreerd: 14-01-21
Woonplaats: Tussen de Limburgse velden met uitzicht op de Brabantse.

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-23 23:03

Bewust niet opvoeden is imo net zoveel verwaarlozing en geestelijke mishandeling als die hun kind verwaarlozen door drugs, alcohol psychische problemen.

herr_balou
Berichten: 1452
Geregistreerd: 03-06-19
Woonplaats: Zuiden van Noord-Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-23 23:21


Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-23 23:22

DuoPenotti schreef:
Bewust niet opvoeden is imo net zoveel verwaarlozing en geestelijke mishandeling als die hun kind verwaarlozen door drugs, alcohol psychische problemen.
Ja, eens. Of juist je kinderen extreem streng opvoeden, dat vind ik ook wel een vorm van mishandeling.

Fly_high

Berichten: 3300
Geregistreerd: 01-09-20

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-23 01:14

Ik zou nooit zoveel aandacht aan opvoeding van andermans kinderen kunnen besteden, als ze met z'n allen van een flat af springen en alle leerkrachten in elkaar meppen blijft het zoooo niet mijn probleem :=

Niobe

Berichten: 7986
Geregistreerd: 13-08-10
Woonplaats: Brummen

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-23 02:40

herr_balou schreef:
Laurora schreef:
https://www.me-to-we.nl/zo-geen-regels- ... 1674729746
Met deze gedachtegang worden dat vast hele fijne volwassenen later. -O-

Dus als die kinderen met alle geweld van een flat af willen springen mogen ze dat ook?


Leren ze wel gelijk af dan

Anoniem

Re: [HK]Geen geklier, veel plezier hier is kindervrij #4!

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-23 03:14

Natuurlijke selectie. :j

DuoPenotti

Berichten: 29460
Geregistreerd: 14-01-21
Woonplaats: Tussen de Limburgse velden met uitzicht op de Brabantse.

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-23 09:39

Behalve dan als dat kruisgespuis naast je woont. Of zich onfatsoenlijk gedraagt tegenover je. Dan heb je er ineens wel mee te maken.
Ook al kruis gespuis dan 25 is.

Varekaj
Berichten: 22068
Geregistreerd: 07-11-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-23 10:38

Maar die kinderen zullen op school en bij de opvang toch weleens een nee te horen krijgen? Of een straf?

Qimm

Berichten: 15160
Geregistreerd: 04-08-05
Woonplaats: 't oost'n

Re: [HK]Geen geklier, veel plezier hier is kindervrij #4!

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-23 10:51

Dat mag niet meer, dan krijg je boze ouders op je dak

Snadrem

Berichten: 4501
Geregistreerd: 24-04-08

Re: [HK]Geen geklier, veel plezier hier is kindervrij #4!

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-23 11:29

Die kinderen moeten op hun zesde eens thuis komen met een zakje heroïne en een fles wodka, eens kijken hoe snel mama nee zegt.

Leuk ook dat haar kinderen wel boos mogen zijn omdat je een emotie niet mag afwijzen, maar papa mag op z'n tanden bijten als ie klappen krijgt van z'n zoon.

Jildau

Berichten: 9408
Geregistreerd: 24-07-05
Woonplaats: Reahûs

Re: [HK]Geen geklier, veel plezier hier is kindervrij #4!

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-23 11:38

Nou die vader is ook niet goed snik hoor.. Je laat je toch niet slaan door je eigen kleine kinderen? Wat een parels worden dit voor de maatschappij.

Vjestagirl

Berichten: 26649
Geregistreerd: 11-08-06

Re: [HK]Geen geklier, veel plezier hier is kindervrij #4!

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-23 11:48

Die artikelen op me-to-we zijn al zeker 10 jaar oud, als niet ouder. Die kinderen zijn ondertussen het huis uit en afgestudeerd...

Mo_86

Berichten: 1236
Geregistreerd: 10-02-09

Re: [HK]Geen geklier, veel plezier hier is kindervrij #4!

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-23 11:54

Wat een figuur deze vrouw. Je weet dan ook meteen dat voor zover die jongens in staat zijn een relatie te krijgen en te behouden de partners er ook meteen een vreselijke schoonmoeder bij krijgen.