Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #10

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Cowboy55
Berichten: 8482
Geregistreerd: 11-10-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-23 00:34

_San87_ schreef:
Ik vind Polestars zo mooi <3.

Ik wil alleen al die elektrische zooi niet :').


Die kan uit en dan heb je een geweldige auto. Alleen: na iedere onderhoudsbeurt staat die shyte standaard weer aan. Maar dat geldt tegenwoordig voor alle moderne auto’s. Ze denken dat we achterlijk zijn.

Ik hoop einde jaar in een KIA Proceed GT of een Hyundai I30 Station N design te zitten…..met de technische shyte UIT.

pjer
Berichten: 1573
Geregistreerd: 18-03-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-23 00:50

Mkango schreef:
pjer schreef:
paard wat veel te enthousiast wordt van voedsel en nu voor de 3e keer tot bloedens toe gebeten heeft in vingers. Nu was mijn man de sjaak. En echt je kunt niet snel genoeg zijn, maakt niet uit hoe je het geeft hij neemt letterlijk je hele hand (en laat ook niet los als hij raak heeft). Het is echt geen gemenigheid maar puur 'oeh wortels/worstjes' .
voedselweigeren kent hij best, maar het probleem zit hem echt in het niet voorzichtig aanpakken.
Ik heb dat bij een van de paarden op stal aangeleerd door een brokje een beetje onder m'n duim te houden en het pas los te laten op het moment dat ze het met 'small lips' wilde pakken, in plaats van als een soort zwaluwkuiken. := Ook die had regelmatig m'n halve hand te pakken namelijk en ook een keer tot bloedens toe, maar dit heeft bij haar goed geholpen.



Goede tip dat ga ik ook maar proberen. En natuurlijk gewoon altijd opletten met voedsel rondom hem. Soms wil hij na een brokje ook gerust even in je telefoon bijten, ook lekker. lompert is het :-)

nicole_floor

Berichten: 3234
Geregistreerd: 12-05-09
Woonplaats: Lettele

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-23 00:56

Cowboy55 schreef:
Ergernis: mijn tijdelijke lease-auto en alle achterlijke waarschuwingssystemen die tegenwoordig aan zo’n ding hangen.

Ik rij achter een slak, al zo’n 9 kilometer en we gaan eindelijk een snelweg op. Ik check mijn spiegels (alles OK), schakel terug voor meer power, spring richting de bumper van de slak, ga naar de linker baan en ineens flipt de boordcomputer van mijn auto uit: rode richten op het dash, gepiep en de mededeling ‘pre collision warning’!

WTF?! Als ik al op het punt sta te crashen, wat NIET zo is, welke gek verzint dan dat het slim is om me op dat moment een hartverlamming te bezorgen door de auto te laten piepen en mijn dash rood te verlichten?! Ik heb al 36 jaar een rijbewijs en ik heb geen op hol geslagen stuk techniek nodig om me af te leiden tijdens een inhaalactie bij 120 km/u! Mafkezen…… -:(-


Onze ibiza doet dit ook. Mijn vriend had het een keer met een fietser in halen. Bam vol op de rem. :') Naja het heeft me ook een keer geholpen, maar toen schrok ik harder omdat die zelf op de rem ging, dan wat er precies gebeurde. :+

Fly_high

Berichten: 3298
Geregistreerd: 01-09-20

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-23 01:03

Urbanus schreef:
Was ik sowieso al van plan ♡

Een tijd geleden zag ik dat Cowboy55 het over Doritos had die zogenaamd heet zouden zijn. Ik onderschatte dat een beetje en kocht een zak. At er een paar met guacemole want toch wel heet en lag de hele nacht wakker met een keel die niet te blussen was :') :')

poedersuiker.


Die zijn echt te lekker, ik vreet altijd wel de hele zak in een keer leeg :)) :Y)

...wat niet het beste idee kan zijn als je ochtend erna een wedstrijd hebt. Still worth it though.


_San87_ schreef:
Ik vind Polestars zo mooi <3.

Ik wil alleen al die elektrische zooi niet :').


Same! Zonde want ze zijn echt prachtig :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-23 01:34

Ik moest iets te hard lachen om je toevoeging over die Dorito's, Fly_high. _O-

Fly_high

Berichten: 3298
Geregistreerd: 01-09-20

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #10

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-23 01:58

Ik heb het tot nu toe echt minstens 3x gedaan, je zal verwachten dat het af te leren valt :') paar hele persoonlijke herinneringen aan een aantal manege wc's overgehouden :=

Niobe

Berichten: 7978
Geregistreerd: 13-08-10
Woonplaats: Brummen

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-23 02:44

_San87_ schreef:
Ik vind Polestars zo mooi <3.

Ik wil alleen al die elektrische zooi niet :').


Same en same.

Ik snap ook niet zo goed waarom elektrische auto’s vaak meteen zo foeilelijk moeten zijn. Die nieuwe Volkswagen bus is ook om te huilen. Het is net alsof ze ze niet willen verkopen ofzo

Gelukkig zijn er tegenwoordig wel mooie versies, maar dan nog wil ik het niet.
Mini’s schijnen ook alleen elektrisch te gaan worden ;(

Captain

Berichten: 21362
Geregistreerd: 15-10-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-23 07:04

Niobe schreef:
_San87_ schreef:
Ik vind Polestars zo mooi <3.

Ik wil alleen al die elektrische zooi niet :').


Same en same.

Ik snap ook niet zo goed waarom elektrische auto’s vaak meteen zo foeilelijk moeten zijn. Die nieuwe Volkswagen bus is ook om te huilen. Het is net alsof ze ze niet willen verkopen ofzo

Gelukkig zijn er tegenwoordig wel mooie versies, maar dan nog wil ik het niet.
Mini’s schijnen ook alleen elektrisch te gaan worden ;(


Dat is voor de "aerodynamica".
Ik vind onze Tesla ook spuuglelijk, maar toegegeven.. ik heb nog nooit in zo'n comfortabele auto gereden. <3
En gelukkig kunnen we al die extra hulpjes uitzetten. :') (nadat we 3x een bijna whiplash hadden én bijna in een vrachtwagen geduwd zijn want "paniek, een berm.")

Captain

Berichten: 21362
Geregistreerd: 15-10-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-23 08:52

Dat ik altijd om 06:00 wakker ben. ;(

Ineke2

Berichten: 33098
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Spijkenisse

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #10

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-23 09:08

Echt he… Op zondag kan ik ook niet uitslapen… Het waait ook weer flink. Kan die wind niet gewoon eens op standje uit.

CupCakes_

Berichten: 3315
Geregistreerd: 20-12-08
Woonplaats: Ouddorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-23 09:12

_San87_ schreef:
CupCakes_ schreef:
Mag ik even mijn gal spuien?

Ik ben nu al zó klaar met het thuiszitten en dit hele gedoe. Juridisch conflict met de (ex)werkgever, maar hierdoor kan ik in tussentijd niet niet ergens anders gaan werken omdat dat niet mag. Maar ik heb een verschrikkelijke hekel aan thuis zitten. Het is dat ik mij nu vast houdt aan het ritme van de hond. Maar ik ben het nu al spuugbeu.

Mag je in de tussentijd vrijwilligerswerk doen?


Nee, want dat valt ook onder 'werk'.

Zebrastreep

Berichten: 9743
Geregistreerd: 27-08-19
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-23 09:15

Dat het zo vroeg was vanmorgen en de komende 6 dagen ook nog |(

marleen_88

Berichten: 14045
Geregistreerd: 21-05-04
Woonplaats: Onder het kanaal.

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #10

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-23 09:47

Ik heb gisteren denk ik iets verkeerds gegeten. Her begon met krampen en borrels, die zijn na een nacht slapen niet over. Wat een ellende zo op de vroege zondagochtend.

Marcella

Berichten: 36687
Geregistreerd: 24-04-01
Woonplaats: Ergens onder een brug.

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #10

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-23 10:37

Gewoon t/m 09.00 uur geslapen in een keer. Zonder buikpijn en bijbehorende gedonder. Maar buik voel nog niet goed, want werd wel wakker met buikpijn.

RenskeFrea

Berichten: 866
Geregistreerd: 03-02-13
Woonplaats: Veldhoven

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #10

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-23 10:42

Ik probeer mijn boek uit te lezen maar de trein is veel te snel op de eindbestemming :P

M_D_H
Berichten: 17470
Geregistreerd: 01-10-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-23 10:50

Cowboy55 schreef:
Ergernis: mijn tijdelijke lease-auto en alle achterlijke waarschuwingssystemen die tegenwoordig aan zo’n ding hangen.

Ik rij achter een slak, al zo’n 9 kilometer en we gaan eindelijk een snelweg op. Ik check mijn spiegels (alles OK), schakel terug voor meer power, spring richting de bumper van de slak, ga naar de linker baan en ineens flipt de boordcomputer van mijn auto uit: rode richten op het dash, gepiep en de mededeling ‘pre collision warning’!

WTF?! Als ik al op het punt sta te crashen, wat NIET zo is, welke gek verzint dan dat het slim is om me op dat moment een hartverlamming te bezorgen door de auto te laten piepen en mijn dash rood te verlichten?! Ik heb al 36 jaar een rijbewijs en ik heb geen op hol geslagen stuk techniek nodig om me af te leiden tijdens een inhaalactie bij 120 km/u! Mafkezen…… -:(-

Dit is zo herkenbaar, al kreeg ik voornamelijk de hartverzakking door mijn man.

Ik had dus een vergelijkbare situatie, maar het is mijn auto, dus ik had al geanticipeerd op al het gepiep en alarmlampjes die aan zouden slaan. Mijn man dus niet... Dus omdat hij zo schrok, schrok ik zo enorm van hem omdat ik dacht dat ik het dan misschien toch niet goed ingeschat had, drukte ik door alle paniek en gescheld OOK NOG EENS OP DE REM OMDAT IK EEN IDIOOT BEN, (waardoor diegene op de linkerrijbaan terecht claxoneerde, maar volgens mijn man was dat omdat ik hem bijna aanreed en niet omdat ik door zijn paniek zelf bijna in paniek raakte en op de rem trapte, wat wel zo was) en toen was het hele feest compleet, ben weer terug achter de vrachtwagen gegaan en moest echt even moed verzamelen om opnieuw te gaan inhalen...

Wekenlang heb ik aan moeten horen dat ik mijn man bijna dood heb gereden met die, zoals hij het claimde, achterlijke inhaalactie...
TOT HIJ GISTERAVOND IN MIJN AUTO REED EN PRAKTISCH HETZELFDE GEBEURDE...

Nu is hij er in eens achter hoe snel ze miept en zeurt terwijl er nog makkelijk 2 auto's voor kunnen als je wil :roll:

fleurtjeuh
Berichten: 10309
Geregistreerd: 24-05-11
Woonplaats: Tussen het noorden en zuiden in nederland

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-23 11:07

We hebben sins een paar weken een dolce gusto apparaat.
En we hebben al een paar verschillende merken geprobeerd, maar de dure Starbucks cupjes zijn het lekkerst -O-

Ineke2

Berichten: 33098
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-23 11:09

O dat is echt niks voor mij. Heel snel dat waarschuwingssysteem uit, of kan dat niet MDH?

chanicha

Berichten: 12142
Geregistreerd: 14-08-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-23 11:10

Mijn dochter heeft die ook Fleurtjeuh maar ik vind de Lungo op drie streepjes ook wel lekker!
Zelf heb ik een Nespresso met de cupjes en dat is ook duur maar andere vind ik ook niet lekker :n

Ineke2

Berichten: 33098
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Spijkenisse

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #10

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-23 11:11

Zo blij dat ik geen koffie drink :')

chanicha

Berichten: 12142
Geregistreerd: 14-08-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-23 11:16

Was het maar zo’n feest Ineke, ik loop als ik wakker word met mijn ogen half dicht naar de koffie toe :')

M_D_H
Berichten: 17470
Geregistreerd: 01-10-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-23 11:16

Ineke2 schreef:
O dat is echt niks voor mij. Heel snel dat waarschuwingssysteem uit, of kan dat niet MDH?

Nee, dat kan dus helaas niet.
En als je er aan gewend bent, is het ook prima, wat hij feitelijk aangeeft is wanneer iemand zich in mijn dode hoek bevindt en als ik dan mijn knipperlicht aan doe, begint hij te piepen.
Alleen vind mijn auto zijn dode hoek veel groter als dat ik hem vind :')
Want echt, zo ver van te voren dat die aangeeft dat er een auto nadert, kan ik er nog makkelijk voor.
En nu weet ik dat dat best ver van te voren is. Dus dat er nog niks gebeurd, mijn man weet dat sinds gister dus ook >;)
Dus nu is hij er ook op voorbereid en begint hij de volgende keer als de auto piept, niet zo te kermen als toen >;)

Ineke2

Berichten: 33098
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Spijkenisse

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #10

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-23 11:19

Dan zit er niks anders op dan nieuwe “ bijrijders” van te voren te waarschuwen, zodat ze hun mond houden en niet gaan panikeren :o

Marocje
Berichten: 5600
Geregistreerd: 26-03-11
Woonplaats: Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-23 11:19

fleurtjeuh schreef:
We hebben sins een paar weken een dolce gusto apparaat.
En we hebben al een paar verschillende merken geprobeerd, maar de dure Starbucks cupjes zijn het lekkerst -O-

Ik kom binnenkort bij jullie op de koffie! :9 :9

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Berichten: 41557
Geregistreerd: 18-05-09
Woonplaats: Het bos

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-23 11:19

Hier gewoon een ouderwetse perculator en volgens alle visite de lekkerste koffie die ze gehad hebben :)).