Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 227 van de 360 [ 8991 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 224, 225, 226, 227, 228, 229, 230 ... 360  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

Ervaring met vinted

 
Profiel   

Sommige mensen doen er een handgeschreven briefje / kaartje / snoepje / aardigheidje bij, en/of pakken in in een leuk cadeau-papiertje....ik denk dat ze daar dan die 5e ster voor reserveren ofzo :=
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-02-23 07:26 



 
Profiel   

Mensen zijn niet te peilen. Heb een keer wat verstuurt in een plastic zak, daar kreeg ik 4 sterren voor want ze vond het niet milieuvriendelijk.

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-02-23 10:04 



 
Profiel   

Pff, ja. We zijn geen winkel toch :=

Zag wel leuke schoenen, filter op nieuw met en zonder prijskaartje. Zie allemaal zwarte vegen op de zool. Is echt niet ongedragen dus.

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-02-23 11:10 



 
Profiel   

Alja schreef
Vinden jullie het ook irritant als je iets verkoopt en dat is mensen gelijk gaan vragen wanneer je het gaat verzenden?

Ik reageer dan maar met dat het vanzelf in de chat te zien is en dat ze via daar op de hoogte worden gehouden


Ik heb dit 1x gedaan omdat ik op vakantie ging en wilde weten of de jurk dan nog mee zou kunnen. Begrijp goed dat het vervelend is. Voor de rest nooit gedaan.

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-02-23 21:38 



 
Profiel   

Hebben jullie wel eens iets uit het buitenland gekocht?. Ik ken Vinted nog niet zo lang. Heb een jurk van iemand uit Frankrijk gekocht.

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-02-23 21:39 



 
Profiel   

Ja zo vaak. Gaat prima hoor :j

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-02-23 21:49 



 
Profiel   

Idd, hier zelden iets vanuit eigen land.

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-02-23 21:53 



 
Profiel   

Ze heeft het al verzonden. Ben heel benieuwd.

Hoe gaat het eigenlijk als je een bod doet?. Moet je het dan kopen als het geaccepteerd wordt?.

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-02-23 21:56 



 
Profiel   

Nee hoor

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-02-23 21:57 



 
Profiel   

Maar waarom zou je een bod doen als je het niet wil kopen?

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-02-23 22:34 



 
Profiel   

Janine1990 schreef
*valt binnen


Ik heb mezelf zojuist van de bank geschopt, zes oude maar goede dekbedovertrekken op de foto gezet. Twee zelfs opnieuw in de was gegooid omdat ze echt muf roken van jaren in de kast liggen...

Vervolgens wil ik ze uploaden, mag ik ze niet op Vinted verkopen.

WAAROM??? :')

Staat in de Regels, beddengoed mag alleen nieuw verkocht worden

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-02-23 22:45 



 
Profiel   

pmarena schreef
Sommige mensen doen er een handgeschreven briefje / kaartje / snoepje / aardigheidje bij, en/of pakken in in een leuk cadeau-papiertje....ik denk dat ze daar dan die 5e ster voor reserveren ofzo :=


Nee, dat doen we omdat wij het fijn vinden dat de kopers in ons vertrouwen.

Maar help me herinneren dat wanneer zure mensen wat kopen van mij, dat ik dat niet doe ;)

--

De laatste maanden gaat de verkoop top hier. En dan niet de kleine prijsjes, maar jas van 100 verkocht, trui van 60, rok van 30, jurk van 40. Ben er echt super blij mee :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-02-23 09:30 



 
Profiel   

Je bent zelf het zure mens met zo'n sneer if you ask me.

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-02-23 09:33 



 
Profiel   

upendo schreef
Je bent zelf het zure mens met zo'n sneer if you ask me.


Er staat een ;)

Edit: Ik vind het fijn dat mensen mij vertrouwen. Het is toch een gok, geld uitgeven aan iets wat je niet kunt zien op voorhand en niet kan retourneren.

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-02-23 09:35 



 
Profiel   

Jij kiest ervoor om iets extra's te doen, maar dat zegt verder niets over de denkwijze van iemand die 4 sterren geeft bij een prima transactie. :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-02-23 09:44 



 
Profiel   

tengeltje11 schreef
Maar waarom zou je een bod doen als je het niet wil kopen?


Dat doen heel veel mensen :+

Volgens mij bieden ze dan op meerdere dingen ofzo.

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-02-23 09:48 



 
Profiel   

Voor mij is een prima transactie als het gekochte is wat ik ervan verwachtte en dat is dan gewoon 5 sterren. Als het leuk verpakt is en snel verzonden zal ik dat zeker melden in mijn review want dat waardeer ik natuurlijk wel :j .

Heb trouwens afgelopen week een mooie nieuwe Fjällräven jas op Vinted gekocht, precies in de kleur die ik het liefste wilde voor de helft van de nieuwprijs. Helemaal blij dus *\o/* .

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-02-23 09:53 



 
Profiel   

tengeltje11 schreef
Maar waarom zou je een bod doen als je het niet wil kopen?

Ik vraag me eerder af waarom je iets op Vinted zou zetten als je het toch niet verkoopt :+

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-02-23 10:59 



 
Profiel   

verootjoo schreef
tengeltje11 schreef
Maar waarom zou je een bod doen als je het niet wil kopen?


Dat doen heel veel mensen :+

Volgens mij bieden ze dan op meerdere dingen ofzo.


Ik heb dat ook wel eens. Meerdere dingen lopen en dan koop ik niet alles.

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-02-23 11:34 



 
Profiel   

het is toch niet omdat meer mensen het doen, dat je het ook hoort te doen?

persoonlijk doe ik ook wel eens een bod en na bv 8u geen reactie, een bod op hetzelfde item bij iemand anders, maar dan stuur ik ook naar die eerste van 'sorry, ik kreeg geen reactie, ondertussen bij een ander gekocht', maar gewoon bieden zonder het te willen kopen is toch niet echt leuk?

@Smallheal, waar slaat dat op? ik denk dat niemand iets op vinted zet zonder het te willen verkopen? want iedereen kan op 'kopen' klikken en dan is het verkocht toch? rara opmerking?

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-02-23 16:52 



 
Profiel   

Smallheal schreef
tengeltje11 schreef
Maar waarom zou je een bod doen als je het niet wil kopen?

Ik vraag me eerder af waarom je iets op Vinted zou zetten als je het toch niet verkoopt :+

Miss bedoelt ze verstuurd?

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-02-23 17:10 



 
Profiel   

Het duurde een aantal dagen voordat het bod geaccepteerd was en ik kwam er toevallig nog een tegen, en dat bod was gelijk geaccepteerd vandaar.

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-02-23 18:05 



 
Profiel   

tengeltje11 schreef
het is toch niet omdat meer mensen het doen, dat je het ook hoort te doen?


Nee maar ik wilde aangeven dat veel mensen dat doen dus dat het blijkbaar zo abnormaal niet is.

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-02-23 18:16 



 
Profiel   

ik heb wat verkocht op vinted en het is volgens mij wel de laatste dag om het te versturen, maar ik geraak niet op vinted door de puzzel die ik moet oplossen, en die blijft maar laden. meer mensen die dit probleem hebben? :')

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-02-23 18:28 



 
Profiel   

Puzzel?
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-02-23 19:23 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 227 van de 360 [ 8991 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 224, 225, 226, 227, 228, 229, 230 ... 360  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen