Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 39 van de 112 [ 2792 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 36, 37, 38, 39, 40, 41, 42 ... 112  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

Rare mensen op marktplaats deel 9!

 
Profiel   

upendo schreef
Mellow schreef
Oké, dan geef ik diegene tot morgen om te reageren en anders dan krijgt diegene 1 ster. Een week is lang genoeg lijkt mij om even te laten weten dat het anders loopt eventueel. Ben bang dat ik helemaal niks krijg geleverd.

Bedankt voor de antwoorden.

Houd er wel rekening mee dat ze jou ook een beoordeling terug mogen geven hé. :)


Dat weet ik. Maar ik heb in deze niets verkeerd gedaan dus zou heel sneu zijn mocht diegene dat doen.
En ik heb haar naam... dan kan ik ook gemeen worden zeg maar...
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-03-23 20:02 



 
Profiel   

Oh reken er maar op dat mensen je een slechte beoordeling teruggeven..

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-03-23 20:06 



 
Profiel   

upendo schreef
Oh reken er maar op dat mensen je een slechte beoordeling teruggeven..


Daar reken ik ook op hoor maar in deze kan me dat dan niet zoveel schelen zeg maar.

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-03-23 20:19 



 
Profiel   

Je kan beoordelingen toch niet meer zien voor je er zelf ook 1 geplaatst heb?

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-03-23 20:21 



 
Profiel   

De troela die mijn laarzen niet had opgestuurd had ik ook een slechte recensie gegeven, kreeg er uiteraard ook 1 terug :')
Sneue types maar je kan er helaas niets aan doen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-03-23 20:30 



 
Profiel   

Geloof dat het met een sisser af gaat lopen. Net een berichtje dat ze de hele week ziek waren. Alleen beetje jammer dat van de week wel een bericht gelezen was maar geen antwoord. Dat maakte mij argwanend... we gaan zien of het opgestuurd word.

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-03-23 20:35 



 
Profiel   

Ik heb vandaag een 5 sterren review gekregen maar had het artikel nog niet eens op de post gedaan haha.
Uiteraard zoals afspraak wel vandaag op de post gegaan en had netjes overal foto's van ook van de schades dus hopelijk is ze er erg blij mee.

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-03-23 23:29 



 
Profiel   

Ik had een tas gezien op mp, bod gedaan en overeen gekomen. Nu was het best te doen om op te halen, maar afspreken was toch lastig. Dus ik laat het maar alsnog opsturen. Ik vind het alleen wel spannend of het geen fake product is. Dat vind ik met 2e hands sowieso altijd een gok met sommige items.

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-03-23 00:08 



 
Profiel   

Hoe doen jullie dat op Vinted? Ik heb daar nog nooit iets gekocht namelijk. Meteen kopen of eerst berichtje? Zijn jullie met meteen kopen niet bang dat het al weg is en je al wel betaald hebt?

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-03-23 07:43 



 
Profiel   

Dandelion07 schreef
Hoe doen jullie dat op Vinted? Ik heb daar nog nooit iets gekocht namelijk. Meteen kopen of eerst berichtje? Zijn jullie met meteen kopen niet bang dat het al weg is en je al wel betaald hebt?

Nee, als je daar iets betaalt dan is het meteen verkocht, dus dan wordt het ook meteen offline gehaald.
:)

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-03-23 07:51 



 
Profiel   

En als het al perongeluk via bijvoorbeeld marktplaats verkocht is?

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-03-23 08:22 



 
Profiel   

Dan kan de koper het annuleren en krijg je gewoon je geld terug

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-03-23 09:09 



 
Profiel   

Ik bood garnalen aan voor in het aquarium. Man reageerde dat hij er graag 50 wou. Tijd etc afgesproken en ik ruim optijd begonnen met garnalen vangen... Dat valt nog niet mee, dus de uitgevangen garnalen over de zeik en degene in mn aquarium + de vissen ook.

Hij zou rond 6 uur komen. Om half 9 nogsteeds niemand geweest. Heb de garnalen terug gedaan in het aquarium en diegene een reactie gestuurd dat als ie uberhaubt nog van plan was te komen, hij dat niet meer hoefde te doen. Binnen 10 minuten een boze reactie terug.

Het zijn dan 'maar' garnalen, maar het zijn wel dieren die voor niks uitgevangen zijn en daarna uren in een bakje hebben gezeten..

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-03-23 09:51 



 
Profiel   

ik zou dat dus ook niet meer doen dan. Ze brengen maar wat tijd mee. Vangen pas als ze er zijn. In de winkel zetten ze het ook niet alvast klaar, hoor

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-03-23 10:33 



 
Profiel   

@Daphne

Ik heb dat ook een keer gehad. Daarna heb ik ze ook nooit meer van te voren uitgevangen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-03-23 10:36 



 
Profiel   

Ik merk dat het een trend wordt dat mensen niet komen opdagen...
Nou heeft dat tot nu toe voor mij nog altijd goed uitgepakt omdat ik dan iets wou maar net te laat reageer. De andere koper komt dan niet opdagen en dan kan ik het alsnog ophalen :D
Voor verkoper natuurlijk niet leuk...

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-03-23 11:42 



 
Profiel   

mirtedl schreef
Dan kan de koper het annuleren en krijg je gewoon je geld terug


Ahh, okee. Dankje! Dus gewoon gelijk knopje kopen dan maar :j

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-03-23 16:57 



 
Profiel   

Dat kan
Ik vraag het altijd wel eerst.
Vind dat zelf fijner om te doen

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-03-23 16:58 



 
Profiel   

Vandaag geen rare maar een hele vriendelijke verkoopster gehad. Kwam vanmorgen de kast tegen, berichtje gedaan wat haar minimumprijs was. Mocht hem gratis ophalen en dat kon vanmiddag al meteen *\o/* het is de bedoeling dat 'ie lichtblauw wordt dus ga me de aankomende week vermaken :Y)

[ img ]
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-03-23 19:36 



 
Profiel   

DuoPenotti schreef
Dat kan
Ik vraag het altijd wel eerst.
Vind dat zelf fijner om te doen


Ah okee, dan denk ik dat ik dat ook doe. Voelt voor mij net wat fijner. Dankje!

Mooie kast zeg! Succes met verven!

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-03-23 22:16 



 
Profiel   

Als ik de prijs prima vind, ga ik meteen voor 'kopen'. Ik zie het nut van een bericht dan niet, kost alleen maar tijd voor mijzelf en voor de koper en ik loop het risico dat iemand anders wel meteen op kopen klikt en dan is het weg.

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-03-23 09:45 



 
Profiel   

Vanmiddag 2 boden uitgebracht op 2 verschillende artikelen. Weet niet wat het tegenwoordig is, maar reageren doen verkopers niet meer, beiden advertenties pas vandaag online gezet, dan zou je toch denken dat een verkoper zn advertenties in de gaten houdt.....reageren vaak pas véél te laat en dan is hetgeen al verkocht, zonder dat ik de kans heb gehad een gesprek/ onderhandeling te starten.

Mega irritant en er zijn de laatste tijd op deze manier al meerdere artikelen aan mijn neus voorbij gegaan.

Wél een fijne verkoop gehad vanmiddag. Fijn netjes bod en snel afgehandeld. Alleen deed marktplaats raar, koper had betaald, maar bleef in de app op onbetaald staan. Bij inloggen op mijn onlinebetaalplatform was de betaling Wél doorgekomen. Dus netjes de voucher codes per mail gestuurd.

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-03-23 20:28 



 
Profiel   

Maar je moet tegenwoordig ook regelmatig echt mp open klikken.
Want meldingen er is een bericht krijg ik de helft van de keren niet. Zo vervelend.
Dat kan dus ook de reden bij jou zijn.

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-03-23 20:31 



 
Profiel   

DuoPenotti schreef
Maar je moet tegenwoordig ook regelmatig echt mp open klikken.
Want meldingen er is een bericht krijg ik de helft van de keren niet. Zo vervelend.
Dat kan dus ook de reden bij jou zijn.


Klopt!

Maar ik ben mevrouwtje ongeduld, dus klik ik nu ieder half uur marktplaats wel een keer open.

1 is een nogal zeldzaam verzamelitem en het 2e stond een behoorlijk laag "bieden vanaf" op. Dus gelijk het minimum bod geboden, maar is óók een populair item. Was pas 20x gezien ofzo, dus grote kans dat ik "prijs" zou hebben als er direct op gereageerd zou worden.

Maar door geen reactie van de verkoper, zie ik de aantal keren bekeken en als favoriet toegevoegd snel oplopen -O- dus zal wel weer naast de pot piesen bij beiden.

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-03-23 20:35 



 
Profiel   

mvdende schreef
DuoPenotti schreef
Maar je moet tegenwoordig ook regelmatig echt mp open klikken.
Want meldingen er is een bericht krijg ik de helft van de keren niet. Zo vervelend.
Dat kan dus ook de reden bij jou zijn.


Klopt!

Maar ik ben mevrouwtje ongeduld, dus klik ik nu ieder half uur marktplaats wel een keer open.

1 is een nogal zeldzaam verzamelitem en het 2e stond een behoorlijk laag "bieden vanaf" op. Dus gelijk het minimum bod geboden, maar is óók een populair item. Was pas 20x gezien ofzo, dus grote kans dat ik "prijs" zou hebben als er direct op gereageerd zou worden.

Maar door geen reactie van de verkoper, zie ik de aantal keren bekeken en als favoriet toegevoegd snel oplopen -O- dus zal wel weer naast de pot piesen bij beiden.


Maar dat is toch het goed recht van de verkoper. Jammer voor jou, maar ik zou biedingen ook eerst afwachten als ik al zo snel een bod had.
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-03-23 21:03 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 39 van de 112 [ 2792 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 36, 37, 38, 39, 40, 41, 42 ... 112  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen