Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 1 van de 1 [ 10 berichten ]
Plaats een nieuw onderwerp

Mouwlengte bovenkleding

 

Ik ben 1.80 lang, niet overdreven lang dus, maar mijn armen zijn wellicht ook wat langer dan gemiddeld. Ik heb een partij truien besteld bij Only, verschillende maten want door veel afvallen weet ik niet precies hoe alles valt.. Kleinste maat, zit goed, maar de mouwen eindigen ver boven mijn polsen. Maatje groter, trui zit eigenlijk te ruim en de mouwen eindigen nog steeds ver boven mijn polsen.. -O-

Vroeger had bijvoorbeeld Miss Etam een lijn voor lange mensen, daar kon ik dan goed slagen voor truien en vesten. Zijn er merken/webshops die dit nog steeds hebben?

Bondgenoten? Alle tips zijn welkom :D
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-03-23 16:29 



 
Profiel   

Hier ook lange armen/benen.
Ik koop tegenwoordig alles via Zalando, die hebben een speciale lengte maten afdeling op hun website.

Voor rijkleding passen de merken Harry's Horse, Anky en Felix Buhler van Kramer Ruitersport meestal wel goed.

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-03-23 16:49 



 
Profiel   

Mij schiet als eerste ASOS te binnen. Daar kun je selecteren op tall en volgens mij hebben die behoorlijk wat keus (ik vind hun eigen lijnen vaak heel leuk). Only zelf heeft ook een tall collectie, maar nu twijfel ik even of ik die gezien heb via ASOS of zalando, daar kun je volgens mij ook daarop selecteren.

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-03-23 16:49 



 
Profiel   

Ik zou graag willen dat er lengte maat voor mouwen komt :')

Had laatst de lange winterjas van LeMieux besteld en die zat echt perfect, maar die mouwen…als ik mijn armen strekte dan kwam de mouw echt ver voorbij mijn pols :(

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-03-23 17:06 



 
Profiel   

Only heeft een speciale 'tall'-lijn. Die vind ik echt lang vallen.

Er was hier trouwens onlangs al een topic over. Ik zoek even :)

Edit: deze dus! [LZP] Tall-girl fashion!

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-03-23 17:09 



 
Profiel   

Qua jas: Uhip :P En verder brei ik de meeste truien zelf. Ik heb het altijd koud en blote polsen helpen écht niet. Maar het is een heel bekend probleem hier, dus ik volg even mee. Ik had laatst een trui van Fjallraven die erg los en halverwege de hand hoorde te vallen, en die zat dan nog wel okay, maar dat is dan in dit geval net op het polsbotje.

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-03-23 17:19 



 
Profiel   

Lastig die lange armen.
Ik heb ook lange armen.

Jassen, Wellensteyn. Kost wat maar de mouwen zijn lang. Lange leve de outlet.
Sweaters, uniseks truien. Die mouwen zijn ook langer. Maar die truien zijn niet heel vrouwelijk.

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-03-23 20:15 



 
Profiel   

Abercrombie had vroeger altijd hele lange armen bij hun kleding. Was voor mij als klein persoon juist heel onhandig

Weet niet of ze dat nog hebben

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-03-23 21:13 



 
Profiel   

Zalando heeft inderdaad de lijn tall.
Daar kun je geloof ik zelfs op filteren.

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-03-23 23:15 



 

Bij Only had ik idd al gezien dat ze een tall lijn hebben, maar daar zat zo niks bij.. Ik ga eens op zalando kijken.

Thx!
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-03-23 10:03 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 1 van de 1 [ 10 berichten ]
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen