Ik zoek, ik zoek... Wie zoekt mee?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
prompter

Berichten: 11098
Geregistreerd: 28-09-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-23 07:56

Nee, onder Olay ook niet meer leverbaar zag ik, ik denk dat het niet meer gemaakt wordt. Op de Olay site staat ook geen aparte oog make up remover meer.

Suzanne F.

Berichten: 49214
Geregistreerd: 03-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-23 08:36


madeliefw

Berichten: 2666
Geregistreerd: 14-10-05

Re: Ik zoek, ik zoek... Wie zoekt mee?

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-23 00:49

Dankjewel voor het meezoeken, dan zal het nu wel echt uit de handel zijn helaas.. iemand nog ideeën voor een nieuwe oog make up remover? Liefst hypoallergeen, eentje die niet prikt en waarvan je niet wazig gaat zien. Geen tonic achtige substantie maar het liefst een dik smeersel of olie die je rechtstreeks op je ogen wrijft en daarna met een nat watje of washand eraf haalt.

Nyaleti

Berichten: 6140
Geregistreerd: 05-04-10

Re: Ik zoek, ik zoek... Wie zoekt mee?

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-23 01:39

Kijk eens naar Squalane. Het komt als een crème uit de tube, je wrijft het warm op je hand / huid en het wordt een olie. Duurt niet lang voordat het een olie is en ik vind hem echt heel fijn! Mijn ogen kunnen er tegen als ik zo make up er af haal.

Geen idee of het hypoallergeen is, ik denk dat jezelf meer verstand hebt van wat wel en niet kan :)
The ordinary heeft het (Douglas) en de Etos.

Of het merk Zarqa, ook van de Etos (en enkele DA) is volgens mij hypoallergeen maar ik weet ik niet zeker.

Suzanne F.

Berichten: 49214
Geregistreerd: 03-03-01

Re: Ik zoek, ik zoek... Wie zoekt mee?

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-23 08:19

Ik heb gewoon eigen merk Kruidvat en dan degene voor gevoelige huid. Reinigingsmelk.
Doe ik op een watje en daar haal ik mijn oogmakeup mee af. Is een dikke romige melk.

prompter

Berichten: 11098
Geregistreerd: 28-09-02

Re: Ik zoek, ik zoek... Wie zoekt mee?

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-23 08:35

Body Shop Camomille?

deksel

Berichten: 3783
Geregistreerd: 16-10-13

Re: Ik zoek, ik zoek... Wie zoekt mee?

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-23 09:13

Ik heb laatst het merk Zarqa gehaald. Ik heb ook een gevoelige huid maar op dit merk gaat m’n huid goed! Is een troepvrij merk. O.a. te koop bij de Etos.
Ik heb de reinigingsgel en de reinigingsmelk. Voelt heel fijn aan!

kimmie1

Berichten: 2342
Geregistreerd: 24-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-23 19:57


JPitty
Lid Nieuwsredactie

Berichten: 26311
Geregistreerd: 01-06-10
Woonplaats: Zwolle

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-23 22:57

Ik zoek draad. En nee, niet de rode draad, die heb ik wel :D. Nee, ik zoek goudkleurig of zilverkleurig of wit of ijsblauw draad om kleine hangertjes mee te maken die je ergens kunt ophangen.

Wensen:
  • niet té dik, moet door het oog van een borduurnaald passen.
  • als je een knoopje of dubbel knoopje maakt, moet die blijven zitten en niet weer losschieten.
  • ook met lichte voorwerpjes (piepschuim bolletje, kraaltje, sterretje of maantje van foam of karton) eraan moet hij recht naar beneden hangen en dus niet in een slag of krul.
  • buigzaam en toch stevig, omdat ik er ook een soort ophanglusje mee wil maken. Het moet niet meteen breken als je er mee bezig bent of het ergens ophangt.

Wie weet wat ik zoek? Ik hoef geen grote bollen, klein bolletje of kartonnetje met draad is genoeg. Verwacht zo'n 4-5 meter nodig te hebben in totaal om alle hangertjes te maken. Metallic mag, maar is geen must. Gewoon draad is ook goed.

Jet

Berichten: 11997
Geregistreerd: 31-01-01
Woonplaats: Anna Paulowna

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-23 23:14

JPitty schreef:
Ik zoek draad. En nee, niet de rode draad, die heb ik wel :D. Nee, ik zoek goudkleurig of zilverkleurig of wit of ijsblauw draad om kleine hangertjes mee te maken die je ergens kunt ophangen.

Wensen:
  • niet té dik, moet door het oog van een borduurnaald passen.
  • als je een knoopje of dubbel knoopje maakt, moet die blijven zitten en niet weer losschieten.
  • ook met lichte voorwerpjes (piepschuim bolletje, kraaltje, sterretje of maantje van foam of karton) eraan moet hij recht naar beneden hangen en dus niet in een slag of krul.
  • buigzaam en toch stevig, omdat ik er ook een soort ophanglusje mee wil maken. Het moet niet meteen breken als je er mee bezig bent of het ergens ophangt.

Wie weet wat ik zoek? Ik hoef geen grote bollen, klein bolletje of kartonnetje met draad is genoeg. Verwacht zo'n 4-5 meter nodig te hebben in totaal om alle hangertjes te maken. Metallic mag, maar is geen must. Gewoon draad is ook goed.


Misschien dit:
https://www.manufactum.nl/bakkersgaren- ... lQQAvD_BwE . Ziet er best soepel uit, 1 mm dik.

Of deze: https://hobbii.nl/glitter-deluxe-60g , ik zie alleen nergens hoe dik dat is, maar dat is wel bij ze na te vragen.

https://www.handwerk.nl/borduurgaren-di ... HAQAvD_BwE , misschien wat dun, maar dan misschien dubbel te gebruiken?

MoonWencke

Berichten: 5453
Geregistreerd: 26-01-04
Woonplaats: Bonn

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-23 23:26

Suuszels schreef:
Lastig , hier is duplo altijd een succes maar je kan ook voor bijv. Een kleiset of een boekje doen. Boeken met handpoppen erin zijn favoriet :j
Of deze https://www.bol.com/nl/nl/p/vtech-abc-d ... N8EALw_wcB
De jongens vinden de tablet heel leuk, maar het is er ook wel eentje in de categorie "als je de ouders niet zo leuk vindt" :)) :') Tenminste zolang er klakkeloos in de wilde weg op gedrukt wordt.

balance
Moderator Kantine

Berichten: 18126
Geregistreerd: 24-08-02

Re: Ik zoek, ik zoek... Wie zoekt mee?

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-23 06:11

Ik zoek round pen panelen met verticale spijlen. Ik heb ze hier op bokt gezien maar kan er op Google geen vinden.

balance
Moderator Kantine

Berichten: 18126
Geregistreerd: 24-08-02

Re: Ik zoek, ik zoek... Wie zoekt mee?

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-23 15:40

Ik zoek ook twee kaartjes voor Youp van ‘t hek. Ze zijn uitverkocht maar mocht je iemand weten die besloten heeft om niet te gaan, laat even weten :).

Prairy
Berichten: 9070
Geregistreerd: 28-12-03

Re: Ik zoek, ik zoek... Wie zoekt mee?

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-23 17:08

Staat er niks op ticket swap?

Britta31

Berichten: 13140
Geregistreerd: 26-11-13
Woonplaats: Naast Britt,Nappie,Aag en Sasa en Max.

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-23 11:46

Ik zoek dunne naadloze wandelsokken.Al verschillende sokken geprobeerd,maar toch te dik.Gewoon sokken van normale sokkenstof maar dan naadloos.

secricible

Berichten: 25696
Geregistreerd: 07-07-04
Woonplaats: Maasbommel

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-23 11:49

Volgens mij heeft hema die!

Amado7

Berichten: 10728
Geregistreerd: 04-06-11
Woonplaats: In het leukste dorp.

Re: Ik zoek, ik zoek... Wie zoekt mee?

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-23 16:03

Ik zoek:

Creatieve ideeën voor mijn vlog. Ik moet een vlog van een kwartier in elkaar zetten met mijn visie op interdisciplinair werken in sociaal werk. Heeeul interessant allemaal. Maar ik heb werkelijk waar nog nooit gevlogd en ik heb een hekel aan filmpjes van mijzelf. Maar nu moet ik toch echt aan de bak.
Verder dan flexibiliteit uitbeelden en daarmee een backflip op de trampoline doen kom ik niet _O- _O- Iemand grandioze ideeën tussen lange teksten door?

ikke

Berichten: 37546
Geregistreerd: 06-03-01
Woonplaats: next to nowhere

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-23 20:14

Amado7 schreef:
Ik zoek:

Creatieve ideeën voor mijn vlog. Ik moet een vlog van een kwartier in elkaar zetten met mijn visie op interdisciplinair werken in sociaal werk. Heeeul interessant allemaal. Maar ik heb werkelijk waar nog nooit gevlogd en ik heb een hekel aan filmpjes van mijzelf. Maar nu moet ik toch echt aan de bak.
Verder dan flexibiliteit uitbeelden en daarmee een backflip op de trampoline doen kom ik niet _O- _O- Iemand grandioze ideeën tussen lange teksten door?

Nou, stel het idiote rijtje aan hulpverleners aan de kaak. Heb je meteen een belangrijk kernpunt van onze "geweldige" zorg te pakken.

Want ja, men doet wel z'n best, maar versnippering en dus gebrek aan overzicht vieren hoogtij....

JPitty
Lid Nieuwsredactie

Berichten: 26311
Geregistreerd: 01-06-10
Woonplaats: Zwolle

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-23 21:27

En om die versnippering en gebrek aan overzicht in beeld te brengen, kun je volgens mij wel een velletje A4 met tekst erop gebruiken. In stukjes scheuren en elk stukje bij een ander pionnetje, uit bijvoorbeeld mens-erger-je-niet of een ander bordspel, neerleggen, terwijl je dan vertelt over die versnippering en A (gele pionnetje) niet meer weet wat B (blauwe pionnetje) weet of doet, en dat C (groene pionnetje) weer iets anders doet en weet, enzovoorts.

Oscar
Forumcoordinator

Berichten: 132059
Geregistreerd: 23-09-01
Woonplaats: Braboland

Re: Ik zoek, ik zoek... Wie zoekt mee?

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-23 10:55

Ik zoek ook iets :)

Ben op zoek naar een paar zakjes met holle paaseieren om te verstoppen. Niet de 'gewone', maar met een touwtje/haakje eraan zodat ze je ook aan tak kunt hangen. Ik kom alleen maar gewone verstopeieren (is dat een woord? :D ) tegen.

Alja

Berichten: 25595
Geregistreerd: 05-10-02
Woonplaats: Emmercompas-cuum

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-23 11:01

Oscar schreef:
Ik zoek ook iets :)

Ben op zoek naar een paar zakjes met holle paaseieren om te verstoppen. Niet de 'gewone', maar met een touwtje/haakje eraan zodat ze je ook aan tak kunt hangen. Ik kom alleen maar gewone verstopeieren (is dat een woord? :D ) tegen.



Afbeelding
Dit bedoel je?

Oscar
Forumcoordinator

Berichten: 132059
Geregistreerd: 23-09-01
Woonplaats: Braboland

Re: Ik zoek, ik zoek... Wie zoekt mee?

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-23 13:38

Oeps, ik ben iets essentieels vergeten, nl. dat het om chocolade eieren gaat :))

Angelaa2
Berichten: 4227
Geregistreerd: 20-02-06
Woonplaats: Noord-Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-23 13:52

Oscar schreef:
Ik zoek ook iets :)

Ben op zoek naar een paar zakjes met holle paaseieren om te verstoppen. Niet de 'gewone', maar met een touwtje/haakje eraan zodat ze je ook aan tak kunt hangen. Ik kom alleen maar gewone verstopeieren (is dat een woord? :D ) tegen.


Kan je niet met naald en draad zelf een touwtje eraan maken? Die holle eieren zag ik net nog bij de action volgens mij

Edit; nog iets bestaands gevonden https://snoepstore.nl/home/2253-60-hang ... klett.html

Oscar
Forumcoordinator

Berichten: 132059
Geregistreerd: 23-09-01
Woonplaats: Braboland

Re: Ik zoek, ik zoek... Wie zoekt mee?

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-23 14:00

Ja, dat laatste is precies wat ik zoek! Dank je wel voor het zoeken!

Ik dacht altijd dat die dingen zo in de schappen lagen (dus met zilverpapier er omheen plus een koordje eraan), maar ik vermoed dat ik in de war ben met de kerstballen :D

Angelaa2
Berichten: 4227
Geregistreerd: 20-02-06
Woonplaats: Noord-Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-23 14:03

Oscar schreef:
Ja, dat laatste is precies wat ik zoek! Dank je wel voor het zoeken!

Ik dacht altijd dat die dingen zo in de schappen lagen (dus met zilverpapier er omheen plus een koordje eraan), maar ik vermoed dat ik in de war ben met de kerstballen :D


Kan zo snel geen andere vinden, ken deze webshop zelf niet trouwens. Met Kerst zie je die ballen vaak wel met touwtje inderdaad :)