De gewone nintendo switch of de oled variant?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
xPareltje

Berichten: 940
Geregistreerd: 14-02-18

De gewone nintendo switch of de oled variant?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-03-23 00:30

Ik wil graag een nintendo switch gaan aanschaffen, maar welke gaat het worden? Zijn er mensen die een nintendo switch hebben en die hun ervaringen willen delen over welke ze hebben en hoe jullie deze ervaren? Ik vind het zelf namelijk best moeilijk om tussen deze 2 te kiezen. :o

Azmay

Berichten: 17990
Geregistreerd: 01-01-09
Woonplaats: Geldrop

Re: De gewone nintendo switch of de oled variant?

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-23 00:35

Wat wil je er mee gaan doen? Ik heb de lite en vind dat al prima.

Houd er ook rekening mee dat het een console aan het eind van zijn looptijd is. Er zal vast snel een heel nieuwe handheld worden aangekondigd bij Nintendo want de switch heeft zijn limit bereikt.

xPareltje

Berichten: 940
Geregistreerd: 14-02-18

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-03-23 00:37

Ik wil vooral mario kart, crash bandicoot ect erop gaan spelen.

Urbanus

Berichten: 44945
Geregistreerd: 05-02-08
Woonplaats: Tollembeek

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-23 00:40

Ik heb een gewone, het verschil was voor mij te klein om een oled te kiezen en de gewone was in de aanbieding. Maar als jij een mooier scherm en meer geheugen waardeert, zou ik voor de oled gaan.

Ik speel trouwens voornamelijk Mario Kart op de tv, met meerdere mensen. Dat vind ik fijner dan op de switch zelf.

xPareltje

Berichten: 940
Geregistreerd: 14-02-18

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-03-23 00:43

Urbanus schreef:
Ik heb een gewone, het verschil was voor mij te klein om een oled te kiezen en de gewone was in de aanbieding. Maar als jij een mooier scherm en meer geheugen waardeert, zou ik voor de oled gaan.

Ik speel trouwens voornamelijk Mario Kart op de tv, met meerdere mensen. Dat vind ik fijner dan op de switch zelf.


Scherm en geheugen boeit mij eigenlijk niet zoveel haha. Ik wil ook voornamelijk mario kart op de tv gaan spelen omdat ik dat altijd ook fijner vond. Alleen de oled vind ik zo duur en ik vroeg me af of er echt zoveel verschil in zat dat het die €70 euro waard is. Maar ben jij verder tevreden over de gewone?

Urbanus

Berichten: 44945
Geregistreerd: 05-02-08
Woonplaats: Tollembeek

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-23 00:47

Ja onwijs, ik vind het een heel fijn ding. Ik speel in m'n eentje Animal Crossing en met de familie karten we. Ik heb 'm in een reishoes met extra controllers dus hij gaat ook vaak mee op stap.

Zeker geen spijt van, ik speel elke avond wel even.

Daphne__
Berichten: 12451
Geregistreerd: 12-12-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-23 01:00

Hier heeft mijn zus een Oled en ik ga deze week ook een Oled kopen. Helemaal om na het spelen op die van haar :+ Scherm is net wat groter, mooiere kwaliteit.. Ik vind het de meerprijs wel waard.

Maar het is ook een beetje, wil je vooral op de tv spelen, of vooral in de hand... Want op de tv maakt oled scherm op je switch natuurlijk niet uit. Ik speel bijna altijd op de switch zelf, alleen mario kart op de tv en als iemand mee wil kijken als ik game.

xSelina

Berichten: 803
Geregistreerd: 09-11-13
Woonplaats: Zeeland

Re: De gewone nintendo switch of de oled variant?

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-23 01:43

Oled is t vooral waard wanneer je denkt voornamelijk handheld te gaan spelen, anders zou ik gewoon voor de normale gaan. :)

Renee

Berichten: 3124
Geregistreerd: 21-01-06
Woonplaats: Overal & Nergens

Re: De gewone nintendo switch of de oled variant?

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-23 02:45

Geen ervaring met Oled. Wij hebben de normale switch en dat volstaat voor ons prima. Maar wij spelen eigenlijk altijd via de TV.

xPareltje

Berichten: 940
Geregistreerd: 14-02-18

Re: De gewone nintendo switch of de oled variant?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-03-23 02:51

Dankjewel voor het delen van jullie ervaringen! :o Merendeels wil ik inderdaad via de tv gaan spelen maar op de switch zelf ook wel af en toe. Dus ik heb toch gekozen voor de gewone.

Druif_01

Berichten: 8835
Geregistreerd: 04-11-01

Re: De gewone nintendo switch of de oled variant?

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-23 09:12

Toevallig ook pas een switch gekocht, ook vooral voor Mario kart :D ook wij hebben voor de gewone gekozen, omdat we vooral op de tv spelen en ik het het extra geld dus niet waard vond.