Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 359 van de 500 [ 12481 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 356, 357, 358, 359, 360, 361, 362 ... 500  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #10

 
Profiel   

chanicha schreef
paddington schreef
Wakker zijn terwijl ik echt heel moe ben.

Vandaag gaan we beginnen met het grofvuil weg brengen van mijn vader en wij hebben maar even een grote bus gehuurd.

Ons ouderlijk huis is groot en hij verzamelde dan ook heel veel spullen.


Wij hebben toen een kringloop gebeld, zij hebben het huis keurig opgeleverd met als betaling de spullen die er nog instonden.
Vond ik een mooie deal want we moesten er niet aan denken om alle vloerbedekking enz eruit te halen.



De kringloop hier staan bekend dat ze vrij moeilijk zijn met spullen ophalen want ze willen alleen maar goed spul.

Wij hebben wat meubels gratis af te halen op diverse sites gezet maar o reacties.

Gisteren 2 ritten gedaan en vandaag ook weer 1 of 2 ritjes doen maar ik moet ook nog even tussendoor naar de kaakchirurg.

En we moeten ook nog even heel veel modelbouw treintjes af stoffen en inpakken.
Hiermee gaan we maar op een treinenbeurs staan want deze zijn best wat waard en heel zijn hobbykamer staat er vol mee.

Dan heb ik nog niet eens over zijn vis spullen gehad daar staat ook nog voor een kapitaal.

Maar de zolder en de grote & kleine slaapkamer zijn zo goed als leeg kwa troep.
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-03-23 04:03 



 
Profiel   

Och nou ik wens je heel veel succes en sterkte natuurlijk :(:)
Het is moeilijk maar aan de andere kant is het ook een stuk verwerking al die spullen door je handen laten gaan en overal zitten herinneringen aan.
Jammer dat de kringloop niet de spullen wil halen!
Ik hoop voor jou dat je er snel doorheen bent.

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-03-23 08:41 



 
Profiel   

Sterkte paddington, niet makkelijk om dit ineens op je bord te krijgen.

Ik erger me dat ik eindelijk heb toegegeven dat mijn rechteroog weer slechter is geworden 10 jaar na het laseren. Na maanden kniezen en negeren de stap genomen om naar de opticien te gaan en te laten meten. Links is nog perfect en rechts inderdaad -1,5. Dus een bril gekocht met een leuk montuur voor autorijden, tv en andere dingen waar ik me op moet focussen en merk dat mijn ogen erg moe worden (cq: Suus ben je moe want je oog draait weer weg)

Maar nu moet ik nog wachten tot 4 april eer ik hem kan ophalen. Juist omdat ik eindelijk heb toegegeven dat het nodig is heb ik er meer last van

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-03-23 08:44 



 
Profiel   

Paddington,

Neem anders eens contact op met harlaar modeltreinen in badhoevedorp zij kopen ook in.
Anders is er om de tijd beurs in houten. Toevalig dit weekend.

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-03-23 09:04 



 
Profiel   

Heel veel sterkte Paddington! :(:)

Ik erger me aan Videoland dat geen afleveringen wil laden.
Nog meer mensen met dit probleem?

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-03-23 09:09 



 
Profiel   

Veel sterkte Paddington.

Ik erger me aan van die groepjes meiden in de trein in de ochtend die veel te hard praten met elkaar. Heb er altijd wel een als ik met de trein naar school moet. Hou gewoon rekening met je medemens, het is veel te vroeg om een sociale bijeenkomst te houden op dit volume :')

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-03-23 09:44 



 
Profiel   

Ik erger mij aan dit rot weer
De bak ligt er niet top bij, dus met al die regen is rijden de komende week weer een uitdaging. Nu heb ik veel deadlines voor scriptie en andere vakken, maar gewoon dat het uberhaupt niet kan is stom

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-03-23 11:00 



 
Profiel   

_San87_ schreef
Valerie93 schreef
Ik ben zo gek geweest om nieuwe console te halen :')

Dat is gewoon beschikken over een goed probleem oplossend vermogen.


Ik heb er serieus over nagedacht, om een PS5 er voor te kopen. Maar iets met een kleine €1.000 aan rekeningen voor Poes :\ en ook de uitgave van een vergelijkbaar bedrag (maar dan x2) voor kleine fluffies <3

Dus dan maar wachten, en alles over HL negeren _O-

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-03-23 11:05 



 
Profiel   

Is er iemand met veel verstand van laptops? Ik wil een nieuwe aanschaffen, omdat de mijne is overleden nadat de katten die twee keer van de vensterbank hebben geknald :')

Maar er zijn zoveel termen die ik niet begrijp, en ik ben Nederlands, dus ik wil wel voor een dubbeltje op de eerste rang zitten :+

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-03-23 11:20 



 
Profiel   

Ik heb een refurbished Lenovo gekocht bij MicMac in Utrecht, daar kom ik al jaren en ben erg tevreden :j
Zij doen ook installeren en desnoods je oude laptop leeghalen en goede service!

https://www.micmac-computers.nl/

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-03-23 11:33 



 
Profiel   

Ik dacht dat de hoefsmid vandaag zou komen , weer verkeerd gekeken morgen pas :+

Volgens mij zit mijn hoofd een beetje te vol , ik haal zoveel door elkaar.

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-03-23 11:57 



 

Dat ik vanochtend echt wakker schrok tegen 6 uur ofzo, het klonk alsof er ingebroken werd. Gelukkig niks aan de hand.

En de regen.. Ik zou eigenlijk weg maar dan moet het wel even ophouden met de hele tijd regenen..

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-03-23 12:07 



 
Profiel   

Kitten dat met een nagel haak in bij mijn nagelriem. -O-

En lig dezelfde nu stinkbommen te laten. :+

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-03-23 12:16 



 
Profiel   

Met m’n luie reet pas om 10:30 uit bed. Oké ik was moe en al uren wakker maar ik moet nog zoveel doen wat ik dus nu vanavond moet doen. :+

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-03-23 12:17 



 

Dat je een artikel wilt lezen en dat dan moet zoeken tussen alle reclame door... :x

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-03-23 12:18 



 
Profiel   

Een bestelling die gisterochtend elektronisch is aangemeld
Maar het officiële pakketje is nog niet op de post -O-

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-03-23 12:19 



 
Profiel   

Mijn werk, zo geen zin in :') en bijna alle leukste collega's gaan weg of zijn al weg dus het is voor mij heel duidelijk de hoogste tijd om het zinkende schip te verlaten. Alleen de motivatie nog -O-

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-03-23 12:37 



 
Profiel   

Superslecht geslapen vannacht. Ben al een paar dagen aan het hoesten, en tis nu zo erg dat ik mezelf steeds wakker hoest. Hoop wel dat t vanaf nu beter wordt, want ben het wep een beetje zat nu :')

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-03-23 12:52 



 
Profiel   

chanicha schreef
Ik heb een refurbished Lenovo gekocht bij MicMac in Utrecht, daar kom ik al jaren en ben erg tevreden :j
Zij doen ook installeren en desnoods je oude laptop leeghalen en goede service!

https://www.micmac-computers.nl/

Thanks!

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-03-23 12:57 



 
Profiel   

Ik heb niet veel verstand van laptops. Maar lees me vaak in op consumentenbond en tweakers bij Electronica ed. Lees me dan in over processors ed en dan leer ik vanzelf waar ik op moet letten.
Ik heb zelf uiteindelijk een acer via de website van acer zelf in de outlet gekocht. Model wat goed uit de testen kwam alleen een kleurtje wat er uit ging ofzo. Dus zit ik idd voor een dubbeltje op de 1e rang :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-03-23 13:52 



 
Profiel   

45 Minuten in de keuken staan en kapot zijn ervan....
Terwijl dit slechts de voorbereidingen waren _O-
Sorry benen

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-03-23 14:20 



 
Profiel   

Dat de aansluiting van mijn wasmachine lekt alsof ie gonorroe heeft en ik geen zin had om het te repareren. En nu ligt er een mega berg was... -O-

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-03-23 16:28 



 
Profiel   

JustMe8484 schreef
Ik heb niet veel verstand van laptops. Maar lees me vaak in op consumentenbond en tweakers bij Electronica ed. Lees me dan in over processors ed en dan leer ik vanzelf waar ik op moet letten.
Ik heb zelf uiteindelijk een acer via de website van acer zelf in de outlet gekocht. Model wat goed uit de testen kwam alleen een kleurtje wat er uit ging ofzo. Dus zit ik idd voor een dubbeltje op de 1e rang :D

Oeh thanks voor de tip

Ergernis van vandaag, ik ben 7 uur bezig geweest met het boeken en uitzoeken van een administratie. Wat een zooi.

En een collega van wie ik klanten overneem omdat hij weggaat die niet reageert op een vraag welke betrekking heeft op een van zijn klanten. Het is nog niet de 31ste, banketstaaf.

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-03-23 16:33 



 
Profiel   

Mijn collega's met hun onnodige meningen en adviezen :+

Vooral het onderschatten , ja oké ik weet en of kan bij lange na niet alles en moet nog veel leren maar vinden dat wij als jonge mensen geen uitje kunnen organiseren vindt ik wel een beetje overdreven.

Het is niet zo dat ik dit werk sinds gisteren doe :')

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-03-23 16:55 



 
Profiel   

Ik krijg nog geld terug van de belasting, de zorgverzekering en de kaakchirurg. En daar wacht ik al weken op. Ze kunnen zo lekker dreigen met extra kosten en boetes als je te laat bent met betalen, maar zelf nemen ze wel lekker hun tijd.
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-03-23 17:34 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 359 van de 500 [ 12481 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 356, 357, 358, 359, 360, 361, 362 ... 500  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen