Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 10 van de 19 [ 454 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13 ... 19  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

Dood van een vriendin

 
Profiel   

Ik heb zo'n formaat hond weleens in een sporttas gedaan. Was ook in de trein. Stukje open voor het het hoofd. Is een hond in de trein in Portugal gratis? In Nederland is een hond alleen gratis als hij ergens in zit of op schoot kan geloof ik.
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-03-23 20:43 



 
Profiel   

Ja gratis als het maar in een tas op schoot zit en ik heb een reistas waar ik gewoon even een gaasje in naai aan 1 kant en gaatjes in maak aan de bovenkant. In de trein kan de bovenkant wel een stuk open idd

Een van mijn katten heeft hem al even uitgeprobeerd.
[ img ]

Mijn lichtste middelgrote hond past er in, dus een kleiner hondje helemaal.

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-03-23 22:19 



 
Profiel   

Moderatoropmerking:
Het vragen om donaties is niet toegestaan op Bokt



Laatst bijgewerkt door Mjetterd op 23-03-23 09:21, in het totaal 1 keer bewerkt

Bericht verwijderd


Link naar dit berichtGeplaatst: 21-03-23 11:22 



 
Profiel   

Wat vervelend! Heb je geen rechtstreeks rekening nummer?

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-03-23 11:36 



 
Profiel   

Moderatoropmerking:
Het vragen om donaties is niet toegestaan op Bokt



Laatst bijgewerkt door Mjetterd op 23-03-23 09:22, in het totaal 1 keer bewerkt

Bericht verwijderd


Link naar dit berichtGeplaatst: 21-03-23 11:59 



 
Profiel   

Ik ga straks even een proefrondje doen naar het station, de weg is namelijk opgebroken en er is omleiding.Ik wil niet te laat komen daardoor. Maar ik wil ook net veel te vroeg van huis, want er is op dat station helemaal niks, alleen twee bankjes, maar geen wachtkamer, geen w.c.

Ik heb een flinke reep uit de flap van de tas geknipt en er een stevig gaas in genaaid, verstevigd met lijm en tape (omdat de kanten anders uit kunnen zijgen).

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-03-23 09:58 



 
Profiel   

laat halsbandje en riem dan om als ie in de tas zit en hou de riem dan gewoon vast, mocht het gaas toch loslaten of dat ie zich uit de tas wurmt (tis natuurlijk een vreemd nieuw ding dus vind ie het miss eng en wil ie eruit) dan heb je hem nog vast aan riem.

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-03-23 10:12 



 
Profiel   

Zeker van plan, al verwacht ik geen problemen omdat het al een oud hondje is en al anderhalf uur in de auto heeft gezeten, even kans gehad om haar behoefte te doen, en dan in de tas in gaat. In de trein mag de tas gewoon open en zijn best lange reizen. Totaal twee uur. Ik verwacht dat ze in slaap valt door het monotome geluid omdat er weinig stations zijn, ver uit elkaar.

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-03-23 10:45 



 
Profiel   

Ik raapte ooit een spanjaard op van de straat, ik zat 36 uur met hem in de bus dat ging erg goed.

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-03-23 11:44 



 
Profiel   

Succes

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-03-23 12:28 



 
Profiel   

Dank je.

marleen_usar schreef
Ik raapte ooit een spanjaard op van de straat, ik zat 36 uur met hem in de bus dat ging erg goed.

Ik ga er vanuit dat je het over een spaanse hond hebt? ;)


Ik ben blij dat ik even dat proefrondje heb gedaan, want het blijkt dat ze inmiddels het stuk vlak voor het station hebben opengebroken en dat betekent dat het laatste stuk onverhard is, dat ik ergens anders de scooter moet parkeren en een andere toegang naar het perron moet gebruiken, daar de hoofdingang afgesperd is. ik vind het altijd pretting dat soort dingen van te voren te weten. Het was twintig minuten rijden, dus ik neem morgen een half uur er voor of iets meer.
En dan zul je zien dat de trein vertraging heeft.... :+

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-03-23 14:55 



 
Profiel   

Klopt het was een spanjaard die op straat had gezwerft.

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-03-23 15:15 



 
Profiel   

Onverhard... dat wordt op de terugweg interessant met een volle trolley, vervelende timing zeg!
Heel veel succes morgen!

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-03-23 15:22 



 
Profiel   

Telpeva schreef
Onverhard... dat wordt op de terugweg interessant met een volle trolley, vervelende timing zeg!
Heel veel succes morgen!

Die gaat op de scooter en die zet ik een paar passen van de nieuwe tijdelijke ngang naar het perron.
Het is wel een beetje meer schudden op de scooter. Gelukkig is het maar een meter of 50.

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-03-23 15:50 



 
Profiel   

Succes morgen!

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-03-23 17:26 



 
Profiel   

Heel veel succes morgen! En sterkte, het zal ook wel confronterend zijn...

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-03-23 17:30 



 
Profiel   

Dank jullie wel.
Het zijn aan de oppervlakte heel hartelijke mensen en zij weten niet dat ik alles weet en ik zal gewoon mooi weer spelen. Maar ja, je weet van te voren nooit echt hoe je je gaat voelen, natuurijk.
Ik heb geen smartphone of tablet dus morgen middag/avond pas een update.

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-03-23 18:06 



 
Profiel   

Heel veel succes morgen, hopelijk wordt het een dag zonder allerlei verrassingen..... en heb je morgenavond een slapend hondje erbij.

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-03-23 18:24 



 
Profiel   

Ja ach, zou er verder niet al teveel worden aan vuil maken. Nog even de erfenis afwachten en daarna heb je nooit meer wat met ze te doen. Als ze echt verevelend hadden willen doen dan hadden ze het hondje ook niet een stukje gebracht

Veel succes morgen :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-03-23 18:31 



 
Profiel   

Schrok me te pletter, werd net gebeld door ze en ik was al bang dat ze af gingen zeggen, maar het was om te vragen of het nog doorging.

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-03-23 19:40 



 
Profiel   

Nu komt het (goede) moment echt dichterbij! Als ze bellen, zijn ze ook van plan te komen lijkt me. Succes!

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-03-23 20:55 



 
Profiel   

Heel veel succes ik denk aan jullie.

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-03-23 21:46 



 
Profiel   

Marita schreef
Nu komt het (goede) moment echt dichterbij! Als ze bellen, zijn ze ook van plan te komen lijkt me. Succes!


*stille meelezer*

Dit was ook mijn gedachte! Ging door mijn hoofd dat ze misschien gewoon niet zouden komen opdagen.

Heel veel succes, hoop dat alles soepel verloopt!!

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-03-23 22:06 



 
Profiel   

Goede reis morgen en hopelijk verloopt alles voorspoedig…

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-03-23 22:19 



 
Profiel   

Stille meelezer, heel veel succes morgen
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-03-23 22:25 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 10 van de 19 [ 454 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13 ... 19  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen