Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 360 van de 500 [ 12481 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 357, 358, 359, 360, 361, 362, 363 ... 500  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #10

 
Profiel   

Belasting wordt toch pas in april/mei uitgekeerd?
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-03-23 16:54 



 
Profiel   

Telpeva schreef
Ik krijg nog geld terug van de belasting, de zorgverzekering en de kaakchirurg. En daar wacht ik al weken op. Ze kunnen zo lekker dreigen met extra kosten en boetes als je te laat bent met betalen, maar zelf nemen ze wel lekker hun tijd.


Oh hier heb ik ook zo'n hekel aan. Jij moet direct betalen maar zelf nemen ze rustig aan de tijd.

Ik ben gelukkig niet meer ziek als in, koorts en verkouden maar nu wel super licht in m'n hoofd, wat misselijk en heb papbenen. poedersuiker Corona.

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-03-23 16:57 



 
Profiel   

Ik moet morgen boodschappen doen, maar ik weet gewoon niks. Geen idee wat ik wil eten, waar ik trek in heb en wat snel genoeg te maken is en goedkoop. Ik krijg echt een hekel aan boodschappen doen zeg

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-03-23 17:29 



 
Profiel   

Het gaat voor mij om kwijtschelding van een deel van de afvalstoffenheffing, weet je toevallig of die ook altijd rond die tijd komt? Die heb ik dit jaar voor het eerst aangevraagd dus daar heb ik nog geen ervaring mee.

Meteen een ergernis erachteraan, dit jaar is het eerste jaar waarin ik begreep hoe je die kwijtschelding moet aanvragen, dat ja na het aanvragen dus nog meer moet doen online en waar. Dat gaat raar en omslachtig en daarom ben ik tot nu toe elk jaar afgehaakt omdat ik er gewoon niet uit kwam. Ik vind het een behoorlijk gedateerd en gebruikersonvriendelijk systeem. Echt niet van deze tijd

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-03-23 17:36 



 
Profiel   

Ik heb eigenlijk nog nooit om een kwijtschelding gevraagd, hoe kom je daarvoor in aanmerking dan?

Ik vind sowieso dat de belastingdienst heel gebruikersonvriendelijk is.
Die slogan van: Leuker kunnen wij het niet maken, wel makkelijker, gaat zeker niet op!

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-03-23 17:47 



 
Profiel   

Ik heb dat gedaan toen ik studeerde, omdat ik wel een appartement had maar weinig inkomen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-03-23 17:49 



 
Profiel   

Aan de verkeersinfarct bij Vlaardingen waardoor ik al ruim een uur doe over 2km.

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-03-23 17:53 



 
Profiel   

Telpeva schreef
Het gaat voor mij om kwijtschelding van een deel van de afvalstoffenheffing, weet je toevallig of die ook altijd rond die tijd komt? Die heb ik dit jaar voor het eerst aangevraagd dus daar heb ik nog geen ervaring mee.

Meteen een ergernis erachteraan, dit jaar is het eerste jaar waarin ik begreep hoe je die kwijtschelding moet aanvragen, dat ja na het aanvragen dus nog meer moet doen online en waar. Dat gaat raar en omslachtig en daarom ben ik tot nu toe elk jaar afgehaakt omdat ik er gewoon niet uit kwam. Ik vind het een behoorlijk gedateerd en gebruikersonvriendelijk systeem. Echt niet van deze tijd


Ik heb er alleen ervaring mee dat ik het niet hoef te betalen, niet dat je wat terug krijgt. En mijn gemeente is gelukkig nog wel redelijk modern. Online aanvragen en informatie doorgeven die ze vragen en je hoeft er niet meer naar om te kijken.

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-03-23 17:57 



 
Profiel   

M_D_H schreef
Ik heb eigenlijk nog nooit om een kwijtschelding gevraagd, hoe kom je daarvoor in aanmerking dan?

Ik vind sowieso dat de belastingdienst heel gebruikersonvriendelijk is.
Die slogan van: Leuker kunnen wij het niet maken, wel makkelijker, gaat zeker niet op!

Hier is de pagina erover van 'mijn' gemeente met uitleg erover, voor als je meer wilt lezen :)
https://www.rotterdam.nl/kwijtschelding ... -aanvragen
In het kort: om ervoor in aanmerking te komen mag je x aan inkomen hebben, x aan waardevolle voertuig(en) hebben, tot x hoogte aan spaargeld. De armere mensen in de samenleving, denk aan de bijstand, zieke mensen, ouderen met een krappe aow

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-03-23 18:00 



 
Profiel   

Als je auto heb kan je kwijt schelding al zo goed als vergeten.

Andere oom die lymfeklieren kanker heeft.

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-03-23 18:26 



 
Profiel   

Telpeva schreef
M_D_H schreef
Ik heb eigenlijk nog nooit om een kwijtschelding gevraagd, hoe kom je daarvoor in aanmerking dan?

Ik vind sowieso dat de belastingdienst heel gebruikersonvriendelijk is.
Die slogan van: Leuker kunnen wij het niet maken, wel makkelijker, gaat zeker niet op!

Hier is de pagina erover van 'mijn' gemeente met uitleg erover, voor als je meer wilt lezen :)
https://www.rotterdam.nl/kwijtschelding ... -aanvragen
In het kort: om ervoor in aanmerking te komen mag je x aan inkomen hebben, x aan waardevolle voertuig(en) hebben, tot x hoogte aan spaargeld. De armere mensen in de samenleving, denk aan de bijstand, zieke mensen, ouderen met een krappe aow

Oh nou, daar kom ik sowieso niet voor in aanmerking, zowel mijn man als ik verdienen boven modaal :j

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-03-23 18:32 



 
Profiel   

Marcella schreef
Als je auto heb kan je kwijt schelding al zo goed als vergeten.


Nee hoor. Tenzij het een dure auto is. maar als je hem vanwege medische redenen nodig hebt is er ook nog wel eens wat mogelijk. Maar auto alleen is geen reden om af te keuren meteen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-03-23 18:57 



 
Profiel   

Mando schreef
Paddington,

Neem anders eens contact op met harlaar modeltreinen in badhoevedorp zij kopen ook in.
Anders is er om de tijd beurs in houten. Toevalig dit weekend.


Klopt naar die beurs ging mijn vader ook altijd heen.
Wij willen op de volgende beurs gaan staan want we willen ook echt dat het naar een liefhebber gaat.

Op de opkoper ga ik even naar kijken maar thx voor de tip.

We kregen de over buurman op bezoek vandaag en hij wist ook niet of het de juiste moment was maar mochten we het huis gaan verkopen dan wilt hij dit in zijn vriendengroep gooien voor een eventuele verkoop zonder makelaar.

Hier over moeten we goed over nadenken maar nu staat mijn hoofd er niet naar.

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-03-23 19:29 



 
Profiel   

Apotheek. Medicatie lag op de andere vestiging terwijl ik had aangegeven het bij hun op te halen :Y)

En ik heb een super leuk idee, alleen weet ik uit ervaring dat ik afhaak zodra ik het op papier ga zetten :+

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-03-23 19:36 



 
Profiel   

Whatsapp storing...

Meer mensen last van?

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-03-23 21:01 



 
Profiel   

Ik ontvang berichten en ze verzenden ook gewoon bij mij...

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-03-23 21:12 



 
Profiel   

Net verstuurde whatsapp geen berichten, inmiddels weer wel.

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-03-23 21:21 



 

Pissebedden >;) volgens mij heb ik een plaag ofzo, elke dag komen er weer tenminste 2 of 3 bij van kleintjes tot grote -O- "gelukkig" maar in één kamertje boven maar het is natuurlijk niet helemaal de bedoeling... Ze lijken vanaf de vliering te komen dus deze week toch maar even weer omhoog klimmen op de enge vlizotrap en op onderzoek uit..

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-03-23 22:56 



 
Profiel   

Marcella schreef
Als je auto heb kan je kwijt schelding al zo goed als vergeten.

Andere oom die lymfeklieren kanker heeft.

Ah gets wat naar voor je oom!

Ik heb geen motorvoertuig :o
Maar ook als je een motorvoertuig hebt dan kan je nog in aanmerking komen, dan kijken ze naar de waarde van het voertuig en ook of er een noodzaak is. Maar dat staat ook beschreven in de link die ik gaf :j

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-03-23 00:14 



 
Profiel   

Eerst gaan er hier een stel te keer als konijnen, vervolgens wordt er een heel bos omgezaagd waardoor ik ineens begrijp waarom sommigen de ouderwetse kussentechniek toepassen. Uit ellende watjes in mijn oren gedaan, sluit ik de badkamer deur niet goed af waardoor die steeds loopt te tikken, omdat wij schijnbaar voor jan poedersuiker stoken. En de kat loopt ook constant te zeiken over waar hij moet gaan liggen. Ergens, of je rot mar op -:(-

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-03-23 02:19 



 
Profiel   

Enorm slecht geslapen :n

Mijn huisgenoot is gestresst en slaapt dan heel onrustig inclusief schreeuwend wakker schrikken en heel snel en hard ademen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-03-23 07:37 



 
Profiel   

Ik wil gewoon de hele dag in bed huilen ;(

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-03-23 07:39 



 
Profiel   

Was vergeten dat ik ivm therapie mijn eigen risico moet betalen dit jaar terwijl ik hem iets had verhoogd. Doei spaargeld. ;(

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-03-23 07:48 



 
Profiel   

Suliko schreef
Was vergeten dat ik ivm therapie mijn eigen risico moet betalen dit jaar terwijl ik hem iets had verhoogd. Doei spaargeld. ;(

Dat is oliebol :(
Kan je hem niet nog maandelijks laten afschrijven?

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-03-23 07:49 



 
Profiel   

Suliko schreef
Was vergeten dat ik ivm therapie mijn eigen risico moet betalen dit jaar terwijl ik hem iets had verhoogd. Doei spaargeld. ;(


Ik heb ook weleens zo’n nare verrassing gehad maar sindsdien betaal ik het maandelijks.
Komt meestal net fijn voor je vakantie -O-
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-03-23 07:55 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 360 van de 500 [ 12481 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 357, 358, 359, 360, 361, 362, 363 ... 500  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen