Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #10

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Marcella

Berichten: 36718
Geregistreerd: 24-04-01
Woonplaats: Ergens onder een brug.

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-23 09:20

AyDeeDee schreef:
Pissebedden >;) volgens mij heb ik een plaag ofzo, elke dag komen er weer tenminste 2 of 3 bij van kleintjes tot grote -O- "gelukkig" maar in één kamertje boven maar het is natuurlijk niet helemaal de bedoeling... Ze lijken vanaf de vliering te komen dus deze week toch maar even weer omhoog klimmen op de enge vlizotrap en op onderzoek uit..

Pissebedden zijn afval opruimers heb je daar dan niet een dode muis ofzo liggen. :=

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-23 10:35

Marcella schreef:
AyDeeDee schreef:
Pissebedden >;) volgens mij heb ik een plaag ofzo, elke dag komen er weer tenminste 2 of 3 bij van kleintjes tot grote -O- "gelukkig" maar in één kamertje boven maar het is natuurlijk niet helemaal de bedoeling... Ze lijken vanaf de vliering te komen dus deze week toch maar even weer omhoog klimmen op de enge vlizotrap en op onderzoek uit..

Pissebedden zijn afval opruimers heb je daar dan niet een dode muis ofzo liggen. :=


Denk het niet, gezien ze per dag met een paar naar beneden komen. Heb gegoogled en las dat ze af komen op vochtige ruimtes en ze komen in mijn waskamer naar beneden..

Anoniem

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #10

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-23 10:38

Wanneer je iemand probeert te helpen met goedbedoelde adviezen en je (spreekwoordelijk) een klap in je gezicht terug krijgt. Een kritische noot plaatsen mag blijkbaar niet meer, maar ondertussen mag ik wel dagelijks optreden als klaagmuur voor diegene. Erg leuk ook als je zo weg moet voor je eerste dag meelopen bij nieuw vrijwilligerswerk..

Marcella

Berichten: 36718
Geregistreerd: 24-04-01
Woonplaats: Ergens onder een brug.

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-23 11:22

AyDeeDee schreef:
Denk het niet, gezien ze per dag met een paar naar beneden komen. Heb gegoogled en las dat ze af komen op vochtige ruimtes en ze komen in mijn waskamer naar beneden..

Klopt ik heb ze op de moestuin in de compostbak.

denisesilver

Berichten: 2880
Geregistreerd: 27-08-11
Woonplaats: Zwerf ergens door het land

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-23 11:32

Onmogelijke programma's waar ik mee moet werken.

Nog even en er vliegt een computer door de kamer.

Lau

Berichten: 16669
Geregistreerd: 03-11-09
Woonplaats: Gelderland

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #10

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-23 12:06

Ben zo klaar met dat alleen zitten. Vandaag en morgen weer…. Omdat de computer aan de andere kant het niet doet. Ja mijn vakantie eindelijk kijken voor een mogelijkheid voor het thuiswerken.

juval

Berichten: 13208
Geregistreerd: 05-04-03
Woonplaats: Culemborg

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #10

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-23 12:07

mijn stoute hond.. heeft een kiwiplant opgegeten die ik nog wilde gaan poten :(

Telpeva

Berichten: 14714
Geregistreerd: 26-08-06
Woonplaats: In de hoek

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-23 12:21

Kan je de computerkasten niet omwisselen? Kabeltjes eruit, en dan de computerkast verplaatsen, je monitor enzovoorts kan je gewoon laten staan.

Lau

Berichten: 16669
Geregistreerd: 03-11-09
Woonplaats: Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-23 12:24

Telpeva schreef:
Kan je de computerkasten niet omwisselen? Kabeltjes eruit, en dan de computerkast verplaatsen, je monitor enzovoorts kan je gewoon laten staan.


Nee want dan kan er nog steeds maar 1 persoon werken -O-
Vind het gewoon zo verschrikkelijk om alleen te zitten…

Telpeva

Berichten: 14714
Geregistreerd: 26-08-06
Woonplaats: In de hoek

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-23 12:41

Ah vervelend man -O- dan duurt een dag lang ja :knuffel:

chanicha

Berichten: 12153
Geregistreerd: 14-08-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-23 13:09

Mijn man moest voor een ECG naar de huisarts, hij had wat rare klachten dus zekere voor het onzekere.
Ik zeg tegen mijn man dat hij of plakkers of van die zuigdingen op zijn lijf zou krijgen.
Daar aangekomen in het kamertje wilde hij al zijn trui uitdoen, nee zegt ze doe je broekspijp maar omhoog :o?
Is het een apparaatje, de helft van mijn telefoon, die moest hij op zijn enkel duwen met zijn wijs en middelvingers en via een app op haar telefoon zag je het hartfilmpje 8)7
Voelde me echt 90 _O-

hagelslag
Berichten: 9025
Geregistreerd: 18-09-10

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #10

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-23 13:27

Vorige week donderdag wat besteld. Maandag werd een verzendlabel aangemaakt.
Tot dusver is het pakketje nog altijd niet onderweg -O-

Suliko

Berichten: 4313
Geregistreerd: 06-12-14
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-23 13:38

fleurtjeuh schreef:
Suliko schreef:
Was vergeten dat ik ivm therapie mijn eigen risico moet betalen dit jaar terwijl ik hem iets had verhoogd. Doei spaargeld. ;(

Dat is oliebol :(
Kan je hem niet nog maandelijks laten afschrijven?


Heb ik overwogen, maar dan zit ik weer maandelijks met zo’n opstapeling aan verschillende kosten.
Dus overgemaakt van mijn spaarrekening, nu het bedrag vergeten en weer door. Y;(

fohadie
Berichten: 4294
Geregistreerd: 03-05-11
Woonplaats: Muggendonk

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-23 13:44

chanicha schreef:
Mijn man moest voor een ECG naar de huisarts, hij had wat rare klachten dus zekere voor het onzekere.
Ik zeg tegen mijn man dat hij of plakkers of van die zuigdingen op zijn lijf zou krijgen.
Daar aangekomen in het kamertje wilde hij al zijn trui uitdoen, nee zegt ze doe je broekspijp maar omhoog :o?
Is het een apparaatje, de helft van mijn telefoon, die moest hij op zijn enkel duwen met zijn wijs en middelvingers en via een app op haar telefoon zag je het hartfilmpje 8)7
Voelde me echt 90 _O-



O, dit ken ik ook niet? Zou voor mij een uitkomst zijn. Moet minstens 1x per jaar een ECG en heb of brandwondjes van de plakkers (allergie) of bloeduitstortingen van de zuigdingen. En elke keer de discussie bh aan of uit. De een wilt dat ik em aanhou, de ander wilt em uit, en de volgende zegt: wat u wilt.

Welk ziekenhuis was dit?

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Berichten: 41593
Geregistreerd: 18-05-09
Woonplaats: Het bos

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #10

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-23 13:54

Het is ook niet zo dat je bij het slikken van de pil standaard geen bloedverlies meer hebt.

Captain

Berichten: 21373
Geregistreerd: 15-10-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-23 14:03

_San87_ schreef:
Het is ook niet zo dat je bij het slikken van de pil standaard geen bloedverlies meer hebt.


Waar komt deze ineens vandaan. _O-

Zebrastreep

Berichten: 9753
Geregistreerd: 27-08-19
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-23 14:13

Mijn telefoonscherm liep vast , en nu blijft die haken op het startscherm en gebeurd en niks meer... Zal je zien die ook nog kapot kan er ook nog wel bij.

Niobe

Berichten: 7986
Geregistreerd: 13-08-10
Woonplaats: Brummen

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-23 14:17

Captain schreef:
_San87_ schreef:
Het is ook niet zo dat je bij het slikken van de pil standaard geen bloedverlies meer hebt.


Waar komt deze ineens vandaan. _O-


De bokaal is naar haar hoofd gestegen denk ik }>

M_D_H
Berichten: 17476
Geregistreerd: 01-10-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-23 14:24

Captain schreef:
_San87_ schreef:
Het is ook niet zo dat je bij het slikken van de pil standaard geen bloedverlies meer hebt.


Waar komt deze ineens vandaan. _O-

Ik denk dat deze eigenlijk in een ander topic thuis hoort :')

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Berichten: 41593
Geregistreerd: 18-05-09
Woonplaats: Het bos

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-23 14:32

Captain schreef:
_San87_ schreef:
Het is ook niet zo dat je bij het slikken van de pil standaard geen bloedverlies meer hebt.


Waar komt deze ineens vandaan. _O-

Oh wow, die hoort hier idd niet. Geen idee hoe dit gebeurd is :)).

Alja

Berichten: 25594
Geregistreerd: 05-10-02
Woonplaats: Emmercompas-cuum

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #10

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-23 14:34

Denk iets met weggeef kastjes enzo ;)

Zilfstar

Berichten: 7546
Geregistreerd: 24-10-07
Woonplaats: Bij die Zwarte en die Bonte

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-23 14:35

Captain schreef:
_San87_ schreef:
Het is ook niet zo dat je bij het slikken van de pil standaard geen bloedverlies meer hebt.


Waar komt deze ineens vandaan. _O-



nou ja.. het is WEL een ergernis lijkt mij… :+

Marocje
Berichten: 5606
Geregistreerd: 26-03-11
Woonplaats: Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-23 14:37


Shenavallie
Berichten: 11576
Geregistreerd: 12-08-06
Woonplaats: Waar ik dacht dat het nog groen en rustig is

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-23 14:39

chanicha schreef:
Mijn man moest voor een ECG naar de huisarts, hij had wat rare klachten dus zekere voor het onzekere.
Ik zeg tegen mijn man dat hij of plakkers of van die zuigdingen op zijn lijf zou krijgen.
Daar aangekomen in het kamertje wilde hij al zijn trui uitdoen, nee zegt ze doe je broekspijp maar omhoog :o?
Is het een apparaatje, de helft van mijn telefoon, die moest hij op zijn enkel duwen met zijn wijs en middelvingers en via een app op haar telefoon zag je het hartfilmpje 8)7
Voelde me echt 90 _O-

Dat is voor mij ook nieuw. Ik moest een paar maanden geleden in het ziekenhuis nog gewoon met van die zuignappen op m'n borstkas zo'n onderzoek doen.

Shenavallie
Berichten: 11576
Geregistreerd: 12-08-06
Woonplaats: Waar ik dacht dat het nog groen en rustig is

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-23 14:53

Waar ik mij werkelijk kapot aan erger is dat wij na 18 jaar geen echte vakantie e-i-n-d-e-l-i-j-k een keer twee weken samen vrij hebben kunnen nemen en vol goede moed iets gepland hadden, maar dat het ook dit jaar door financiën waarschijnlijk niet doorgaat. Er lijkt wel een vloek op te rusten: elke keer als we op vakantie zouden willen, dan komen er hoge kosten aanzetten (ook als we ons best hebben gedaan om ervoor te sparen, dan gaat er wel weer wat stuk of krijgen we een onverwachte rekening voor iets). Nu hebben we dus eindelijk een datum geprikt en waren we alvast het een en ander aan het uitzoeken, kregen we zojuist bericht dat ons energiecontract afloopt en die gaat van 92 Euro per maand naar ruim 230 Euro... Mijn buik is inmiddels dusdanig opgezet van de stress, dat ik wel hoogzwanger lijkt. Ik zou zó graag een keer zorgeloos weg kunnen gaan en nieuwe herinneringen willen maken. Een stedentrip hebben we wel eens geprobeerd, maar die zijn * lelijk woord * duur en de laatste twee keer waren niet goed gegaan, waardoor we met nog meer stress thuiskwamen dan dat we weggingen.