Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 362 van de 500 [ 12481 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 359, 360, 361, 362, 363, 364, 365 ... 500  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #10

 

Sinds maandag resoluut gestopt met (slechte) suiker maar ik voel me zo kl*ten vandaag, ontzettend trek in iets, hoofdpijn, voel me echt rot en chagrijnig. Weet dat ik er even doorheen moet maar met alles wat er nu vandaag ook nog speelt heb ik extra behoefte aan suiker :x en met een winkel schuin tegenover m'n huis is het heel verleidelijk om gewoon iets te halen. Het liefst ga ik even wandelen ofzo ter afleiding maar de woningbouw komt tussen 2 en 4 dus ik kan niet weg..
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-03-23 14:55 



 
Profiel   

Collega die altijd van zijn plek omstaat om te kijken waar ik het over heb wanneer dat niet nodig is. Blijf gewoon zitten, ik sta toch ook niet steeds te loeren bij jouw bureau als jij iets zit te vertellen _-:(

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-03-23 14:58 



 
Profiel   

Dag 2 met hoofdpijn.

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-03-23 15:05 



 
Profiel   

Shenavallie schreef
Waar ik mij werkelijk kapot aan erger is dat wij na 18 jaar geen echte vakantie e-i-n-d-e-l-i-j-k een keer twee weken samen vrij hebben kunnen nemen en vol goede moed iets gepland hadden, maar dat het ook dit jaar door financiën waarschijnlijk niet doorgaat. Er lijkt wel een vloek op te rusten: elke keer als we op vakantie zouden willen, dan komen er hoge kosten aanzetten (ook als we ons best hebben gedaan om ervoor te sparen, dan gaat er wel weer wat stuk of krijgen we een onverwachte rekening voor iets). Nu hebben we dus eindelijk een datum geprikt en waren we alvast het een en ander aan het uitzoeken, kregen we zojuist bericht dat ons energiecontract afloopt en die gaat van 92 Euro per maand naar ruim 230 Euro... Mijn buik is inmiddels dusdanig opgezet van de stress, dat ik wel hoogzwanger lijkt. Ik zou zó graag een keer zorgeloos weg kunnen gaan en nieuwe herinneringen willen maken. Een stedentrip hebben we wel eens geprobeerd, maar die zijn * lelijk woord * duur en de laatste twee keer waren niet goed gegaan, waardoor we met nog meer stress thuiskwamen dan dat we weggingen.

Een stedentrip hoeft niet duur te zijn, dat ligt helemaal aan de periode dat je gaat, de stad waar je naar toe gaat en de reis er naar toe :j

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-03-23 15:06 



 
Profiel   

Wij zijn tot nu toe alleen in het vroege voorjaar of de late herfst geweest (dus buiten schoolvakanties om). Maar wat is niet duur?

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-03-23 15:17 



 
Profiel   

Dat ik sinds gister (al)weer volledige rust moet houden met mijn voet. Ik word gek, wil gewoon dingen kunnen doen en werken zonder pijn. Maar is beide niet mogelijk

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-03-23 15:43 



 

Shenavallie schreef
Wij zijn tot nu toe alleen in het vroege voorjaar of de late herfst geweest (dus buiten schoolvakanties om). Maar wat is niet duur?


Deze zomervakantie in hoogseizoen zijn wij een week op stedentrip gegaan. Overnacht + ontbijt was max €60 per dag. Verder hadden wij een budget van €100 per dag voor activiteit + eten en daar hadden wij van over. 2 volwassenen en een kind. Ja, soms was het een pizza ‘s avonds maar wij zijn ook enkele keren uit eten gegaan. Was Mannheim en Straatsburg.

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-03-23 15:49 



 
Profiel   

Mijn vaste kapster belt net dat ze weggaat bij de kapperszaak waar ik al jaren heen ga -O- dit is de eerste zaak waar ik consistent tevreden mee ben en zeker sinds zij mijn haar doet. Moet er even achter zien te komen waar ze heen gaat want ik wil eigenlijk gewoon met haar mee :')

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-03-23 16:21 



 
Profiel   

Wil een fotoboekje maken van mijn paarden, een verkocht en de ander ingeslapen, maar kom niet door de foto's heen zonder keihard te janken.

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-03-23 16:54 



 
Profiel   

Nyaleti schreef
Wil een fotoboekje maken van mijn paarden, een verkocht en de ander ingeslapen, maar kom niet door de foto's heen zonder keihard te janken.

:(:)

Ik ben zo intens moe, ik wil gewoon naar huis en naar bed, maar moet nog een uur werken. En moet eigenlijk ook rijden..

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-03-23 16:55 



 
Profiel   

fohadie schreef
chanicha schreef
Mijn man moest voor een ECG naar de huisarts, hij had wat rare klachten dus zekere voor het onzekere.
Ik zeg tegen mijn man dat hij of plakkers of van die zuigdingen op zijn lijf zou krijgen.
Daar aangekomen in het kamertje wilde hij al zijn trui uitdoen, nee zegt ze doe je broekspijp maar omhoog :o?
Is het een apparaatje, de helft van mijn telefoon, die moest hij op zijn enkel duwen met zijn wijs en middelvingers en via een app op haar telefoon zag je het hartfilmpje 8)7
Voelde me echt 90 _O-



O, dit ken ik ook niet? Zou voor mij een uitkomst zijn. Moet minstens 1x per jaar een ECG en heb of brandwondjes van de plakkers (allergie) of bloeduitstortingen van de zuigdingen. En elke keer de discussie bh aan of uit. De een wilt dat ik em aanhou, de ander wilt em uit, en de volgende zegt: wat u wilt.

Welk ziekenhuis was dit?


Was bij de huisarts!
Daarom stond ik zo te kijken dat ze zulke nieuwetijdse dingen bij mijn dokter hebben :')

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-03-23 17:37 



 
Profiel   

xPabloBokt schreef
Mijn vaste kapster belt net dat ze weggaat bij de kapperszaak waar ik al jaren heen ga -O- dit is de eerste zaak waar ik consistent tevreden mee ben en zeker sinds zij mijn haar doet. Moet er even achter zien te komen waar ze heen gaat want ik wil eigenlijk gewoon met haar mee :')


Doet ze het niet thuis?

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-03-23 17:38 



 
Profiel   

Mijn vriend vertelde vanochtend lachend dat ik vannacht een paar keer in mijn slaap zei “hoe dan? HOE DAN?!”

Vandaag een positieve Corona test, en ik kan alleen maar denken… hoe dan?!

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-03-23 17:49 



 
Profiel   

Moestuin schreef
Shenavallie schreef
Wij zijn tot nu toe alleen in het vroege voorjaar of de late herfst geweest (dus buiten schoolvakanties om). Maar wat is niet duur?


Deze zomervakantie in hoogseizoen zijn wij een week op stedentrip gegaan. Overnacht + ontbijt was max €60 per dag. Verder hadden wij een budget van €100 per dag voor activiteit + eten en daar hadden wij van over. 2 volwassenen en een kind. Ja, soms was het een pizza ‘s avonds maar wij zijn ook enkele keren uit eten gegaan. Was Mannheim en Straatsburg.

Dat valt dan reuze mee! Mocht het wonder boven wonder toch doorgaan, dan hopen we mazzel te hebben met de campings. Ik had er al eentje gevonden voor 4,50 Euro (omgerekend vanuit de Tsjechische Kroon) per nacht, maar dat zijn ze natuurlijk niet allemaal. :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-03-23 18:10 



 
Profiel   

Mezelf moet eigenlijk bellen voor de huisarts, maar totaal geen zin in ook omdat het 0 nut gaat hebben.

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-03-23 18:12 



 
Profiel   

xPabloBokt schreef
Mijn vaste kapster belt net dat ze weggaat bij de kapperszaak waar ik al jaren heen ga -O- dit is de eerste zaak waar ik consistent tevreden mee ben en zeker sinds zij mijn haar doet. Moet er even achter zien te komen waar ze heen gaat want ik wil eigenlijk gewoon met haar mee :')


Huilonnn. Ik heb sinds het vertrek van Salon B ook nog niks gevonden :(


En dit: heb m'n pakketjes lekker ingesteld op bezorgen als m'n partner werkt, nou RAAD WIE ER VRIJ HEEFT GENOMEN. -O- -O-

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-03-23 18:26 



 
Profiel   

Ik ga al 10 jaar naar een psycholoog, krijg ik deze week opeens een rekening binnen van m'n verzekeraar voor 400€ voor consult kosten van de laatste tijd terwijl ik voor het hoogste ben verzekerd. Wtf %)

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-03-23 19:32 



 
Profiel   

vikawiek schreef
Ik ga al 10 jaar naar een psycholoog, krijg ik deze week opeens een rekening binnen van m'n verzekeraar voor 400€ voor consult kosten van de laatste tijd terwijl ik voor het hoogste ben verzekerd. Wtf %)


Nou ja! Heb je gebeld?

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-03-23 19:36 



 

Shenavallie schreef
Moestuin schreef

Deze zomervakantie in hoogseizoen zijn wij een week op stedentrip gegaan. Overnacht + ontbijt was max €60 per dag. Verder hadden wij een budget van €100 per dag voor activiteit + eten en daar hadden wij van over. 2 volwassenen en een kind. Ja, soms was het een pizza ‘s avonds maar wij zijn ook enkele keren uit eten gegaan. Was Mannheim en Straatsburg.

Dat valt dan reuze mee! Mocht het wonder boven wonder toch doorgaan, dan hopen we mazzel te hebben met de campings. Ik had er al eentje gevonden voor 4,50 Euro (omgerekend vanuit de Tsjechische Kroon) per nacht, maar dat zijn ze natuurlijk niet allemaal. :D


Ja was echt goed te doen :j Ok, 1 van de hotels was een Ibis Budget. Je hebt daar ‘maar’ hesp en kaas bij het ontbijt en voor de rest zoet. Maar je hebt er uiteindelijk ook gewoon mee gegeten. Qua activiteiten hebben wij ons echt niet ingehouden. Zijn naar sealife gegaan, een serpentarium, een erg mooie roodvogelshow, een opvang voor apen waar je tussen de apen liep die 20 hectare bos voor hun hadden, holiday park en zo voort. Als je wat zoekt zijn er echt zat kortingsbonnen te verkrijgen. Wij hadden ook wel wat schrik in het begin want we hadden echt een erg strak budget maar het was echt prachtig. We zaten telkens op 10 minuten wandelen van het centrum en dat was echt prima te doen, ook voor ons dochter van net 4 toen :j Als je wat rond zoekt zijn er erg veel restuarants die goedkope menu’s aanbieden om toeristen te trekken waardoor je goed eet voor weinig geld.

Ik hoop dat jullie mazzel hebben en jullie alsnog lekker kunnen los gaan op vakantie!

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-03-23 19:51 



 
Profiel   

Voor de niet-Belgen, hesp is ham.

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-03-23 19:54 



 
Profiel   

Hogwarts Legacy komt pas in mei uit?!?! :x Wat achterlijk.

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-03-23 19:56 



 
Profiel   

Urbanus schreef
vikawiek schreef
Ik ga al 10 jaar naar een psycholoog, krijg ik deze week opeens een rekening binnen van m'n verzekeraar voor 400€ voor consult kosten van de laatste tijd terwijl ik voor het hoogste ben verzekerd. Wtf %)


Nou ja! Heb je gebeld?

Nee nog niet. Ik ga morgen gelijk bellen

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-03-23 19:58 



 
Profiel   

Het ov is toch wel heel erg verschrikkelijk hier. Mijn auto stond nog op het werk (ritje van ongeveer 23km, hemelsbreed zelfs maar 16km) dus vanmorgen naar kantoor om mijn auto op te pikken. Volgens de ov planner zou het 70 minuten moeten duren (al belachelijk voor de afstand). Exact 2!!! uur over gedaan vanwege o.a uitvallende bussen. Normaal met de auto een half uurtje... Echt -:(- en ik zit ook nog eens in de randstad...

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-03-23 20:02 



 
Profiel   

Berdien schreef
Hogwarts Legacy komt pas in mei uit?!?! :x Wat achterlijk.

Voor de switch pas in juli ;(


Ik voel me ziekig, goed als m’n paracetamol werkt maar als die uitwerkt heb ik het zwaar. Blegh

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-03-23 20:23 



 
Profiel   

Urbanus schreef
xPabloBokt schreef
Mijn vaste kapster belt net dat ze weggaat bij de kapperszaak waar ik al jaren heen ga -O- dit is de eerste zaak waar ik consistent tevreden mee ben en zeker sinds zij mijn haar doet. Moet er even achter zien te komen waar ze heen gaat want ik wil eigenlijk gewoon met haar mee :')


Huilonnn. Ik heb sinds het vertrek van Salon B ook nog niks gevonden :(


En dit: heb m'n pakketjes lekker ingesteld op bezorgen als m'n partner werkt, nou RAAD WIE ER VRIJ HEEFT GENOMEN. -O- -O-

Ik zit zelfs zo vast aan mijn kapper dat ik nog altijd terug rij naar mijn oude woonplaats, terwijl ik daar al 6 jaar niet meer woon :')

Laatste deel van je bericht moest ik net wel ff hard om lachen :j


Moestuin schreef
Shenavallie schreef

Dat valt dan reuze mee! Mocht het wonder boven wonder toch doorgaan, dan hopen we mazzel te hebben met de campings. Ik had er al eentje gevonden voor 4,50 Euro (omgerekend vanuit de Tsjechische Kroon) per nacht, maar dat zijn ze natuurlijk niet allemaal. :D


Ja was echt goed te doen :j Ok, 1 van de hotels was een Ibis Budget. Je hebt daar ‘maar’ hesp en kaas bij het ontbijt en voor de rest zoet. Maar je hebt er uiteindelijk ook gewoon mee gegeten. Qua activiteiten hebben wij ons echt niet ingehouden. Zijn naar sealife gegaan, een serpentarium, een erg mooie roodvogelshow, een opvang voor apen waar je tussen de apen liep die 20 hectare bos voor hun hadden, holiday park en zo voort. Als je wat zoekt zijn er echt zat kortingsbonnen te verkrijgen. Wij hadden ook wel wat schrik in het begin want we hadden echt een erg strak budget maar het was echt prachtig. We zaten telkens op 10 minuten wandelen van het centrum en dat was echt prima te doen, ook voor ons dochter van net 4 toen :j Als je wat rond zoekt zijn er erg veel restuarants die goedkope menu’s aanbieden om toeristen te trekken waardoor je goed eet voor weinig geld.

Ik hoop dat jullie mazzel hebben en jullie alsnog lekker kunnen los gaan op vakantie!

Wij deze zomer ook voor zo iets, gewoon midden in Augustus naar Brussel :j
Geregeld via D-reizen, die hebben een samenwerking met bedbanken (geloof dat zo heet) en die bieden goede hotels aan, voor vrij weinig geld (wij zaten in het NH hotel, op nog geen minuut van een tramhalte af en op nog geen 3 minuten lopen van een metro station af, her koste ons met ov elke keer zo'n 5 a 10 minuten om op de grote markt van Brussel te komen )
Wij nemen daarnaast altijd een citypas voor het gratis ov en wij maken altijd een prijsvergelijking of het goedkoper is om de musea die we willen zien op te nemen in de citypas, of dat het juist goedkoper is om het los te doen. In Brussel afgelopen zomer was het bijvoorbeeld echt goedkoper om er een museumpas bij te nemen, terwijl wij het een week geleden in Berlijn er juist niet bij in hebben genomen, omdat het toen weer goedkoper was om het zelf te betalen :j
En idd, als jij jezelf een budget geeft dan kan je prima daar in blijven hoor, het hoeft niet duur te zijn :n
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-03-23 20:47 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 362 van de 500 [ 12481 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 359, 360, 361, 362, 363, 364, 365 ... 500  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen