Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #10

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
xPabloBokt

Berichten: 9397
Geregistreerd: 15-06-12
Woonplaats: Helmond

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #10

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-03-23 12:29

Enorme stress over school. Het is zo veel wat in zo'n korte tijd af moet en de tijd gaat veel te snel.

En een collega van ICT achter mij die een ontzettend irritante lach heeft en het afgelopen kwartier al boos zit te doen over een support ticket. Je zit in een kantoortuin, praat even op een normaal volume aub.

Sintara

Berichten: 7396
Geregistreerd: 07-03-18
Woonplaats: Het midden

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #10

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-23 12:33

Mijn sales collega die van mij niet het antwoord kreeg wat hij had gehoopt en nu naar mijn collega is gegaan, om te kijken of die wat anders antwoord.
Dit heeft hij al eens eerder gedaan maar nu is hij echt even de Sjaak -:(-

Anoniem

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #10

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-23 12:37

Dat ik vanmorgen al om tien voor zes in de file stond. Tien. Voor. Zes. En dan te bedenken dat er mensen zijn die dat dus dagelijks doen... Ik zou mezelf echt van een brug gooien als dat mijn dagelijkse commute zou zijn. :x

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Berichten: 41584
Geregistreerd: 18-05-09
Woonplaats: Het bos

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #10

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-23 12:43

File om tien voor zes... Zo erg is t zelfs in NL niet :=.

Anoniem

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #10

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-23 12:55

Dat sommige dingen zo bizar duur zijn.. Heb problemen met mijn voeten waarvoor ik eigenlijk naar de podoloog zou moeten voor zooltjes. Gaat wel even €290,- kosten... Als ik google kan ik ook zooltjes vinden voor 25 euro en daar zie ik zelfs best veel recensies dat mensen meer tevreden zijn over die dan over de dure van de podoloog. Ik heb er totaal geen verstand van, en dan is er ook nog verschil of ik doorgezakte voeten heb of platvoeten of een doorgezakte voorvoet. Geen idee.. Maar ik heb ook niet zo even €300,- liggen voor zooltjes, moet er alleen zo langzamerhand wel wat mee want heb teveel last met wandelen en laat ik nou net erg van wandelen houden..

juval

Berichten: 13206
Geregistreerd: 05-04-03
Woonplaats: Culemborg

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-23 13:11

AyDeeDee schreef:
Dat sommige dingen zo bizar duur zijn.. Heb problemen met mijn voeten waarvoor ik eigenlijk naar de podoloog zou moeten voor zooltjes. Gaat wel even €290,- kosten... Als ik google kan ik ook zooltjes vinden voor 25 euro en daar zie ik zelfs best veel recensies dat mensen meer tevreden zijn over die dan over de dure van de podoloog. Ik heb er totaal geen verstand van, en dan is er ook nog verschil of ik doorgezakte voeten heb of platvoeten of een doorgezakte voorvoet. Geen idee.. Maar ik heb ook niet zo even €300,- liggen voor zooltjes, moet er alleen zo langzamerhand wel wat mee want heb teveel last met wandelen en laat ik nou net erg van wandelen houden..

wat lastig, kom je niet voor vergoeding van je verzekering in aanmerking met een doorverwijzing van de huisarts?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-23 13:18

juval schreef:
AyDeeDee schreef:
Dat sommige dingen zo bizar duur zijn.. Heb problemen met mijn voeten waarvoor ik eigenlijk naar de podoloog zou moeten voor zooltjes. Gaat wel even €290,- kosten... Als ik google kan ik ook zooltjes vinden voor 25 euro en daar zie ik zelfs best veel recensies dat mensen meer tevreden zijn over die dan over de dure van de podoloog. Ik heb er totaal geen verstand van, en dan is er ook nog verschil of ik doorgezakte voeten heb of platvoeten of een doorgezakte voorvoet. Geen idee.. Maar ik heb ook niet zo even €300,- liggen voor zooltjes, moet er alleen zo langzamerhand wel wat mee want heb teveel last met wandelen en laat ik nou net erg van wandelen houden..

wat lastig, kom je niet voor vergoeding van je verzekering in aanmerking met een doorverwijzing van de huisarts?


Jawel, ook zonder doorverwijzing wel. Maar dan moet ik alsnog €200,- zelf betalen en ik moet het eerst allemaal zelf betalen en daarna kan ik pas declareren bij de zorgverzekering.

xPabloBokt

Berichten: 9397
Geregistreerd: 15-06-12
Woonplaats: Helmond

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #10

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-03-23 13:23

Ik zou het wel echt doen. Die goedkopere zooltjes zijn niet speciaal voor jouw voet gemaakt, dus die gaan nooit zo goed werken als standaard zooltjes.

Het is een investering maar je doet er heel lang mee. Je hebt maar een paar voeten, wees er zuinig op want je hebt ze bijna overal voor nodig :)

Suliko

Berichten: 4311
Geregistreerd: 06-12-14
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-23 13:24

AyDeeDee schreef:
Dat sommige dingen zo bizar duur zijn.. Heb problemen met mijn voeten waarvoor ik eigenlijk naar de podoloog zou moeten voor zooltjes. Gaat wel even €290,- kosten... Als ik google kan ik ook zooltjes vinden voor 25 euro en daar zie ik zelfs best veel recensies dat mensen meer tevreden zijn over die dan over de dure van de podoloog. Ik heb er totaal geen verstand van, en dan is er ook nog verschil of ik doorgezakte voeten heb of platvoeten of een doorgezakte voorvoet. Geen idee.. Maar ik heb ook niet zo even €300,- liggen voor zooltjes, moet er alleen zo langzamerhand wel wat mee want heb teveel last met wandelen en laat ik nou net erg van wandelen houden..


Ik kan wel echt aanraden om naar een podoloog te gaan! Al helemaal als je niet weet wat er fout is aan je stand, dit verschilt zo enorm per persoon. Met een fout zooltje kan je nog meer gaan compenseren en je stand alleen maar verergeren.
Ik loop sinds kinds af aan op zooltjes (had een behoorlijk afwijkende stand), heb sinds mijn 15e zooltjes met een minimale aanpassing die voorkomt dat ik naar binnen val, zijn nu 10 jaar oud en geen slijtage, ondanks hardlopen, wandelen, hiken en er dagelijks op leven. :) Het voorkomt bij mij overbelaste enkels en knieën, ondanks de vele kilometers die ik afleg. En ik kan er zo nog 10 jaar op lopen als het al niet meer is. Misschien zet dat het in perspectief?
Wordt het ook niet deels vergoed? Misschien kan je in termijnen betalen?
Laatst bijgewerkt door Suliko op 23-03-23 13:24, in het totaal 1 keer bewerkt

DuoPenotti

Berichten: 29440
Geregistreerd: 14-01-21
Woonplaats: Tussen de Limburgse velden met uitzicht op de Brabantse.

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-23 13:24

Stomme duiven.

Het is weer lente. Dan vliegen ze de schuur weer in door de deur die open staat.
Maar terug snappen ze niet.
Als een idioot zo hard tegen de ramen. Maar ook steeds tegen de lichtplaten in het dak. Die zijn niet eens helder.
Ene kant vind ik het zielig. Andere kant snap ik niet dat die domme dieren nog niet zijn uitgestorven.
Geen enkele andere vogel doet dat.

En ik ben bang van grote fladderende vogels.
Dus kan nu niets doen op stal.
En ook de honden niet naar buiten want dan is het binnen 1 minuut einde duif.

denisesilver

Berichten: 2879
Geregistreerd: 27-08-11
Woonplaats: Zwerf ergens door het land

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-23 13:27

DuoPenotti schreef:
Stomme duiven.

Het is weer lente. Dan vliegen ze de schuur weer in door de deur die open staat.
Maar terug snappen ze niet.
Als een idioot zo hard tegen de ramen. Maar ook steeds tegen de lichtplaten in het dak. Die zijn niet eens helder.
Ene kant vind ik het zielig. Andere kant snap ik niet dat die domme dieren nog niet zijn uitgestorven.
Geen enkele andere vogel doet dat.

En ik ben bang van grote fladderende vogels.
Dus kan nu niets doen op stal.
En ook de honden niet naar buiten want dan is het binnen 1 minuut einde duif.

Bij mij op het werk zit er eentje net aan de andere kant van de muur te roekoeen. Ik vind het zulke enge beesten :')

Bètablokkers ingenomen en ik ben nu zo traag. Zal nog wel erger worden :z

juval

Berichten: 13206
Geregistreerd: 05-04-03
Woonplaats: Culemborg

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-23 13:39

DuoPenotti schreef:
Stomme duiven.

Het is weer lente. Dan vliegen ze de schuur weer in door de deur die open staat.
Maar terug snappen ze niet.
Als een idioot zo hard tegen de ramen. Maar ook steeds tegen de lichtplaten in het dak. Die zijn niet eens helder.
Ene kant vind ik het zielig. Andere kant snap ik niet dat die domme dieren nog niet zijn uitgestorven.
Geen enkele andere vogel doet dat.

En ik ben bang van grote fladderende vogels.
Dus kan nu niets doen op stal.
En ook de honden niet naar buiten want dan is het binnen 1 minuut einde duif.


nou ja, je geeft zelf de oplossing al :) honden lekker buiten.
duiven zijn echt dom.

DuoPenotti

Berichten: 29440
Geregistreerd: 14-01-21
Woonplaats: Tussen de Limburgse velden met uitzicht op de Brabantse.

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-23 13:42

Dat vind ik ook echt sneu.
Plus dan kan ik dat dode beest weer opruimen plus 20.000 veren.

Marcella

Berichten: 36718
Geregistreerd: 24-04-01
Woonplaats: Ergens onder een brug.

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-23 13:50

Ik probeer dat die van mij duiven vang, want dan kan hij 1 euro per gevangen duif verdienen. Hij lig alleen liever in het zonnetje te bakken. :')

Reden is de persoon die geroyeerd is, maar nog zijn duiven hou op de moestuin en weigert te vertrekken. En eigenlijk illegaal op de moestuin zit. Verwijderen kan alleen via gerechtelijke procedure wat te kostbaar is voor de vereniging.

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Berichten: 41584
Geregistreerd: 18-05-09
Woonplaats: Het bos

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #10

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-23 13:52

Is jouw t-toets selectief kapot?

Marcella

Berichten: 36718
Geregistreerd: 24-04-01
Woonplaats: Ergens onder een brug.

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-23 13:54

Slecht zicht omdat laptop 1,5 meter verder staat dan ik zit met zon erop. :') :=

Besje

Berichten: 817
Geregistreerd: 23-02-08
Woonplaats: Brecht

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #10

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-23 14:01

ik kreeg gisteren middag (op mijn vrije dag) een berichtje van onze HR met de vraag of ik vandaag op kantoor was. Dus ik antwoord netjes met "ja"
Vandaag is ze dus ook op kantoor, komt niets zeggen... Heb al berichtje gestuurd of ze mij ergens voor nodig had, geen antwoord.
Ben langs haar kantoor gelopen toen ik thee ging halen in de keuken en ff hoofd binnen gestoken om "goedemorgen" te zeggen, maar ze keek niets eens op van haar scherm...

Niet dan zeker? pfffff :-/

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-23 14:13

_San87_ schreef:
File om tien voor zes... Zo erg is t zelfs in NL niet :=.
Welkom in Londen. :') (Of nou ja, de M11 op een uur buiten het centrum van Londen, maar dat is ongeveer hetzelfde.)

Ah, yes, jankpeuter in de Thalys. <3

Zebrastreep

Berichten: 9750
Geregistreerd: 27-08-19
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-23 14:41

Ben ik dan de enige die duiven wel schattig vindt :( ook al zijn ze niet al te slim ik vindt ze daardoor super grappig.

xPabloBokt

Berichten: 9397
Geregistreerd: 15-06-12
Woonplaats: Helmond

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-03-23 14:43

Ik vind het niet meer schattig hoe vaak ik ze al (bijna) voor mijn auto heb gehad omdat ze gewoon exáct de verkeerde kant op vliegen. Of gewoon voor mijn auto landen als ik net aan kom rijden. Schrik me elke keer lam van die beesten. Het is een wonder dat ik er pas één keer echt eentje aangereden heb. Die zat in de goot toen ik met mijn bezorgbus langs kwam rijden, en in plaats van in de bosjes te hippen of richting fietspad te vliegen vloog hij schuin links omhoog vol tegen mijn voorruit aan. -O-

Oh ja en ze jagen alle kleine vogeltjes weg als ik vetbollen/zaden in de tuin heb en ze zitten elke ochtend precies onder mijn slaapkamerraam te koeren.

Ik vind ze verschrikkelijk. :')

Captain

Berichten: 21371
Geregistreerd: 15-10-08

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #10

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-23 14:52

Duiven zijn gewoon poedersuiker, en Darwin awards. Ik rem niet meer, al te vaak in een gevaarlijke situatie beland terwijl meneer Roekoe prima aan de kant kan.

Urbanus

Berichten: 44946
Geregistreerd: 05-02-08
Woonplaats: Tollembeek

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #10

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-23 14:56

Ik wil ook welkom in Londen zijn.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-23 14:57

Urbanus schreef:
Ik wil ook welkom in Londen zijn.
Je bent welkom in Newmarket. <3

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Berichten: 41584
Geregistreerd: 18-05-09
Woonplaats: Het bos

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-23 15:00

Zojuist echt vreselijk ongesteld geworden. Krámpen |(...

Ineke2

Berichten: 33111
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Spijkenisse

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #10

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-23 15:15

Verwijzing naar de neuroloog gehad. Niet echt een ergernis, wel spannend :=