Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #10

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Berichten: 41595
Geregistreerd: 18-05-09
Woonplaats: Het bos

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #10

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-23 21:49

Al die mensen die mijn werk willen kopen. En dan willen betalen met NFT's. Rot op.

TheNovelist

Berichten: 1500
Geregistreerd: 24-01-13
Woonplaats: Noord-Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-23 21:57

Niobe schreef:
TheNovelist schreef:
Een 6 inch flocked Funko POP :o
[ [url=m/JNQr2k.png]Afbeelding[/url] ]

Hij is wel al een keer gereleased, maar nog niet in Nederland.
Heb ook gemaild naar Funko zelf, maar die hebben ook geen idee hoe en wat. Dus raak een beetje mijn hoop kwijt. Zo jammer want ik vind hem zo leuk en wil hem wel heel graag!



Jeetje wat een geduld heb jij!

Kun je niet via Amazon kopen?


Ik bestel eigenlijk nooit via Amazon want ik weet niet of ik dat helemaal vertrouw (of het bijvoorbeeld wel de officiele POP is of een namaak) :=
En hij is daar ook wel een stuk duurder dan wat ik ervoor betaald heb, maar dan moet ik hem ook wel krijgen :')

Iris82

Berichten: 39849
Geregistreerd: 04-10-02
Woonplaats: Tilburg

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #10

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-23 22:53

Ik heb mij geërgerd omdat ik op Google zocht op gratis enneagram test en ik vervolgens 30 minuten bezig ben geweest met invullen en toen ik op resultaten klikte wilden ze 20 euro van me hebben. :\

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-23 23:54

Myfairytale schreef:
Voor het eerst eens wat buiten Europa besteld en ja hoor, we moesten natuurlijk inklaringskosten betalen én kregen net bericht dat het pakket vertraging heeft; omdat het gecontroleerd wordt door de douane. Ik bestel ook eens een keer iets buiten de EU hoor. :roll:
Maar dit weet je toch van tevoren? :=

Myfairytale
Berichten: 5386
Geregistreerd: 26-05-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-23 00:32

Mkango schreef:
Myfairytale schreef:
Voor het eerst eens wat buiten Europa besteld en ja hoor, we moesten natuurlijk inklaringskosten betalen én kregen net bericht dat het pakket vertraging heeft; omdat het gecontroleerd wordt door de douane. Ik bestel ook eens een keer iets buiten de EU hoor. :roll:
Maar dit weet je toch van tevoren? :=


Nee, dat wist ik dus niet. Wel dat de kans bestond, maar niet dat dat standaard gebeurt dan kennelijk?
Betaal je altijd inklaringskosten en haalt de douane ieder pakketje los om te checken? Kan tot 10 dagen langer duren daardoor.
En die inklaringskosten had ik geen rekening mee gehouden.
Zoals ik aangaf; het was de eerste keer dat ik iets buiten Europa bestelde. :+

Niet dat het verder veel uitmaakt, is niets illegaals of wat niet mag, maar vond het een beetje een ergernis dat we beiden punten af kunnen vinken en het pakket later komt. Wil graag mijn pakket hebben. :)

Zebrastreep

Berichten: 9758
Geregistreerd: 27-08-19
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-23 09:02

Krampen blegh :O

En natuurlijk zo moeten werken.

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Berichten: 41595
Geregistreerd: 18-05-09
Woonplaats: Het bos

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-23 09:03

Zebrastreep schreef:
Krampen blegh :O

En natuurlijk zo moeten werken.

Ik schud je de hand.

chanicha

Berichten: 12154
Geregistreerd: 14-08-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-23 09:18

Al twee dagen om half zes wakker, blehh |o

Marcella

Berichten: 36722
Geregistreerd: 24-04-01
Woonplaats: Ergens onder een brug.

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-23 09:23

Veel te vroeg wakker en nog niet eens wakker gemaakt door de kittens.

Loop ook al een aantal dagen dat ik iedere keer schor of geen stem heb. Hoop dat het niet doorslaat naar longontsteking.

En de rest ongemakken vergeten we maar, want dat is toch dagelijks.

fotolijstje

Berichten: 2714
Geregistreerd: 17-09-21

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #10

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-23 09:44

Zodanig rugpijn dat ik gewoon niks meer kan. En moet nog werken vanavond.

denisesilver

Berichten: 2885
Geregistreerd: 27-08-11
Woonplaats: Zwerf ergens door het land

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-23 09:50

fleurtjeuh schreef:
denisesilver schreef:
Ik ben een serie aan het kijken over ballroom dansers en nu wil ik ook weer :')

Als ik geen paard had gereden, had ik achter elkaar gaan dansen. Hangt hetzelfde kostenplaatje aan ook :+

Baby ballroom toevallig? :')

Oh kende ik niet!
Nee, een anime serie Welcome to the Ballroom. Heul lang geleden weleens de manga gelezen, en ik kwam er via tiktok achter dat er ook een anime uit was gebracht <3

Dropneus95

Berichten: 785
Geregistreerd: 17-03-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-23 10:08

Iemand die met zijn trekhaak door mijn auto is gereden. Grill kapot. Verdachte is op de vlucht. Vandaag schaderapport gehad van de garage €780 |( de dader weet dat ze het gedaan hebben, want ze hebben een groot deel van de brokstukken opgeruimd. "Gelukkig" een eigen risico van "maar€300" bij de lease maatschappij, maar het is wel weer een hoop geld

JustMe8484
Berichten: 1947
Geregistreerd: 22-11-10
Woonplaats: Gelderland

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #10

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-23 10:36

Dat de ochtend zo klote begon. Kinderen mooi op tijd wakker (= 6 uur) en uit bed maar was iets te vroeg om al zo luidruchtig te zijn. Vriendlief daardoor super chaggie. Vervolgens eerst ene kind een eborme driftbui en daarna de ander ook nog even....
Nu alles op school en opvang en nu moet ik eigenlijk als een malle wat i huis gaan doen, heb ik de hele week al niet echt gedaan, maar ik heb zooooooo geeeeeen zin

Urbanus

Berichten: 44946
Geregistreerd: 05-02-08
Woonplaats: Tollembeek

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-23 11:12

JustMe8484 schreef:
Dat de ochtend zo klote begon. Kinderen mooi op tijd wakker (= 6 uur) en uit bed maar was iets te vroeg om al zo luidruchtig te zijn. Vriendlief daardoor super chaggie. Vervolgens eerst ene kind een eborme driftbui en daarna de ander ook nog even....
Nu alles op school en opvang en nu moet ik eigenlijk als een malle wat i huis gaan doen, heb ik de hele week al niet echt gedaan, maar ik heb zooooooo geeeeeen zin


Nou dan niet toch, je hebt er al een halve dag op zitten zo. Even chill op de bank, gun jezelf dat. :(:)

JustMe8484
Berichten: 1947
Geregistreerd: 22-11-10
Woonplaats: Gelderland

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #10

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-23 11:17

Das lief Urbanus.
Maar ken je dat, dat je dan, als je even een moment voor jezelf neemt terwijl er eigenlijk nog zoveel moet, je dan alsnog niet lekker rustig zit. Ik heb wel even gezeten met een bak koffie maar niet echt relaxed. Ga nu dus maar knallen en dan wellicht straks in een opgeruimd huis relaxen...
Ach en ik mezelf gewoon in de weg door de de sollicitatie van gisteren. Hoewel ik er echt een goed gevoel over had gisteren ga ik steeds zitten malen wat ik anders had kunnen zeggen etc. Etc.
Ik heb in feite niks te verliezen, wilde pas over een half jaar weer serieus solliciteren als de jongste naar school gaat maar dit is zo'n super gave functie, zou het echt mega jammer vinden als dit niet lukt...

xPabloBokt

Berichten: 9404
Geregistreerd: 15-06-12
Woonplaats: Helmond

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #10

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-03-23 11:47

Ik zit op stage en er gebeurt niks productiefs in mijn hoofd.

Wil eigenlijk gewoon naar huis en daar rommelen.

fjordjes

Berichten: 12034
Geregistreerd: 03-07-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-23 11:50

JustMe8484 schreef:
Das lief Urbanus.
Maar ken je dat, dat je dan, als je even een moment voor jezelf neemt terwijl er eigenlijk nog zoveel moet, je dan alsnog niet lekker rustig zit. Ik heb wel even gezeten met een bak koffie maar niet echt relaxed. Ga nu dus maar knallen en dan wellicht straks in een opgeruimd huis relaxen...
Ach en ik mezelf gewoon in de weg door de de sollicitatie van gisteren. Hoewel ik er echt een goed gevoel over had gisteren ga ik steeds zitten malen wat ik anders had kunnen zeggen etc. Etc.
Ik heb in feite niks te verliezen, wilde pas over een half jaar weer serieus solliciteren als de jongste naar school gaat maar dit is zo'n super gave functie, zou het echt mega jammer vinden als dit n
iet lukt...

Ik herken dat wel van het huishouden doen. Wat ik dan vaak doe is een wekker zetten van bijv 30 minuten en in de 30 minuten ga ik gewoon aan mijn taken beginnen. Als de wekker dan afgaat dan ga ik even wat voor mezelf doen, even zitten of tv kijken. En als ik dan eventjes heb gezeten zet ik weer de wekker. Zo krijg je toch wat gedaan.

DuoPenotti

Berichten: 29503
Geregistreerd: 14-01-21
Woonplaats: Tussen de Limburgse velden met uitzicht op de Brabantse.

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #10

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-23 11:52

Zo enorm duizelig, zelfs op mijn stoel draait het nu of ik in een draaimolen zit.
Zal wel weer voorbode voor migraine zijn....
Wil eigenlijk nog wat dingen doen in huis, maar botste net al hard tegen de deurstijl aan met mijn schouder....

chanicha

Berichten: 12154
Geregistreerd: 14-08-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-23 12:16

Dat ik blij ben dat er een foeilijst is :)) en ja ik erger me eraan dat het nodig is O:)

MarlindeRooz
Correspondent

Berichten: 33795
Geregistreerd: 27-02-10
Woonplaats: Apeldoorn

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #10

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-23 12:32

Zoveel pijn aan m’n schouder dat ik m’n rugtas waar bijna niks in zit niet kan verdragen. -O-

fjordjes

Berichten: 12034
Geregistreerd: 03-07-05

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #10

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-23 12:50

Dat de ING storing heeft met geld opnemen/eraf halen van spaarrekeningen...

DuoPenotti

Berichten: 29503
Geregistreerd: 14-01-21
Woonplaats: Tussen de Limburgse velden met uitzicht op de Brabantse.

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-23 12:51

Man die nog 9 balen hooi moet komen halen.
Hij heeft ze braaf betaald al in juni. Dus daar gaan we de boot niet in.
Had er toen 20 gekocht, maar heeft nu al maanden niets meer opgehaald.
En over een poosje komt toch weer een nieuwe voorraad als het goed is en wil ik deze toch echt van het erf af hebben.

JustMe8484
Berichten: 1947
Geregistreerd: 22-11-10
Woonplaats: Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-23 12:52

fjordjes schreef:
JustMe8484 schreef:
Das lief Urbanus.
Maar ken je dat, dat je dan, als je even een moment voor jezelf neemt terwijl er eigenlijk nog zoveel moet, je dan alsnog niet lekker rustig zit. Ik heb wel even gezeten met een bak koffie maar niet echt relaxed. Ga nu dus maar knallen en dan wellicht straks in een opgeruimd huis relaxen...
Ach en ik mezelf gewoon in de weg door de de sollicitatie van gisteren. Hoewel ik er echt een goed gevoel over had gisteren ga ik steeds zitten malen wat ik anders had kunnen zeggen etc. Etc.
Ik heb in feite niks te verliezen, wilde pas over een half jaar weer serieus solliciteren als de jongste naar school gaat maar dit is zo'n super gave functie, zou het echt mega jammer vinden als dit n
iet lukt...

Ik herken dat wel van het huishouden doen. Wat ik dan vaak doe is een wekker zetten van bijv 30 minuten en in de 30 minuten ga ik gewoon aan mijn taken beginnen. Als de wekker dan afgaat dan ga ik even wat voor mezelf doen, even zitten of tv kijken. En als ik dan eventjes heb gezeten zet ik weer de wekker. Zo krijg je toch wat gedaan.


Ik denk dat ik beter een wekker kan zetten als ik ga zitten. Want anders blijf ik zitten :')
Maar ondertussen al wel wat gedaan...

fleurtjeuh
Berichten: 10317
Geregistreerd: 24-05-11
Woonplaats: Tussen het noorden en zuiden in nederland

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-23 13:30

Pfff soms ben ik blij dat ik topics kan negeren..

denisesilver

Berichten: 2885
Geregistreerd: 27-08-11
Woonplaats: Zwerf ergens door het land

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #10

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-23 14:08

Hoofdpijn, gisteren migraine gehad en nu de naweeën ervan. Hoop dat de medicijnen aanslaan