Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 12 van de 19 [ 454 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15 ... 19  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

Dood van een vriendin

 
Profiel   

Fijn en opgelucht om te lezen dat het (je) gelukt is <3
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-03-23 21:08 



 
Profiel   

Hoop dat je het geldbedrag ook zo simpel krijgt net als het hondje. Mooi dat het allemaal gelukt is .

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-03-23 21:13 



 
Profiel   

Fijn dat het goed ging.

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-03-23 21:14 



 
Profiel   

Wat fijn dat het allemaal goed is gegaan. Lekker uitrusten nu. :(:)

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-03-23 21:31 



 
Profiel   

Wat fijn dat het hondje veilig bij jou is.
Nu maar eens goed uitrusten en beginnen aan het verwerken van dit alles.
Zoiets gaat je niet in de koude kleren zitten

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-03-23 21:33 



 
Profiel   

Fijn om te lezen dat je goed heen en terug bent geraakt met hondje en de boeken. Hopelijk kan je de hele toestand snel verwerken!

Ik vraag me wel af hoe je een bed in een tas moet krijgen :=

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-03-23 21:43 



 
Profiel   

Ik denk dat ts een hondenbed bedoeld.

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-03-23 22:02 



 
Profiel   

marleen_usar schreef
Ik denk dat ts een hondenbed bedoeld.


Ja een soort zachte mand dus. Maar dat is ook meestal wel onhandig meenemen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-03-23 22:09 



 
Profiel   

Wat fijn dat het thuis ook meteen goed is met de andere dieren! Tof ook van al de mensen die je onderweg hebben geholpen! straks lekker pootjes omhoog, uitrusten en genieten van de nieuwe lieverd die er bij is gekomen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-03-23 22:22 



 
Profiel   

Fijn dat de reis goed gegaan is. Nu lekker uitrusten met de pootjes omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-03-23 22:32 



 
Profiel   

Klinkt al een geslaagd avontuur.
Ik ben heel benieuwd naar de foto's. Leuk dat ze zo nieuwsgierig is.

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-03-23 22:47 



 
Profiel   

Wat fijn dat dat in elk geval gelukt is. Hoef je je daar geen zorgen meer om te maken :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-03-23 05:46 



 
Profiel   

Hoop dat je een goede nacht heb gehad.
Fijn dat hij nu veilig is dat was je doel.

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-03-23 06:50 



 
Profiel   

Zo dat ging eigenlijk best heel gestroomlijnd dan, super zeg!

Jammer dat het met de scooter niet zo lekker ging, maar dat was gelukkig pas "thuis" en terwijl hondje en de rest van het vrachtje al thuis waren :)

Klinkt ook wel super hoe ze zich aanpast en al bij de groep aansluit. Wat zal jij opgelucht zijn dat deel 1 nu achter de rug is :(:)

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-03-23 07:53 



 
Profiel   

Nacht een beetje goed verlopen? Voor het hondje ook niet niks allemaal zo

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-03-23 08:27 



 
Profiel   

Ik ben gisteravnd om half negen naar bed gegaan, ik was helemaal af. ik had bedacht om het hondje de eerste nacht maar binnen te laten slapen (al mijn honden hebben buiten hokken in de ren voor de deur,de reuen slapen samen in 1 hok dus er is sowieso een hok over voor de nieuwe) ,maar omdat het zo een superlange nacht zou worden, heb ik haar toch maar naar buiten gedaan met de andere honden. Vond ze ook leuk, zo erbij horen. ik heb haar de ton laten zien die vrij was, het dekentje erin van haar reistas en haar erin gezet en er even voor gezeten om haar te aaien.Ze ging er meteen uit toen ik opstond, maar goed ze wist dat het haar hok was, mag ik aannemen.

Vanmorgen om een uur of vijf kwam er toch een wolfhowl uit voor mijn raam. Ze was triest/eenzaam, dus toen heb ik haar maar binnen gelaten. Binnen staan manden en heeft ze de luie stoelen, maar ze ging op de grond liggen.

Half zeven stond ik op (langzaam naar zes uur toe, is seizoensgebonden) en ze was blij me te zien. Paarden eruit gelaten en toen met de honden gaan wandelen. Ik heb een van de reuen tegenwoordig altijd aan de rolriem, omdat hij anders op stap gaat, vaak de andere reu ook mee neemt en ik vond dat nooit zo erg op het platteland, maar er kwamen klachten binnen. Dus en gaat hij aan de riem en dan gaat die andere reu er ook niet vandoor.
Het nieuwe hondje mocht los mee, ze was nu immers bekend met de honden en ik ga alleen op het eigen land. (Ik woon op 30 hectare waarvam ik ongeveer de helft in gebruik heb voor de paarden, de rest is sinds een paar jaar verhuurd aan een schapenboer.
Ze vond het echt heerlijk om te kunnen rennen, dat zag je meteen. De staart was vaak in volle kwispel, ze ende naar de honden toe , maar ook er vanf als ze teveel belangstelling hadden. Er valt van alles te ruiken want er loopt een wildpad over het land.
Twee katten waren ook mee, de oude kater die ergens bang voor is en Tyra, 1 van twee zussen, die altijd mee gaat, haar zus Tina is altijd bij me in de ik ga uitmesten. Er is nog een vierde kat, maar is jong , er later bijgekomen, en doet haar eigen ding. Wel een enorme schootkat als ik eenmaal zit.
Maar wat ik eigenlijk wilde zeggen:Ze keek niet eens naar de katten. Het scheelt natuurijk dat mijn honden ook niet op ze reageren en mijn katten zelfs langs mijn honden strijken en gewoon door de ren lopen enzo, en hun geur is echt overalaanwezig, zelfs in de hondenhokken waar ze overdag graag in liggen, en ze heeft al uitgebreid naar kunnen kijken gedurende avond en nacht.
Ze luisterde heel goed, ik riep eigenijk alleen maar als ze erg afwaalde zodat ze wist waar ik was en ze kwam dan naar me toe via mijn spoor, niet eens zo zeer op het geluid af, maar dat komt natuurlijk omdat ze het terrein totaal niet kent nog, dus dat is de veiligste weg. Ze is echt super slim.
Ze was helemaal bek af toen we terugwamen, ze heeft lang niet meer gerend en is ook veel te dik.
De poezen krijgen kattensnoepjes en hondenhondenkoekjes als ik terug kom van wandelen, dus nu ook. De nieuwe hond nam eerst niks aan, maar toen ze zag dat het de kring rond ging, nam ze het bij een tweede poging wel aan. Ze pakt echt al haar clues op van de andere honden. Ze blaft nu ook al lekker mee als er wat te blaffen valt, en ze blafte naar me toen ik terug kwam uit de stal na het uitmesten en daarna werd ik hartelijk begroet. Ik denk dat ze wel heimwee heeft, maar dat ze ook wel blij is met mij en haar dierengezelschap.

Foto´s uploaden is nog niet gelukt, te weinig signaal, dus dat doe ik straks in de bibliotheek.

Ik moet haar trouwens ook even goed bosrstelen, dat is lang niet gedaan en ze is langharig.

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-03-23 10:36 



 
Profiel   

Wat een verhaal.
Maar wat fijn dat het zo goed gaat bij jou honden.
Die heeft veel geluk gehad dat jij zoveel moeite hebt gedaan haar te krijgen. Ze heeft een gouden mandje bij jou.

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-03-23 10:39 



 
Profiel   

Wat fijn dat het zo goed gaat. Het is natuurlijk ook wel een hele stap en je kunt het haar niet uitleggen. Maar klinkt alsof ze snel genoeg zal wennen :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-03-23 11:27 



 
Profiel   

Nou dat is nog eens een mooie update! Zo fijn dat ze het zo keurig oppakt en dat ze het goed kan vinden met de andere dieren.

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-03-23 11:35 



 
Profiel   

Klinkt als een goede eerste dag en fijn dat ze goed gaat met de andere honden

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-03-23 12:11 



 
Profiel   

Nou, de foto´s !

Wachten op de trein. Die gekleurde stoffen tas is niet van mij, een photobomb! Meisje dat ook foto´s aan het nemen was had die even neergelegd.

[ img ]

In de eerste trein terug in het kleine halletje op mijn tas met boeken (het waren er 79 waarvan ongeveel de helft pockets, een kwart paperbacks en een kwart grote en/of dikke boeken met harde kaften.)

[ img ]

Tweede trein terug op een stoel. Toevallig staat de man die me later geholpen heeft in het gangpad. Daar stond hij veel, dingen regelen met de meiden, waar overigens ook tenminste 1 Amerikaanse bij was. Ik denk gezien hun leeftijd (jonge tieners) en kleding (sportswear) dat het sporters waren die op kamp of naar een sport evenement gingen ofzo.

[ img ]

Heel alert, die ging echt niet slapen!

[ img ]

Gangpad afkijken, de meiden hadden levendige gesprekken en er gingen dingen heen en weer.

[ img ]

Ik ben zelf totaal 8 uur onderweg geweest, 5 uur in treinen. Hondje heeft ruim twee uur in treinen gezeten.

Eenmaal thuis, meteen op de rugleuning van de stoel gezellig bij me.

[ img ]

Mijn oude kater bewaakt een deel van de boeken

[ img ]

Er moest buiten uiteraard van alles verkend worden

[ img ]

[ img ]

[ img ]

Ze kreeg de kippen in de gaten (verdwenen achter het onkruid)

[ img ]

De poezen keken vanaf het slaapkamer raam toe
[ img ]

ik was even bij de paarden gaan kijken wat er aan de hand was en foto´s nemen toen ze hergroepeerden bij de stal. en zo kon ik ook foto´s vanaf buietn de ren nemen

[ img ]

[ img ]


Laatst bijgewerkt door Lusitana op 24-03-23 12:22, in het totaal 1 keer bewerkt

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-03-23 12:19 



 
Profiel   

Leuk dier en fijn dat het nu bij jou is. Is de rest ook rond of blijven ze daar moeilijk over doen?

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-03-23 12:21 



 
Profiel   

Ach, wat een ontzettend leuk hondje! Fijn dat de hele reis goed is gegaan en dat je onderweg aardige mensen bent tegengekomen voor hulp en een gesprekje.

Ook wel prettig dat de andere partij zich in ieder geval aan de afspraak heeft gehouden het hondje af te staan, dan zit dat gedeelte er in ieder geval op.

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-03-23 12:22 



 
Profiel   

Leuk hondje! Past ook leuk bij de rest van het spulletje zo :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-03-23 12:26 



 
Profiel   

Ja ze past goed!

Snadrem Ja, ik was bang tot het laatst moment dat het niet doorging, maar gelukkig is ze dan eindelijk bij mij, zoals mijn vriendin dt wilde.

Ik wil eigenlijk ook ooit nog een soort bedevaarts trip doen naar de plaats waar mijn vriendin is geboren en getogen en de plaats waar ze gewerkt had tot ze naar Portugal kwam. Ze had het er wel over, maar ik weet er te weinig van en de eerste is historisch interessante en mooie plaats in Somerset, de tweede een kustplaats in Cornwall.
En een keer naar het graf.
Voor mijn bucketlist. (Wil ook sinds mijn jeugd al naar Wales,en dat valt wel te combineren)

Germie Ze blijven daar moeilijk over doen, maar ik heb aangegeven dat ze tot juni hebben en ze anders boetes krijgen en voor het gerecht moeten en dat dat allemaal dingen zijn die vervelend zijn en voorkomen kunnen worden. Gewoon op vriendelijke toon gezegd, maar wel dat het duidelijk voor ze is dat ik het niet opgeef.
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-03-23 12:34 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 12 van de 19 [ 454 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15 ... 19  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen