Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 369 van de 500 [ 12481 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 366, 367, 368, 369, 370, 371, 372 ... 500  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #10

 
Profiel   

Compleet verzopen met hond uitlaten en paar minuten later weer droog met zonnetje.
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-03-23 19:09 



 
Profiel   

Met incapabele mensen in een keuken werken op een kneiterdrukke avond. _-:(
Als ik iets vraag, dan doe je en je maakt het af en je gaat niet halverwege iets anders doen of met compleet omslachtige ideeën komen. Orders moeten er gewoon uit, punt.

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-03-23 19:52 



 
Profiel   

Commentaar van iemand omdat ik ons hondje aan het troosten was omdat hij bang was van het onweer.Ik had hem moeten negeren.

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-03-23 19:56 



 
Profiel   

Britta31 schreef
Commentaar van iemand omdat ik ons hondje aan het troosten was omdat hij bang was van het onweer.Ik had hem moeten negeren.

Je doet het goed. Negeren bij angst is zo achterhaald.

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-03-23 20:21 



 
Profiel   

Ik ben met iemand aan het appen, maar die reageert op al mijn berichten met een emoticon op het bericht zelf. En als dat nou nog ergens over ging. Maar een hartje op aardappelpuree, vind ik niet echt nodig. :+

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-03-23 20:27 



 
Profiel   

wyoming schreef
Ik ben met iemand aan het appen, maar die reageert op al mijn berichten met een emoticon op het bericht zelf. En als dat nou nog ergens over ging. Maar een hartje op aardappelpuree, vind ik niet echt nodig. :+


Blokkeren.

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-03-23 20:56 



 
Profiel   

Ik vind aardappelpuree wel echt hartje

Maar de hele tijd zo communiceren is ook geen zak aan idd.

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-03-23 20:59 



 
Profiel   

Bleg ik voel mij echt wat rottig.

Ben nu stiekem wel blij dat ik moet werken morgenochtend ook al moet ik om half 7 op.

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-03-23 22:56 



 
Profiel   

Zebrastreep schreef
Bleg ik voel mij echt wat rottig.

Ben nu stiekem wel blij dat ik moet werken morgenochtend ook al moet ik om half 7 op.

Sterkte met alles rondom je vriend :knuffel:

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-03-23 23:25 



 
Profiel   

Vanaf December al last van krolse/vechtende katten buiten.

Nu alweer 2 nachten achter elkaar hoop gekrijs buiten.
Veel buren hebben hier ook al last van en hebben ook al 114 gebelt maar die doen niets.
Net als de woningbouw of de wijkagent die weigeren ook iets er aan te doen.

De meeste katten komen van 1 adres vandaan en deze mevrouw laat ze ook niet castreren/steriliseren.

Aanspreken heeft geen enkele nut dan word je compleet uitgescholden.

En ik wil zo graag slapen :(

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-03-23 05:12 



 
Profiel   

Dit -O-


[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-03-23 06:22 



 
Profiel   

Afanaisa91 schreef
Dit -O-


[ [url=m/ouEYRZ.jpg]Afbeelding[/url] ]


Iedere keer als ik de modderige paddock zie wil ik alles bestraten. :Y)

Van de zomer gaan we alles aanpakken want dit krijg ik niet meer geregeld.

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-03-23 08:05 



 
Profiel   

Ik heb het al jaren bestraat en echt het beste ooit!
Droog kunnen staan en eten, ben er echt blij mee

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-03-23 08:45 



 
Profiel   

Hier ook geen modder.
Zowel voor de paarden als jezelf niet fijn.

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-03-23 08:49 



 
Profiel   

Ik moet inpakken, een stoel schilderen, nog meer inpakken, schoonmaken. Maar ik lig zo lekker op de bank. So there's that :7.

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-03-23 08:52 



 
Profiel   

Ik zou om 00.00 thuis komen maar het werd 4.00 en ik durf m'n bed niet uit nu.

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-03-23 09:14 



 
Profiel   

Dat de ns app een trein aangeeft die helemaal niet rijdt, maar geen enkel alternatief. Hoe moet ik dan weten hoe ik van Eindhoven naar Utrecht moet komen.

Ik dacht juist oh mooi dat ze de trein omgeleid hebben.

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-03-23 09:26 



 
Profiel   

RenskeFrea schreef
Dat de ns app een trein aangeeft die helemaal niet rijdt, maar geen enkel alternatief. Hoe moet ik dan weten hoe ik van Eindhoven naar Utrecht moet komen.

Ik dacht juist oh mooi dat ze de trein omgeleid hebben.


De IC naar Schiphol zou als het goed is wel moeten rijden omdat deze nu via Tilburg naar 's-Hertogenbosch gaat. Een aantal treinen rijdt wel gewoon omdat die over een ander spoor geleid kunnen worden.

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-03-23 09:30 



 
Profiel   

Ja maar vanuit Eindhoven vertrok die niet, en de app gaf dat wel aan. Gelukkig kon ik de trein naar Tilburg nog pakken en daar ging die wel, maar zou fijn zijn als dat ook gewoon zo in de app staat natuurlijk.
Zeker voor mensen die niet weten hoe het werkt. Er stonden heel wat reizigers beetje verloren naar de app te staren :P

Nu weet ik gelukkig wel hoe het zit maar tijd plannen is wel lastig zo. Kom wel veel later aan dan de app aan gaf.

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-03-23 09:50 



 
Profiel   

Dat ik het zò verschrikkelijk haat als er iemand uit de nabije omgeving slecht ligt. Ik wil iedereen gewoon bij ons in leven houden, en dit is gewoon zo oneerlijk. ;(

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-03-23 10:04 



 
Profiel   

Ik geloof dat ik langzaam aan het besluiten ben om een twee jarige master in Stockholm te doen, omdat die master me meer aanspreekt dan de masters hier en het ook toegankelijker is met mijn voorstudie. Maar jemig, dat is ook best intens en wat doe ik dan met mijn leven hier.
Je leeft maar een keer ofzo :')

Mijn ergernis ging vooral naar de UvA die echt moeilijk doet qua toegangseisen, waardoor ik nu naar andere wegen kijk, toen kwam ik op de ergernis dat ik mijn leven hier gewoon wel comfortabel vind. _O-

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-03-23 11:16 



 
Profiel   

Stockholm en sowieso Zweden is echt een fijne plek denk ik om je studie te doen. Stockholm is overigens echt een prachtige stad. En de Zweden kunnen goed Engelstalig praten waardoor je ook niet direct zit met de grote taalbarrière. Al ben ik ooit begonnen met Zweeds en ik kon mijzelf al voorstellen het is wel een taal wat mogelijk is om te leren.

En gewoon doen je leeft maar 1 keer!

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-03-23 11:53 



 
Profiel   

Zebrastreep schreef
Ik weet even niet wat ik moet zeggen maar mijn huisgenoot/vriend heeft ongevraagd 400 euro van mij meegenomen door de weken heen.

Ik ben enorm teleurgesteld en boos en er gaan allerlei emoties door mij heen.

Ik heb hem eruit gezet ( uit zijn eigen huis) want ik ben een enorme pauze nodig. Hij koos zelf ook om weg te gaan en maar ergens een slaapplek te regelen.

En dat terwijl ik hem volledig heb gesteund de afgelopen 2 weken omdat hij heeft verteld dat hij onder bewind staat bij zijn ouders en we hebben gezamenlijk hele fijne gesprekken gehad waarin ik aangaf hem niet zomaar te laten vallen.

Echt mensen....

Er is uiteraard een termijn op gesteld en maandag moet hij dingen geregeld hebben hoor net dat alles binnen 30 minuten ook geregeld is. Als dat maandag niet zo is dan ga ik weer thuis wonen wat ik wel heel jammer zou vinden maar goed dit kan absoluut niet.


Jeetje Zebrastreep wat erg :(:)
Je hele vertrouwen naar de knoppen en dat gaat weer even duren eer je dat terug hebt.
Hoop voor jou op een goede afloop.

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-03-23 12:18 



 
Profiel   

Zebrastreep schreef
Stockholm en sowieso Zweden is echt een fijne plek denk ik om je studie te doen. Stockholm is overigens echt een prachtige stad. En de Zweden kunnen goed Engelstalig praten waardoor je ook niet direct zit met de grote taalbarrière. Al ben ik ooit begonnen met Zweeds en ik kon mijzelf al voorstellen het is wel een taal wat mogelijk is om te leren.

En gewoon doen je leeft maar 1 keer!


Dankjewel, dit helpt wel! Ik word ook enthousiast van het idee, ondanks dat het alles overhoop gooit.

Maar ik blijf me ergeren aan alle specifieke vereisten voor een master in psychologie en vooral het onderscheidt tussen klinische en niet-klinische masters en wanneer je wel of niet tot gz-psycholoog door kan studeren (en of ik dat überhaupt wil). En een buitenlandse master staat niet direct gelijk aan een Nederlands masterniveau. Pfff, bestaat er niet iemand die dit allemaal weet. Elke master in psychologie is weer compleet anders en dan heb ik wel een specifieke kant waar ik op wil (ontwikkelingspsychologie), maar dan heb je tussen de UvA en de RuG in beide ontwikkelingspsychologie masters alweer enorme verschillen. %)

Het makkelijkste zou zijn om komend jaar tijdens mijn afronding van mijn huidige bachelor een bachelor psychologie te doen. Maar ik wil helemaal niet nog een 3-jarige bachelor doen. Vandaar dat ik het nu probeer te zoeken in een master in Stockholm, maar ik betwijfel of die aan de mastervoorwaarden van NL voldoet en wat ik daar dan mee kan. Mogelijk is het wel een ingang om nog een klinische master in NL te doen. Zo ingewikkeld allemaal. :')

Toevoeging: jemig Zebrastreep, lees nu in wat voor pokke situatie jij zit. Echt goed dat je even jezelf ruimte en rust geeft. En wat een sufkop van een vriend van je dat hij niet beseft wat dit met je vertrouwen doet. Dikke knuffel!

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-03-23 12:25 



 
Profiel   

Ik heb nu telkens het idee dat ik een valse start heb met mijn tuin. Ik wil gewoon lekker zoals het hoort op schema lopen en al zooi hebben voorgezaaid, maar zolang de bouw nog bezig is hoef ik nergens aan te beginnen. Dan wordt alles vertrapt :Y)

Ach ja, dan maar een zaaikalender opstellen.
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-03-23 12:27 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 369 van de 500 [ 12481 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 366, 367, 368, 369, 370, 371, 372 ... 500  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen