Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 371 van de 500 [ 12481 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 368, 369, 370, 371, 372, 373, 374 ... 500  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #10

 
Profiel   

Ja, eens. Ik gok dat niemand met gezond verstand het in z'n hersenpan zou halen mij te vragen peettante te worden, gelukkig. :')
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-03-23 18:31 



 
Profiel   

Zo ken ik de rol van peetoom/peettante inderdaad ook niet :n Meedenken over schoolkeuze gaat wel heel ver..

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-03-23 19:03 



 
Profiel   

Nou is zij wel peettante van een meisje met alleenstaande moeder, dus misschien dat ze daarom ook wat meer imput heeft.
Ze wordt in ieder geval overal bij betrokken en gaat soms ook mee naar ouderavonden etc.

Maar ik zou überhaupt al voor de rol van peettante (in welke vorm dan ook :+ ) passen hoor!
En al helemaal wanneer je dan vaker je portemonnee moet trekken :))


Laatst bijgewerkt door Cayenne op 25-03-23 19:13, in het totaal 1 keer bewerkt

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-03-23 19:12 



 
Profiel   

Je kunt ze beter voor de kop stoten dan straks zitten met een taak wat voor jullie (te) belastend is. Zowel voor jullie als voor het kind niet leuk.

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-03-23 19:13 



 
Profiel   

denisesilver schreef
Je kunt ze beter voor de kop stoten dan straks zitten met een taak wat voor jullie (te) belastend is. Zowel voor jullie als voor het kind niet leuk.


Helemaal waar :j

Ik laat jullie nog weten hoe het afloopt! :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-03-23 19:14 



 
Profiel   

Ik ben ook meter (peettante) van 1 van de 4 kinderen van mijn BFF maar dat heeft geen betekenis verder dat ik ineens een kind in huis heb als er iets gebeurd met haar en haar man.

Wel dat ik bv met communie en verjaardag altijd cadeaus heb en als hij later wat ouder is en dat wil ook hier komt logeren ofzo. Ik vraag ook altijd hoe het met hem gaat (en met die andere kinderen ook wel maar hij is dan net wat specialer voor mij). Ik krijg ook elk jaar een eigen nieuwjaarsbrief van hem voorgelezen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-03-23 19:19 



 
Profiel   

Ik ben gebeld door een telefoonnummer. Ik nam op klonk vaag, drukke achtergrond. Wel Nederlandstalig. Ik heb direct opgehangen maar nu wint de nieuwsgierigheid het wie/wat mij gebeld heeft := google word ik geen wijs uit, enige wat ik heb ontdekt is dat het nummer uit de omgeving van Hilversum komt.

Maar ik ben ook weer te scheiterig om anoniem terug te bellen :')

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-03-23 19:24 



 
Profiel   

Naar aanleiding van de posts van Cayenne net een gesprek gehad met mijn vriend over het opvangen van de kinderen van onze familie in geval van nood. Een hypothetisch gesprek is al genoeg voor een enorm paniekgevoel :=

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-03-23 20:01 



 
Profiel   

Ik ben de peettante van de dochter van mijn zus. Ik zie het meer als suikertante, als in: speciale band, vaak logeren, leuke dingen doen en regelmatig contact. Ze krijgt voor haar verjaardag een cadeau voor dezelfde waarde als haar broertje van ons krijgt.
Mochten haar ouders overlijden komt zij bij ons wonen, ze is van harte welkom bij ons. Hebben ook geen kinderwens, maar zij heeft toch een speciaal plekje in ons hart.

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-03-23 20:09 



 
Profiel   

black_kelpie schreef
Naar aanleiding van de posts van Cayenne net een gesprek gehad met mijn vriend over het opvangen van de kinderen van onze familie in geval van nood. Een hypothetisch gesprek is al genoeg voor een enorm paniekgevoel :=


_O- Adem innnnnn, adem uittttttt!
Maar ik weet precies hoe je je voelt! :')

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-03-23 20:22 



 
Profiel   

Dat ik het toch wel heel erg stil zo vindt in huis , ik kan heel goed alleen zijn maar nu hakt het er even meer in.

Een collega zei nog voor de grap ach anders kom je gewoon terug naar hier , ik heb wel extra eten en dan heb je gezelschap :')

Nou ja in ieder geval weet ik nu dat mijn 'vriend' echt is gaan nadenken en zich realiseert dat hij hulp nodig is om ook het verleden te werken en dan ook echt vanaf een jonge leeftijd. Zijn vader appt mij stiekem steeds wat hij zegt en denkt en wat hij nu voor acties onderneemt. Onder andere heeft hij een brief voor mij geschreven.

Ik zit een beetje in tussen weg willen uit de situatie , maar ook de confrontatie aan willen gaan. Ik ben daar eigenlijk soms een hele lange tijd voor nodig maar dit is wel iets wat redelijk op korte termijn uitgepraat moet gaan worden.

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-03-23 21:18 



 
Profiel   

Dat ik net bekaf was en dus naar bed wilde en ik nu na alles wat ik onderweg naar bed doen moest weer klaar wakker ben en vriend ligt te snurken...

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-03-23 22:52 



 
Profiel   

Dat nu al een paar nachten achter elkaar rond dit tijdstip (meestal wat later) ergens met deuren wordt gebonkt en ik er dus wakker van wordt. (Of soms mijn dochter en ik dan weer van haar)

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-03-23 23:11 



 
Profiel   

Thumb grips gekocht voor mijn zus, voor haar Nintendo Switch. Bleken de verkeerde, had niet opgelet en deze bleken voor de XBOX. Nouja, nieuwe besteld en extra goed gelet op dat ik nu voor de switch bestelde, meteen voor mezelf ook een setje gekocht.

Worden ze bezorgd, blijk ik WEER! niet goed opgelet te hebben want deze zijn wel voor de Nintendo Switch, maar dan wel voor de Pro controller.. Niet voor de joycon's. Dus ze zijn net te wijd en als je niet oppast dan zijn ze ineens foetsie.

30,- Voor een lesje beschrijving lezen :') Heb er nu dubbelzijdig tape onder gedaan, dan blijven ze wel zitten.

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-03-23 23:29 



 
Profiel   

Nagefloten worden door gasten terwijl ik in mooie blauwe kaplaarzen loop. :evaw:

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-03-23 00:41 



 
Profiel   

Ziek, mijn hele lichaam doet zeer -O-
Ik weet ook niet of ik vannacht heb doorgeslapen, droom was wel steeds hetzelfde, maar ik heb het idee dat ik steeds halfwakker werd als ik mijn lichaam bewoog _-:(

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-03-23 04:20 



 
Profiel   

Ik ben helemaal in de war met die zomertijd. Wat een kakhekel heb ik toch aan die klok verzetten

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-03-23 06:04 



 
Profiel   

Erger me zo aan het weer. ;( Ik wil gewoon lekker wat met m'n paard gaan doen maar het gaat alleen maar regenen. En morgen en dinsdag weer droog. Daarna ook alleen maar weer regen voorspeld. Paarden staan nu al 2 weken 24/7 op de paddock omdat de wei te nat is. -:(-

Hallo wordt het nog lente en zomer of wordt dit weer zo'n net niet natte poedersuiker?

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-03-23 06:30 



 
Profiel   

Captain schreef
Erger me zo aan het weer. ;( Ik wil gewoon lekker wat met m'n paard gaan doen maar het gaat alleen maar regenen. En morgen en dinsdag weer droog. Daarna ook alleen maar weer regen voorspeld. Paarden staan nu al 2 weken 24/7 op de paddock omdat de wei te nat is. -:(-

Hallo wordt het nog lente en zomer of wordt dit weer zo'n net niet natte poedersuiker?

Ja, waardeloos he :\.

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-03-23 06:41 



 
Profiel   

Vorige week de auto naar de garage gehad, nieuwe voorbanden en een veer ( en nog wat andere dingen) 1800,- afgetikt…. Gister naar limburg vanuit friesland, op de terugweg boel lawaai, bij toeval een anwb service centrum tegengekomen, daar op de brug… wat denk he; wiel los en al 2 bouten afgebroken.
En nu erger ik me eraan dat het zondag is en ik dus niet direct naar de garage kan om verhaal te halen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-03-23 08:04 



 
Profiel   

Pfff ik ben weer 10 jaar ouder geworden. Ik kom bij de wei en zie 1 van de 2 liggen ver van de kudde op haar zij en geen beweging te zien , ik roepen geen reactie dus ik schoot in de paniek en ben er half huilend heen gerend. Ik zag mijn oudje achterin staan te eten dus het ging om mijn jonge fjord. Ben ik er bijna vliegt ze ineens overeind en kijkt heel verbaasd.

Ze was ook heel knuffelig , domme knol :')

Ze staat nu inmiddels met op de poetsplaats en er is gelukkig niks aan de hand.

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-03-23 09:51 



 
Profiel   

Ik dacht dat seizoen 19 van greys anatomy eindelijk op Disney stond maar schijnbaar niet -O-

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-03-23 12:10 



 
Profiel   

Dat de HAP zo ongelooflijk traag is in het weekend. Als ze gisteren gelijk goed hun werk hadden gedaan hadden we ze nu niet nodig gehad.

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-03-23 12:16 



 
Profiel   

Dag 2 met hoofdpijn, er mee wakker geworden en nu nog steeds mee opgescheept.

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-03-23 12:50 



 
Profiel   

De regen.. bah. Maakt revalideren wel zwaarder zo als je verplicht 2x 30 min per dag moet wandelen. Na iedere keer lopen de beentjes ook schoon en droog maken en dan op stal in plaats van op de paddock kunnen.

Hopelijk is het snel droog dan kan hij lekker naar buiten overdag.
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-03-23 13:24 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 371 van de 500 [ 12481 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 368, 369, 370, 371, 372, 373, 374 ... 500  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen