Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 222 van de 363 [ 9060 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 219, 220, 221, 222, 223, 224, 225 ... 363  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

Dingen die je je af vraagt deel 4!

 
Profiel   

Dankjewel! +:)+
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-03-23 23:54 



 
Profiel   

_Bonte_ schreef
Wat is het ‘gezondste’ / ‘ongezondste’
- kraanwater met zijn bijkomende percentage hormonen / drugs / …
- flessenwater met bijkomende microplastics


Grapje toch?

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-03-23 10:12 



 
Profiel   

Waar kan ik kraanwater met gratis drugs daarin vinden? Asking for a friend :+

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-03-23 11:52 



 
Profiel   

Fly_high schreef
Waar kan ik kraanwater met gratis drugs daarin vinden? Asking for a friend :+


Bedankt voor de lach van de dag :))

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-03-23 12:04 



 
Profiel   

Fly_high schreef
Waar kan ik kraanwater met gratis drugs daarin vinden? Asking for a friend :+

Gezien de duinwaterlocaties van in bepaalde gebieden, zou ik iets van Dunea nemen :')

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-03-23 12:15 



 
Profiel   

Ik zou voor kraanwater gaan. Best case scenario heb je het best gecontroleerde water, worst case scenario heb je een leuke middag *D

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-03-23 12:46 



 
Profiel   

Tenzij je in de binnenlanden van Spanje/Portugal etc. of de oude Oostbloklanden zit, dan is misschien PET-fles water beter...

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-03-23 15:27 



 
Profiel   

Jet schreef
Tenzij je in de binnenlanden van Spanje/Portugal etc. of de oude Oostbloklanden zit, dan is misschien PET-fles water beter...


Ja maar het ging over Nederland. Nederland heeft het beste kraanwater (op Oostenrijk na dacht ik) ter wereld.

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-03-23 16:49 



 
Profiel   

_Bonte_ schreef
Wat is het ‘gezondste’ / ‘ongezondste’
- kraanwater met zijn bijkomende percentage hormonen / drugs / …
- flessenwater met bijkomende microplastics


Suzanne, dat stond er niet bij...

Qua Nederlands kraanwater: lijkt me prima hoor.

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-03-23 17:19 



 
Profiel   

Je hebt gelijk, dat stond er niet bij. Dan een disclaimer inderdaad. In Nederland kraanwater.

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-03-23 19:00 



 
Profiel   

wat ik me altijd afvraag waar al die kerosine in een vliegtuig nu blijft? Een standaard A350-900 neemt volgens google 141.000 liter mee. Waar dan in die dunne vleugels??? Dan nog, dat zou 112.800 kg wegen plus nog alle mensen. Hoe dan?

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-03-23 12:31 



 
Profiel   

Een A380 kan zelfs ruim 318.000 liter mee nemen. :+
De vleugels zijn gigantisch, dus daar past echt wel wat in.

[ img ]

Als persoon kun je er ook in:

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-03-23 12:42 



 
Profiel   

Nooit geweten dat de brandstof in de vleugels gaat :wow: Weer wat geleerd :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-03-23 12:53 



 
Profiel   

Het weegt inderdaad een hoop. Zo veel zelfs dat landen met volle brandstoftanks riskant is. Dus als een lijnvliegtuig kort na de start een noodlanding moet maken zal de piloot het liefst eerst brandstof lozen. Maar gelukkig alleen als het echt nodig is.

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-03-23 16:08 



 
Profiel   

Is hier iemand die door corona of griep last heeft gekregen van zijn of haar knieën? Ik denk dat ik corona heb, en het voelt alsof mijn knieën overbelast zijn. Buigen, strekken.. Alles doet zeer :+

Nu kan ik online wel wat verhalen vinden, maar deze mensen hadden al last van bijv. fibromyalgie.

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-03-23 12:25 



 
Profiel   

Kookaburra schreef
Is hier iemand die door corona of griep last heeft gekregen van zijn of haar knieën? Ik denk dat ik corona heb, en het voelt alsof mijn knieën overbelast zijn. Buigen, strekken.. Alles doet zeer :+

Nu kan ik online wel wat verhalen vinden, maar deze mensen hadden al last van bijv. fibromyalgie.

ik had al 1 slechte knie voor ik corona kreeg, maar nu je het zegt, mijn andere knie doet het ook al maanden niet meer goed en ik heb ook problemen met mijn schouders. Eigenlijk doen al m'n gewrichten pijn, maar ik dacht dat het gewoon ouderdom was.

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-03-23 12:28 



 
Profiel   

Veel restschade door covid is ontstekingsgerelateerd (bij hart, lever, nieren en hersenen) dus pijn door ontstekingsreacties in de gewrichten als restschade is op zich passend.

Even gegoogled: https://pubmed.ncbi.nlm.nih.gov/35655110/

Covid lijkt reactieve artrose te kunnen veroorzaken.

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-03-23 13:44 



 
Profiel   

Mizora schreef
Veel restschade door covid is ontstekingsgerelateerd (bij hart, lever, nieren en hersenen) dus pijn door ontstekingsreacties in de gewrichten als restschade is op zich passend.

Even gegoogled: https://pubmed.ncbi.nlm.nih.gov/35655110/

Covid lijkt reactieve artrose te kunnen veroorzaken.

lekker dan weer......van corona zelf amper ziek geweest, alleen een beetje verkouden en nu met de gebakken peren zitten :roll:

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-03-23 14:42 



 
Profiel   

Mm, dat is wel interessant Mizora!
Ik heb sinds vorige week ontzettend last van mijn knieën. Nu schoof ik dat eerst af op verkeerde schoenen, maar in zo'n mate heb ik nog nooit last gehad van verkeerde schoenen. Wel wat verkouden (inmiddels ziek :roll: ), en iemand uit het gezin heeft corona. Dus ik gok zo dat ik ook corona heb. En dan zou dat dus wel kunnen passen... Al gaat het artikel over schade na een infectie. Maar even in de gaten houden hoe het hersteld.

Morrie schreef
Mizora schreef
Veel restschade door covid is ontstekingsgerelateerd (bij hart, lever, nieren en hersenen) dus pijn door ontstekingsreacties in de gewrichten als restschade is op zich passend.

Even gegoogled: https://pubmed.ncbi.nlm.nih.gov/35655110/

Covid lijkt reactieve artrose te kunnen veroorzaken.

lekker dan weer......van corona zelf amper ziek geweest, alleen een beetje verkouden en nu met de gebakken peren zitten :roll:

-O-

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-03-23 16:42 



 
Profiel   

Ik lees momenteel Outlander deel 1...
Separaat ben ik weer begonnen met de serie op Netflix en nu ben ik in het begin van seizoen 4 (heel seizoen 6 vorig jaar al gezien), waar Claire een skull vindt van een andere traveller. Dat moet dan volgens mijn telling de vierde zijn in de serie. Krijgen we de vierde nog eens te zien?

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-03-23 20:56 



 
Profiel   

Waarom zijn die papieren rietjes van pakjes drinken dan toch in plastic verpakt?

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-03-23 21:03 



 
Profiel   

Janine1990 schreef
Ik lees momenteel Outlander deel 1...
Separaat ben ik weer begonnen met de serie op Netflix en nu ben ik in het begin van seizoen 4 (heel seizoen 6 vorig jaar al gezien), waar Claire een skull vindt van een andere traveller. Dat moet dan volgens mijn telling de vierde zijn in de serie. Krijgen we de vierde nog eens te zien?


Wat bedoel je precies? Of je de vierde traveller (Otter tooth) nog eens te zien krijgt in de serie? Er zijn nog meer travellers dan 4 trouwens he?
Of bedoel je het vierde seizoen?

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-03-23 21:08 



 
Profiel   

Janine1990 schreef
Ik lees momenteel Outlander deel 1...
Separaat ben ik weer begonnen met de serie op Netflix en nu ben ik in het begin van seizoen 4 (heel seizoen 6 vorig jaar al gezien), waar Claire een skull vindt van een andere traveller. Dat moet dan volgens mijn telling de vierde zijn in de serie. Krijgen we de vierde nog eens te zien?


Ik snap de vraag niet

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-03-23 21:10 



 
Profiel   

Suzanne F. schreef
Janine1990 schreef
Ik lees momenteel Outlander deel 1...
Separaat ben ik weer begonnen met de serie op Netflix en nu ben ik in het begin van seizoen 4 (heel seizoen 6 vorig jaar al gezien), waar Claire een skull vindt van een andere traveller. Dat moet dan volgens mijn telling de vierde zijn in de serie. Krijgen we de vierde nog eens te zien?


Wat bedoel je precies? Of je de vierde traveller (Otter tooth) nog eens te zien krijgt in de serie? Er zijn nog meer travellers dan 4 trouwens he?
Of bedoel je het vierde seizoen?


Otter Tooth zien we inderdaad alleen als een geest, maar krijgen we de lijfelijke versie of zijn verhaal nog te horen/zien?

Ik weet alleen Claire, Geillis, OT en die Ringo Starr-man en uiteraard Roger en Brianna... Komt dat later in de boeken nog dan?

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-03-23 09:40 



 
Profiel   

Ik ben vandaag vrij en heb tegen mijn man gezegd dat ik het huishouden zou doen vandaag. Maar ik heb al de hele dag een kat op schoot. Is dit een goed excuus om onder het huishouden uit te komen? :+
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-03-23 14:45 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 222 van de 363 [ 9060 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 219, 220, 221, 222, 223, 224, 225 ... 363  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen