Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #10

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Fly_high

Berichten: 3298
Geregistreerd: 01-09-20

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-23 14:30

Mijn paard, 2x achter elkaar eraf gelazerd met crossen door zijn vrolijk gebok, lekker al die baggerzooi in :')

Tweede keer met keiharde "f*ck you Henk" tot gevolg :=

Plop1997

Berichten: 1404
Geregistreerd: 27-02-21
Woonplaats: Limburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-23 14:32

Fly_high schreef:
Mijn paard, 2x achter elkaar eraf gelazerd met crossen door zijn vrolijk gebok, lekker al die baggerzooi in :')

Tweede keer met keiharde "f*ck you Henk" tot gevolg :=


Het past wel bij je gebruikersnaam…

Marcella

Berichten: 36687
Geregistreerd: 24-04-01
Woonplaats: Ergens onder een brug.

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-23 16:14

Ja hoor kippen gedaan en hond uit gelaten regen. Zit op de bank zonnetje. -O-

denisesilver

Berichten: 2875
Geregistreerd: 27-08-11
Woonplaats: Zwerf ergens door het land

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #10

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-23 16:43

Waar is urbanus?

Afbeelding

Dammie

Berichten: 3317
Geregistreerd: 27-05-07
Woonplaats: Ja.

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #10

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-23 17:54

Zomertijd.
Wekker om zeven uur gezet, want ik moest er om 8 uur uit.
Blijkt deze automatisch op zomertijd over te gaan. Dus om 6 uur wakker.
Andere wekker zou automatisch op zomertijd gaan, dat deed die niet. En die stond op 8 uur als wektijd.
Ben dus om 6, 7 en 8 uur gewekt .

hagelslag
Berichten: 9000
Geregistreerd: 18-09-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-23 18:11

saskiaojan schreef:
Vorige week de auto naar de garage gehad, nieuwe voorbanden en een veer ( en nog wat andere dingen) 1800,- afgetikt…. Gister naar limburg vanuit friesland, op de terugweg boel lawaai, bij toeval een anwb service centrum tegengekomen, daar op de brug… wat denk he; wiel los en al 2 bouten afgebroken.
En nu erger ik me eraan dat het zondag is en ik dus niet direct naar de garage kan om verhaal te halen.



Zijn de bouten na 50 km nagetrokken met een draaimomentsleutel

DuoPenotti

Berichten: 29357
Geregistreerd: 14-01-21
Woonplaats: Tussen de Limburgse velden met uitzicht op de Brabantse.

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-23 18:15

hagelslag schreef:
saskiaojan schreef:
Vorige week de auto naar de garage gehad, nieuwe voorbanden en een veer ( en nog wat andere dingen) 1800,- afgetikt…. Gister naar limburg vanuit friesland, op de terugweg boel lawaai, bij toeval een anwb service centrum tegengekomen, daar op de brug… wat denk he; wiel los en al 2 bouten afgebroken.
En nu erger ik me eraan dat het zondag is en ik dus niet direct naar de garage kan om verhaal te halen.



Zijn de bouten na 50 km nagetrokken met een draaimomentsleutel


https://www.dumpert.nl/item/100057039_5 ... pmvf-peuQc

en dan zie je dit filmpje :wow:

In de comments staat de slachtoffers er goed vanaf zijn gekomen.

Siers83

Berichten: 7343
Geregistreerd: 04-08-07
Woonplaats: Oudeschild, Texel

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #10

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-23 18:53

De file waar we al bijna een half uur in staan. Staan ook echt stil. Hoop dat het zo opgelost is, wil naar huis maar zo duurt het nog een uur langer voor we thuis zijn want dan missen we dus de boot

Urbanus

Berichten: 44945
Geregistreerd: 05-02-08
Woonplaats: Tollembeek

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-23 19:51

denisesilver schreef:
Waar is urbanus?

[ [url=m/L7KJIS.png]Afbeelding[/url] ]


Ik dronk witte wijn in de speeltuin. I'm a mom remember!!!

Fly_high

Berichten: 3298
Geregistreerd: 01-09-20

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-23 20:00

Living the life zo te zien.

---------

Ik heb best wat last van mijn lichaam van al dat vallen enz, gisteren met klimwedstrijd ook al op mijn kop gegaan, maar ik durf daarmee niet eens naar de huisarts want die vindt me inmiddels vooral enorm idioot bezig met schitterend advies of ik niet beter kan hardlopen als hobby :roll: :') waar haal ik een klim- en eventing positieve HA vandaan...?

Anyway, mijn vent is ook zo'n enorme steun "Maar die eerste val, nou, het was veel minder charmant dan wat ik van jou heb verwacht zeg!" >;) _O-

prompter

Berichten: 11051
Geregistreerd: 28-09-02

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #10

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-23 20:23

Met hard lopen kan je ook lelijk onderuit gaan hoor :j

En heb jij niet geleerd om elegant onderuit te gaan >;) >;)

Sintara

Berichten: 7385
Geregistreerd: 07-03-18
Woonplaats: Het midden

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-23 20:24

Aan mezelf. Ik vlieg vanacht naar mijn vriend, maar de schaapjes gaan niet lekker en het weer is ruk dus ik vind het ook naar om mijn paard "achter te laten" :=

Serieus nooit happy, ben ik bij mijn vriend dan mis ik mijn paard - ben ik bij mijn paard dan mis ik mijn vriend 8)7

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Berichten: 41557
Geregistreerd: 18-05-09
Woonplaats: Het bos

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #10

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-23 20:45

Ik ben aan het inpakken geweest de afgelopen dagen. En ik vind echt overal rolmaten... Op de slaapkamer, de badkamer, in de keuken, twee in woonkamer, in de hal, zelfs op het toilet :?.

Bloemetje75
Berichten: 1985
Geregistreerd: 19-07-11

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #10

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-23 21:18

Ik vergat de ren dicht te doen van de kippen voor ik weg ging… nu nog maar 1 kip want er woont een vos bij de buurman achter…. Ik kan mezelf wel slaan. Is de 3e keer dit jaar van 5 naar 2, 3 nieuwe er bij, weer 2 kwijt en nu heb ik er nog maar 1 over en die lijkt toch een haan te zijn.

denisesilver

Berichten: 2875
Geregistreerd: 27-08-11
Woonplaats: Zwerf ergens door het land

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-23 21:28

Urbanus schreef:
denisesilver schreef:
Waar is urbanus?

[ [url=m/L7KJIS.png]Afbeelding[/url] ]


Ik dronk witte wijn in de speeltuin. I'm a mom remember!!!

:')

Plop1997

Berichten: 1404
Geregistreerd: 27-02-21
Woonplaats: Limburg

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #10

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-23 21:47

Ik begrijp steeds meer waarom mensen een stapmolen hebben. De 2x 30 minuten wandelen per dag is meer conditietraining voor ons dan revalidatie wandeling voor m’n paard. _O-

Urbanus

Berichten: 44945
Geregistreerd: 05-02-08
Woonplaats: Tollembeek

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #10

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-23 22:19

Trui van 100 euro besteld, hoor ik niks meer van. Ook niet betaald, maar ik wil dus wel die trui. Maar voor zo'n bedrag verwacht je toch... service?

saskiaojan

Berichten: 7240
Geregistreerd: 29-11-06
Woonplaats: friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-23 22:23

hagelslag schreef:
saskiaojan schreef:
Vorige week de auto naar de garage gehad, nieuwe voorbanden en een veer ( en nog wat andere dingen) 1800,- afgetikt…. Gister naar limburg vanuit friesland, op de terugweg boel lawaai, bij toeval een anwb service centrum tegengekomen, daar op de brug… wat denk he; wiel los en al 2 bouten afgebroken.
En nu erger ik me eraan dat het zondag is en ik dus niet direct naar de garage kan om verhaal te halen.



Zijn de bouten na 50 km nagetrokken met een draaimomentsleutel


Nee, dat denk ik niet, bij de vrachtauto staat het altijd op de banden, heb ik bij een personenauto nog nooit meegemaakt.
De anwb zei dat ze of te strak aan gedraaid waren of niet nagetrokken. De garage zegt dat hij ze met de momentsleutel heeft nagetrokken op 120 nm

Ik geloof dat ik dat filmpje nog even niet ga kijken

taartjee
Berichten: 2595
Geregistreerd: 10-04-12

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #10

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-23 22:29

Mijn lichaam doet rare dingen met stress. Ik ben letterlijk een week geleden nog ongesteld geweest en vandaag is het dus weer feest. Ik wil gewoon een normale cyclus, niet 2 keer in een maand en dan 50 dagen niets, dan 2 keer in 3 weken en wie weet hoe lang dan weer niet. Geef me gewoon een normale cyclus waar ik iets mee kan :')

pjer
Berichten: 1573
Geregistreerd: 18-03-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-23 23:41

vandaag een leuk beginners buitenritje gemaakt met ik op paard en manlief op de fiets. Ging helemaal prima. Paard was druk om zich heen aan het kijken maar luisterde prima en schrok nergens van ook niet toen hij ingehaald werd door een camper.
Vlak bij stal zeg ik hem dat ik echt heel trots ben op hem, en ineens is dat grote hoofd weg.. hij viel vol op zijn knieen en neus. Gelukkig in stap en hij stond ook in een vloeiende beweging weer op, alsof er niks gebeurd was. Ik kwam er echter iets minder fijn vanaf. Ik bleef wel zitten maar klapte met mijn gezicht op zijn nek/hoofd, gevolg bloedneus, 3 tanden door mn lip, misschien wel gebroken neus want het doet nu uren later nog verrekte veel pijn, en ook leuk: de knop van het zadel in mn buik, dat doet ook goed pijn.
Maar goed Paard had verder niets en bleef braaf doorstappen.

Telpeva

Berichten: 14698
Geregistreerd: 26-08-06
Woonplaats: In de hoek

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-23 23:44

Vandaag was ik op een feestje, en kreeg een duidelijk teleurgestelde opmerking: oh? Heb je geen make-up op gedaan?
Voor de beeldvorming, ik stond daar met zichtbare spalken om mijn pols en arm, met de arm los hangend omdat ik de kracht niet had om hem op te tillen. Ik had zelfs al gezegd dat ik veel last heb de laatste paar dagen, en dat ik de tekst van mijn kaartje voor die mensen had uitgetypt en geprint omdat schrijven momenteel helemaal niet lukt.
Hoe had ik make-up op moeten doen dan, met mijn grote teen ofzo.

kampioen2be
Berichten: 365
Geregistreerd: 05-08-21
Woonplaats: Groene hart

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-23 00:20

pjer schreef:
vandaag een leuk beginners buitenritje gemaakt met ik op paard en manlief op de fiets. Ging helemaal prima. Paard was druk om zich heen aan het kijken maar luisterde prima en schrok nergens van ook niet toen hij ingehaald werd door een camper.
Vlak bij stal zeg ik hem dat ik echt heel trots ben op hem, en ineens is dat grote hoofd weg.. hij viel vol op zijn knieen en neus. Gelukkig in stap en hij stond ook in een vloeiende beweging weer op, alsof er niks gebeurd was. Ik kwam er echter iets minder fijn vanaf. Ik bleef wel zitten maar klapte met mijn gezicht op zijn nek/hoofd, gevolg bloedneus, 3 tanden door mn lip, misschien wel gebroken neus want het doet nu uren later nog verrekte veel pijn, en ook leuk: de knop van het zadel in mn buik, dat doet ook goed pijn.
Maar goed Paard had verder niets en bleef braaf doorstappen.


Oei, neus doet in mijn ervaring altijd flink pijn na een klap. Heb je het idee dat je neus nu dik is, andere vorm is, of heel snel heel blauw? Kan je nog ademen door beide gaten?
Zorg dat je even voor de zekerheid geen druk op je neus zet, dus niezen met open mond en niet snuiten. Mocht je wel denken dat het echt gebroken is, dan zou ik misschien toch overwegen om te bellen naar de HAP. Slapen wordt anders niet prettig :knuffel:

Suliko

Berichten: 4302
Geregistreerd: 06-12-14
Woonplaats: Utrecht

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #10

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-23 05:11

Eerst niet in slaap kunnen vallen tot 1 uur snachts en nu alweer wakker terwijl ik een lange dag voor de boeg heb. -O-

Marcella

Berichten: 36687
Geregistreerd: 24-04-01
Woonplaats: Ergens onder een brug.

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-23 08:41

Telpeva schreef:
Vandaag was ik op een feestje, en kreeg een duidelijk teleurgestelde opmerking: oh? Heb je geen make-up op gedaan?
Voor de beeldvorming, ik stond daar met zichtbare spalken om mijn pols en arm, met de arm los hangend omdat ik de kracht niet had om hem op te tillen. Ik had zelfs al gezegd dat ik veel last heb de laatste paar dagen, en dat ik de tekst van mijn kaartje voor die mensen had uitgetypt en geprint omdat schrijven momenteel helemaal niet lukt.
Hoe had ik make-up op moeten doen dan, met mijn grote teen ofzo.

:knuffel:

Gelukkig viel het mee met je paard pjer :knuffel:

Alja

Berichten: 25583
Geregistreerd: 05-10-02
Woonplaats: Emmercompas-cuum

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #10

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-23 08:49

Dat m’n kindje weer ziek is en dat je altijd naar huis wordt gestuurd bij de dokter met; je moet het uitzitten