Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 373 van de 500 [ 12481 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 370, 371, 372, 373, 374, 375, 376 ... 500  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #10

 
Profiel   

Zit op een pakketje te wachten. Vorige week maandag besteld, donderdag opgehaald door dpd. Vervolgens gewoon geen vooruitgang. Wel een mail donderdag dat het binnen 1 a 2 werkdagen bezorgd zou worden en je dan een mail krijgt op de dag van bezorging met tijdvak. Maar t&t verandert nog steeds niet.

En ook huisartsen waar je gewoon niet tussen komt met afspraak.
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-03-23 08:22 



 
Profiel   

Opgestaan met een hele vervelende bonkende hoofdpijn boven mij oog.

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-03-23 08:22 



 
Profiel   

Heel slecht geslapen, blij dat ik morgen even niet naar school hoef want ik ben echt toe aan een dag vrij

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-03-23 08:34 



 
Profiel   

Wakker worden alsof je een marathon gelopen heb. Drukkend gevoel op mijn voorhoofd en rug heeft er geen zin in.

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-03-23 08:54 



 
Profiel   

Hier zijn de ergernissen van mijn paard z’n ochtendwandeling:

- Mensen die hun voordeur open doen. Hoe durven ze!
- Vogels die zo maar uit de bosjes vliegen.
- Wel twee slijpschijven. Wie gaat er nu om 8 uur met een slijpschijf op z’n oprit werken.
- Als je niet aan het opletten bent en je stapt op een put. Uiteraard is dit dan compleet de schuld van de put.
- Shetlander die niet doorloopt.
- Bermen die door de gemeente niet goed bijgehouden worden. Ik heb die namelijk binnen 10 minuten bijgesnoeid maar ik moest doorlopen.
- Kabouters… ze zitten overal!

Ben echt blij dat hij er niet vandoor gaat als hij schrikt.

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-03-23 09:16 



 
Profiel   

Mensen die agressief reageren en je afkappen als je vriendelijk vraagt of er een kort gesprek kan komen over een proces wat niet helemaal juist voelde, puur zodat er erkenning kan zijn voor alle betrokkenen.

Het is niet dat het nu beter losgelaten kan worden ofzo. :')

Uggh en deze dag is pas net begonnen terwijl ik minder dan 3 uur geslapen heb, raap me op.

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-03-23 09:19 



 
Profiel   

Plop1997 schreef
Hier zijn de ergernissen van mijn paard z’n ochtendwandeling:

- Mensen die hun voordeur open doen. Hoe durven ze!
- Vogels die zo maar uit de bosjes vliegen.
- Wel twee slijpschijven. Wie gaat er nu om 8 uur met een slijpschijf op z’n oprit werken.
- Als je niet aan het opletten bent en je stapt op een put. Uiteraard is dit dan compleet de schuld van de put.
- Shetlander die niet doorloopt.
- Bermen die door de gemeente niet goed bijgehouden worden. Ik heb die namelijk binnen 10 minuten bijgesnoeid maar ik moest doorlopen.
- Kabouters… ze zitten overal!

Ben echt blij dat hij er niet vandoor gaat als hij schrikt.


Je paard heeft wel echt gelijk. Vooral de put!

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-03-23 09:26 



 
Profiel   

Niobe schreef
Plop1997 schreef
Hier zijn de ergernissen van mijn paard z’n ochtendwandeling:

- Mensen die hun voordeur open doen. Hoe durven ze!
- Vogels die zo maar uit de bosjes vliegen.
- Wel twee slijpschijven. Wie gaat er nu om 8 uur met een slijpschijf op z’n oprit werken.
- Als je niet aan het opletten bent en je stapt op een put. Uiteraard is dit dan compleet de schuld van de put.
- Shetlander die niet doorloopt.
- Bermen die door de gemeente niet goed bijgehouden worden. Ik heb die namelijk binnen 10 minuten bijgesnoeid maar ik moest doorlopen.
- Kabouters… ze zitten overal!

Ben echt blij dat hij er niet vandoor gaat als hij schrikt.


Je paard heeft wel echt gelijk. Vooral de put!


Ja het is iedere keer echt een mini hartaanval. Hij zakt helemaal door z’n benen heen met als gevolg een serie aan gesnort en geproest. De pendelpony’s die met hem meelopen hebben nooit nergens last van. Zelfs onze 3 jarige shetmerrie kijkt nergens van op. En dan zeggen ze dat Tinkers nuchter zijn. :P

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-03-23 09:30 



 
Profiel   

Plop1997 schreef
Niobe schreef
Je paard heeft wel echt gelijk. Vooral de put!


Ja het is iedere keer echt een mini hartaanval. Hij zakt helemaal door z’n benen heen met als gevolg een serie aan gesnort en geproest. De pendelpony’s die met hem meelopen hebben nooit nergens last van. Zelfs onze 3 jarige shetmerrie kijkt nergens van op. En dan zeggen ze dat Tinkers nuchter zijn. :P


:= Wat een drama

Put rijmt niet voor niets op ...

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-03-23 09:33 



 
Profiel   

Dat ik me zo vreselijk zenuwachtig maak voor telefoontje nav sollicitatie terwijl ik weet dat ze pas eind deze week bellen en sowieso woensdag nog gesprekken hebben...

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-03-23 09:39 



 

Goed geslapen, maar dan weer wakker worden met één bonk spanning in m'n lijf en hoofd. Ik wil inmiddels ook wel weer een keer terug naar huis maar ben nou toch weer aan het twijfelen |(

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-03-23 10:03 



 
Profiel   

Wat is er AyDeeDee, je klinkt best wanhopig de afgelopen dagen :(:)

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-03-23 10:14 



 
Profiel   

prompter schreef
Wat is er AyDeeDee, je klinkt best wanhopig de afgelopen dagen :(:)

ja voel me ook op, zeker na je berichtje van de 25e.
Hoop dat het toch een beetje mee gaat vallen voor je :knuffel:

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-03-23 10:16 



 

Bedankt voor jullie bezorgdheid. Helaas kan ik er niks online over plaatsen wat er gebeurd is gezien de situatie en wat er allemaal nog gaande is momenteel maar ik voel me niet al te best helaas. Ben in ieder geval niet alleen momenteel dus dat is fijn, maar heb wel een kat thuis zitten dus ergens wil ik graag naar huis en ergens wil ik juist nog niet alleen zijn. Dus heel dubbel

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-03-23 10:30 



 
Profiel   

Kachel die niet werkt op het werk en deur die niet meer sluit. Ijskoud tot gevolg en ik ben net een beetje beter.
Morgen gaat er een plaid mee naar het werk voor over mijn benen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-03-23 10:48 



 
Profiel   

Het sneeuwt??????

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-03-23 11:02 



 
Profiel   

AyDeeDee schreef
Bedankt voor jullie bezorgdheid. Helaas kan ik er niks online over plaatsen wat er gebeurd is gezien de situatie en wat er allemaal nog gaande is momenteel maar ik voel me niet al te best helaas. Ben in ieder geval niet alleen momenteel dus dat is fijn, maar heb wel een kat thuis zitten dus ergens wil ik graag naar huis en ergens wil ik juist nog niet alleen zijn. Dus heel dubbel


Heel veel sterkte dan maar, ik hoop dat je iemand in de buurt hebt die met je mee kan denken en verder kan helpen!

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-03-23 11:14 



 
Profiel   

Decathlon heeft de enige eiwitreep die echt lekker is uit het assortiment gehaald en de alternatieven zijn goor en/of hebben een nare textuur. :(

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-03-23 11:57 



 
Profiel   

Moet een pakketje ophalen 100m verder maar t regent. Doe t morgen wel na mijn werk :+

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-03-23 11:57 



 
Profiel   

Ik heb tijdens mijn ochtendwandeling zowel zon, hagel als sneeuw gehad.
Only in the Netherlands :')

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-03-23 12:09 



 
Profiel   

Net gebeten door een hond. Weet dat dit dier nogal onberekenbaar kan zijn, maar voorheen nooit problemen mee gehad. Had gelukkig mijn winterjas aan en hij hield niet vast.

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-03-23 12:25 



 
Profiel   

Cayenne schreef
Ik heb tijdens mijn ochtendwandeling zowel zon, hagel als sneeuw gehad.
Only in the Netherlands :')

En dat is nu de reden waarom ik twijfel om naar de moestuin te gaan ondanks het heerlijke zonnetje nu. :=

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-03-23 12:55 



 
Profiel   

Mensen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-03-23 12:56 



 
Profiel   

Dat ik twijfel om een paar dagen vrij te nemen terwijl dat ook niet zomaar kan :')

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-03-23 13:01 



 
Profiel   

Schoenen inlopen -O-
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-03-23 13:02 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 373 van de 500 [ 12481 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 370, 371, 372, 373, 374, 375, 376 ... 500  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen