Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #10

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Femke_Tweety

Berichten: 11975
Geregistreerd: 02-04-10
Woonplaats: Utrechtse Heuvelrug

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #10

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-23 14:04

Dat herstel van gescheurde enkelbanden lang duurt.

Dag 11

chanicha

Berichten: 12142
Geregistreerd: 14-08-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-23 14:11

Kookaburra schreef:
Schoenen inlopen -O-


Ik had ooit een spuitbusje dat moest ik in de schoen, op de pijnlijke plek, spuiten en gelijk aandoen.
Echt wereldspul, nergens meer last van!
Walk Away dacht ik dat het heette.

Britta31

Berichten: 13128
Geregistreerd: 26-11-13
Woonplaats: Naast Britt,Nappie,Aag en Sasa en Max.

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #10

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-23 14:27

Restje bami opgewarmd.Ik heb het bord in de hand,buig naar voren om de hond een klein stukje vlees te geven valt de helft van de bami op de grond :( De hond vond het geweldig.

denisesilver

Berichten: 2875
Geregistreerd: 27-08-11
Woonplaats: Zwerf ergens door het land

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-23 15:00

Britta31 schreef:
Restje bami opgewarmd.Ik heb het bord in de hand,buig naar voren om de hond een klein stukje vlees te geven valt de helft van de bami op de grond :( De hond vond het geweldig.

_O- :')

wyoming

Berichten: 2501
Geregistreerd: 14-07-03
Woonplaats: Soest

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #10

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-23 15:22

De bende in mijn huis, ben alles aan het verplaatsen voor de bouwvakkers.

Zebrastreep

Berichten: 9743
Geregistreerd: 27-08-19
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-23 18:33

Dat ik echt een beetje vastloop met wat ik nu wil. Ene kant wil ik terug naar mijn ouders om rust en herstel te pakken en aan de andere kant wil ik ook niet weg hier.

Ik weet dat ik mij niet volledig ontspannen kan voelen zodra mijn huisgenoot / soort van vriend weer thuis komt en ik denk dat ik ga ontploffen omdat ik ruimte en tijd nodig ben.


Andere kant weer super veel gedoe met verhuizen ( gelukkig geen meubels hier staan) maar ik denk dat de deuk zo beter hersteld kan worden en we wat opnieuw moeten beginnen met opbouwen dat dat ook beter gaat werken.

paddington

Berichten: 2469
Geregistreerd: 19-07-06
Woonplaats: Rechts op me boxspring

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #10

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-23 19:36

Ik heb een klacht ingediend bij het ziekenhuis waar mijn vader op 11 maart overleed.

Wij kregen alleen zijn mobiel terug en de rest van zijn spullen zoals kleding, sleutels en portemonnee waren spoorloos.

Ik heb meerdere keren het ziekenhuis gebelt en meerdere afdelingen gehad maar zijn spullen waren daar niet.

Vandaag een ijverige medewerker aan de telefoon gehad omtrent mijn klacht en die belde later terug dat waarschijnlijk toch zijn spullen zijn gevonden.

Woensdag hoor ik meer dan werkt deze medewerker pas weer.

Kookaburra

Berichten: 5382
Geregistreerd: 23-07-20
Woonplaats: Op een laaghangende tak in een loofbos.

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-23 20:08

chanicha schreef:
Kookaburra schreef:
Schoenen inlopen -O-


Ik had ooit een spuitbusje dat moest ik in de schoen, op de pijnlijke plek, spuiten en gelijk aandoen.
Echt wereldspul, nergens meer last van!
Walk Away dacht ik dat het heette.

:oo Dat zou wel heel relaxt zijn! Dan hoef ik, als ik 's avonds op de bank neerplof, niet te denken: even mijn nieuwe dure 'pantoffels' aan.


Zebrastreep schreef:
Dat ik echt een beetje vastloop met wat ik nu wil. Ene kant wil ik terug naar mijn ouders om rust en herstel te pakken en aan de andere kant wil ik ook niet weg hier.

Ik weet dat ik mij niet volledig ontspannen kan voelen zodra mijn huisgenoot / soort van vriend weer thuis komt en ik denk dat ik ga ontploffen omdat ik ruimte en tijd nodig ben.


Andere kant weer super veel gedoe met verhuizen ( gelukkig geen meubels hier staan) maar ik denk dat de deuk zo beter hersteld kan worden en we wat opnieuw moeten beginnen met opbouwen dat dat ook beter gaat werken.

Is het niet mogelijk om een paar dagen in de week naar je ouders te gaan?

Rennie89
Berichten: 37245
Geregistreerd: 18-07-08
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-23 20:32

Ik ben laatste tijd een emotioneel wrak naar mijn mening. Maar het leven gaat door, het is wat het is…

Siggislief

Berichten: 13940
Geregistreerd: 04-10-04
Woonplaats: Amsterdam

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #10

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-23 20:34

Dat ik vandaag voor dag 3 koppijn heb van de neusspray die ik heb gekregen van de huisarts afgelopen Vrijdag.

En dat mijn lijf vandaag weer eens pijnlijk is, vooral de nek/schouders & schouderbladen, dat betekend dat ik optijd naar bed moet gaan.

chanicha

Berichten: 12142
Geregistreerd: 14-08-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-23 20:52


Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-23 21:32

Dik twee uur later thuis doordat de Eurostar niet reed in Nederland en ondanks dat ze zeiden dat hij zou wachten in Brussel, deed hij dat dus niet. :roll: Gelukkig in Brussel wel omgeboekt kunnen worden naar de volgende (en laatste) trein van de avond, maar prettig is anders. :=

Bullebeest
Berichten: 3241
Geregistreerd: 08-09-10

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #10

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-23 22:48

Gewoon aan deze dag. Met veel moeite mn bed uit kunnen komen, op het werk allemaal dingen moeten uitzoeken, naar therapie geweest en als het absolute toppunt of juist minpunt vlakbij huis aangereden worden. Schade aan mijn bumper. Veel papierwerk en gebel om alles te regelen. Gelukkig niet mijn schuld en niemand gewond. Niet hard, maar hard genoeg voor schade aan mijn auto. Nog heel even en deze dag is weer voorbij. Morgenochtend naar schadeherstelgarage. Zo geen zin in.

hagelslag
Berichten: 8998
Geregistreerd: 18-09-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-23 22:56

paddington schreef:
Ik heb een klacht ingediend bij het ziekenhuis waar mijn vader op 11 maart overleed.

Wij kregen alleen zijn mobiel terug en de rest van zijn spullen zoals kleding, sleutels en portemonnee waren spoorloos.

Ik heb meerdere keren het ziekenhuis gebelt en meerdere afdelingen gehad maar zijn spullen waren daar niet.

Vandaag een ijverige medewerker aan de telefoon gehad omtrent mijn klacht en die belde later terug dat waarschijnlijk toch zijn spullen zijn gevonden.

Woensdag hoor ik meer dan werkt deze medewerker pas weer.



Dat zou wel echt fijn zijn als de rest boven water komt

Loeky01
Berichten: 7315
Geregistreerd: 25-09-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-23 01:29

Mijn moeder. Heel m’n appartement doorgezocht en dus maar opgeruimd (wat een fijne bijkomstigheid is gezien ik woensdag op vakantie ga) op zoek naar de tolbadge die ik nodig heb om op vakantie te gaan. Nergens te bekennen maar nee ze roept bij hoog en bij laag dat ze de tolbadge teruggegeven heeft en dat hij echt niet bij haar ligt. “Hij zat in een tas van de Decathlon toch?” Nee ma, in een speciaal klein zakje zodat hij niet gelezen kan worden. “Oh oh Ohja ik weet nu weer wat je bedoelt maar ik heb m echt teruggegeven maar ik ga wel zoeken hoor. Maar ik vind het vervelend dat je me beschuldigd van liegen”. Ma ik beschuldig je nergens van, ik vraag me gewoon af waar dat ding is want ik wil geen nieuwe moeten kopen. Argh.


Oh en een ooglid ontsteking en nog steeds geen antwoord van de Allianz.

imaudy
Berichten: 5014
Geregistreerd: 27-02-03
Woonplaats: Zuid-holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-23 03:02

Ik wou graag een paar meningen. Bij ons is het gebruikelijk als er gelongeerd wordt dat je vraagt of er nog iemand na is. Een tijdje geleden wilde ik in de longeerbak. Er was verder nog 1 iemand op stal, ik was al even op stal.en zie dat ze klaar is. Ik pak mijn pony en loop de longeerbak in. Ja zegt die andere.. ik wil nog een pony (pony is van iemand anders) longeren. Omdat die pony nog in de paddock stond en ze sowieso even tijd nodig had, had ik zoiets..ja doei, ik ga nu even. Nou is het iemand die haar eigen pony op stal doet en soms ook nog meerdere andere paarden. Gister zelfde verhaal. Ik ga niet wachten tot verzorgpaard 3 en 4 ook in de longeerbak zijn geweest. Hoe zien jullie dat?
We hebben er geen ruzie om hoor.

Zebrastreep

Berichten: 9743
Geregistreerd: 27-08-19
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-23 07:42

Mag ik weer terug naar mijn bed ?

Zo geen zin in deze dag

Eapy

Berichten: 1731
Geregistreerd: 22-05-13
Woonplaats: Noord-Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-23 07:42

imaudy schreef:
Ik wou graag een paar meningen. Bij ons is het gebruikelijk als er gelongeerd wordt dat je vraagt of er nog iemand na is. Een tijdje geleden wilde ik in de longeerbak. Er was verder nog 1 iemand op stal, ik was al even op stal.en zie dat ze klaar is. Ik pak mijn pony en loop de longeerbak in. Ja zegt die andere.. ik wil nog een pony (pony is van iemand anders) longeren. Omdat die pony nog in de paddock stond en ze sowieso even tijd nodig had, had ik zoiets..ja doei, ik ga nu even. Nou is het iemand die haar eigen pony op stal doet en soms ook nog meerdere andere paarden. Gister zelfde verhaal. Ik ga niet wachten tot verzorgpaard 3 en 4 ook in de longeerbak zijn geweest. Hoe zien jullie dat?
We hebben er geen ruzie om hoor.


Ik snap het probleem niet helemaal. Jij kan toch even 20 minuten longeren terwijl zij poetst? Stel ze had snel weg gemoeten, had ze ook van tevoren kunnen vragen of jij nog de longeerkraal in wilde en of ze even voor je mocht.

HopeMyDay

Berichten: 1282
Geregistreerd: 04-12-16

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #10

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-23 07:47

Dat we als team om 08.00 aan het werk gaan en op dit moment ik de enige ben die aan het ontbijt zit... Ben benieuwd of de rest nog op tijd zal zijn.

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Berichten: 41557
Geregistreerd: 18-05-09
Woonplaats: Het bos

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-23 07:49

Kkkkoooouuudddddd :brr: ...

Maar, wel zon :D.

chanicha

Berichten: 12142
Geregistreerd: 14-08-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-23 08:12


Schuur_

Berichten: 4866
Geregistreerd: 09-08-05

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #10

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-23 08:15

Zucht, ik had in april weer een training met de hond waar we echt grote stappen gingen maken. Ben al 3 weken aan het voorbereiden met haar en nu bericht dat het niet doorgaat omdat een deel mensen die hadden toegezegd ineens niet meer reageren.

Zo balen, ik ga in augustus pas weer en ik vind die trainingen juist zo fijn omdat ik dan echt lekker relaxed een hele dag met de hond aan het werken ben in plaats van snel een uurtje tussendoor.

Anoniem

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #10

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-23 08:36

Oh dat niet komen opdagen, zo irritant! Hier was er voor ruim 50 kilo aan vleespakketten besteld en puntje bij paaltje is er 20 kilo gehaald >;) En probeer het nu nog maar kwijt te geraken want diegene die ik moest teleurstellen hebben nu ergens anders gekocht.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-23 08:49

Moestuin schreef:
Oh dat niet komen opdagen, zo irritant! Hier was er voor ruim 50 kilo aan vleespakketten besteld en puntje bij paaltje is er 20 kilo gehaald >;) En probeer het nu nog maar kwijt te geraken want diegene die ik moest teleurstellen hebben nu ergens anders gekocht.
Dat kun je heel makkelijk voorkomen door mensen te laten aanbetalen of gewoon het hele bedrag te laten betalen als ze bestellen. (En als ze dan niet komen opdagen, heb jij iig je geld.)

Anoniem

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #10

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-23 09:04

Ja, doe ik al bij mensen die ik niet ken. Maar bij kennissen ben ik er wat soepeler in want vertrouwen is een mooi iets. Maar dat is bij deze dus ook weer gedaan…

Mijn glazenwasser komt ook niet opdagen vandaag. Foutje in zijn agenda. Is de 3de keer dat hij zou komen en de 2de keer dat het weer last minut wordt verplaatst. Heb het daar echt moeilijk mee want ik haal alles van de vensterbanken, verplaats de zetel nog od zodat die overal makkelijk aan kan. Kan alles weer terug om vrijdag weer verzet te worden.