Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 288 van de 387 [ 9653 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 285, 286, 287, 288, 289, 290, 291 ... 387  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

[HK]Geen geklier, veel plezier hier is kindervrij #4!

 
Profiel   

Boekje over natuur of die spaarpot vind ik wel leuk (alleen is contant geld wel steeds meer uit de mode helaas). Kleding vind ik zonde altijd, ze krijgen daar vaak al meer dan genoeg van en groeien er snel uit, om over smaak nog niet te twisten.

We nemen als geintje ook een mini zweethut mee :+ >> Paar dikke wilgentakken en een wollen deken. Vaders is daar namelijk gek van, kunnen ze vroeg beginnen haha.
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-03-23 07:54 



 
Profiel   

_San87_ schreef
Maak cadeautjes voor Teckels zijn ook gewoon leuk <3. Kinderen zijn al verwend genoeg.

Het was voor hun (toen nog ongeboren) kindje haha. Ze is inmiddels geboren. :))

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-03-23 08:36 



 
Profiel   

MarlindeRooz schreef
_San87_ schreef
Maak cadeautjes voor Teckels zijn ook gewoon leuk <3. Kinderen zijn al verwend genoeg.

Het was voor hun (toen nog ongeboren) kindje haha. Ze is inmiddels geboren. :))

Ow :)).

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-03-23 08:37 



 
Profiel   

Prairy schreef
Nou, kom maar met een idee voor een vers geboren jong dan. Vrienden hebben er net eentje gekregen. De omschrijving op Facebook zal ik jullie besparen. Ik had er een flinke teil voor nodig, zo zoet.

Ik gaf meestal een speelkleed met zon vierkant ding erboven met speeltjes eraan, was ook altijd een succes.


https://www.bol.com/nl/p/go-the-f-k-to- ... androidapp

Ik vond deze echt fantastisch.

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-03-23 09:09 



 
Profiel   

Prairy schreef
Nou, kom maar met een idee voor een vers geboren jong dan. Vrienden hebben er net eentje gekregen. De omschrijving op Facebook zal ik jullie besparen. Ik had er een flinke teil voor nodig, zo zoet.

Ik gaf meestal een speelkleed met zon vierkant ding erboven met speeltjes eraan, was ook altijd een succes.

Ik geef tegenwoordig een Kinderfondsknuffel:
https://www.kinderfonds.nl/kinderfondsknuffel

En een cadeautje en tegelijk een goed doel steunen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-03-23 09:34 



 
Profiel   

Dit zijn toch veel leukere babys!

https://vm.tiktok.com/ZMY4Fh3q2/

(zondag geboren)

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-03-23 09:37 



 
Profiel   

Wij hebben mijn schoonzus zo’n herbruikbare zwemluier gehaald. Ze vond dit een van de meest praktische cadeau’s. De luier gaat heel lang mee qua groei en ze gebruiken hem iedere keer bij babyzwemmen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-03-23 10:22 



 
Profiel   

fjordjes schreef
Dit zijn toch veel leukere babys!

https://vm.tiktok.com/ZMY4Fh3q2/

(zondag geboren)


Daar krijg ik honger van.

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-03-23 10:42 



 
Profiel   

Urbanus schreef
fjordjes schreef
Dit zijn toch veel leukere babys!

https://vm.tiktok.com/ZMY4Fh3q2/

(zondag geboren)


Daar krijg ik honger van.


Zonder context was mijn eerste gedachte: wat zeldzaam, een pedofaag

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-03-23 11:18 



 
Profiel   

Urbanus schreef
fjordjes schreef
Dit zijn toch veel leukere babys!

https://vm.tiktok.com/ZMY4Fh3q2/

(zondag geboren)


Daar krijg ik honger van.

Garnalencocktails :9.

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-03-23 11:25 



 
Profiel   

:')

He dat mag niet zeggen over m'n kinderen :P

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-03-23 12:36 



 
Profiel   

Urbanus schreef
Prairy schreef
Nou, kom maar met een idee voor een vers geboren jong dan. Vrienden hebben er net eentje gekregen. De omschrijving op Facebook zal ik jullie besparen. Ik had er een flinke teil voor nodig, zo zoet.

Ik gaf meestal een speelkleed met zon vierkant ding erboven met speeltjes eraan, was ook altijd een succes.


https://www.bol.com/nl/p/go-the-f-k-to- ... androidapp

Ik vond deze echt fantastisch.

Ik zou deze ook heel erg op prijs weten te stellen :))

Maar hij is nogal van het geloof en een zacht ei, misschien is deze dan niet zo'n goed idee :+

Plop1997 schreef
Wij hebben mijn schoonzus zo’n herbruikbare zwemluier gehaald. Ze vond dit een van de meest praktische cadeau’s. De luier gaat heel lang mee qua groei en ze gebruiken hem iedere keer bij babyzwemmen.


Dat is misschien nog wel een idee, minder gore zwembaden (niet dat ik er ooit nog kom) is altijd goed.


Laatst bijgewerkt door Prairy op 28-03-23 12:40, in het totaal 1 keer bewerkt

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-03-23 12:38 



 
Profiel   

Urbanus deze mag je wel opeten :D
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-03-23 12:39 



 
Profiel   

Hilli schreef
Het boek 'Rupsje Nooitgenoeg' :))


Verrassend :P

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-03-23 12:55 



 
Profiel   

Ik heb de laatste keer een cadeau gegeven aan de oudere zus, ik had daar namelijk medelijden mee
Iedereen vond het erg leuk dat zij ook wat had :) gewoon wat lekkers enzo, niks bijzonders

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-03-23 13:05 



 
Profiel   

_O- Ik vind dat altijd zo ergelijk, hoezo moet een broertje/zusje ook wat krijgen? Ze moeten ook maar leren dat het niet altijd om hen draait?

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-03-23 13:06 



 
Profiel   

Nou als je 16 jaar bent en dan nog een baby broertje krijgt vind ik je wel zielig ja..

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-03-23 13:38 



 
Profiel   

Sintara schreef
Nou als je 16 jaar bent en dan nog een baby broertje krijgt vind ik je wel zielig ja..

Oh jezus, dat is wel sneu, ja :\.

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-03-23 13:40 



 
Profiel   

HAHAA, Damn. _O- Oké, dan mag het. _O-

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-03-23 13:44 



 
Profiel   

Mag ik dan ook een troostcadeautje...? hier baby zusje op mijn 27ste :+ en ik moet over 4 weken op bezoek :')

Wijn is welkom.

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-03-23 13:47 



 
Profiel   

Wij kijken altijd op de geboortelijst als die er is, en kiezen daar dan wat uit. Voor de ene is dat een hoofdtelefoon om de oortjes te beschermen, bij de andere kan dat een pakket zijn van luiers, luieremmer, vuilniszakken voor die emmer en noem maar op. Misschien heel cru en erg praktisch, maar meestal zijn de ouders daar best wel blij mee. En we nemen dingen die over langere tijd mee kunnen, dus een badjasje in een grotere maat bijvoorbeeld. Het is makkelijker om mouwtjes om te rollen en een jaar te gebruiken dan na 2 maanden moeten weggooien omdat ze er niet meer in passen.

Verder houten speelgoed of iig iets met educatieve waarde.

De wurm heeft idd ook een ballenbad. Pakt aardig ruimte in, ze maakt er een sport van om alle ballen eruit te mikken (en mama mag ze dan opruimen en het zijn er veel!), de rand is stof met mousse in of iig iets waar perfect kwijl en kots gelijk in opdroogt. De randen zijn bijgevolg ook flexibel: ze klauteren erin door die plat te duwen, of beter... Zich face first er languit in te laten vallen. Zo komt ze er ook uit. Face first op de vloer. Vul in het drama (en de ballen overal, soms de kuip over het kind heen). Liefst met snoep of koek in de hand. Vul in de viezigheid die zich erin verzamelt. Ze kunnen zichzelf ook begraven onder de massa ballen. Vul in de paniek als kind zoek is...

Laat duidelijk zijn dat ze dat ballenbad niet van ons cadeau heeft gehad :')

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-03-23 13:52 



 
Profiel   

Fly_high schreef
Mag ik dan ook een troostcadeautje...? hier baby zusje op mijn 27ste :+ en ik moet over 4 weken op bezoek :')

Wijn is welkom.

Ja dan verdien je absoluut wijn :(:)

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-03-23 13:59 



 
Profiel   

En therapie.

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-03-23 14:00 



 
Profiel   

Captain schreef
_O- Ik vind dat altijd zo ergelijk, hoezo moet een broertje/zusje ook wat krijgen? Ze moeten ook maar leren dat het niet altijd om hen draait?


Nou echt eens! Ooit eens op kraamvisite en had ik 2 kadootjes voor de baby. Werd er gevraagd 'oh heb je niets voor de oudste'. Dus gedaan dat er 1 idd voor haar was. Maar dat was niet mijn planning. Hoezo moet het andere kind ook wat, moeten ze toch leren....

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-03-23 14:29 



 
Profiel   

Sintara schreef
Nou als je 16 jaar bent en dan nog een baby broertje krijgt vind ik je wel zielig ja..


Ow.... Ja -O-

Fly_high schreef
Mag ik dan ook een troostcadeautje...? hier baby zusje op mijn 27ste :+ en ik moet over 4 weken op bezoek :')

Wijn is welkom.


-O- :(:)
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-03-23 14:30 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 288 van de 387 [ 9653 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 285, 286, 287, 288, 289, 290, 291 ... 387  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen