Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 292 van de 390 [ 9736 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 289, 290, 291, 292, 293, 294, 295 ... 390  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

[HK]Geen geklier, veel plezier hier is kindervrij #4!

 
Profiel   

Oh Berdien, wat fijn dat er fluffy baby's komen, het is je gegund <3

Urbanus, ik help het je hopen, maar misschien krijg je nu extra volk omdat je iets interessants in huis hebt?
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-03-23 21:12 



 
Profiel   

Laurora schreef
Omg gaaf urbanus! wat voor een?
We willen wel babynoodle foto's natuurlijk!
Ik krijg binnenkort een luipaardgekko <3


Ja, een python, zat in m'n secret santa doos <3


Fly_high schreef
Zijn er serieus mensen die hun kütkinderen ergens niet laten spelen vanwege een ball python in huis, wut :') :?

Ik ben stuk meer bang voor mijn konijnen dan mijn boa :=


Ja, want eng. Als ik dat had geweten, had ik er jaren eerder eentje gewild :=


Prairy schreef
Oh Berdien, wat fijn dat er fluffy baby's komen, het is je gegund <3

Urbanus, ik help het je hopen, maar misschien krijg je nu extra volk omdat je iets interessants in huis hebt?


Dat zou echt volkomen poedersuiker zijn...

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-03-23 21:33 



 
Profiel   

Hoezo, ik zie mogelijkheid tot educatie. Dan weet je in ieder geval zeker dat ze daarna (ook) niet meer komen :P

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-03-23 21:36 



 
Profiel   

Mijn ouders hebben het prima gedaan vind ik zelf, zeker in die tijdsgeest. Het was vooral de omgeving (grootouders, tantes, vrienden van die grootouders, op school etc) waar de druk vandaan kwam.

Oeh babypluisjes en mininoodles! Heerlijk! Figuurlijk dan :+ maar wat een prachtdieren om je kinderen mee kennis te laten maken! Ideaal ook om ongewenst bezoek de deur uit te krijgen, melden dat Noodle is ontsnapt...

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-03-23 22:27 



 
Profiel   

Ik snap al die vooroordelen over slangen en spinnen zo niet, je doorsnee bullshitcockabernerfluffdoodle := kan veel meer kwaad.

Baby noodles zijn zo schattig <3

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-03-23 22:53 



 
Profiel   

Ik ga eind mei een weekendje oppassen bij mijn nicht en haar vriend op jawel..

7 sledehonden (3 huskies, 3 groenlandhonden en 1 malamute), ganzen, ca. 30 kippen.. en leguanen, varanen, kameleons en slangen.

Kan nu al niet wachten <3

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-03-23 23:14 



 

Fly_high schreef
Ik snap al die vooroordelen over slangen en spinnen zo niet, je doorsnee bullshitcockabernerfluffdoodle := kan veel meer kwaad.

Baby noodles zijn zo schattig <3

[ [url=m/GTjIl2.jpg]Afbeelding[/url] ]

OMG <3 <3

Als slangen vegetariër waren, had ik er nu al zes gehad. :')

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-03-23 23:19 



 
Profiel   

Bob eet alleen diepvries, vind ik als vegetariër eigenlijk veel minder storend dan rauwe kipdrumsticks of vergelijkbaar mensenvoer :o

Wordt wel vervelend als hij ooit groot genoeg is om op konijnen te moeten overstappen :') bunsies are friend shaped

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-03-23 23:55 



 
Profiel   

Fly_high schreef
Ik snap al die vooroordelen over slangen en spinnen zo niet, je doorsnee bullshitcockabernerfluffdoodle := kan veel meer kwaad.

Baby noodles zijn zo schattig <3

[ [url=m/GTjIl2.jpg]Afbeelding[/url] ]


Aaah <3



Wij hebben Paulientje de sassy kousebandslang:

[ img ]

Eet diepvries visjes dus dat is goed te doen qua voer. En ik wordt 10x liever door haar gebeten (niet dat ze dat zou doen) dan door mijn konijnen of vogels :P

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-03-23 00:21 



 
Profiel   

Ze zijn zo mooi!

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-03-23 00:52 



 
Profiel   

Fly_high schreef
Bob eet alleen diepvries, vind ik als vegetariër eigenlijk veel minder storend dan rauwe kipdrumsticks of vergelijkbaar mensenvoer :o

Wordt wel vervelend als hij ooit groot genoeg is om op konijnen te moeten overstappen :') bunsies are friend shaped



Oh, hoe zit het dan lichaamstemperatuur/activiteit als ze zulk koud eten krijgen? Of laat je het ontdooien?

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-03-23 01:19 



 
Profiel   

Paulientje is mooi!

Dat voer zal wel ontdooid worden neem ik aan?

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-03-23 06:59 



 
Profiel   

Ik herinner me de reactie van mijn ex-schoonmoeder nog toen ze bij mijn ex eens bij de vriezer een lade open trok op zoek naar ijsblokjes. We waren toen al uit elkaar maar zijn altijd op goede voet met elkaar gebleven. Hij had een slang (koningspython dacht ik) en er lagen dus bevroren muisjes in die lade.

Die gil was minstens even ijzig koud als die muisjes.

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-03-23 07:21 



 
Profiel   

Raineri schreef
Fly_high schreef
Bob eet alleen diepvries, vind ik als vegetariër eigenlijk veel minder storend dan rauwe kipdrumsticks of vergelijkbaar mensenvoer :o

Wordt wel vervelend als hij ooit groot genoeg is om op konijnen te moeten overstappen :') bunsies are friend shaped



Oh, hoe zit het dan lichaamstemperatuur/activiteit als ze zulk koud eten krijgen? Of laat je het ontdooien?


Je laat het eerst ontdooien en dan warm je het nog op tot +/- lichaamstemperatuur van een levende muis ;)

Ik vond mijn hond KVV/vlees voeren in ieder geval meer vervelend dan muizenlijkjes in de vriezer of op het aanrecht.

@Mars wat een prachtige dame is ze zeg <3 kousenbandjes zijn gaaf!

Ik ben ook liever door 5 slangen tegelijk gebeten dan door een konijn, die krengen bijten zo een vinger eraf als ze er zin in hebben. Tot nu toe nog nooit zin in vingers gehad maar ze maken het vaak genoeg duidelijk dat ze zich wel bewust zijn van deze mogelijkheid :+

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-03-23 08:03 



 
Profiel   

Gaaf die slangen!

Ik volg snake discovery al een aantal jaar op YouTube en vind dat slangen baby seizoen altijd super leuk om te volgen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-03-23 11:57 



 
Profiel   

tja ik ben officeel de oudste. maar ben een 2ling haha dus tja..

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-03-23 12:08 



 
Profiel   

Babyfoto's in een puppy-app.

ROT. OP.

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-03-23 12:34 



 
Profiel   

Ik ben totaal onbekend met slangen dus ik vind ze wel een beetje spannend. Maar zou er geen problemen mee hebben hoor. Mijn oude buren hadden ook een slang en die wilde ik graag eens vasthouden :D .

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-03-23 12:45 



 
Profiel   

Captain schreef
Babyfoto's in een puppy-app.

ROT. OP.


als vloeken in de kerk....

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-03-23 12:52 



 
Profiel   

Roosch schreef
Een gepersonaliseerde spaarpot van hout. Zo blijft ik dicht bij m'n eigen principes -sparen is belangrijk- en het is duurzaam.


Zo geef ik, kinderen en volwassenen, altijd een boek voor hun verjaardag :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 31-03-23 22:02 



 
Profiel   

Pfff weer iemand in mn omgeving die een hond van net een jaar oud weg doet want ‘is toch wel druk met kinderen…. Verdiepen mensen zich niet meer in wat t inhoud om een dier te hebben?
En dan zo’n dier maar weer weg doen als een tweedehands jas, ik kan daar niet bij hoor.

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-04-23 15:25 



 
Profiel   

Tsja, ik ga daar niet over oordelen. Ook ik ga volgend weekend onze hond van bijna een jaar terug brengen naar de fokkers omdat ik er geen klik mee heb en hij ondanks veel beweging (15km per dag wandelen minstens, ook regelmatig mee naast de fiets, naar losloopgebieden etc) erg druk blijft in huis. Ik kan me voorstellen dat dat met kinderen nog heftiger is. En ja, daar kun je op voorhand over nadenken maar in de praktijk kan dat toch echt heel anders uitpakken.

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-04-23 15:31 



 
Profiel   

Ik kan daar echt niet bij. Mijn dieren gaan alleen weg tussen 6 plankjes… het zijn levende wezens.

En als je in t dagelijks leven je handen al vol hebt aan 3 koters had je al kunnen bedenken dat een jonge hond erbij nogal veel is. Bespaar zo’n pup dan de verhuizingen en het afgedankt worden.

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-04-23 15:45 



 
Profiel   

Ik begrijp dat ook niet Mars
Onze jack russell hebben we ook van marktplaats. 5 maanden oud toen.
Was te druk. Ja wat denk je dan bij dat ras?

Dit was ze hier, in de avond, dag 1 :D
Hoezo druk }>
Dat is nooit anders geworden.....
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-04-23 15:51 



 
Profiel   

DuoPenotti schreef
Ik begrijp dat ook niet Mars
Onze jack russell hebben we ook van marktplaats. 5 maanden oud toen.
Was te druk. Ja wat denk je dan bij dat ras?

Dit was ze hier, in de avond, dag 1 :D
Hoezo druk }>
Dat is nooit anders geworden.....
[ Afbeelding ]


Wat een schatje!

JR zijn idd vaak het slachtoffer van mensen die ze weer weg doen want 'te druk'. Zo ook Border collies, Husky's, Dalmatiërs, Boxers... Verdiep je dan even in het type ras dat je koopt.
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-04-23 15:57 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 292 van de 390 [ 9736 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 289, 290, 291, 292, 293, 294, 295 ... 390  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen