Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 384 van de 500 [ 12481 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 381, 382, 383, 384, 385, 386, 387 ... 500  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #10

 
Profiel   

Sinds gisteravond ineens om onverklaarbare reden de piep in een van mijn oren veel harder dan normaal en het wordt niet minder.

Ik heb al autisme jongens, laat me toch eens met rust ;(

Oh ja en zodra ik in bed ga liggen meteen extrasystolen. Elke. Avond. Weer.

Hoe moet ik in hemelsnaam mezelf uitschakelen als ik in mijn bed niet eens rust aan mijn kop krijg van mijn lijf.


Laatst bijgewerkt door xPabloBokt op 30-03-23 21:07, in het totaal 1 keer bewerkt
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-03-23 21:06 



 
Profiel   

xPabloBokt schreef
Sinds gisteravond ineens om onverklaarbare reden de piep in een van mijn oren veel harder dan normaal en het wordt niet minder.

Ik heb al autisme jongens, laat me toch eens met rust ;(



Heb je stress? Mijn piep is ook al harder wat logisch is na alles en ik ben wat vermoeid uiteraard

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-03-23 21:07 



 
Profiel   

Zebrastreep schreef
xPabloBokt schreef
Sinds gisteravond ineens om onverklaarbare reden de piep in een van mijn oren veel harder dan normaal en het wordt niet minder.

Ik heb al autisme jongens, laat me toch eens met rust ;(



Heb je stress? Mijn piep is ook al harder wat logisch is na alles en ik ben wat vermoeid uiteraard


Ik heb altijd stress. :')

Heb volgende week er al een afspraak voor staan bij de huisarts maar ja..

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-03-23 21:08 



 
Profiel   

_San87_ schreef
Urbanus schreef
Moet gewoon kunnen.

Precies. Gewoon oordoppen in en een luchtmasker op buiten.

:D

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-03-23 21:08 



 
Profiel   

Het feit dat dit katje nu in mijn hoofd gaat blijven spoken ;(

[ img ]

Blind en spondylose, arm beestje

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-03-23 23:53 



 
Profiel   

Fly_high schreef
Asociale idioten die hun tassen op stoelen in de trein houden want oh wee als er iemand naast je gaat zitten in het fiets OV, wat een drama zou dat zijn toch :roll:

Koop dan een auto

Ik doe dit niet omdat ik niemand naast me wil, maar omdat het dan makkelijker is iets uit mn tas te pakken :') als het druk wordt haal ik hem weg of ik zet hem aan t begin al op de grond. Enige uitzondering is als er nog heel veel plek is waar iemand alleen kan zitten (ik reis eerste klas en daar heb je van die enkele stoelen, maar ook tweezits vaak leeg), dan gaan ze maar daar zitten :')

Link naar dit berichtGeplaatst: 31-03-23 06:08 



 
Profiel   

Iemands wekker gaat keihard af (ik zit in de keuken en kan het hier horen). Maar diegene wordt niet wakker want hij blijft maar af gaan _-:( ik wil mn ontbijtje eten in vrede... _O-

Link naar dit berichtGeplaatst: 31-03-23 06:32 



 
Profiel   

Iemand die de kliko dagen aan de weg laat staan en dan ineens op vrijdag om 07:00 bedenkt dat het een goed idee is hem van de weg af te halen. Ben je dan een asociale oetlul die niet even verder denkt dan z'n outlul lang is of niet? :')

Link naar dit berichtGeplaatst: 31-03-23 06:53 



 
Profiel   

denisesilver schreef
Het feit dat dit katje nu in mijn hoofd gaat blijven spoken ;(

[ [url=m/3MnDDK.png]Afbeelding[/url] ]

Blind en spondylose, arm beestje

Agossie ;(. Sneu neusje ook. Of moet ik zeggen deukje.

Link naar dit berichtGeplaatst: 31-03-23 07:07 



 
Profiel   

De groepjes jongeren die het erg gezellig hebben in de trein. M’n noise cancelling headphone kan het zelfs niet overstemmen. Te. Vroeg. En de trein is vol dus ergens anders heen gaat ook niet.

Link naar dit berichtGeplaatst: 31-03-23 07:11 



 
Profiel   

denisesilver schreef
Het feit dat dit katje nu in mijn hoofd gaat blijven spoken ;(

[ [url=m/3MnDDK.png]Afbeelding[/url] ]

Blind en spondylose, arm beestje

<3

Wel een lief kopje.

Wakker worden met hoofdpijn.

Link naar dit berichtGeplaatst: 31-03-23 07:15 



 
Profiel   

Captain schreef
Iemand die de kliko dagen aan de weg laat staan en dan ineens op vrijdag om 07:00 bedenkt dat het een goed idee is hem van de weg af te halen. Ben je dan een asociale oetlul die niet even verder denkt dan z'n outlul lang is of niet? :')

Gisteravond om 23.15u binnenhalen vond iemand hier in de straat ook een goed idee.

Link naar dit berichtGeplaatst: 31-03-23 07:24 



 
Profiel   

Ohw bovenstaande is ook altijd een van mijn ergernissen! Verschrikkelijk. En net als je lekker slaapt/aan je slaap toe bent.

Mijn ergernis: ik zat van de week op een telefoontje te wachten. Nu nog steeds. Heb al dagen last van onrust en kom niet aan m'n rust toe.

Link naar dit berichtGeplaatst: 31-03-23 07:30 



 
Profiel   

Ik heb er hier 1 die altijd rond 3 of 4 uur 's nachts met containers gaat lopen := Heel irritant

Link naar dit berichtGeplaatst: 31-03-23 07:40 



 
Profiel   

Mensen op kantoor die muziek gaan zitten draaien. Naast dat dat überhaupt irritant is, is het ook dat Flowers nummer van Miley Cyrus. Ik kan dat nummer NIET meer horen :7

Sowieso, waarom ga je om 9.15 muziek zitten draaien op kantoor? Er zitten hier ook andere mensen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 31-03-23 08:15 



 
Profiel   

xPabloBokt schreef
Mensen op kantoor die muziek gaan zitten draaien. Naast dat dat überhaupt irritant is, is het ook dat Flowers nummer van Miley Cyrus. Ik kan dat nummer NIET meer horen :7

Sowieso, waarom ga je om 9.15 muziek zitten draaien op kantoor? Er zitten hier ook andere mensen.

Wij hebben standaard een radio aan. :')

Link naar dit berichtGeplaatst: 31-03-23 08:50 



 
Profiel   

Hilary schreef
Captain schreef
Iemand die de kliko dagen aan de weg laat staan en dan ineens op vrijdag om 07:00 bedenkt dat het een goed idee is hem van de weg af te halen. Ben je dan een asociale oetlul die niet even verder denkt dan z'n outlul lang is of niet? :')

Gisteravond om 23.15u binnenhalen vond iemand hier in de straat ook een goed idee.

Hier vind iemand het elke week een goed idee om rond half 12 de bak aan de weg te zetten. Ik ben dan net in slaap gevallen en dus weer klaar wakker. Ook echt elke week! De vuilnismannen komen hier rond half 8 dus ook niet megavroeg

Link naar dit berichtGeplaatst: 31-03-23 09:48 



 
Profiel   

De Oekraïense buurvrouw die mijn katten helemaal geweldig vindt en ze aldoor komt aanhalen als ze door het huis lopen. Ze haalt dan ook haar hond naar buiten (een enorme chow chow, hij deed verder niets maar hij is echt huge) om 'kennis te laten maken', ze komt met kattengras aan waardoor ik straks met de groene kots zit en net kwam ze ook met een slak uit de tuin aan :? :')

Het is vast allemaal lief bedoeld, maar eigenlijk wil ik dat ze mijn katten gewoon met rust laat. Ik laat ze door het huis lopen zodat ze wat beweging krijgen en wat kunnen ontdekken buiten mijn studio om, niet zodat ze elke keer wegrennen omdat de buurvrouw te dichtbij komt :\

Link naar dit berichtGeplaatst: 31-03-23 09:53 



 
Profiel   

Gisteren rond 19:00 mijn beide ouders geprobeerd te bellen om iets belangrijks te vertellen. Maar geen van hen nam op en ze hebben ook beide niet teruggebeld. En ik had een van hen ook al geappt met iets anders 2 dagen geleden maar daar hoor ik ook niks van.

:evaw: Je hoeft geen kinderen te nemen he

Link naar dit berichtGeplaatst: 31-03-23 09:58 



 
Profiel   

xPabloBokt schreef
Mensen op kantoor die muziek gaan zitten draaien. Naast dat dat überhaupt irritant is, is het ook dat Flowers nummer van Miley Cyrus. Ik kan dat nummer NIET meer horen :7

Sowieso, waarom ga je om 9.15 muziek zitten draaien op kantoor? Er zitten hier ook andere mensen.

Herkenbaar :')

Om 9:45 afspraak bij de orthoptist. Kom ik om 8:45 daar aan, loopt het nog uit ook. En nu wachten op het passen van een bril. Schiet eens op joh, moet die jaarrekening nog af krijgen voor 13:00 :')

Link naar dit berichtGeplaatst: 31-03-23 10:04 



 
Profiel   

Heb cursus op ons hoofdkantoor.
Twee dames hebben het over groentjes kopen met hun centjes voor de lunch zometeen :7

Echt, je bent 40+, volwassen en in een professionele omgeving.

Link naar dit berichtGeplaatst: 31-03-23 10:46 



 
Profiel   

Luxorvalkje schreef
Heb cursus op ons hoofdkantoor.
Twee dames hebben het over groentjes kopen met hun centjes voor de lunch zometeen :7

Echt, je bent 40+, volwassen en in een professionele omgeving.

Dit is een excuses om een brandblusser aan te pakken en ze onder te spuiten als straf. :j

Link naar dit berichtGeplaatst: 31-03-23 11:01 



 
Profiel   

Mezelf weer eens zat zijn.

Gisteren op de moestuin pet de sloot in gewaaid en nu extra last/pijn van mijn voorhoofd en nek. Om nog maar niet gek te worden van de tuit in mijn oren. Knie die geïrriteerd blijf doen en nog veel meer. -O-

Link naar dit berichtGeplaatst: 31-03-23 11:17 



 
Profiel   

Niet echt een ergernis, maar hebben jullie ook regelmatig dat je iets in je eigen leven zit te overwegen/bedenken/afvraagt en je dan op Bokt kijkt en er ineens een topic over is?

Link naar dit berichtGeplaatst: 31-03-23 11:22 



 

Niobe schreef
Niet echt een ergernis, maar hebben jullie ook regelmatig dat je iets in je eigen leven zit te overwegen/bedenken/afvraagt en je dan op Bokt kijkt en er ineens een topic over is?


Oh ja, ik echt best wel vaak zelfs. Heel bizar :+
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 31-03-23 11:41 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 384 van de 500 [ 12481 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 381, 382, 383, 384, 385, 386, 387 ... 500  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen