Waarom ben jij blij vandaag?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
taartjee
Berichten: 2595
Geregistreerd: 10-04-12

Re: Waarom ben jij blij vandaag?

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-23 13:10

Jaarcontract aangeboden gekregen op stage *\o/*

Nyaleti

Berichten: 6136
Geregistreerd: 05-04-10

Re: Waarom ben jij blij vandaag?

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-23 15:54

Netjes Taartje, gefeliciteerd!

-
Mijn gratis gedownloade Sims 4 begon te glitchen. Jammer want zou er nooit al dat geld aan uitgeven.
Een vriend had ergens Sims 3 voor zo goed als geen geld gevonden (legaal) dus Origin weer gedownload. Bleek dat mijn Sims 3 van een vorig leven daar nog op stond en ik dus niks opnieuw hoefde te kopen :D

Ja hier wordt ik blij van want Sims is zo heerlijk hersendodend.

CoonArt

Berichten: 23292
Geregistreerd: 20-05-07
Woonplaats: Harderwijk, Oh yes baby!

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-23 17:09

Dat ik heb gehoord dat ik 6 APRIL kan gaan verhuizen;

xPabloBokt

Berichten: 9397
Geregistreerd: 15-06-12
Woonplaats: Helmond

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-23 18:26

Nyaleti schreef:
Netjes Taartje, gefeliciteerd!

-
Mijn gratis gedownloade Sims 4 begon te glitchen. Jammer want zou er nooit al dat geld aan uitgeven.
Een vriend had ergens Sims 3 voor zo goed als geen geld gevonden (legaal) dus Origin weer gedownload. Bleek dat mijn Sims 3 van een vorig leven daar nog op stond en ik dus niks opnieuw hoefde te kopen :D

Ja hier wordt ik blij van want Sims is zo heerlijk hersendodend.


Ik zit ook heeeeeerlijk te Simsen <3

CoonArt, spannend maar onwijs leuk!! Veel succes en plezier, geniet van je nieuwe plekje.

marley93

Berichten: 6032
Geregistreerd: 07-07-12
Woonplaats: Koog aan de Zaan

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-23 19:48

Nyaleti schreef:
Netjes Taartje, gefeliciteerd!

-
Mijn gratis gedownloade Sims 4 begon te glitchen. Jammer want zou er nooit al dat geld aan uitgeven.
Een vriend had ergens Sims 3 voor zo goed als geen geld gevonden (legaal) dus Origin weer gedownload. Bleek dat mijn Sims 3 van een vorig leven daar nog op stond en ik dus niks opnieuw hoefde te kopen :D

Ja hier wordt ik blij van want Sims is zo heerlijk hersendodend.


Sims 3 blijft voor mij ook wel de leukste hoor. Mag ik vragen waar je vriend ze had gevonden?

marleen_88

Berichten: 14051
Geregistreerd: 21-05-04
Woonplaats: Onder het kanaal.

Re: Waarom ben jij blij vandaag?

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-23 19:50

Afbeelding
Bijschrift is niet nodig. <3

Westhof

Berichten: 2903
Geregistreerd: 19-07-14

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-23 15:45

Net een vakantie geboekt naar Mexico *\o/*

Tigress

Berichten: 8939
Geregistreerd: 08-11-10
Woonplaats: Appelscha

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-23 16:01

Noohw, wat een dotje Marleen <3

Fijn vooruitzicht Westhof, is het nog lang aftellen tot je mag gaan? :D

Hier helemaal happy vandaag. Ik zag een week geleden 3 druppeltjes bloed bij me op bed liggen. Omdat Jarvis een intacte reu is van bijna 7, en hij daar vaak ligt, ben ik op dingen gaan letten. Op zich niks extreems, maar toch wilde ik dingen uit laten sluiten voordat het wel iets met z'n prostaat is.
Check gedaan, en vanuit daar verder gaan denken. Urine was goed, prostaat kon ze niet goed voelen, maar wellicht iets vergroot? Toch maar een echo ingepland en checken. Vandaag de echo gehad, en tot mijn grote opluchting niks aan de hand daarmee *\o/* Keurig, niet verdikt, vergroot, geen hobbels of bobbels. Wat het wel was? Misschien een restantje van de voorhuidsontsteking die ik behandelde, maar hij reageerde wat heftig erop dus daar was ik inmiddels al mee gestopt. Al met al is 'ie gewoon een kerngezonde bijna 7 jarige hond <3

MarlindeRooz
Correspondent

Berichten: 33790
Geregistreerd: 27-02-10
Woonplaats: Apeldoorn

Re: Waarom ben jij blij vandaag?

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-23 17:07

Vanavond pizza eten. <3

Anoniem

Re: Waarom ben jij blij vandaag?

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-23 17:08

Zelf de paarden buiten gezet! *\o/*

denisesilver

Berichten: 2879
Geregistreerd: 27-08-11
Woonplaats: Zwerf ergens door het land

Re: Waarom ben jij blij vandaag?

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-23 18:31

Eindelijk bordjes! *\o/*

Afbeelding

hagelslag
Berichten: 9022
Geregistreerd: 18-09-10

Re: Waarom ben jij blij vandaag?

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-23 19:00

Kleinzoon van een boer die tijdens de vakanties bij z'n opa en oma mag logeren.
Ze bestellen extra voer op 't moment dat hij er is, ze vragen tijdens het bestellen heel lief of ik dan mag komen met de vrachtauto (is sws een klant voor kleine vrachtauto).
Want van mij mag hij altijd helpen met slang aankoppelen etc etc, hij is nu 7 en kan eigenlijk al redelijk goed de vrachtauto zelf bedienen.
Okay het kost mij een kwartier meer tijd omdat we rustig aankoppelen en ook met iets minder druk voer uitblazen.
Maar het is zo schattig

Anoniem

Re: Waarom ben jij blij vandaag?

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-23 22:21

Hier word ik wel vrolijk van

Afbeelding

Had een mooie bos bloemen gekregen 2 week geleden met tulpen en leuke takjes er tussen maar de tulpen waren wel dood. Komt m'n beste vriendin vanmiddag hier en neemt tulpen mee. Alle dode tulpen er dus tussen uit gevist en de nieuwe er tussen gepropt. Nu weer een volle vaas met vrolijke kleurtjes <3


Afbeelding
En deze <3

Telpeva

Berichten: 14713
Geregistreerd: 26-08-06
Woonplaats: In de hoek

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-23 22:32

hagelslag schreef:
Kleinzoon van een boer die tijdens de vakanties bij z'n opa en oma mag logeren.
Ze bestellen extra voer op 't moment dat hij er is, ze vragen tijdens het bestellen heel lief of ik dan mag komen met de vrachtauto (is sws een klant voor kleine vrachtauto).
Want van mij mag hij altijd helpen met slang aankoppelen etc etc, hij is nu 7 en kan eigenlijk al redelijk goed de vrachtauto zelf bedienen.
Okay het kost mij een kwartier meer tijd omdat we rustig aankoppelen en ook met iets minder druk voer uitblazen.
Maar het is zo schattig

Oh daar smelt je toch van <3

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Berichten: 41589
Geregistreerd: 18-05-09
Woonplaats: Het bos

Re: Waarom ben jij blij vandaag?

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-23 08:06

Wij krijgen straks de sleutel van ons nieuwe huis <3. Vanmiddag om half drie. Omg.

_Nancy

Berichten: 14094
Geregistreerd: 07-09-06
Woonplaats: Heesch

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-23 09:09

_San87_ schreef:
Wij krijgen straks de sleutel van ons nieuwe huis <3. Vanmiddag om half drie. Omg.



:):) Gefeliciteerd!

Ik ben blij, want mijn herkansing ging goed! Nu maar hopen ook op een goede uitslag.

SpikkelFire

Berichten: 6696
Geregistreerd: 14-06-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-23 09:15

_San87_ schreef:
Wij krijgen straks de sleutel van ons nieuwe huis <3. Vanmiddag om half drie. Omg.

Spannend en gefeliciteerd! *\o/*

denisesilver

Berichten: 2879
Geregistreerd: 27-08-11
Woonplaats: Zwerf ergens door het land

Re: Waarom ben jij blij vandaag?

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-23 18:16

Ik ben een beetje katten aan het kijken, maar kom op marktplaats allemaal sphynxen tegen. Ik weet niet ik word altijd zo gelukkig als ik die naakte beestjes zie :')

Nyaleti

Berichten: 6136
Geregistreerd: 05-04-10

Re: Waarom ben jij blij vandaag?

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-23 20:06

Van mijn moeder eigenlijk.
Zit behoorlijk in de put en ze doet zo haar best er altijd voor mij te zijn. (uitdaging want woon thuis en zit nu ook al 2 maanden thuis, dus altijd op elkaars lip) maar het gaat gewoon zo goed tussen ons de laatste tijd en ze luistert echt, dat is zoveel waard!

Soms verwoordt ze zich behoorlijk onhandig maar daar lachen we maar om en is nu een standaard grapje geworden :D

maralyn

Berichten: 10420
Geregistreerd: 23-02-09
Woonplaats: --

Re: Waarom ben jij blij vandaag?

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-23 20:38

Mijn lasagne was echt een lasanjaaaaaa

Marcella

Berichten: 36718
Geregistreerd: 24-04-01
Woonplaats: Ergens onder een brug.

Re: Waarom ben jij blij vandaag?

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-23 00:15

Mijn eigen gemaakte mayo die best goed gelukt is. Nu alleen verzinnen hoe ik dit in een week tijd op krijg alleen.

Steeph

Berichten: 4346
Geregistreerd: 02-02-15

Re: Waarom ben jij blij vandaag?

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-23 07:37

Echt een kneiter gekke week gehad met als hoogtepunt gisteren.

Vorige week vrijdag heb ik een sollicitatie gestuurd naar een bedrijf waar ik eerder al eens op gesprek ben geweest, maar het toen net niet ben geworden. Ik werd diezelfde avond nog gebeld of ik alsjeblieft de week erop nog eens langs kon komen voor een gesprek. Afgelopen maandag ontving ik van hun de afspraakbevestiging, daarnaast maakten zij ook direct hujln intenties duidelijk, zij wilde eigenlijk zsm overgaan tot het tekenen van het contract omdat ze me al kenden van de vorige ronde, dus of ik even mijn huidige salaris aan kon geveb en hoeveel uur ik wenste te werken. Woensdag ontving ik een concept contract en een loonstrookindicatie. Gisteren het gesprek gevoerd, het contract getekend, en mijn huidige leidinggevende ingelicht.

Ik heb de hele week in een soort achtbaan geleeft, heel raar gevoel. Maar nu mag ik het ook eindelijk hardop zeggen.

In primaire arbeidsvoorwaarden ga ik er niet op vooruit, maar de secundaire arbeidsvoorwaarden zijn zo goed dat ik er netto gewoon bijna €500 per maand op vooruit ga. En dat is echt wel lekker!

purny

Berichten: 27489
Geregistreerd: 08-06-06
Woonplaats: Den haag

Re: Waarom ben jij blij vandaag?

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-23 13:15

De friends experience is in Brussel!

Pluisje1998
Berichten: 1235
Geregistreerd: 06-08-11
Woonplaats: Omgeving Dordrecht/Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-23 14:07

Gisteren mijn eerste show gedraaid als stagemanager. Wel nog met een ervaren stagemanager als back up, maar was heel tof om te doen.

Alles is goed gegaan, en de andere stagemanager denkt dat ik klaar ben om in mijn eentje shows te gaan doen. Dus echt super blij nu!

Fly_high

Berichten: 3300
Geregistreerd: 01-09-20

Re: Waarom ben jij blij vandaag?

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-23 14:54

Ik heb stagemanager hierboven gelezen alsof het om stage = onderdeel van een opleiding ging, het heeft ff geduurd :? :')

Ik ben blij met lekker helemaal niets doen vandaag, mag ook weleens :P