Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #10

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Berichten: 41581
Geregistreerd: 18-05-09
Woonplaats: Het bos

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-23 07:11

Urbanus schreef:
Wakker. Kinderen. Zaterdag.

Lig nu weer in bed want mijn man is thuis yolooooo.

Ah beter. Gewoon delegeren die hap.

CupCakes_

Berichten: 3320
Geregistreerd: 20-12-08
Woonplaats: Ouddorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-23 07:24

Dat deze dag maar snel voorbij mag zijn. ;(

Telpeva

Berichten: 14709
Geregistreerd: 26-08-06
Woonplaats: In de hoek

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-23 07:57

Urbanus schreef:
Ik sta pannenkoeken te bakken.

Op dat tijdstip zou ik ze niet willen bakken en ook niet willen eten :') niet jaloers...

Ik heb geen realistische nep eitjes kunnen vinden voor mijn 1 april grap -O- ik wou een nestje met eitjes in de voliere verstoppen waar 1 bejaard mannelijk uiltje zit, kijken wie er zou happen. Maar nee...

denisesilver

Berichten: 2879
Geregistreerd: 27-08-11
Woonplaats: Zwerf ergens door het land

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-23 09:00

Urbanus schreef:
Ik sta pannenkoeken te bakken.

Nu wil ik ook pannenkoeken -O-

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-23 09:01

Wat een verschrikkelijke nacht.. lang geleden dat ik zo beroerd heb geslapen, voor zover je het slapen kan noemen. Lig gisteravond op bed en val direct al bijna in slaap zo moe, draai me nog even om en ineens kom ik juist niet meer in slaap. M'n hoofd ging niet uit, ik hoorde letterlijk alles.. Zo raar :x zelfs met oordoppen wou het niet deze keer.. Dat word een leuke dag zo :+

Captain

Berichten: 21371
Geregistreerd: 15-10-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-23 09:14

Mensen die niet tegen tips kunnen. _O-
Ik heb iemand ergens een tip over gegeven, met de kanttekening: "als je er geen last van hebt of niet erg vindt is het geen probleem natuurlijk" over een onderwerp waar ik 15 jaar ervaring mee heb én al 12 jaar les in geef.

Maar mevrouw reageerde daar gelijk heel passief agressief op en heeft me nu overal als vriend verwijderd. _O-
Oke succes ermee dan!

pjer
Berichten: 1576
Geregistreerd: 18-03-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-23 10:56

paddington schreef:
Mijn vader was een fanatieke dure modelbouwtreintjes spaarder en veel zit nog nieuw in originele doos.

Dus wij hebben besloten om dit te gaan verkopen op een modelbouwbeurs in Mei waar de liefhebbers ervan toch heen gaan.

Maar dan moet ik toch een busje gaan huren want in mijn auto past echt niet alles in.

Dus ik dacht ik zet vast wat treintjes op Marktplaats.. om zo de huur van het busje te gaan betalen.

En duidelijk erbij gezet op onzin biedingen gaan wij geen tijd aan besteden maar mensen lezen die regel kennelijk niet of denken dat we dom zijn.

Biedingen van €50 op een locomotief die online 2e hands te koop staat in de UK voor minimaal £150.
En dan nog in een slechtere conditie dan wat wij aanbieden.

Hopelijk komen er wel nog wat serieuze biedingen want rijk hoeven we er niet van te worden maar weggeven gaan we ook niet doen.


Kijk ook eens op Catawiki om ze daar te verkopen. Verder is het misschien ook een idee om ze te verkopen aan een handelaar zoasl modelspoorwinkel (die verkoopt ze dus ook op Catawiki ) maar rechtsreeks zal je waarschijnlijk meer opleveren.
Verder is er behoorlijk veel veranderd in modelspoorland de laatste 30 jaar en de oude modelletjes zonder digitale toepassingen zijn niet perse geliefd meer, het is dus echt wel een dingetje om uit te zoeken wat je hebt en verkoopt. Overigens heb ikzelf niet de treintjes als hobby maar mijn vader wel. Die koopt dus veel op die veilingsite.

Kookaburra

Berichten: 5389
Geregistreerd: 23-07-20
Woonplaats: Op een laaghangende tak in een loofbos.

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #10

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-23 11:08

Overal spierpijn -O-

denisesilver

Berichten: 2879
Geregistreerd: 27-08-11
Woonplaats: Zwerf ergens door het land

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #10

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-23 11:23

Mijn moeder die van de week zegt dat het kantoor (mijn slaapkamer) al wel leeg kan, en die vervolgens achter mijn rug om tegen mijn zus zegt dat het eigenlijk nog niet kan. Trek je mond gewoon open naar mij dan.

MarlindeRooz
Correspondent

Berichten: 33789
Geregistreerd: 27-02-10
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-23 12:18

Het regent bij ons…

Binnen. Bruin water binnen.


Afbeelding

vikawiek

Berichten: 1485
Geregistreerd: 24-10-16
Woonplaats: Grunn

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-23 12:29

vikawiek schreef:
Ik laat morgen een paard keuren maar ik ben zo ontiegelijk nerveus. Ik hoop zo dat hij erdoor komt :=

Eigenlijk geen ergernis maar wel een update, maar hij is goedgekeurd :D eindelijk niet meer paardloos

Captain

Berichten: 21371
Geregistreerd: 15-10-08

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #10

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-23 12:31

Wat goed, gefeliciteerd! *\o/*

prompter

Berichten: 11074
Geregistreerd: 28-09-02

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #10

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-23 12:51

Gefeliciteerd Vikawiek!

Oh balen Marlinde, weet je ook waar het vandaan komt?!

MarlindeRooz
Correspondent

Berichten: 33789
Geregistreerd: 27-02-10
Woonplaats: Apeldoorn

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #10

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-23 12:52

Ja het dak dat lekt. -O-

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-23 16:14

Man die hoogdringend moet leren zijn eigen boekhouding te doen. Vraagt die of ik wil komen helpen en wat uitleggen. Prima joh. Loopt hij helemaal vast met een super simpel papier. Zeg ik: Nou, dit is iets dat je toch echt zelf moet kunnen want moeilijk is het niet. Heb je de uitleg wel gelezen op het document. Ja zegt hij. Dat ik het moet invullen. Ja ok, maar ook de uitleg? Antwoord hij: Je denkt toch niet dat ik alles lees? ‘Tuurlijk joh, dan roep je mij maar, kan ik het lezen en gaan uitleggen. Denk het niet’ Antwoord hij: Wacht maar tot jij moeilijk kunt lezen. ‘Ja weet je, met het gewoon niet te doen kom je er ook niet. Wees dan geen zelfstandige. Dit hoort er gewoon bij’

Ben daarna opgestaan en heb gezegd terug te komen wanneer ik zin heb. Exact dit is al 2,5 jaar het probleem. Al 2,5 jaar doe ik het helemaal voor hem en heb ik geduld gehad want hij ging zich er wel eens in verdiepen. Het is nu gewoon klaar voor mij. Hij moet het maar zelf eens oppakken.

denisesilver

Berichten: 2879
Geregistreerd: 27-08-11
Woonplaats: Zwerf ergens door het land

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #10

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-23 16:27

Gefeliciteerd Vikawiek!

paddington

Berichten: 2469
Geregistreerd: 19-07-06
Woonplaats: Rechts op me boxspring

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-23 19:04

pjer schreef:
paddington schreef:
Mijn vader was een fanatieke dure modelbouwtreintjes spaarder en veel zit nog nieuw in originele doos.

Dus wij hebben besloten om dit te gaan verkopen op een modelbouwbeurs in Mei waar de liefhebbers ervan toch heen gaan.

Maar dan moet ik toch een busje gaan huren want in mijn auto past echt niet alles in.

Dus ik dacht ik zet vast wat treintjes op Marktplaats.. om zo de huur van het busje te gaan betalen.

En duidelijk erbij gezet op onzin biedingen gaan wij geen tijd aan besteden maar mensen lezen die regel kennelijk niet of denken dat we dom zijn.

Biedingen van €50 op een locomotief die online 2e hands te koop staat in de UK voor minimaal £150.
En dan nog in een slechtere conditie dan wat wij aanbieden.

Hopelijk komen er wel nog wat serieuze biedingen want rijk hoeven we er niet van te worden maar weggeven gaan we ook niet doen.


Kijk ook eens op Catawiki om ze daar te verkopen. Verder is het misschien ook een idee om ze te verkopen aan een handelaar zoasl modelspoorwinkel (die verkoopt ze dus ook op Catawiki ) maar rechtsreeks zal je waarschijnlijk meer opleveren.
Verder is er behoorlijk veel veranderd in modelspoorland de laatste 30 jaar en de oude modelletjes zonder digitale toepassingen zijn niet perse geliefd meer, het is dus echt wel een dingetje om uit te zoeken wat je hebt en verkoopt. Overigens heb ikzelf niet de treintjes als hobby maar mijn vader wel. Die koopt dus veel op die veilingsite.


Mijn vader kocht ze altijd in de UK.
Ik ga ook even op catawiki kijken en thx voor de tip!

Hopelijk slijt ik ook wat op de beurs want we hebben zo'n 20 verhuisdozen vol momenteel :')

LaPluche

Berichten: 1979
Geregistreerd: 15-05-16
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-23 20:55

De buren die muziek draaien met een zware bas. De muziek hoor ik niet, de bas helaas wel.

Zebrastreep

Berichten: 9749
Geregistreerd: 27-08-19
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-23 21:15

Lijkt erop dat ik een blessure heb aan mijn hand en dan met name de zijkant van de duim. Steekt en voelt als kramp met bewegen. Natuurlijk veel gesleept alleen de afgelopen dagen en door emoties ook wel met wat agressie :') voordeel was dat ik alles alleen kon tillen maar mijn duim is niet blij nu.

Siggislief

Berichten: 13960
Geregistreerd: 04-10-04
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-23 21:37

Zebrastreep schreef:
Lijkt erop dat ik een blessure heb aan mijn hand en dan met name de zijkant van de duim. Steekt en voelt als kramp met bewegen. Natuurlijk veel gesleept alleen de afgelopen dagen en door emoties ook wel met wat agressie :') voordeel was dat ik alles alleen kon tillen maar mijn duim is niet blij nu.



Klinkt als een overbelasting, doe je wel voorzichtig?

Plop1997

Berichten: 1404
Geregistreerd: 27-02-21
Woonplaats: Limburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-23 21:40

Nu pas avondeten.

De Shetlandpony van ons nichtje had koliek. Dacht je even snel te voeren voor de avond wilde hij z’n brokjes niet eten. En een shetlander die geen brokjes wil is foute boel. DA gebeld, milde krampkoliek. Waren er gelukkig heel vroeg bij.

Koliek is altijd stressvol maar met een kinderpony heel erg eng. Ze was hardstikke ongerust dus wij uitgelegd dat hij een beetje buikpijn had. Maar ondertussen weet je zelf hoe snel het kan gaan met koliek. Bah.

vikawiek

Berichten: 1485
Geregistreerd: 24-10-16
Woonplaats: Grunn

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #10

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-23 21:48

Dank jullie wel voor de felicitaties :D

Zebrastreep

Berichten: 9749
Geregistreerd: 27-08-19
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-23 22:35

Siggislief schreef:
Zebrastreep schreef:
Lijkt erop dat ik een blessure heb aan mijn hand en dan met name de zijkant van de duim. Steekt en voelt als kramp met bewegen. Natuurlijk veel gesleept alleen de afgelopen dagen en door emoties ook wel met wat agressie :') voordeel was dat ik alles alleen kon tillen maar mijn duim is niet blij nu.



Klinkt als een overbelasting, doe je wel voorzichtig?


Het meeste werk dit weekend is nu even gedaan , dus ik ga nu ook gewoon lekker uitrusten en morgen paardrijden en tijd voor ontspanning.

Ik ben mentaal volgens mij ook wat overbelast. Iedereen is super lief en komt langs of neemt mij mee uit eten of belt even. Maar ik merk wel dat ik erg moe ben.

denisesilver

Berichten: 2879
Geregistreerd: 27-08-11
Woonplaats: Zwerf ergens door het land

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #10

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-23 22:48

Nog anderhalve week, nog anderhalve week, nog anderhalve week...

Loeky01
Berichten: 7315
Geregistreerd: 25-09-10

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #10

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-23 23:02

Dat ik me heel eenzaam voel