Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 15 van de 17 [ 401 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 12, 13, 14, 15, 16, 17  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

Broertje overleden door verkeersongeval

 
Profiel   

Je topic helemaal gelezen Anna (jouw berichten). Jeetje wat verdrietig. Ik geef je een kbuffel en hoop dat jullie een mooie begrafenis hebben dinsdag waar ik jullie allemaal sterkte voor wil wensen.
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-05-23 16:46 



 
Profiel   

Anna, heel veel sterkte voor jou, je ouders, je partner en andere dierbaren van je broertje. Wat superfijn dat je ook heel veel steun hebt aan je partner. Dikke knuffel voor jullie

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-05-23 22:25 



 
Profiel   

Ook ik wil je een hele dikke knuffel geven en ontzettend veel sterkte wensen met dit grote verlies Y;( :knuffel:
Ik wens je ontzettend veel kracht om dit te verwerken een plekje te geven :knuffel:
En ik geloof ook echt dat er meer is na de dood en dat je broertje dicht bij jullie allemaal is :knuffel:

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-05-23 23:12 



 
Profiel   

Wat fijn dat je er gewoon heen kan gaan en dat het je helpt. Wat fijn dat je geliefde ook close is met je broertje en hem goed kent. Lijkt mij fijn om samen te kunnen verwerken. Ken je je liefde via je broertje dan? Of hadden ze toevallig diezelfde hobby?

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-05-23 23:25 



 
Profiel   

Rangeela schreef
Wat fijn dat je er gewoon heen kan gaan en dat het je helpt. Wat fijn dat je geliefde ook close is met je broertje en hem goed kent. Lijkt mij fijn om samen te kunnen verwerken. Ken je je liefde via je broertje dan? Of hadden ze toevallig diezelfde hobby?


Ze hadden toevallig dezelfde hobby :)

Figo88 mijn partner en ik werden net wakker van getik op de slaapkamer deur.
Zagen we beide mijn broertje staan met een glimlach op zijn gezicht, vervolgens draaide hij zich om en werd het heel erg licht in de hal.
Het was totaal niet eng ofzo, net alsof hij afscheid kwam nemen en nu zijn rust heeft gevonden.
Wij geloven na dit voorval zeker dat er meer is na de dood.

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-05-23 02:44 



 
Profiel   

Whut???

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-05-23 05:10 



 
Profiel   

Sorry meid, maar dit lijkt me niet gezond.

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-05-23 06:56 



 
Profiel   

Naar mijn gevoel begint het ergens een beetje een wazig verhaal te worden....

Vreselijk voor op deze manier een familielid te verliezen. Maar de paar laatste berichtjes .... Daar krijg ik een beetje mijn twijfels bij, die kunnen natuurlijk ook helemaal fout zijn, mijn twijfels.

Maar voor mijn gevoel kun je beter eens in gesprek gaan met een psycholoog. Dat je geholpen kunt worden en weer handvaten kunt krijgen voor met lastige situaties om te gaan.omdat je nu misschien dingen voor je ziet, die er echt niet zijn! Ik geloof ook zeker in het 'hiernamaals'. Maar wel tot in een beperkte versie.

Veel sterkte verder en sterkte voor dinsdag bij de uitvaart.

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-05-23 07:52 



 
Profiel   

Allereerst: heel hartelijk gecondoleerd met het verlies van je broertje...!

En wat een bijzondere ervaring.
Heel erg goed om de zaken op deze manier af te kunnen ronden.

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-05-23 07:53 



 
Profiel   

Ik ken meerdere mensen die soortgelijke ervaringen hebben meegemaakt. En die mensen hadden echt geen psycholoog nodig.

Fijn dat je deze ervaring hebt gehad TS, en dat het voelt alsof je broertje nu rust heeft :knuffel:

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-05-23 08:41 



 
Profiel   

Als het jullie maar een fijn gevoel geeft, dat is het belangrijkste.
Ik persoonlijk vind jouw berichten over wat er 's nachts gebeurt bijna eng, maar ik heb het ook nog nooit meegemaakt.

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-05-23 08:49 



 
Profiel   

van mij mag je denken dat ik een psygoloog nodig heb :)
Mijn moeder belde trouwens dat ze een soortgelijke ervaring heeft gehad...
:)

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-05-23 08:50 



 
Profiel   

Wat een mooie ervaring mijn man heeft hetzelfde ervaren….dus wees dankbaar dat je het hebt mogen ervaren en koester het…

Dat mensen er niet in geloven is hun zaak en moeten dat hier niet uitspreken, is niet de tijd en plaats ervoor!

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-05-23 08:55 



 
Profiel   

Dat 1 persoon dit ziet geloof ik best.
Maar 2 of 3 tegelijk......

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-05-23 08:56 



 
Profiel   

Dat. Soms kun je iemand zo heftig missen dat je denkt dat je diegene hoort of ziet of je droomt er intens over. Maar dit.......

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-05-23 08:59 



 
Profiel   

Ik geloof zelfs ook nog op de spirituele manier er in.
Maar nee, dit is echt veeeel te veel.
De klok, het samen wakker er van worden daarna, nu dit weer. Nee.
Jammer. Zet het spirituele weer in het lachhoekje...

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-05-23 09:02 



 
Profiel   

Wat jullie geloven intereseert me geen moer om eerlijk te zijn. Ik vond het bijzonder. :)
Ik ga nog even naar mijn broertje voor een paar uurtjes voor hij morgen gecremeerd word. :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-05-23 09:06 



 
Profiel   

Krijg je een PB van iemand die me nog even een schop na wil geven.

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-05-23 09:15 



 
Profiel   

Dat is niet netjes, ben dan zo dapper het hier te plaatsen...maar begrijpen doe ik het wel. Want zo iemand word door de mods aangepakt.
Maar dit topic geeft wel heel veel mensen schoppen....


Laatst bijgewerkt door DuoPenotti op 29-05-23 09:19, in het totaal 1 keer bewerkt

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-05-23 09:18 



 
Profiel   

Wat ontzettend flauw… na het overlijden van mijn opa droomde ik heel intens en het doet er helemaal niet toe of iemand anders dit geloofd.

Als het voor jullie een fijne ervaring was en het gevoel dat je broertje gedag kwam zeggen dan is dat toch fijn

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-05-23 09:19 



 
Profiel   

Wat een mooie en bijzondere ervaring :knuffel:

Heel veel sterkte en kracht morgen!

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-05-23 09:21 



 
Profiel   

Bij deze, dat was ik. Ik heb een PB gestuurd. Ik denk dat TS hulp nodig heeft.


Laatst bijgewerkt door L_iek op 29-05-23 09:25, in het totaal 2 keer bewerkt

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-05-23 09:21 



 
Profiel   

Het is echter niet toegestaan om dit te uiten in dit topic. Ook al heb je bijvoorbeeld voldoende bewijs dan mag dit nog niet.

TS, zoek alsjeblieft hulp dit kan niet goed zijn.

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-05-23 09:23 



 
Profiel   

Anna224 schreef
Rangeela schreef
Wat fijn dat je er gewoon heen kan gaan en dat het je helpt. Wat fijn dat je geliefde ook close is met je broertje en hem goed kent. Lijkt mij fijn om samen te kunnen verwerken. Ken je je liefde via je broertje dan? Of hadden ze toevallig diezelfde hobby?


Ze hadden toevallig dezelfde hobby :)

Figo88 mijn partner en ik werden net wakker van getik op de slaapkamer deur.
Zagen we beide mijn broertje staan met een glimlach op zijn gezicht, vervolgens draaide hij zich om en werd het heel erg licht in de hal.
Het was totaal niet eng ofzo, net alsof hij afscheid kwam nemen en nu zijn rust heeft gevonden.
Wij geloven na dit voorval zeker dat er meer is na de dood.


Wat een bijzondere en mooie ervaring zeg! Koester het beeld en ik wens jullie echt dat het wat helpt om dit grote verlies een plekje te kunnen geven :knuffel:

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-05-23 09:37 



 
Profiel   

Ts veel sterkte! Wat een groot verlies.

Doe wat goed voelt en blijf bij je gevoel, ook als mensen hier daar een andere mening over hebben..
Ieder verwerkt dingen op zn eigen manier. Alles is goed
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-05-23 09:43 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 15 van de 17 [ 401 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 12, 13, 14, 15, 16, 17  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen