Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 16 van de 17 [ 401 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 13, 14, 15, 16, 17  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

Broertje overleden door verkeersongeval

 
Profiel   

En @iedereen die zegt dat Anna hulp nodig heeft: hou alsjeblieft op zeg. Wat schiet je er nou mee op om zoiets te zeggen? Anna geeft duidelijk aan dat het iets moois, iets positiefs was voor haar, haar verloofde en haar moeder. Waarom zou je dat gevoel teniet willen doen of kleiner willen maken?
Als dit nou zou blijven voortduren, steeds erger wordt en haar leven echt zou gaan beheersen, dan kan ik me zulke reacties voorstellen. Maar nu draagt het enkel bij aan het verzachten van de intense pijn en verdriet die ze voelt.
Ik kan echt niet begrijpen dat iemand dat nu niet het aller belangrijkste vindt, ongeacht of je in zulke dingen gelooft of niet :\

Edit: Na meerdere PB's kan ik toch ook niet anders dan mijn woorden terugnemen. Ik hoop echt dat TS dit niet heeft verzonnen, maar mocht dat wel het geval zijn dan heeft ze inderdaad serieuze hulp nodig.


Laatst bijgewerkt door Figo88 op 29-05-23 09:25, in het totaal 1 keer bewerkt
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-05-23 08:49 



 
Profiel   

Maar dit topic rammelde al van begin af aan. Nu worden de verhalen steeds gekker, ik heb al een paar x getemd maar daar gebeurd niks mee. Dus dat mensen andere wegen zoeken om te reageren is misschien niet okee maar wel enigzins te begrijpen

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-05-23 09:09 



 
Profiel   

Mars schreef
Maar dit topic rammelde al van begin af aan. Nu worden de verhalen steeds gekker, ik heb al een paar x getemd maar daar gebeurd niks mee. Dus dat mensen andere wegen zoeken om te reageren is misschien niet okee maar wel enigzins te begrijpen


Ja, dat kan ik me ergens wel voorstellen en ik heb daar ook blijkbaar een groot stuk in gemist.
Maar dan zou ik alsnog niet het risico willen nemen dat het wel echt waar is en je iemand die al op de grond ligt zo nog een trap na geeft..

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-05-23 09:11 



 
Profiel   

Dat de mods er niets aan kunnen doen snap ik heel goed. :j
Maar voor ieder, bekijk de link nog eens die ik al eerder heb geplaatst;
https://eenvandaag.avrotros.nl/item/blo ... nmogelijk/

dan heb je je antwoord over dit topic gewoon al.

Ja ts heeft hulp nodig.
Want het kan niet anders dan dat er een intens eenzaam persoon achter dit, en andere, topic schuil gaat.
Ik zou zo graag een helpende hand uit willen steken, maar dat gaat helaas niet. :knuffel:
Het enige wat ik kan zeggen, ts zoek hulp. Dit is niet de weg.

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-05-23 09:13 



 
Profiel   

Oei Duopenotti, ik ben er vanuit gegaan dat mensen over zulke dingen niet liegen.
Dit lijkt me inderdaad wel het antwoord…

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-05-23 09:22 



 
Profiel   

Mars schreef
Maar dit topic rammelde al van begin af aan. Nu worden de verhalen steeds gekker, ik heb al een paar x getemd maar daar gebeurd niks mee. Dus dat mensen andere wegen zoeken om te reageren is misschien niet okee maar wel enigzins te begrijpen


Vandaar mijn PB. Ik ben het verder eens met DuoPennoti.

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-05-23 09:33 



 
Profiel   

Heb beetje opervlakkig jou berichten gelezen,

Wat ben jij sterk, Dapper om nog de laatste momenten bij je broertje te zijn.
Ik wil je enorm veel sterkte wensen en kracht naar jou en je ouders.
Enorm veel sterkte morgen bij het laatste afscheid.

En geloof me, mijn vader is al 17 jaar ( Vanaf 2006 ) van mij vandaan, en nog zeg ik elke keer, Hij waakt over me
Hij houdt mij in de gaten. En dat zal jou broertje blijven doen, Die zal vanaf boven zeggen, Geniet van je bruiloft. en ga dat voor hem doen meis.

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-05-23 09:36 



 
Profiel   

En na mijn eigen ongeluk laatst (geen mensen overleden godzijdank) kwetst het mij gewoon dat mensen hier dingen over verzinnen.

Wat feiten:
- Zo kan het nooit dat het niet in het nieuws is gekomen.
- Het is ook niet bekend bij de meldkamer in die regio (is nagevraagd)
- Ook niet bij de politie (is nagevraagd)
- Ook op sociale media is er 0,0000 informatie over te vinden.

Over het bloedonderzoek:
Daarbij kan het nooit zo zijn dat bloedonderzoek met een paar uur binnen is. Op internet vind ik dat de termijn ervoor maximaal 4 weken mag zijn bij een ongeval met drugs. Maar zoals DuoPenotti al plaatste is het wanneer er geen andere (dodelijke) slachtoffers zijn wettelijk niet toegestaan om bloed af te nemen. Dit mag dus alleen wanneer er andere slachtoffers zijn. En dan is het een hele procedure die zeker niet met een paar uur uitslag heeft. Er zijn maar een paar ziekenhuizen in België, Nederland en Duitsland die dat doen. Dichtsbijzijnde is alleen al 2uur rijden voordat het bloed daar is.

Ik krijg vast een PB / TEM van een mod maar het moet eens afgelopen zijn. TS moet hulp hebben zodat ze antwoorden krijgt waarom ze zulke feiten bedenkt. En zo zijn er nog meer dingen met mij gedeeld die bijdragen aan de onwaarheid van dit topic. Die mogen mods per PB hebben dat ga ik niet delen. Dat is privé.

----

Sidenote: dit zijn allemaal zaken die mensen mij per PB of whatsapp hebben gestuurd nadat ik mijn twijfels had geuit in dit topic. Ik heb niet rondgebeld oid.

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-05-23 09:39 



 
Profiel   

Mars schreef
Maar dit topic rammelde al van begin af aan. Nu worden de verhalen steeds gekker, ik heb al een paar x getemd maar daar gebeurd niks mee. Dus dat mensen andere wegen zoeken om te reageren is misschien niet okee maar wel enigzins te begrijpen


Ik heb ook getemd en mijn zorgen geuit, hierop is niks gebeurd

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-05-23 09:41 



 
Profiel   

Ik overdrijf niet als ik zeg dat ik tientallen medestanders heb. Alleen al per PB / Whatsapp. (nogal wat bokkers hebben mijn nummer. := )

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-05-23 09:42 



 
Profiel   

Er klopt naar mijn idee ook niks van, er is niets van een dodelijk ongeluk bekend in die regio. Ik begrijp niet waarom dit topic nog open is eerlijk gezegd, het is wel duidelijk dat er iets niet juist is.

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-05-23 09:45 



 
Profiel   

MarlindeRooz schreef
En na mijn eigen ongeluk laatst (geen mensen overleden godzijdank) kwetst het mij gewoon dat mensen hier dingen over verzinnen.

Wat feiten:
- Zo kan het nooit dat het niet in het nieuws is gekomen.
- Het is ook niet bekend bij de meldkamer in die regio (is nagevraagd)
- Ook niet bij de politie (is nagevraagd)
- Ook op sociale media is er 0,0000 informatie over te vinden.

Over het bloedonderzoek:
Daarbij kan het nooit zo zijn dat bloedonderzoek met een paar uur binnen is. Op internet vind ik dat de termijn ervoor maximaal 4 weken mag zijn bij een ongeval met drugs. Maar zoals DuoPenotti al plaatste is het wanneer er geen andere (dodelijke) slachtoffers zijn wettelijk niet toegestaan om bloed af te nemen. Dit mag dus alleen wanneer er andere slachtoffers zijn. En dan is het een hele procedure die zeker niet met een paar uur uitslag heeft. Er zijn maar een paar ziekenhuizen in België, Nederland en Duitsland die dat doen. Dichtsbijzijnde is alleen al 2uur rijden voordat het bloed daar is.

Ik krijg vast een PB / TEM van een mod maar het moet eens afgelopen zijn. TS moet hulp hebben zodat ze antwoorden krijgt waarom ze zulke feiten bedenkt. En zo zijn er nog meer dingen met mij gedeeld die bijdragen aan de onwaarheid van dit topic. Die mogen mods per PB hebben dat ga ik niet delen. Dat is privé.

----

Sidenote: dit zijn allemaal zaken die mensen mij per PB of whatsapp hebben gestuurd nadat ik mijn twijfels had geuit in dit topic. Ik heb niet rondgebeld oid.

Waarom wordt dit nagevraagd bij de instanties? Is dat echt nodig. Want daar kan ik met mijn kop niet bij.

Al heb je je twijfels. Je weet dat het een internetforum is.

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-05-23 09:46 



 
Profiel   

Dit is in de geschiedenis van bokt al regelmatig gebeurd, complete verhalen die verzonnen worden.
Tot en met overlijden door kanker aan toe.
Dus ik begrijp heel goed dat mensen enorm sceptisch zijn.

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-05-23 09:47 



 
Profiel   

Kookaburra schreef
MarlindeRooz schreef
En na mijn eigen ongeluk laatst (geen mensen overleden godzijdank) kwetst het mij gewoon dat mensen hier dingen over verzinnen.

Wat feiten:
- Zo kan het nooit dat het niet in het nieuws is gekomen.
- Het is ook niet bekend bij de meldkamer in die regio (is nagevraagd)
- Ook niet bij de politie (is nagevraagd)
- Ook op sociale media is er 0,0000 informatie over te vinden.

Over het bloedonderzoek:
Daarbij kan het nooit zo zijn dat bloedonderzoek met een paar uur binnen is. Op internet vind ik dat de termijn ervoor maximaal 4 weken mag zijn bij een ongeval met drugs. Maar zoals DuoPenotti al plaatste is het wanneer er geen andere (dodelijke) slachtoffers zijn wettelijk niet toegestaan om bloed af te nemen. Dit mag dus alleen wanneer er andere slachtoffers zijn. En dan is het een hele procedure die zeker niet met een paar uur uitslag heeft. Er zijn maar een paar ziekenhuizen in België, Nederland en Duitsland die dat doen. Dichtsbijzijnde is alleen al 2uur rijden voordat het bloed daar is.

Ik krijg vast een PB / TEM van een mod maar het moet eens afgelopen zijn. TS moet hulp hebben zodat ze antwoorden krijgt waarom ze zulke feiten bedenkt. En zo zijn er nog meer dingen met mij gedeeld die bijdragen aan de onwaarheid van dit topic. Die mogen mods per PB hebben dat ga ik niet delen. Dat is privé.

----

Sidenote: dit zijn allemaal zaken die mensen mij per PB of whatsapp hebben gestuurd nadat ik mijn twijfels had geuit in dit topic. Ik heb niet rondgebeld oid.

Waarom wordt dit nagevraagd bij de instanties? Is dat echt nodig. Want daar kan ik met mijn kop niet bij.

Al heb je je twijfels. Je weet dat het een internetforum is.


Hier hoef je tegenwoordig geen navraag meer voor te doen. Alles is op internet te vinden.

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-05-23 09:48 



 
Profiel   

Joh, als dit voor Anna422 helpt, om wat voor reden ook... is dat prima toch?

Je mag er van alles van denken, maar je hoeft niet te reageren hier, he?
Of dit nu waargebeurd is, of juist helemaal uit iemands duim gezogen is.... wat maakt het je uit?

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-05-23 09:50 



 
Profiel   

Dees schreef
Joh, als dit voor Anna422 helpt, om wat voor reden ook... is dat prima toch?

Je mag er van alles van denken, maar je hoeft niet te reageren hier, he?
Of dit nu waargebeurd is, of juist helemaal uit iemands duim gezogen is.... wat maakt het je uit?

Omdat verhalen als deze voor heel veel mensen heel triggerend zijn.

Er zijn letterlijk mensen die gereageerd hebben met dat ze ook een dierbare verloren hebben. Die hebben dat voor niks omhooggehaald door de verzinsels van TS.

Daarbij heb ik een gruwelijke hekel aan liegen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-05-23 09:52 



 
Profiel   

Dees schreef
Joh, als dit voor Anna422 helpt, om wat voor reden ook... is dat prima toch?

Je mag er van alles van denken, maar je hoeft niet te reageren hier, he?
Of dit nu waargebeurd is, of juist helemaal uit iemands duim gezogen is.... wat maakt het je uit?


Nou, dat is wel erg kort door de bocht hè.. Zoiets tragisch verzinnen en op een forum plaatsen maakt wel degelijk iets uit. Het raakt iedereen die het leest op verschillende gebieden en het gaat ook niet bepaald over iets kleins. Over dit soort onderwerpen mag je niet lichtzinnig denken.
Daarnaast kan ik ook niet bedenken hoe het voor iemand helpend kan zijn om zoiets te verzinnen. Als iemand daar tot toe in staat is, dan heeft diegene daar professionele hulp voor nodig. Zowel voor zichzelf, als voor de mensen om hem/haar heen.


Laatst bijgewerkt door Figo88 op 29-05-23 09:57, in het totaal 1 keer bewerkt

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-05-23 09:55 



 
Profiel   

Kookaburra schreef
MarlindeRooz schreef
En na mijn eigen ongeluk laatst (geen mensen overleden godzijdank) kwetst het mij gewoon dat mensen hier dingen over verzinnen.

Wat feiten:
- Zo kan het nooit dat het niet in het nieuws is gekomen.
- Het is ook niet bekend bij de meldkamer in die regio (is nagevraagd)
- Ook niet bij de politie (is nagevraagd)
- Ook op sociale media is er 0,0000 informatie over te vinden.

Over het bloedonderzoek:
Daarbij kan het nooit zo zijn dat bloedonderzoek met een paar uur binnen is. Op internet vind ik dat de termijn ervoor maximaal 4 weken mag zijn bij een ongeval met drugs. Maar zoals DuoPenotti al plaatste is het wanneer er geen andere (dodelijke) slachtoffers zijn wettelijk niet toegestaan om bloed af te nemen. Dit mag dus alleen wanneer er andere slachtoffers zijn. En dan is het een hele procedure die zeker niet met een paar uur uitslag heeft. Er zijn maar een paar ziekenhuizen in België, Nederland en Duitsland die dat doen. Dichtsbijzijnde is alleen al 2uur rijden voordat het bloed daar is.

Ik krijg vast een PB / TEM van een mod maar het moet eens afgelopen zijn. TS moet hulp hebben zodat ze antwoorden krijgt waarom ze zulke feiten bedenkt. En zo zijn er nog meer dingen met mij gedeeld die bijdragen aan de onwaarheid van dit topic. Die mogen mods per PB hebben dat ga ik niet delen. Dat is privé.

----

Sidenote: dit zijn allemaal zaken die mensen mij per PB of whatsapp hebben gestuurd nadat ik mijn twijfels had geuit in dit topic. Ik heb niet rondgebeld oid.

Waarom wordt dit nagevraagd bij de instanties? Is dat echt nodig. Want daar kan ik met mijn kop niet bij.

Al heb je je twijfels. Je weet dat het een internetforum is.


Ook via een internetforum raakt zo'n verzonnen verhaal mensen. Als iets al zo aan het begin rammelt, ga je dingen opzoeken om je onderbuikgevoel te ontkrachten (want dat iemand in de emotie vreemd post is perfect te begrijpen). Plus dat deze persoon mogelijk hulp nodig heeft.

Nog een toevoeging aan de post van MarlindeRooz: er is geen enkel overlijdensbericht in heel nederland van iemand jonger dan 47 op deze datum. Andere details heb ik net verzonden via een TEM.


Laatst bijgewerkt door Paloedie op 29-05-23 09:57, in het totaal 1 keer bewerkt

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-05-23 09:56 



 
Profiel   

L_iek schreef
Kookaburra schreef
Waarom wordt dit nagevraagd bij de instanties? Is dat echt nodig. Want daar kan ik met mijn kop niet bij.

Al heb je je twijfels. Je weet dat het een internetforum is.


Hier hoef je tegenwoordig geen navraag meer voor te doen. Alles is op internet te vinden.

Niet alle 112-meldingen zijn online te vinden. Voornamelijk ambu en politie niet. Dus dat er op internet niets te vinden is, betekent niet ook meteen dat er bij de meldkamer én politie niets bekend is. Dat bokkers dan bewust navraag gaan doen bij instanties.. Ja, daar ga ik niet zo goed op.

Je weet dat dit een forum is, en je weet ook dat niet elk verhaal op internet waar is. Dan laat ik even in het midden wat ik over deze posts denk. Want of dit verhaal nu waar is of niet waar is.. Anna heeft het verhipte zwaar op dit moment. En daar wil ik haar veel sterkte mee wensen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-05-23 09:57 



 
Profiel   

Er wordt idd wel meer verzonnen en er zal vast nog veel meer op bokt niet waar zijn wat niet eens zo duidelijk is. Maar hier ligt het wel erg dik bovenop dat er geen hol van klopt.

Als je iets tragisch wil verzinnen omdat je dat leuk vindt, ga dan lekker los in Uit de Kunst.

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-05-23 09:58 



 
Profiel   

Weet je, de mensen die getriggerd worden door dit verhaal in combinatie met hun eigen verhaal...
Die zijn helemaal zelf verantwoordelijk voor hun eigen reactie.
Dat klinkt hard, maar je hebt geen controle op wat er om je heen gebeurd, je hebt uitsluitend controle op je eigen reactie daarop.

Anna422 hoeft mensen daar niet tegen te behoeden.
En jij ook niet.

"Je hebt een gruwelijke hekel aan liegen". Nou, moet je het zelf gewoon niet doen.
Maar wie ben jij om te stellen dat een ander liegt? En wie ben jij dan om daar wat aan te moeten doen?

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-05-23 09:59 



 
Profiel   

Ik ben bijna een beetje jaloers op je ts want mijn intens geliefde vader is onlangs overleden en iedere dag wacht ik op een teken van hem, ik vraag er zelfs om maar er komt helemaal niets........wat zou ik ook graag hem nog even zien!

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-05-23 09:59 



 
Profiel   

Niobe schreef
Er wordt idd wel meer verzonnen en er zal vast nog veel meer op bokt niet waar zijn wat niet eens zo duidelijk is. Maar hier ligt het wel erg dik bovenop dat er geen hol van klopt.

Als je iets tragisch wil verzinnen omdat je dat leuk vindt, ga dan lekker los in Uit de Kunst.

Als het verzonnen is. Dan is dat niet omdat ts dat nou zo leuk vindt. Echt. Goedemorgen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-05-23 09:59 



 
Profiel   

Kookaburra schreef
Niobe schreef
Er wordt idd wel meer verzonnen en er zal vast nog veel meer op bokt niet waar zijn wat niet eens zo duidelijk is. Maar hier ligt het wel erg dik bovenop dat er geen hol van klopt.

Als je iets tragisch wil verzinnen omdat je dat leuk vindt, ga dan lekker los in Uit de Kunst.

Als het verzonnen is. Dan is dat niet omdat ts dat nou zo leuk vindt. Echt. Goedemorgen.


Ik wil geen aanname doen dat TS psychisch niet in orde is.
En gefeliciteerd met je verjaardag!

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-05-23 10:01 



 
Profiel   

Moderatoropmerking:
slotje voor overleg
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-05-23 10:03 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 16 van de 17 [ 401 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 13, 14, 15, 16, 17  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen