Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 67 van de 501 [ 12515 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 64, 65, 66, 67, 68, 69, 70 ... 501  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #11

 
Profiel   

Spreek volgende keer een kwartier eerder af en zet zelf een kwartier later in je agenda? Zo doe ik dat bij frequent laatkomers :+

Ik moet naar de wc, maar er kan elk moment iemand aanbellen om iets te komen passen. Ga ik wel, ga ik niet :')
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-05-23 11:58 



 
Profiel   

Rytir schreef
Hier is iemand in de buurt al 2,5 uur bezig met de kanten/bosmaaier. Hoe dan? Het is een gewone woonwijk, iedere millimeter tuin moet inmiddels kapot zijn...



Hahaha, mijn buurvrouw doet dit ook. Maar zij gaat ook 3 keer per week grasmaaien + een robotmaaier die er overheen gaat.
En de grasmat is nog geen 7 meter bij 2 meter ofzo :')
De horror wanneer het gras een milimeter is gegroeid! :=

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-05-23 11:58 



 

purny schreef
Cayenne schreef
Ach, dat kwartiertje zou ik me dan weer niet druk om maken.
Het verkeer kan tegen zitten etc.
Als het vaker aan de hand is, zou je het kunnen benoemen.

Het is niet de eerste keer.
Als je dat weet, zou ik m’n eigen dag gewoon plannen voor 12.15u. Je kiest er zelf voor om je strikt te houden aan “tijd is tijd,” dus het enige wat je kunt veranderen in zo’n situatie, is je eigen houding en eigen planning. :) De andere persoon ga je niet kunnen veranderen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-05-23 11:59 



 
Profiel   

beegee schreef
Dat er zo vaak ruimtelijk inzicht en getallen getoetst wordt bij capaciteitentesten… :( Ik heb gewoon wo-niveau, maar mijn kracht ligt niet bij voorgenoemde vlakken. Nee, ik ben niet achterlijk, maar mijn ogen en hoofd slaan helemaal op hol bij het zien van twintig zwarte en witte vlakjes en dan bedenken welke er niet bij hoort. Maar dingen waar ik wel goed in ben, al is het iets simpels als spelling/taal in het algemeen, wordt niet gevraagd. Ik voel me er een beetje stom over, net zo’n test gemaakt voor een traineeship maar heb echt nu het idee dat ‘t niet gaat lukken omdat ik hiermee geen hbo-niveau kan aantonen :=. Geen idee van mijn score dus misschien was het gewoon prima, maar zo voelde het niet :')

Oooh ik leef met je mee! :(:)

Ik heb er een aantal maanden geleden een zo hard vernaggeld. Doei baan.
Overall had ik heel goed gescoord maar op dat onderdeel zwaar onvoldoende, en ze wilden overal een voldoende.

2 maanden later kreeg ik een zelfde soort assessment van hetzelfde instituut en wist dus hoe het opgebouwd was. Had in plaats van cijferreeksen nu figuurreeksen en daar ben ik mogelijk nog slechter in. Dus eerst alle andere onderdelen gedaan, toen de figuurreeksen (die ik uiteraard gigantisch verpest heb) en uiteindelijk aangenomen. Hou moed!

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-05-23 12:06 



 

Roosch schreef
beegee schreef
Dat er zo vaak ruimtelijk inzicht en getallen getoetst wordt bij capaciteitentesten… :( Ik heb gewoon wo-niveau, maar mijn kracht ligt niet bij voorgenoemde vlakken. Nee, ik ben niet achterlijk, maar mijn ogen en hoofd slaan helemaal op hol bij het zien van twintig zwarte en witte vlakjes en dan bedenken welke er niet bij hoort. Maar dingen waar ik wel goed in ben, al is het iets simpels als spelling/taal in het algemeen, wordt niet gevraagd. Ik voel me er een beetje stom over, net zo’n test gemaakt voor een traineeship maar heb echt nu het idee dat ‘t niet gaat lukken omdat ik hiermee geen hbo-niveau kan aantonen :=. Geen idee van mijn score dus misschien was het gewoon prima, maar zo voelde het niet :')

Oooh ik leef met je mee! :(:)

Ik heb er een aantal maanden geleden een zo hard vernaggeld. Doei baan.
Overall had ik heel goed gescoord maar op dat onderdeel zwaar onvoldoende, en ze wilden overal een voldoende.

2 maanden later kreeg ik een zelfde soort assessment van hetzelfde instituut en wist dus hoe het opgebouwd was. Had in plaats van cijferreeksen nu figuurreeksen en daar ben ik mogelijk nog slechter in. Dus eerst alle andere onderdelen gedaan, toen de figuurreeksen (die ik uiteraard gigantisch verpest heb) en uiteindelijk aangenomen. Hou moed!
Die testen zijn echt hel. Ik heb een universitair diploma met goede cijfers, hoeveel meer bewijs van "wo-niveau" wil je hebben. :roll: Het is vooral handig voor recruiters zodat zij zelf geen verantwoordelijkheid te hoeven nemen, 'want de test zegt dat Roos niet intelligent genoeg is voor deze baan.' :=

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-05-23 12:12 



 
Profiel   

De recruiter vroeg hoe de test ging. Ik zei "als je me de hele dag door figuurreeksen wil laten doen, dan zou ik vooral verder kijken. Zoek je een tekstschrijver met verbale aanleg, I am your woman." :')

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-05-23 12:14 



 

Roosch schreef
De recruiter vroeg hoe de test ging. Ik zei "als je me de hele dag door figuurreeksen wil laten doen, dan zou ik vooral verder kijken. Zoek je een tekstschrijver met verbale aanleg, I am your woman." :')

Love it, hahaha. :))

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-05-23 12:14 



 
Profiel   

imaudy schreef
MyWishMax schreef
Alweer een uur wakker en een half uur voor wekker. Plus nog wel 3 keer wakker geweest vannacht.

Zenuwen := En zie er een beetje tegenop dat we al 2 keer naar de locatie toe moeten. Normaal stort ik in als we thuis zijn en beginnen de paar dagen plat liggen. Nu verplicht eind van de dag terug voor de uitslag :+


Veel succes met je knappe vos!


Dank je wel! Het ging volgens instructie en omstanders wel goed. Ik vond het wat slordig van mezelf en was niet helemaal tevreden. Maar wel foutloos gereden en ze was natuurlijk weer braaf, dus al blij. Maar het is zeker geen amateur wedstrijd meer. Juist allemaal professionals die jonge dieren meenemen, dus we vielen enorm op als simpele amateur combinatie :=

Nu slapen tot half 5 :+

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-05-23 13:25 



 
Profiel   

purny schreef
Wanneer je ruim van te voren om 12 uur afspreekt en je vervolgens wederom te horen krijgt dat ze zoals gewoonlijk weer om 12.15 er is.
Ik ben gewoon iemand die vrij veel op de tijd leeft. 12 uur is 12 uur.
En dit is al de zoveelste keer dat dit gebeurt


Kan toch. Ik heb ook een vriendin die altijd te laat is. Je moet het je niet zo aantrekken, degene waar mee je afspreekt doet t heus niet expres of om jou dwars te zitten.

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-05-23 13:40 



 
Profiel   

Ik vind het nogal wat om te zeggen dat ze het zich niet moet aantrekken en zich maar moet aanpassen. Afspraak is afspraak, als het een keer gebeurt à là maar continu te laat komen vind ik ook wel een dingetje.

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-05-23 13:53 



 
Profiel   

xPabloBokt schreef
Ik vind het nogal wat om te zeggen dat ze het zich niet moet aantrekken en zich maar moet aanpassen. Afspraak is afspraak, als het een keer gebeurt à là maar continu te laat komen vind ik ook wel een dingetje.

Ik ga hier in mee. Ik heb zelf zo’n vriendin, die structureel te laat komt. Als ik ergens om 12 uur wil zijn, waar ik een half uur voor moet rijden, zeg ik voor de zekerheid half 11. Het is namelijk nog nooit voorgekomen in de 8 jaar dat ik haar ken, dat ze daadwerkelijk op de afgesproken tijd er was.
Ik vraag me oprecht ook af hoe ze dit met haar werk doet :')

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-05-23 13:57 



 
Profiel   

De mate waarop bepaalde mensen de hand boven het hoofd gehouden wordt… :n

En Succession is klaar. Wat moeten we nou weer kijken :roll:

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-05-23 14:11 



 
Profiel   

Wij hebben iemand in de familie gehad die gerust een uur te laat kwam, uiteindelijk hebben we een bepaalde tijd gezegd
dan kwam ze precies die tijd na een uur als nog 'optijd' maar fijn is het niet.


Vandaag weer zo'n dag dat ik nergens zin in heb... -O-

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-05-23 15:01 



 
Profiel   

Weer ijskoud := zit serieus onder dekentje en ben aan het twijfelen of ik elektrische deken aan zet

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-05-23 15:38 



 
Profiel   

Een advertentie voor een xxl-model tiny house.

wtf is het nou? :')

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-05-23 15:41 



 
Profiel   

MyWishMax schreef
Weer ijskoud := zit serieus onder dekentje en ben aan het twijfelen of ik elektrische deken aan zet

Het is ook best fris, vind ik :oo. Lekker zonnetje, maar die wind, brr.

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-05-23 15:45 



 
Profiel   

Ik had vanmorgen opeens last van mijn evenwichtsorgaan, ging naar de wc , zitten en alles begin te draaien, oorsuizen, misselijk en heb moeten overgeven… na 5 minuten was ik weer oké. Weet niet of dit iets is om voor naar de huisarts te gaan? Ik hoop dat het incidenteel is. Ben het zat dat het elke keer wat is… net wortelkanaal ontsteking gehad, heb daar nu nog een noodvulling in zitten, moet deze week worden afgemaakt

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-05-23 16:02 



 

Het feit dat ik middagslaapjes nodig heb en dat ik na ieder middagslaapje (dat altijd veel te lang duurt) denk: mag ik er nog 8 uur bij please? :=

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-05-23 16:12 



 
Profiel   

Nu bijna 3 weken geleden op mijn werk van de trap af geflikkert en loop nog steeds met krukken. Kan nog steeds 1 knie niet goed gebruiken. Vrijdag mri gehad en uiterlijk woensdag pas uitslag. Oweee als ze komen met doe eerst maar fysiotherapie om de banden op te vangen met spierkracht. 9 jaar geleden werkte dat ook niet bij mijn andere knie en toen pas een half jaar na het ongeval pas geopereerd en toen nog eens een jaar fysio omdat ik toen helemaal geen kracht meer had in de knie. Dit gebeurt mij niet nog een keer. Het sterktste aan mijn lijf zijn met benen ondanks de hypermobiliteit in mijn lijf

Ik hoef denk ik niet te melden dat ik mega sjaggie wordt van het bijna niks kunnen doen en wat vervoer betreft afhankelijk ben van anderen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-05-23 16:37 



 
Profiel   

Mkango schreef
Het feit dat ik middagslaapjes nodig heb en dat ik na ieder middagslaapje (dat altijd veel te lang duurt) denk: mag ik er nog 8 uur bij please? :=


Misschien te weinig vitamines?

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-05-23 17:20 



 
Profiel   

Mkango schreef
Het feit dat ik middagslaapjes nodig heb en dat ik na ieder middagslaapje (dat altijd veel te lang duurt) denk: mag ik er nog 8 uur bij please? :=

Ik ben niet helemaal lekker en ontwaak net na een 2 uur durend middagdutje dus I hear you. :(:)

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-05-23 17:20 



 
Profiel   

Ik heb om 5 uur met iemand afgesproken en die is er nog steeds niet, ook geen appje (terug) -O-

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-05-23 17:28 



 

Appeltje_1 schreef
Mkango schreef
Het feit dat ik middagslaapjes nodig heb en dat ik na ieder middagslaapje (dat altijd veel te lang duurt) denk: mag ik er nog 8 uur bij please? :=


Misschien te weinig vitamines?
Bloedbeeld is verder in orde.

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-05-23 17:29 



 
Profiel   

1.) het krijsende kind van de buren
2.) Het feit dat op bokt zo slecht te zien is welke pb ongelezen is. Met 25+ pb’s van 1 dag is dat lastig oké.

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-05-23 17:30 



 
Profiel   

Femke_Tweety schreef
Een advertentie voor een xxl-model tiny house.

wtf is het nou? :')


Is zoiets als een groot dwergkonijn, lijkt me. :')
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-05-23 17:36 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 67 van de 501 [ 12515 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 64, 65, 66, 67, 68, 69, 70 ... 501  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen