Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 71 van de 501 [ 12515 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 68, 69, 70, 71, 72, 73, 74 ... 501  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #11

 
Profiel   

Menino schreef
in before ergernis:

Wat is jullie mening over muziek in de tuin? Heb een tussenwoning.

Had een lamp voor mijn parasol gekocht, waar toevalligerwijs ook speakertjes inzitten. Had net een zomerse neutrale beat op om te testen, en vond dat eigenlijk wel boven verwachting relaxed. Maargoed. Wel twee buren die misschien nu ook in de tuin willen zitten zonder muziek, dus was niet echt voornemens het te gebruiken :') .
Anderszijds, hoe offensive kan een skyradio-genre playlistje, of radiozender zijn op een fatsoenlijk geluidsniveau....

Zit nu ook een vent z'n boom te bewerken met een kettingzaag, Dus ja. Zelfs Ed Sheeran klinkt nog altijd beter dan dat :))


Heel irritant, ik werd op mijn vorige werkplek al doodgegooid met dat spul. Ik luister nooit in mijn leven vrijwillig popmuziek en ken toch al die nummers |( ik zou uiterst verdrietig worden als mijn buren muziek op speakers zouden gaan draaien.

Maar ik kan sowieso erg slecht tegen geluiden. Als ze tegen de muur beginnen te voetballen krijg ik ook al de neiging op mijn hoofd tegen het bureau te slaan :')
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-05-23 13:56 



 

Roosch schreef
Fly_high schreef
Als ik buren zou hebben die met enige regelmaat Ed Sheeran gingen draaien in hun tuin, dan zou ik heel snel gaan verhuizen :')

Ik kan je verzekeren dat buren die houden van het Nederlands levenslied stukken erger zijn. Gebeurt gelukkig niet heel vaak maar eens per jaar galmt André Hazes en co door professionele luidsprekerboxen door de buurt. :')

Ja uit zo'n buurt komt ik dus ook. Mart Hoogkamers beste mattie was mijn buurman, dus bij ieder sprankje zonlicht kwam de karaokebox weer naar buiten. Die lui flikkerden ook gerust een springkussen erbij voor mijn auto zodat ik niet meer wegkon.
Zo wil ik dus niet zijn :+ :+ Kom ik in m'n nieuwe nouveau riche elitewijkje (ik woon in 1 van de weinige blokken met pauperhuisjes, die wsl gebouwd zijn om een of ander quotum te halen ) wsl ook niet mee weg.

Maar duidelijk verder :')
Ik hekel de muziek met Ed Sheeran echt met grote passie,
Dus die zou ik sowieso skippen in m'n non-offensive zomerhit-lijstje.

Maar ik me zo voorstellen dat andere mensen ook spontaan last van maagzuur krijgen bij een selectie aan skyradioklassiekers.
En m'n normale muzieksmaak durf ik al helemaal niet aan _O- ;(

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-05-23 13:57 



 
Profiel   

Menino schreef
Maar ik me zo voorstellen dat andere mensen ook spontaan last van maagzuur krijgen bij een selectie aan skyradioklassiekers.
En m'n normale muzieksmaak durf ik al helemaal niet aan _O- ;(

Zou bij mij geen probleem zijn als het gewoon een beetje achtergrond muziek is. :o

Zou gewoon vragen aan de buren.

Ogenspier die net weer liep te trillen irritant.

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-05-23 14:04 



 
Profiel   

Ik ben doodop.

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-05-23 14:25 



 
Profiel   

Aan klanten die vragen om advies, die het vervolgens dan toch zelf beter weten waardoor je er al helemaal niet meer uitkomt met elkaar... Zelfs als het bij wet verboden is, vinden ze dat we het toch maar moeten doen want we doen het al 15 jaar zo. Ja daag, zo werkt het helaas niet voor de overheid.

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-05-23 14:33 



 
Profiel   

Mijn vaste direkt collega (heb er maar 1) die mij niks vraagt over mijn vakantie oid… expres n haar gevraagd, uitvoerig (wat ik btw altijd doe) maar nix nada.. echt

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-05-23 14:35 



 
Profiel   

Kennis die dr hondje moeten laten inslapen omdat ze baarmoederontsteking heeft.
Waarom is ze nooit gesteriliseerd? _-:(
Ze heeft nooit een nestje gehad en geen hartruis oid.
Beestje was gisteren al ziek maar oef zo duur om dan naar de dierenarts te gaan. Die mensen zwemmen in het geld man, doe niet zo egoïstisch.

Echt geen medelijden met de eigenaren, dit had zo gemakkelijk voorkomen kunnen worden. Medelijden met het hondje wel dat ze dus een dag langer met de pijn heeft rond gelopen ..

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-05-23 14:40 



 
Profiel   

Menino schreef
in before ergernis:

Wat is jullie mening over muziek in de tuin? Heb een tussenwoning.

Had een lamp voor mijn parasol gekocht, waar toevalligerwijs ook speakertjes inzitten. Had net een zomerse neutrale beat op om te testen, en vond dat eigenlijk wel boven verwachting relaxed. Maargoed. Wel twee buren die misschien nu ook in de tuin willen zitten zonder muziek, dus was niet echt voornemens het te gebruiken :') .
Anderszijds, hoe offensive kan een skyradio-genre playlistje, of radiozender zijn op een fatsoenlijk geluidsniveau....

Zit nu ook een vent z'n boom te bewerken met een kettingzaag, Dus ja. Zelfs Ed Sheeran klinkt nog altijd beter dan dat :))

Het is heel simpel, als je geen vrijstaande woning in de middle of nowhere hebt, heb je gewoon te maken met de leefgeluiden van anderen.
Daar hoort muziek ook bij en dat heb je eigenlijk gewoon te accepteren.
Ik zelf zit bijvoorbeeld niet op Krijsje 1.0 en Krijsje 2.0 te wachten, die 3 tot 4 dagen de tuin van de buren onveilig maken met hun afschuwelijke gekrijs en een dusdanig herrie kunnen maken tijdens hun tantrums, dat ik ze zelfs aan de voorkant van het huis kan horen, terwijl alle ramen en deuren dicht zijn en zij zelf aan de achterkant van het huis bezig zijn met hun afschuwelijke tantrum...

Maar ja, ik woon niet op een hutje op de hei, dus leefgeluiden horen er nu eenmaal bij, ook krijsje 1.0 en 2.0 en muziek.

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-05-23 14:41 



 
Profiel   

Nyaleti schreef
Kennis die dr hondje moeten laten inslapen omdat ze baarmoederontsteking heeft.
Waarom is ze nooit gesteriliseerd? _-:(
Ze heeft nooit een nestje gehad en geen hartruis oid.
Beestje was gisteren al ziek maar oef zo duur om dan naar de dierenarts te gaan. Die mensen zwemmen in het geld man, doe niet zo egoïstisch.

Echt geen medelijden met de eigenaren, dit had zo gemakkelijk voorkomen kunnen worden. Medelijden met het hondje wel dat ze dus een dag langer met de pijn heeft rond gelopen ..



Zoooow, dát vind ik hard...

Ik laat mijn teven ook niet castreren indien niet medisch noodzakelijk.

Maar ik mag toch hopen dat je mij geen dode hond gunt...

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-05-23 14:52 



 
Profiel   

Als jij met een acuut doodziek dier niet naar de dierenarts gaat omdat het duur is, dan ben je geen dier waard.

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-05-23 14:55 



 
Profiel   

Nyaleti schreef
Kennis die dr hondje moeten laten inslapen omdat ze baarmoederontsteking heeft.
Waarom is ze nooit gesteriliseerd? _-:(
Ze heeft nooit een nestje gehad en geen hartruis oid.
Beestje was gisteren al ziek maar oef zo duur om dan naar de dierenarts te gaan. Die mensen zwemmen in het geld man, doe niet zo egoïstisch.

Echt geen medelijden met de eigenaren, dit had zo gemakkelijk voorkomen kunnen worden. Medelijden met het hondje wel dat ze dus een dag langer met de pijn heeft rond gelopen ..

Niet naar de dierenarts gaan wanneer nodig is gewoon belachelijk. Maar niet steriliseren is toch echt een eigen keuze die mensen moeten maken.

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-05-23 15:03 



 
Profiel   

_San87_ schreef
Als jij met een acuut doodziek dier niet naar de dierenarts gaat omdat het duur is, dan ben je geen dier waard.



Uiteraard moet je met een doodziek dier naar de dierenarts.
Geen twijfel over

Maar castreren is eigen keus.
En mensen kúnnen ooit een inschattingsfout maken, en daar wellicht nog jaren zelf verdriet om hebben.

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-05-23 15:14 



 
Profiel   

Ik stuur een adres verzoek, dat is een link van PostNL. Gaan mensen mij los hun adres appen…. Ik stuur die link met een reden mensen |o

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-05-23 15:23 



 
Profiel   

Femke_Tweety schreef
_San87_ schreef
Als jij met een acuut doodziek dier niet naar de dierenarts gaat omdat het duur is, dan ben je geen dier waard.



Uiteraard moet je met een doodziek dier naar de dierenarts.
Geen twijfel over

Maar castreren is eigen keus.
En mensen kúnnen ooit een inschattingsfout maken, en daar wellicht nog jaren zelf verdriet om hebben.

Mja, als jij je goed inleest over het dier dat je in huis neemt, dan is castratie van teven een heel veel gehoorde aanrader, juist om te voorkomen dat de teef doodziek wordt van een baarmoederontsteking (iedere loopsheid weer kans dat dat gebeurt) of tumoren ontwikkelt.

Maar alsnog is het inderdaad een keuze. En niet alle keuzes hoeven door iedereen begrepen te worden. Ik kan Nyaletti wel volgen, al zou ik het zelf niet zo stellig neerschrijven.

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-05-23 15:25 



 
Profiel   

En wel castreren geeft weer een verhoogd risico op botkanker en incontinentie. En zo zijn er nog wel wat tegens te noemen. Mijn teef heeft nooit problemen gegeven rondom de loopsheid en is dus ook niet gecastreerd. Ze heeft nooit pups gehad, is inmiddels 12,5 jaar oud en gezond en actief.

Ik hou haar wel als een havik in de gaten en als het ook maar een beetje op een BMO lijkt sta ik direct bij de dierenarts, maar dit is dus nog niet gebeurd.

Castreren wordt voor zowel reuen als teven aangedragen als oplossing voor van alles, maar het heeft ook zeker serieuze nadelen. Niet iets wat je klakkeloos moet doen als je het mij vraagt.

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-05-23 15:39 



 
Profiel   

black_kelpie schreef
En wel castreren geeft weer een verhoogd risico op botkanker en incontinentie. En zo zijn er nog wel wat tegens te noemen. Mijn teef heeft nooit problemen gegeven rondom de loopsheid en is dus ook niet gecastreerd. Ze heeft nooit pups gehad, is inmiddels 12,5 jaar oud en gezond en actief.

Ik hou haar wel als een havik in de gaten en als het ook maar een beetje op een BMO lijkt sta ik direct bij de dierenarts, maar dit is dus nog niet gebeurd.

Castreren wordt voor zowel reuen als teven aangedragen als oplossing voor van alles, maar het heeft ook zeker serieuze nadelen. Niet iets wat je klakkeloos moet doen als je het mij vraagt.


Helemaal mee eens.
En vergeet de gedragsverandering niet bij jong castreren en het ontwikkelen van een rampenvacht bij (half)langharige honden.

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-05-23 15:49 



 
Profiel   

Het eten bij mijn vader en zijn vrouw. Echt alles komt uit potjes en zakjes of kant en klaar dingen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-05-23 16:00 



 
Profiel   

black_kelpie schreef
En wel castreren geeft weer een verhoogd risico op botkanker en incontinentie. En zo zijn er nog wel wat tegens te noemen. Mijn teef heeft nooit problemen gegeven rondom de loopsheid en is dus ook niet gecastreerd. Ze heeft nooit pups gehad, is inmiddels 12,5 jaar oud en gezond en actief.

Ik hou haar wel als een havik in de gaten en als het ook maar een beetje op een BMO lijkt sta ik direct bij de dierenarts, maar dit is dus nog niet gebeurd.

Castreren wordt voor zowel reuen als teven aangedragen als oplossing voor van alles, maar het heeft ook zeker serieuze nadelen. Niet iets wat je klakkeloos moet doen als je het mij vraagt.

Ja, dat is ook weer waar. Ik vind het vooral schokkend dat een doodziek dier niet meteen meegenomen wordt naar de dierenarts :o. Arme arme hond.

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-05-23 16:06 



 
Profiel   

Gebruikelijke bus gecanceled...
Nu wachten op een andere bus en een kwartier extra lopen vanaf een andere bushalte...

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-05-23 16:08 



 
Profiel   

Als assistent toen veel pyometra over de toonbank gehad. Onze teef na een jaar later helpen, omdat ze al drie x loops was geweest.

Gelukkig... Zei de dierenarts, want de baarmoeder zag er slecht uit.
Als wij later waren geweest was pyometra zeker om de hoek gekomen.

Als je een teef hebt met pyometra, of direct ok in. Of direct inslapen. Is een hele nare pijnlijke dood.

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-05-23 16:10 



 
Profiel   

chanicha schreef
TheNovelist schreef
Chanicha, Roosch, we hadden het daglimiet vanmiddag aangepast.
Alleen hij gaf dus aan tijdens het betalen dat we daar al overheen waren en nog maar max 5000 konden betalen :? Voor de rest niks meer uitgegeven dus hoe dat ineens kan, geen idee.


Ohh nou daar zou ik zenuwachtig van worden :=
Gelijk bellen morgen!
Ik stond bij de kassa, we hadden een bankstel en een boxspring met toebehoren gekocht, ik pinnen geen saldo 8)7
Stond een verkoopster bij, verschut :') en dat gebeurde tot drie keer toe, tja had ik mijn limiet niet opgehoogd en het zweet brak me uit.
Daarna gelukkig wel gelukt O:)


Vandaag gebeld en we hebben een nieuwe bestelling + link gehad en nu deed die het wel! *\o/*
Altijd van die lekkere stress momentjes wanneer betalen niet lukt :')

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-05-23 16:33 



 
Profiel   

De sushi is al op. -O-

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-05-23 16:51 



 
Profiel   

Dat mijn ergernissen niet op bokt mogen / kunnen ivm werk. ;(

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-05-23 16:55 



 

Waarom is vet wrap omdoen zo satisfying? Ik zou dat echt elke dag wel kunnen doen, maar dat is zonde van het geld en m'n paard heeft het ook niet nodig. :')

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-05-23 16:59 



 
Profiel   

MarlindeRooz schreef
Dat mijn ergernissen niet op bokt mogen / kunnen ivm werk. ;(


Ja wees maar voorzichtig. _O-
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-05-23 17:02 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 71 van de 501 [ 12515 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 68, 69, 70, 71, 72, 73, 74 ... 501  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen