Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 1 van de 1 [ 21 berichten ]
Plaats een nieuw onderwerp

Ik zoek een.... leeuw!

 
Profiel   

Help, ik zoek een leeuw!

Om precies te zijn, deze: https://www.prenatal.nl/speelgoed-en-ca ... 35466.html

Het knuffeldoekje tiny wildlife met een leeuwtje.

[ img ]

Onze dochter (8 maanden) is helemaal dol op dit doekje. Kraamcadeautje geweest van een van de oma's.

En ik wil dus heeeeel graag een (of twee :') ) als reserve. :D
Handig als hij een keer in de was moet, of mocht hij een keer kwijt raken of stuk gaan.

Helaas is 'ie echt overal uitverkocht. Online, en ook geen enkele vestiging waar ik kom of waar ik vrienden of familie heb wonen. Volgens de website zouden ze er alleen nog zijn in Almere.

Dus... is er een bokker die er nog eentje heeft liggen en er niets mee doet?
Of die in Almere woont en daar eens wil kijken bij de lokale prenatal?
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-05-23 18:50 



 
Profiel   

Vinted?

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-05-23 18:54 



 
Profiel   

https://www.marktplaats.nl/v/kinderen-e ... js-gestipt

Zou marktplaats eens bekijken :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-05-23 18:54 



 
Profiel   

Hier geloof ik nog wel beschikbaar: https://www.uiltjeboompjebeestje.nl/pro ... kje-leeuw/

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-05-23 19:08 



 
Profiel   

Ik zou ze vooral aanleren dat een ander knuffeltje net zo goed is. Zo creer je zelf gedoe. Kind voelt toch wel dat dit niet de eigen is. Ze voelen anders. Als het anders voelt kan het er net zo goed anders uit zien…

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-05-23 19:09 



 
Profiel   

Haha herkenbaar, ik heb een zoektocht naar een Hema knuffel gehad. Bij mij was een Facebook post voldoende om er 2 te bemachtigen.
Ik snap heel goed dat je ze reserve wil hebben, hoewel ons kleintje ook wel zonder slaapt is het wel handig ze achter de hand te hebben. En we hebben de knuffels al afgewisseld om te zorgen dat ze allemaal even 'gebruikt' zijn ;)

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-05-23 19:17 



 
Profiel   

Deze verkoopster heeft hem in haar bundel zitten:
https://www.vinted.nl/kinderen/speelgoe ... -collectie

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-05-23 19:25 



 
Profiel   

Heb je Prenatal al gemaild? Zo heb ik een keer een knuffelkonijn kunnen bemachtigen dat niet meer verkocht werd.

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-05-23 19:42 



 
Profiel   

Oh, vinted niet eens aan gedacht, ik heb daar een berichtje naar gestuurd. Thanks!

Leeuw kost nieuw nog geen tientje, dus prijzen van 17,50 en 20,00 vind ik een beetje oplichting. >;)

Pluisje, je wast dit soort doekjes toch regelmatig. Dan heeft ze echt niet door dat het er in feite twee zijn. En ik vind het juist heerlijk als ze een knuffeltje heeft waar ze aan gehecht is en zich veilig mee voelt. Superhandig als je een keer in een vreemde omgeving bent waar ze bijvoorbeeld moet slapen. Leeuw mee en geen probleem. :) Maar je kunt er vast anders over denken hoor, moet elke ouder zelf weten denk ik. :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-05-23 19:53 



 
Profiel   

Ook super handig als ze hem onderweg kwijt raken :D of als hij na een logeerpartij ergens blijf liggen 100 km verderop haha. Hoe vaak ik geen paniekverichten op Facebook heb langs zien komen: help … is z’n knuffel kwijt hij kan alleen maar met die ene… gemiste kans als ouder denk ik

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-05-23 20:02 



 
Profiel   

Voor die situaties heb ik dan dus een reserve. :D En ik denk dat het ook onbegonnen werk is om een kind te leren zich niet te hechten aan een knuffel. Los van of je dat moet willen. Je goed kunnen hechten vind ik juist wel mooi. Dat je als kindje dan start met je ouders en een knuffel is wat mij betreft prima.
En ja, natuurlijk moet je ze ook leren omgaan met verlies, hoort bij het leven inderdaad. Maar ach, zo'n knuffel, is toch lekker om te hebben wat mij betreft. Ik denk met genoegen aan mijn totaal 'verknuffelde' kikker van 30 jaar geleden. Had ik niet willen missen, dat beest ging óveral mee naartoe. :))
Maar dit hoeft geen opvoedkundig topic te worden. ;)

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-05-23 20:11 



 
Profiel   

Er is een Facebook pagina waar knuffels uitgewisseld worden. Ga eens kijken of ik de pagina voor je kan vinden.

Ik geef je groot gelijk dat je vast een reserve in wil slaan. Aantal weken geleden waren wij de vos van onze dochter kwijt en ik vond dat echt zo zielig. Ze was zo van slag. Via Bokt gelukkig aan een nieuwe gekomen. Ik wissel ze nu inderdaad af.

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-05-23 20:49 



 
Profiel   

Mocht je nog een tipje willen: wij hebben onze knul van kleins af aan een knuffel/doekje gegeven (konijntje) maar ook gewoon simpelweg een hydrofieldoek met in 1 van de 4 punten een eenvoudige knoop gelegd, zodat je ook een soort knuffeldoek krijgt met dan dus een knoop en nog een flapje boven de knoop.

Daar was hij eigenlijk nog net iets gekker op dan op de echte knuffel :=
En die doeken daar hebben de meeste mensen toch een stapeltje van liggen, altijd bij de hand.... dus ideaal om die (ook) te gebruiken als kroel om overal mee naartoe te slepen want super makkelijk te vervangen bij was, kwijtraken, onder spugen / piesen / melken enzo +:)+


Laatst bijgewerkt door pmarena op 30-05-23 20:56, in het totaal 1 keer bewerkt

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-05-23 20:56 



 
Profiel   

Volgens Prenatal zou Veenendaal er nog eentje moeten hebben?

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-05-23 20:56 



 
Profiel   

prompter schreef
Volgens Prenatal zou Veenendaal er nog eentje moeten hebben?

Daar was m'n man vandaag toevallig. Helaas toch al uitverkocht.

Dank voor de tip Pmarena, houden we achter de hand. :)

Ik heb wat lijntjes 'uitstaan' inmiddels! :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-05-23 21:25 



 
Profiel   

Deze gedachte heb ik ooit gehad
2x de giraf vande baby dump.. maar helaas zoon had gelijk door.. en hij was anders na 2 jaar kon hij ons zeggen wat anders was... de ene had grotere oogjes ( fabrieks ding) nou ik zag het eerst niet later idd als je goed kijkt.. verschil maar zoon heeft de 2e nooit willen hebben

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-05-23 21:28 



 
Profiel   

https://www.uiltjeboompjebeestje.nl/pro ... kje-leeuw/

Hier lijkt het nog wel te koop. Maar wel een heel stuk duurder dan de prenatal :=

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-05-23 22:10 



 
Profiel   

snorkel1986 schreef
Deze gedachte heb ik ooit gehad
2x de giraf vande baby dump.. maar helaas zoon had gelijk door.. en hij was anders na 2 jaar kon hij ons zeggen wat anders was... de ene had grotere oogjes ( fabrieks ding) nou ik zag het eerst niet later idd als je goed kijkt.. verschil maar zoon heeft de 2e nooit willen hebben


Zo heb ik ooit een reservekonijn geregeld, want konijn was het helemaal. Dé onmisbare knuffel. Na nog geen maand was het ineens een hondje en dat is het jarenlang gebleven... En daar hadden we geen reserve van.

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-05-23 22:40 



 
Profiel   

Dat bedoelde ik dus te zeggen. Kansloos :')

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-05-23 23:02 



 
Profiel   

pluisje88 schreef
Ik zou ze vooral aanleren dat een ander knuffeltje net zo goed is. Zo creer je zelf gedoe. Kind voelt toch wel dat dit niet de eigen is. Ze voelen anders. Als het anders voelt kan het er net zo goed anders uit zien…



Dit .. scheelt echt een hoop onrust
Ik wissel dagelijks van knuffeltje in mijn dochter haar bedje. En ze vind ze allemaal even fijn

Mijn oudste is ook vastgeroest aan een ( helaas limited edetion) knuffel. Dat gebeurt me niet nog een keer.

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-05-23 23:07 



 
Profiel   

Olikea schreef
pluisje88 schreef
Ik zou ze vooral aanleren dat een ander knuffeltje net zo goed is. Zo creer je zelf gedoe. Kind voelt toch wel dat dit niet de eigen is. Ze voelen anders. Als het anders voelt kan het er net zo goed anders uit zien…



Dit .. scheelt echt een hoop onrust
Ik wissel dagelijks van knuffeltje in mijn dochter haar bedje. En ze vind ze allemaal even fijn

Mijn oudste is ook vastgeroest aan een ( helaas limited edetion) knuffel. Dat gebeurt me niet nog een keer.

Dat wisselen is nooit gelukt bij ons.. hebben we ook geprobeerd maar ter vergeefs
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-05-23 23:18 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 1 van de 1 [ 21 berichten ]
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen