Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #11

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Berichten: 41595
Geregistreerd: 18-05-09
Woonplaats: Het bos

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-23 18:02

MarlindeRooz schreef:
Dat mijn ergernissen niet op bokt mogen / kunnen ivm werk. ;(

PB ze naar mij *D .

chanicha

Berichten: 12154
Geregistreerd: 14-08-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-23 18:09

chanicha schreef:
TheNovelist schreef:
Chanicha, Roosch, we hadden het daglimiet vanmiddag aangepast.
Alleen hij gaf dus aan tijdens het betalen dat we daar al overheen waren en nog maar max 5000 konden betalen :? Voor de rest niks meer uitgegeven dus hoe dat ineens kan, geen idee.


Ohh nou daar zou ik zenuwachtig van worden :=
Gelijk bellen morgen!
Ik stond bij de kassa, we hadden een bankstel en een boxspring met toebehoren gekocht, ik pinnen geen saldo 8)7
Stond een verkoopster bij, verschut :') en dat gebeurde tot drie keer toe, tja had ik mijn limiet niet opgehoogd en het zweet brak me uit.
Daarna gelukkig wel gelukt O:)


En je geld klopte ook nog wel? Ook wel belangrijk toch :j

Vandaag gebeld en we hebben een nieuwe bestelling + link gehad en nu deed die het wel! *\o/*
Altijd van die lekkere stress momentjes wanneer betalen niet lukt :')[/quote]

TheNovelist

Berichten: 1501
Geregistreerd: 24-01-13
Woonplaats: Noord-Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-23 18:16

Chanicha, hebben alles gecontroleerd en klopte allemaal! :j

purny

Berichten: 27490
Geregistreerd: 08-06-06
Woonplaats: Den haag

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #11

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-23 18:18

Zuslief en haar geloof

Anoniem

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #11

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-23 18:21

Ik moet dingen afmaken voor een event, maar ik heb er zooooooo geen zin in. :x

Siggislief

Berichten: 13967
Geregistreerd: 04-10-04
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-23 18:22

Ik vroeg vanmorgen op de ZB waarom er schapen met de kids rond liepen op het erf..
Maar volgens de gene had ik eerst moeten kijken en daarna moeten vragen, en ik vond dat ik eerst moest vragen en dan kijken...
Alleen dat werd niet echt met dank afgenomen meneer was wat gehumeurd.. -O-

JudithGigi

Berichten: 4202
Geregistreerd: 09-05-10
Woonplaats: Limburg

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #11

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-23 18:25

Vriendlief staat al 2 uur in de file en ik heb honger |(

Ben heel medelevend verder :')

black_kelpie

Berichten: 7818
Geregistreerd: 28-03-03
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-23 18:30

_San87_ schreef:
Ja, dat is ook weer waar. Ik vind het vooral schokkend dat een doodziek dier niet meteen meegenomen wordt naar de dierenarts :o. Arme arme hond.

Dat is nooit oké, in geen enkel geval, maar heeft in mijn ogen niet zoveel te maken met wel of niet castreren.

Er zijn gewoon ook veel redenen om niet te castreren. De post van Nyaleti kwam op mij in ieder geval over alsof je per definitie slecht bezig bent wanneer je je teef intact houdt en dat schiet mij in het verkeerde keelgat. Dat is gewoon niet zo.

maralyn

Berichten: 10420
Geregistreerd: 23-02-09
Woonplaats: --

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #11

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-23 18:32

Vijf grote aften en verhoging...

chanicha

Berichten: 12154
Geregistreerd: 14-08-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-23 18:40

TheNovelist schreef:
Chanicha, hebben alles gecontroleerd en klopte allemaal! :j


Fijn hoor, nu op naar de bestelling :):)

Rytir

Berichten: 5359
Geregistreerd: 30-05-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-23 19:32

_San87_ schreef:
De zon schijnt. Raad eens wie er weer een koortslip heeft...


Tipje van flipje (en echt voor mij de beste ooit), maak een papje van paracetamol en water of alcohol en smeer dat er op. Zorgt er voor dat er geen zuurstof bij komt, droogt uit en, al geloof ik niet dat het van buiten werkt, is koortsverlagend. Als ik op tijd ben komen er echt maar een paar blaasjes en met een week/ anderhalve week is het wel weg. Nadeeltje is dat je er een paar dagen doorgesnoven uitziet :')

TessaxQuincy

Berichten: 1038
Geregistreerd: 31-12-17
Woonplaats: Meppel

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-23 19:35

De lesgever van de hondencursus die iedereen ging helpen behalve ons, terwijl wij al duidelijk hebben gezegt dat we moeite hadden met die oefening (liggen, maar hebben een dwergteckel en die vind zichzelf klein genoeg dat ze niet hoeft te liggen. :+ ) En ik heb sociale angst dus ik zeg er niet zo snel iets van.

En nog een ergenis dat de hond bijna alleen focus had op de molshopen en muizenholletjes in het gras. :+

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-23 19:52

TessaxQuincy schreef:
De lesgever van de hondencursus die iedereen ging helpen behalve ons, terwijl wij al duidelijk hebben gezegt dat we moeite hadden met die oefening (liggen, maar hebben een dwergteckel en die vind zichzelf klein genoeg dat ze niet hoeft te liggen. :+ ) En ik heb sociale angst dus ik zeg er niet zo snel iets van.

En nog een ergenis dat de hond bijna alleen focus had op de molshopen en muizenholletjes in het gras. :+

Ik weet niet of het door het langwerpige modelletje komt, maar mijn corgi wil ook niet liggen :')

Heb haar nu maar geleerd op haar zij te gaan liggen, dan wil ze het wel :+ Misschien een idee.... Al weet ik niet echt of het pedagogisch verantwoord is.

Wel vervelend dat je door je sociale angst het niet durfde te vragen :(:) .

Zebrastreep

Berichten: 9758
Geregistreerd: 27-08-19
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-23 20:01

Ik heb morgen een cursus en ben helemaal vergeten om hiervoor een opdracht te maken.

Dat moet nu zeg maar nog even

TessaxQuincy

Berichten: 1038
Geregistreerd: 31-12-17
Woonplaats: Meppel

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-23 20:05

Menino schreef:
TessaxQuincy schreef:
De lesgever van de hondencursus die iedereen ging helpen behalve ons, terwijl wij al duidelijk hebben gezegt dat we moeite hadden met die oefening (liggen, maar hebben een dwergteckel en die vind zichzelf klein genoeg dat ze niet hoeft te liggen. :+ ) En ik heb sociale angst dus ik zeg er niet zo snel iets van.

En nog een ergenis dat de hond bijna alleen focus had op de molshopen en muizenholletjes in het gras. :+

Ik weet niet of het door het langwerpige modelletje komt, maar mijn corgi wil ook niet liggen :')

Heb haar nu maar geleerd op haar zij te gaan liggen, dan wil ze het wel :+ Misschien een idee.... Al weet ik niet echt of het pedagogisch verantwoord is.

Wel vervelend dat je door je sociale angst het niet durfde te vragen :(:) .


Kan idd wel komen doordat ze langwerpig is, ook maar mini pootjes dus ja die denkt gewoon, 'Ja hallo ik kan er zo ook wel bij, wat wil je dan nog meer?' Op haar zij kan misschien wel, maar hoe leer je dat dan aan?

Ja sociale angst is heel vervelend, voor mij is het al een grote stap om daar heen te gaan en dan gebeurt zoiets ook nog, mijn moeder is wel mee maar die zat verderop dus had dat niet door.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-23 20:20

TessaxQuincy schreef:
Menino schreef:

Ik weet niet of het door het langwerpige modelletje komt, maar mijn corgi wil ook niet liggen :')

Heb haar nu maar geleerd op haar zij te gaan liggen, dan wil ze het wel :+ Misschien een idee.... Al weet ik niet echt of het pedagogisch verantwoord is.

Wel vervelend dat je door je sociale angst het niet durfde te vragen :(:) .


Kan idd wel komen doordat ze langwerpig is, ook maar mini pootjes dus ja die denkt gewoon, 'Ja hallo ik kan er zo ook wel bij, wat wil je dan nog meer?' Op haar zij kan misschien wel, maar hoe leer je dat dan aan?

Ja sociale angst is heel vervelend, voor mij is het al een grote stap om daar heen te gaan en dan gebeurt zoiets ook nog, mijn moeder is wel mee maar die zat verderop dus had dat niet door.


Op 't moment dat ze gretig is brokje voor haar neus houden en naar haar schouder/buik bewegen tot ze letterlijk omvalt/zich moet laten vallen om er bij te kunnen :)) . En dat dan op een commando leren.

Heb ook het idee dat het door het modelletje komt. Volgens mij is het niet comfortabel voor ze. Mijn corgi slaapt ook vrijwel altijd met der poten in de lucht :') Dus dat zal wel een reden hebben :D .

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Berichten: 41595
Geregistreerd: 18-05-09
Woonplaats: Het bos

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #11

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-23 20:22

Onze takkie, Meneer Mier, wilde ook niet graag liggen. Uiteindelijk is het met veel geduld wel gelukt, maar het is/was zeker niet zijn favo onderdeel.

ElfBeau_067

Berichten: 1994
Geregistreerd: 03-11-22

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-23 21:07

TessaxQuincy schreef:
De lesgever van de hondencursus die iedereen ging helpen behalve ons, terwijl wij al duidelijk hebben gezegt dat we moeite hadden met die oefening (liggen, maar hebben een dwergteckel en die vind zichzelf klein genoeg dat ze niet hoeft te liggen. :+ ) En ik heb sociale angst dus ik zeg er niet zo snel iets van.

En nog een ergenis dat de hond bijna alleen focus had op de molshopen en muizenholletjes in het gras. :+


Wat irritant! Ik heb geen sociale angst (niet dat ik weet tenminste) maar ik durf vaak ook niet zo snel dingen te zeggen (bijv of ik even 5 minuutjes voor mezelf mag, of dat ik ff alleen mag zijn enz enz) dus zeker ben je niet de enige (als je dat dacht).
Onze hond luistert ook niet als de beste. Wij doen nu (hij gezakt is voor z’n examen :+ ) oefeningen thuis trainen door de dag heen (dus bijv als we de deur open doen blijf) en dan gaat dan super! Wij hebben een husky kruising.
PS: onze hond zijn minst sterke punt is liggen (en dan het blijf commando erachteraan).

Zebrastreep

Berichten: 9758
Geregistreerd: 27-08-19
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-23 21:40

Oké ik snap de angst van mensen omtrent de wolf , maar er is nu een filmpje naar buitengekomen van een gebied hier in de natuur waarop iemand met paard en al heel hard weg draaft. De wolf komt achter hun aan wat zeer logisch is , want de wolf kan dat zien als een prooi en dan inderdaad je komen volgen.

Ik mountainbike wel eens alleen in dat gebied maar ik let altijd goed op. Tot nu toe niks tegen gekomen. Wel laatst een best grote adder die heel lelijk kunnen bijten en ook nog eens giftig zijn. Ik remde echt net op tijd anders had ik er vol overheen gereden.

Beestje was achteraf banger voor mij dan ik voor hem , al had ik ook wel zoiets van dat was net even te dicht bij.

Nyaleti

Berichten: 6145
Geregistreerd: 05-04-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-23 22:25

Zebrastreep schreef:
Oké ik snap de angst van mensen omtrent de wolf , maar er is nu een filmpje naar buitengekomen van een gebied hier in de natuur waarop iemand met paard en al heel hard weg draaft. De wolf komt achter hun aan wat zeer logisch is , want de wolf kan dat zien als een prooi en dan inderdaad je komen volgen.

Ik mountainbike wel eens alleen in dat gebied maar ik let altijd goed op. Tot nu toe niks tegen gekomen. Wel laatst een best grote adder die heel lelijk kunnen bijten en ook nog eens giftig zijn. Ik remde echt net op tijd anders had ik er vol overheen gereden.

Beestje was achteraf banger voor mij dan ik voor hem , al had ik ook wel zoiets van dat was net even te dicht bij.



Oeh welke adder is dat? :o

Dat filmpje is eng ja. En al die mensen die reageren dat ze stil moet staan of richting de wolf moet stappen.. dat paard is al super, super braaf dat het niet in volle angst er vandoor gaat :=

Zebrastreep

Berichten: 9758
Geregistreerd: 27-08-19
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-23 22:30

Een grijze weet ik nog was te laat voor een foto hij schrok zo dat hij snel weg kroop.

Als je echt veel wilt zien op een zomeravond de hei op in Drenthe dan kom je er echt veel tegen. Vaak tussen de 5 a 10.


Ik heb het filmpje nog niet volledig gekeken maar heb een aantal mensen op fb die gelijk doorslaan in dat gebied rijden en zeggen toch eng we kunnen zomaar de volgende zijn.

Dan denk ik wel als je echt zo erin staat zoek je het ook niet meer op toch? Ik ga ook bewust niet naar dat gebied met paarden , op de mountainbike daarin tegen vindt ik niet zo eng.

Bullebeest
Berichten: 3241
Geregistreerd: 08-09-10

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #11

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-23 22:43

Aan de uitslag van de mri van mijn knie. Ik word daar zo niet vrolijk van en wil gewoon weer een doorverwijzing naar de orthopeed van de huisarts. Morgen hoor ik dat. Dat kon niet vandaag want uitslagen die ze n de loop van de ochtend binnen krijgen, worden pas de dag erop behandeld. 2 erfenissen dus.

fjordjes

Berichten: 12034
Geregistreerd: 03-07-05

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #11

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-23 23:34

Dat het vrijgezellenfeest waar m'n man heen gaat €100 euro kost plus nog het drinken. Oké duur maar dan spant hij mij even voor het karretje zonder overleg dat ik dan maar op het dochtertje van de aanstaande moet oppassen zodat de vader van de aanstaande mee kan naar het feest. Ja dahag, kan ik daar tot in de nacht zitten en zou hij wel een taxi terug nemen, nog duurder. Nou mooi niet dat ik dat ga doen. Ik heb vaker opgepast op dat meiske en voor een paar uurtjes vind ik dat echt niet erg maar echt niet de hele avond/nacht.

Marcella

Berichten: 36722
Geregistreerd: 24-04-01
Woonplaats: Ergens onder een brug.

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-23 00:36

Afbeelding
De voorste volwassen hen die de kuikens van de andere kapot liep te pikken. Kreng. -:(-

En van de 2x 12 eieren, maar 2x 6 kuikens. -O-

Anastasia24

Berichten: 2709
Geregistreerd: 07-10-17
Woonplaats: 'T mooie zuiden.

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #11

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-23 01:09

Derealisastie. Paniekaanvallen gehad. This uitputtend en ik heb al geen energie. En dan de opmerkingen van hulpverlening, god, wat is die ''hulp'' toch waardeloos in deze wereld waar je maar altijd ''aan'' moet staan(uitzonderingen voor wie het helpt daargelaten, heb het zelf nog niet meegemaakt in de autisme wereld). Flinke nachtmerries gehad ook, letterlijke velden met bloed en mutaties, werkte ook niet mee aan mijn humeur. Ben er allemaal niet meer bang voor en vind het zelfs ''interessant'' maar mag wel een tikje minder. Nouja goed. We kachelen door. :9k