Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 73 van de 501 [ 12515 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 70, 71, 72, 73, 74, 75, 76 ... 501  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #11

 
Profiel   

Zoveel spanning voor morgenochtend... Ik kan er maar niet door slapen.
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 31-05-23 00:29 



 
Profiel   

En ik heb weer plafonddienst |o
Steeds maar weer moe zijn overdags terwijl ik niks bijzonders verder doe, gek word ik ervan -O-

Link naar dit berichtGeplaatst: 31-05-23 02:25 



 
Profiel   

Eigenlijk is het mijn eigen schuld dat ik te laat ben gaan slapen.
Maar ergens wou ik uitslapen, maar dat werd door de komende afspraken niet gegund. Dus ik sliep erg onrustig omdat er om 8u mijn wekker af kon gaan..
En heb een hekel aan wekker geluiden.

Link naar dit berichtGeplaatst: 31-05-23 09:18 



 
Profiel   

Aan m’n stofzuiger, echt de grootste dure miskoop ooit.. leuk joh een stofzuiger van black&decker. Speciaal de animal versie genomen vanwege onze katten, maar kattenbakkorrels krijgt dat ding amper normaal weg. Dan moet ik m op de hoogste stand zetten en dan is de accu dus leeg binnen 20 minuten, daarin krijg ik nooit de hele woonkamer schoon omdat hij dus zo slecht alles opzuigt…

Link naar dit berichtGeplaatst: 31-05-23 09:26 



 
Profiel   

Vond het een beetje storende achtergrond met sollicitatiegesprek, maar volgens mij aardig goed gegaan (hoop ik). :o

Dat ik nu nog een hoop geld krijg van de belastingdienst, maar zeer waarschijnlijk nog 3 maanden erop moet wachten. :+

Link naar dit berichtGeplaatst: 31-05-23 12:38 



 
Profiel   

Ik kan prima op vakantie en vermaak mij dan ook prima. Maar zodra het tijd wordt om bijna naar huis te gaan, kan het mij niet snel genoeg gaan. Zo stom.

Link naar dit berichtGeplaatst: 31-05-23 13:13 



 
Profiel   

wyoming schreef
Ik kan prima op vakantie en vermaak mij dan ook prima. Maar zodra het tijd wordt om bijna naar huis te gaan, kan het mij niet snel genoeg gaan. Zo stom.

Herkenbaar! Dan wil ik gewoon met m'n vingers knippen en thuis zijn.

Link naar dit berichtGeplaatst: 31-05-23 13:34 



 

M'n knie doet pijn, m'n paard is kreupel. Klaar mee. :')

Link naar dit berichtGeplaatst: 31-05-23 14:19 



 
Profiel   

Als je dr vaak genoeg cripples noemt is dat ook wel een risico :o sterkte mkango en ms Cripples

Link naar dit berichtGeplaatst: 31-05-23 14:25 



 
Profiel   

Strijken…

Link naar dit berichtGeplaatst: 31-05-23 14:57 



 
Profiel   

Dat je dinsdag met gymles vol op je bek en heup bent gevallen doordat je met touwenzwaaien iets te laat los liet. Enja.. dan zit je woensdag op de wc kijk je naar je heup en is die helemaal donkerpaars |o

Link naar dit berichtGeplaatst: 31-05-23 16:05 



 
Profiel   

Ik heb een vacature gezien waar ik graag op wil reageren, want wil daar supergraag werken. Alleen denk ik bij voorbaat al dat het toch niks word. Ik ben afgelopen half jaar 2x afgewezen dus zelfvertrouwen is er niet zeg maar

Link naar dit berichtGeplaatst: 31-05-23 17:54 



 
Profiel   

Siersma schreef
Ik heb een vacature gezien waar ik graag op wil reageren, want wil daar supergraag werken. Alleen denk ik bij voorbaat al dat het toch niks word. Ik ben afgelopen half jaar 2x afgewezen dus zelfvertrouwen is er niet zeg maar


Misschien ben je 2x afgewezen omdat je deze baan moet hebben!!

Link naar dit berichtGeplaatst: 31-05-23 17:57 



 

Siersma schreef
Ik heb een vacature gezien waar ik graag op wil reageren, want wil daar supergraag werken. Alleen denk ik bij voorbaat al dat het toch niks word. Ik ben afgelopen half jaar 2x afgewezen dus zelfvertrouwen is er niet zeg maar
Denk als een middelmatige witte man en doe alsof je die baan al in the pocket hebt! GO GO GO! *\o/*

Link naar dit berichtGeplaatst: 31-05-23 17:59 



 
Profiel   

Dank jullie! Mijn man zei dat ook al! Ze willen jou, want wil jou nou niet?!
Heel lief maar ik voel t nog ff niet

Link naar dit berichtGeplaatst: 31-05-23 18:03 



 
Profiel   

https://nos.nl/l/2476978

Dit _-:(

Bewijst toch maar weer waarom feminisme nog nodig is anno 2023


Laatst bijgewerkt door xPabloBokt op 31-05-23 18:05, in het totaal 1 keer bewerkt

Link naar dit berichtGeplaatst: 31-05-23 18:04 



 
Profiel   

Mensen die hun vouwfietsen, ingeklapt, op de plek voor fietsen neerzetten in de trein. Op zo’n manier dat je er met geen mogelijkheid een gewone fiets bij kan zetten. 8)7

Link naar dit berichtGeplaatst: 31-05-23 18:05 



 
Profiel   

Siersma schreef
Ik heb een vacature gezien waar ik graag op wil reageren, want wil daar supergraag werken. Alleen denk ik bij voorbaat al dat het toch niks word. Ik ben afgelopen half jaar 2x afgewezen dus zelfvertrouwen is er niet zeg maar

Niet geschoten is sowieso mis!

Link naar dit berichtGeplaatst: 31-05-23 18:07 



 
Profiel   

xPabloBokt schreef
https://nos.nl/l/2476978

Dit _-:(

Bewijst toch maar weer waarom feminisme nog nodig is anno 2023

Kneuzen van AFCA :').

Link naar dit berichtGeplaatst: 31-05-23 18:08 



 
Profiel   

Siersma schreef
Ik heb een vacature gezien waar ik graag op wil reageren, want wil daar supergraag werken. Alleen denk ik bij voorbaat al dat het toch niks word. Ik ben afgelopen half jaar 2x afgewezen dus zelfvertrouwen is er niet zeg maar

Momenteel is er overal personeelstekort. Dat is een heel groot voordeel voor jou.

Ik ga met Mkango mee, zorg dat je overkomt of je de baan zeker gaat krijgen. Mensen met zelfvertrouwen ( of die dit uitstralen ) hebben meer kans op een baan dus go for it +:)+

Link naar dit berichtGeplaatst: 31-05-23 18:14 



 

Siersma schreef
Ik heb een vacature gezien waar ik graag op wil reageren, want wil daar supergraag werken. Alleen denk ik bij voorbaat al dat het toch niks word. Ik ben afgelopen half jaar 2x afgewezen dus zelfvertrouwen is er niet zeg maar

3x scheepsrecht toch... :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 31-05-23 18:43 



 
Profiel   

Je kunt het

Hier een mij onbekende grrrr k kat -:(- _-:( die doodleuk het peperdure voer van mijn hondje staat op te eten in huis. Het beest heeft de moeite genomen ergens over de flinke schutting heen te werken of zich tussen een hek door te wurmen. Ellendige is dat het beest nu weet dat er eten staat wat bereikbaar is. Maar ja het voer van mijn oudje moet toch beschikbaar staan. En de deur met dit weer is open. Los van het voer ben ik ook enorm allergisch voor kattenharen en huidschilfers. %)

Link naar dit berichtGeplaatst: 31-05-23 18:49 



 
Profiel   

_San87_ schreef
xPabloBokt schreef
https://nos.nl/l/2476978

Dit _-:(

Bewijst toch maar weer waarom feminisme nog nodig is anno 2023

Kneuzen van AFCA :').


Understatement als je het mij vraagt :))

Link naar dit berichtGeplaatst: 31-05-23 18:58 



 
Profiel   

Paard weer een dik been. Houdt het dan nooit op? :roll:

Link naar dit berichtGeplaatst: 31-05-23 19:29 



 
Profiel   

Siersma schreef
Ik heb een vacature gezien waar ik graag op wil reageren, want wil daar supergraag werken. Alleen denk ik bij voorbaat al dat het toch niks word. Ik ben afgelopen half jaar 2x afgewezen dus zelfvertrouwen is er niet zeg maar

Komt goed schatje!

Heb de afgelopen weken 4 x gesolliciteerd en kan overal morgen beginnen dus waarom jij niet :)
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 31-05-23 20:00 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 73 van de 501 [ 12515 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 70, 71, 72, 73, 74, 75, 76 ... 501  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen