Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 74 van de 501 [ 12515 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 71, 72, 73, 74, 75, 76, 77 ... 501  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #11

 
Profiel   

Siersma schreef
Ik heb een vacature gezien waar ik graag op wil reageren, want wil daar supergraag werken. Alleen denk ik bij voorbaat al dat het toch niks word. Ik ben afgelopen half jaar 2x afgewezen dus zelfvertrouwen is er niet zeg maar



Komt goed, ik ben inmiddels 6 keer afgewezen, maar nog steeds goede hoop. En ik zeg altijd dan waren het geen banen voor mij. You go for it.! Je kan het.
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 31-05-23 20:08 



 
Profiel   

De hoeven van mijn pony… zat net weer wat voet onder… nu door de droogte is alles weer afgebrokkeld. Als iemand de ultieme tip heeft, ben er al 2 jaar vanalles aan aan het doen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 31-05-23 21:13 



 
Profiel   

Ik wil iets printen, de printer duidelijk niet. Eerst vraagt hij (het kan geen zij zijn uiteraard) om magenta inkt. Nu geeft de printer geen foutmelding zelf in het scherm maar volgens mijn pc heeft het ding geen inkt....

Echt, ik wil gewoon eens op tijd naar bed...

Link naar dit berichtGeplaatst: 31-05-23 21:29 



 
Profiel   

saskiaojan schreef
De hoeven van mijn pony… zat net weer wat voet onder… nu door de droogte is alles weer afgebrokkeld. Als iemand de ultieme tip heeft, ben er al 2 jaar vanalles aan aan het doen.


Alleen water gebruiken. Een smid vertelde mij dat wat je er op doet het toch niet helpt. Daarna alleen hoeven vochtig gehouden.

Link naar dit berichtGeplaatst: 31-05-23 21:33 



 
Profiel   

saskiaojan schreef
De hoeven van mijn pony… zat net weer wat voet onder… nu door de droogte is alles weer afgebrokkeld. Als iemand de ultieme tip heeft, ben er al 2 jaar vanalles aan aan het doen.

https://www.ej.nl/hoefbevochtiger-qhp_z ... gLHnfD_BwE

Heb je deze dingen? Dat helpt echt. Al doe je ze maar dagelijks om tijdens het poetsen.
Als je pony met zijn voeten stil in een emmer water kan blijven staan kan dat natuurlijk ook.

Link naar dit berichtGeplaatst: 31-05-23 21:38 



 
Profiel   

saskiaojan schreef
De hoeven van mijn pony… zat net weer wat voet onder… nu door de droogte is alles weer afgebrokkeld. Als iemand de ultieme tip heeft, ben er al 2 jaar vanalles aan aan het doen.



Om de 6 a 7 weken naar de smid , met name in de zomer zeker wel. Kost wel meer , maar nog altijd goedkoper dan allerlei middelen aanschaffen.

Mensen proberen vaak van alles , maar brokkelen komt door mijn ervaring van te lange hoeven en dus vaker naar de smid.


Mijn oudje heeft het nu daardoor een heel stuk minder. Mijn jonge paardje heeft gewoon zo'n probleemhoef maar moer gewoon echt regelmatig heen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 31-05-23 21:41 



 
Profiel   

Ineke2 schreef
saskiaojan schreef
De hoeven van mijn pony… zat net weer wat voet onder… nu door de droogte is alles weer afgebrokkeld. Als iemand de ultieme tip heeft, ben er al 2 jaar vanalles aan aan het doen.

https://www.ej.nl/hoefbevochtiger-qhp_z ... gLHnfD_BwE

Heb je deze dingen? Dat helpt echt. Al doe je ze maar dagelijks om tijdens het poetsen.
Als je pony met zijn voeten stil in een emmer water kan blijven staan kan dat natuurlijk ook.

Wat een gaaf product, dit zou ik zo hebben gekocht als ik mijne nog had gehad. Idd omdat water imo de oplossing is, zelf stond ik elke dag de hoeven af te spuiten bij echt heel droge hoeven en dat hielp wel goed, maar ik vond dat zo'n waterverspilling en in emmers parkeren dat werkte in ons geval niet. Als er flinke plassen water in de buitenbak stonden na een regenbui dan ging ik er ook met haar samen in staan, of in de plas wat grondwerken zodat het ook weer niet te saai werd.
Ik weet ook van mensen dat ze expres water laten druppen (tuinslang ofzo) op een plaats waar de paarden ook vaak moeten komen, zoals bij de water en voerbakken in de wei of paddock zodat de hoeven ook bij droogte automatisch toch verspreid over de dag in aanraking komen met vocht

Link naar dit berichtGeplaatst: 31-05-23 22:12 



 
Profiel   

imaudy schreef
saskiaojan schreef
De hoeven van mijn pony… zat net weer wat voet onder… nu door de droogte is alles weer afgebrokkeld. Als iemand de ultieme tip heeft, ben er al 2 jaar vanalles aan aan het doen.


Alleen water gebruiken. Een smid vertelde mij dat wat je er op doet het toch niet helpt. Daarna alleen hoeven vochtig gehouden.

En biotine en lijnzaadolie helpt iets.

Link naar dit berichtGeplaatst: 31-05-23 22:17 



 
Profiel   

saskiaojan schreef
De hoeven van mijn pony… zat net weer wat voet onder… nu door de droogte is alles weer afgebrokkeld. Als iemand de ultieme tip heeft, ben er al 2 jaar vanalles aan aan het doen.

Rainmaker al geprobeerd?

Link naar dit berichtGeplaatst: 31-05-23 22:18 



 
Profiel   

De smid komt wekelijks op stal, als het moet vijlt hij ze iets bij, maar eerlijk er valt weinig aan te bekappen.
Ik sta haar nu 2x per dag water te geven >;)
Die dingen vd epplejeck ga ik maar eens bestellen denk ik.
Biotine voer ik al bij, evenals lijnzaadolie en gedroogde rozenbottels….

Wat is rainmaker?
Dank allemaal vast voor het meedenken.

Link naar dit berichtGeplaatst: 31-05-23 22:21 



 
Profiel   

Blijkbaar is er toch niet zo veel interesse in kleine balen hooi als ik dacht.Ik heb te veel vers hooi dit jaar dus moet ik een oplossing gaan zoeken waar ik het ga weg steken en ik daar heb ik echt geen zin meer in.
Volgend jaar sla ik het hooien een keertje over denk ik.

Link naar dit berichtGeplaatst: 31-05-23 22:28 



 
Profiel   

saskiaojan schreef
De smid komt wekelijks op stal, als het moet vijlt hij ze iets bij, maar eerlijk er valt weinig aan te bekappen.
Ik sta haar nu 2x per dag water te geven >;)
Die dingen vd epplejeck ga ik maar eens bestellen denk ik.
Biotine voer ik al bij, evenals lijnzaadolie en gedroogde rozenbottels….

Wat is rainmaker?
Dank allemaal vast voor het meedenken.


https://www.dochorse.nl/farnam-rainmake ... 2FEALw_wcB

Helpt hier echt super.

Link naar dit berichtGeplaatst: 31-05-23 23:08 



 
Profiel   

Kimberley_ schreef
saskiaojan schreef
De smid komt wekelijks op stal, als het moet vijlt hij ze iets bij, maar eerlijk er valt weinig aan te bekappen.
Ik sta haar nu 2x per dag water te geven >;)
Die dingen vd epplejeck ga ik maar eens bestellen denk ik.
Biotine voer ik al bij, evenals lijnzaadolie en gedroogde rozenbottels….

Wat is rainmaker?
Dank allemaal vast voor het meedenken.


https://www.dochorse.nl/farnam-rainmake ... 2FEALw_wcB

Helpt hier echt super.


Volgens die smid is hoorn dood materiaal en hebben dit soort middeltjes geen effect.
Dacht dat laurierzalf bij de kroonrand kan helpen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 31-05-23 23:11 



 
Profiel   

Wat ik een goed middel vind om een paard in alles wat te ondersteunen is NAF pink powder.

Link naar dit berichtGeplaatst: 31-05-23 23:20 



 
Profiel   

Gister migraine aanval gehad, vroeg gaan slapen. nadeel hiervan lig al ruim een uur wakker en de aanval zit er nog steeds op de achtergrond

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-06-23 04:45 



 
Profiel   

Politie die dus rond 06.00 uur een inval doet. Werd bed uit gedreund en had graag nog even doorgeslapen. Maar de ouderen in de flat hebben weer wat te roddelen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-06-23 05:11 



 
Profiel   

Gistermiddag een afspraak voor vandaag afgezegd, omdat ik me echt beroerd voel. Maar gewoon geen reactie en geen idee of het gelezen is.

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-06-23 05:24 



 
Profiel   

Dat Indonesië zo niet is wat we ervan hadden gehoopt… blijkbaar is er een reden dat mensen bijna alleen maar naar Bali en Lombok gaan… -O-

Edit: Sumatra was trouwens wel fantastisch!


Laatst bijgewerkt door Eapy op 01-06-23 05:39, in het totaal 1 keer bewerkt

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-06-23 05:29 



 
Profiel   

Gesolliciteerd op een Superleuke vacature. Uitnodiging gekregen voor afgelopen week, helaas kon ik op dat tijdstip niet. (Midden op de dag, werk in het onderwijs, dus kan niet zomaar vrij nemen). Teruggemaild met uitleg en voorstellen van momenten waarop ik wel kan. Reactie terug dat ze in de agenda’s ging kijken voor een nieuw moment. Krijg ik nu een mail dat ze geen gesprek met me gaan inplannen en iemand aannemen die wel vorige week kon. -O-

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-06-23 05:33 



 
Profiel   

Flying_Angel schreef
Gesolliciteerd op een Superleuke vacature. Uitnodiging gekregen voor afgelopen week, helaas kon ik op dat tijdstip niet. (Midden op de dag, werk in het onderwijs, dus kan niet zomaar vrij nemen). Teruggemaild met uitleg en voorstellen van momenten waarop ik wel kan. Reactie terug dat ze in de agenda’s ging kijken voor een nieuw moment. Krijg ik nu een mail dat ze geen gesprek met me gaan inplannen en iemand aannemen die wel vorige week kon. -O-


Wat stom -O-

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-06-23 05:34 



 
Profiel   

Flying_Angel schreef
Gesolliciteerd op een Superleuke vacature. Uitnodiging gekregen voor afgelopen week, helaas kon ik op dat tijdstip niet. (Midden op de dag, werk in het onderwijs, dus kan niet zomaar vrij nemen). Teruggemaild met uitleg en voorstellen van momenten waarop ik wel kan. Reactie terug dat ze in de agenda’s ging kijken voor een nieuw moment. Krijg ik nu een mail dat ze geen gesprek met me gaan inplannen en iemand aannemen die wel vorige week kon. -O-


Dat is raar.

Ik heb gisteren een meeloopdag gehad met een bedrijf, ook voor een nieuwe job. Als afsluiting zegt hij 'ik zou toch eens met die en die meelopen want die zitten meer in je regio en eigenlijk doe je dan hele andere dingen'.

Geen probleem want ik beslis liever goed dan snel maar jeetje, had dat in het begin gedaan. Nu kost het me waarschijnlijk weer een dag vakantie en moet ik weer een dag vrij nemen wat echt niet lekker gaat op mijn huidige werk.

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-06-23 05:45 



 
Profiel   

Mijn dochter is bijna jarig en daar moet ik van alles voor gaan regelen (verjaardag vieren, kinderfeestje, cadeau, taart) maar op 1 of andere manier blijft het gewoon blanco in mijn bovenkamer.

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-06-23 06:32 



 
Profiel   

imaudy schreef
Wat ik een goed middel vind om een paard in alles wat te ondersteunen is NAF pink powder.

Ze krijgt ook al oerbalans van vitalstyle.

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-06-23 06:53 



 
Profiel   

Vandaag de laatste keer op school, om mijn proeve van bekwaamheid af te leggen. Ik ben in tijden niet zo zenuwachtig geweest. Ik krijg weer helemaal faalangst gedachtes dat ik het niet ga halen, maar ik weet ook dat ik een sterk stuk heb voorbereid. Aaargh %).

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-06-23 07:16 



 
Profiel   

Succes deksel, je kan het!
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-06-23 07:18 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 74 van de 501 [ 12515 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 71, 72, 73, 74, 75, 76, 77 ... 501  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen