Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 76 van de 501 [ 12515 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 73, 74, 75, 76, 77, 78, 79 ... 501  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #11

 
Profiel   

Buren hadden ruzie midden in de nacht. Werd er gewoon wakker van. En daarna 2 uur wakker gelegen.
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-06-23 12:35 



 
Profiel   

Fly_high schreef
Ik moet werken maar wil veel liever terug naar Red Dead Redemption, first world problems :=

Welk console speel je? Ik ben ook een fanatieke RDR speler.

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-06-23 13:51 



 
Profiel   

Mijn linkeroor die het vliegen vandaag niet leuk vond. Auw!

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-06-23 14:02 



 

*\o/* Gefeliciteerd Deksel.

Ik had net mijn eerste publiekelijke black-out en het was licht-traumatiserend *\o/* .
Het was met Engels presentatie. Dus erg spannend. Ben normaal gesproken goed met presenteren. Maar we moesten nu een minuut (!) presenteren. En in die minuut had ik twee keer dat ik even moest nadenken over hoe ik de informatie wilde structureren en vervolgens - midden in de zin - totaal vergeten was wat ik uberhaupt aan het vertellen was, en ook geen idee had hoe ik weer verder moest, en ongeveer 5 tot 10 seconde als een hert in de koplampen voor me uit zat te staren en te hakkelen zonder er verbaal tot een oplossing te kunnen komen.

Na 30 seconde als een soort verlamd hert voor de klas gestaan te hebben kon ik mezelf wel herpakken, maar jezus wat een ramp :+ . Iedereen keek me ook echt zo een beetje meelijwekkend aan. Het was écht heel genant.
Gelukkig kon ik wel de vragen in prima Engels beantwoorden. En we kregen een compliment omdat onze groepsgenoot niet kwam opdagen en we het goed hadden opgelost. En 1 iemand moest mij feedback geven, maar die heeft waarschijnlijk het hele uur op haar mobiel gezeten want die heeft me overal de maximale score voor gegeven :+ Maar hopelijk een voldoende alsnog ene voldoende dus. Of hoger dan een 4 mag ook, dan haal ik alsnog het vak :P .

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-06-23 14:52 



 
Profiel   

Altijd fijn als een arts in het ziekenhuis uitloop heeft.

Het is dat ik mijn uitslag krijg van de bronchoscopie anders was ik weg gegaan.

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-06-23 15:01 



 
Profiel   

paddington schreef
Altijd fijn als een arts in het ziekenhuis uitloop heeft.

Het is dat ik mijn uitslag krijg van de bronchoscopie anders was ik weg gegaan.


Ze zouden mij 11:45 bellen ben nog niet gebeld denk ook niet dat dat nog gaat gebeuren.

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-06-23 15:04 



 
Profiel   

LaPluche schreef
Fly_high schreef
Ik moet werken maar wil veel liever terug naar Red Dead Redemption, first world problems :=

Welk console speel je? Ik ben ook een fanatieke RDR speler.


PC ;)

ik vind het alleen elke keer zo balen als ik per ongeluk een paard neerschiet in RDR, ik hou normaalgesproken van alles en iedereen afmaken in games maar paarden dat kan toch niet ;(

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-06-23 15:04 



 
Profiel   

Fly_high schreef
PC ;)

ik vind het alleen elke keer zo balen als ik per ongeluk een paard neerschiet in RDR, ik hou normaalgesproken van alles en iedereen afmaken in games maar paarden dat kan toch niet ;(



:') Moet eerlijk zijn dat ik hier wel eens voor de lol van de waterval afgesprongen ben incl paard. Iets met actiefoto's willen maken. Voor de rest snij ik áltijd de touwen los als ik een koets\wagen overval. :j Erg belangrijk.

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-06-23 16:19 



 
Profiel   

Lau schreef
paddington schreef
Altijd fijn als een arts in het ziekenhuis uitloop heeft.

Het is dat ik mijn uitslag krijg van de bronchoscopie anders was ik weg gegaan.


Ze zouden mij 11:45 bellen ben nog niet gebeld denk ook niet dat dat nog gaat gebeuren.

Heb je zelf niet even gebeld? Dat zou ik ondertussen wel gedaan hebben :j

Over artsen, ik wist eerst niet dat als een arts spreekuur had hij ondertussen gewoon weg geroepen kan worden. Of minstens tig keer gebeld omdat hij dan die oproepdienst heeft.
Sindsdien kijk ik er wel anders tegenaan :j

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-06-23 16:20 



 
Profiel   

DuoPenotti schreef
Lau schreef


Ze zouden mij 11:45 bellen ben nog niet gebeld denk ook niet dat dat nog gaat gebeuren.

Heb je zelf niet even gebeld? Dat zou ik ondertussen wel gedaan hebben :j

Over artsen, ik wist eerst niet dat als een arts spreekuur had hij ondertussen gewoon weg geroepen kan worden. Of minstens tig keer gebeld omdat hij dan die oproepdienst heeft.
Sindsdien kijk ik er wel anders tegenaan :j


Oh ja al 2x maar de arts was nog bezig dus zou mij zo bellen. Eindstand nog een keer gebeld en ik stond verkeerd ingepland en wordt nu dinsdag gebeld. Hier had ik dus vrij voor genomen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-06-23 17:32 



 
Profiel   

Deksel gefelicteerd. Wat een enorm hoog cijfer.

Lau dat is knap vervelend.
Zo zonde van je tijd.

Kan steeds moeilijker slikken. Hopelijk trekt dat nog bij.

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-06-23 17:40 



 
Profiel   

Boodschappen en dan vooral hoe duur die zijn.

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-06-23 18:15 



 
Profiel   

Paard was zo vriendelijk om me vliegles te geven vanmiddag. Met de ambulance naar het ziekenhuis en nu nog wachten op wat resultaten. Duurt lang, ik wil naar huis -O-

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-06-23 19:06 



 
Profiel   

black_kelpie schreef
Paard was zo vriendelijk om me vliegles te geven vanmiddag. Met de ambulance naar het ziekenhuis en nu nog wachten op wat resultaten. Duurt lang, ik wil naar huis -O-


Och jemig, sterkte!

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-06-23 19:07 



 
Profiel   

Ojee wat rot, beterschap!

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-06-23 19:09 



 
Profiel   

Deksel , van harte gefeliciteerd een prachtig cijfer heb je behaald *\o/* *\o/*

--

Mensen met een enorme plaat voor de kop en dan praat ik specifiek over mijn oud huisgenoot die mij een tijdje geleden bestolen heeft en alles bij elkaar gelogen. Ik heb de vakantie die we hadden geboekt voor mijzelf gecanceld. Hij wou nog wel dus ik heb vandaag alles officieel over laten zetten naar hem.

Hij begrijpt het maar moet wel constant benoemen dat het jammer is. Ja sorry , ik heb er geen medelijden mee en de reactie irriteert mij mateloos omdat het echt zijn eigen schuld is.

We hebben wel gewoon normaal contact en af en toe doen we ook nog wel wat leuks. Tot nu toe krijg ik alles keurig terugbetaald. Maar we hebben nog 2 festivals staan en ik denk dat het contact daarna echt wel minder wordt vanuit mijn kant.

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-06-23 19:09 



 
Profiel   

black_kelpie schreef
Paard was zo vriendelijk om me vliegles te geven vanmiddag. Met de ambulance naar het ziekenhuis en nu nog wachten op wat resultaten. Duurt lang, ik wil naar huis -O-

Oei, beterschap! Wachten duurt altijd lang maar helemaal als je je naar voelt :knuffel:

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-06-23 19:20 



 
Profiel   

Thanks dames! Ik moet vannacht blijven, er is waarschijnlijk ergens een bloeding in mijn buik dus ze durven het niet aan om me naar huis te laten gaan.

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-06-23 19:35 



 
Profiel   

Wat een lieve reacties allemaal, dankjulliewel :j!

@black kelpie, beterschap!

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-06-23 19:36 



 
Profiel   

Volle bak opweg naar de boot, er is ingebroken. Zitten we achter een trekker die max 40 rijdt (wij mogen 80) en we kunnen niet inhalen.

Zo frustrerend :\.

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-06-23 19:41 



 
Profiel   

black_kelpie schreef
Thanks dames! Ik moet vannacht blijven, er is waarschijnlijk ergens een bloeding in mijn buik dus ze durven het niet aan om me naar huis te laten gaan.



He bah wat eng! Veel beterschap!

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-06-23 19:42 



 
Profiel   

black_kelpie schreef
Thanks dames! Ik moet vannacht blijven, er is waarschijnlijk ergens een bloeding in mijn buik dus ze durven het niet aan om me naar huis te laten gaan.

Oei, beterschap en sterkte.

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-06-23 19:43 



 
Profiel   

Wat eng inderdaad! :(:)

En San, wat zuur zeg. Hopelijk niet al teveel schade!

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-06-23 19:43 



 
Profiel   

luuntje schreef
Deksel gefelicteerd. Wat een enorm hoog cijfer.

Lau dat is knap vervelend.
Zo zonde van je tijd.

Kan steeds moeilijker slikken. Hopelijk trekt dat nog bij.

Heb je daar wel contact over met een arts? het klinkt wel eng :o

Digitale knuffels voor Black Kelpie en San :knuffel:

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-06-23 19:55 



 
Profiel   

Jeetje wat een vervelende 'ergernissen' allemaal :knuffel:
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-06-23 20:01 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 76 van de 501 [ 12515 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 73, 74, 75, 76, 77, 78, 79 ... 501  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen