Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #11

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Appeltje_1

Berichten: 2447
Geregistreerd: 20-05-21
Woonplaats: Ergens in de stad

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #11

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-23 21:04

Sterkte iedereen! :knuffel:

Ik vrees dat ik het jaar niet ga halen -O- Nog een paar weken te gaan, dus hopelijk kan ik het toch voor elkaar krijgen.
Ik denk dat ik morgen even met iemand van de school ga praten over mijn kansen.

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Berichten: 41589
Geregistreerd: 18-05-09
Woonplaats: Het bos

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-23 21:05

Pfffrt, vals alarm gelukkig :=. All is good. Al ben ik nu wel misselijk (wagenziek).

Roosch

Berichten: 36646
Geregistreerd: 04-07-03
Woonplaats: Anywhere

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-23 21:05

Wat een opluchting dan!

En wat vervelend, Appeltje. Meer dan je best kun je niet doen!

Siggislief

Berichten: 13962
Geregistreerd: 04-10-04
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-23 21:22

Ik heb vorige week bloed laten prikken ivm de jeuk in het gezicht, op de armen/handen..
Vanmorgen gebeld of er al uitslag was en op de hoop dat ik meer te horen zou krijgen, maar helaas!

Enige wat ik te horen kreeg van de Assistente was 'Geen bijzonder heden, terug bellen',
oftewel.....Je krijgt nu niets te horen, je moet maar wachten tot morgen middag. -O-

Vorige week werd al een vermoeden uitgesproken zoals Hooikoorts.. %)

Lestrange01

Berichten: 2805
Geregistreerd: 20-01-14

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #11

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-23 22:32

Morgen wordt ik geopereerd (aan de 3 gebroken ribben die ik inmiddels al sinds september heb) en ik ben echt SUPER ZENUWACHTIG. Weet even niet hoe ik in slaap ga komen en ik moet zo vroeg op

Zilfstar

Berichten: 7546
Geregistreerd: 24-10-07
Woonplaats: Bij die Zwarte en die Bonte

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-23 23:27

Lestrange01 schreef:
Morgen wordt ik geopereerd (aan de 3 gebroken ribben die ik inmiddels al sinds september heb) en ik ben echt SUPER ZENUWACHTIG. Weet even niet hoe ik in slaap ga komen en ik moet zo vroeg op


Sterkte en beterschap. :knuffel: Dat heeft dan ook lang geduurd zeg voor die operatie.

Telpeva

Berichten: 14711
Geregistreerd: 26-08-06
Woonplaats: In de hoek

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-23 23:29

Lestrange01 schreef:
Morgen wordt ik geopereerd (aan de 3 gebroken ribben die ik inmiddels al sinds september heb) en ik ben echt SUPER ZENUWACHTIG. Weet even niet hoe ik in slaap ga komen en ik moet zo vroeg op

Misschien een leuk rustig muziekje op zetten, niet te hard, en met een timer dat hij ook vanzelf weer uit gaat? Als je dan merkt dat je gaat piekeren dan kan je je focussen op de muziek, dan kan je jezelf wat afleiden.
Succes morgen, je loopt er echt al lang mee rond!

Britta31

Berichten: 13139
Geregistreerd: 26-11-13
Woonplaats: Naast Britt,Nappie,Aag en Sasa en Max.

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #11

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-23 23:42

Weer piekeren over mijn moeder.Waarom?Ik wil gewoon slapen.

black_kelpie

Berichten: 7815
Geregistreerd: 28-03-03
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-23 00:21

Bedankt voor de beterschapswensen allemaal <3

Lestrange01 schreef:
Morgen wordt ik geopereerd (aan de 3 gebroken ribben die ik inmiddels al sinds september heb) en ik ben echt SUPER ZENUWACHTIG. Weet even niet hoe ik in slaap ga komen en ik moet zo vroeg op

Sterkte morgen! Komt goed :(:)


Slapen zit er hier ook niet in, mijn bloeddrukmeter en infuus jengelen om de haverklap en mijn kamergenote is een gasbel...

Eapy

Berichten: 1731
Geregistreerd: 22-05-13
Woonplaats: Noord-Holland

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #11

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-23 03:51

Ik vind niet snel iets van een geloof, vind ze allemaal iets moois hebben en vind conservatieve kleding persoonlijk mooier dan… nou ja, minder conservatieve kleding.

Maar een pasgeboren baby in een hoofddoek… ja, dat vind ik dan toch een beetje gek.

imaudy
Berichten: 5040
Geregistreerd: 27-02-03
Woonplaats: Zuid-holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-23 04:22

Eapy schreef:
Ik vind niet snel iets van een geloof, vind ze allemaal iets moois hebben en vind conservatieve kleding persoonlijk mooier dan… nou ja, minder conservatieve kleding.

Maar een pasgeboren baby in een hoofddoek… ja, dat vind ik dan toch een beetje gek.


Goh wat apart. Ik zou ook denken..huh.

imaudy
Berichten: 5040
Geregistreerd: 27-02-03
Woonplaats: Zuid-holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-23 04:29

black_kelpie schreef:
Thanks dames! Ik moet vannacht blijven, er is waarschijnlijk ergens een bloeding in mijn buik dus ze durven het niet aan om me naar huis te laten gaan.


Veel beterschap. Had het paard teveel energie of wat hij gewoon stout?

Ineke2

Berichten: 33114
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Spijkenisse

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #11

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-23 04:46

Lestrange sterkte en succes met de operatie.

Black kelpie in het ziekenhuis overnachten is vreselijk, hopelijk mag je morgen naar huis :(:)

Hebben jullie tips om (hopelijk) beter te slapen? Dit is inmiddels nacht 3 dat ik nauwelijks slaap en ik ben wanhopig aan het worden -O-

black_kelpie

Berichten: 7815
Geregistreerd: 28-03-03
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-23 04:48

imaudy schreef:
Veel beterschap. Had het paard teveel energie of wat hij gewoon stout?

Z'n emmertje zat gewoon vol denk ik, het is een paard met af en toe wat ingewikkelde emoties. Er was van alles aan de hand op stal en de ene dag kan hij daar best mee omgaan maar dit was teveel gok ik. Hij wilde zijn bit niet inhappen zoals hij altijd doet als hij oké is en hij stond te draaien bij het blok toen ik wilde opstappen, ik had er gewoon niet op moeten gaan zitten. Was nog geen 5 minuten aan het rijden toen hij ontplofte, wat hij ook nooit doet. Wel eens een bokje om duidelijk te maken dat hij mentaal of fysiek iets niet kan, maar dit was echt bokken omdat ik er af moest. Ik baal vooral van mezelf dat ik niet heb geluisterd |o

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Berichten: 41589
Geregistreerd: 18-05-09
Woonplaats: Het bos

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-23 06:20

Hond heeft vannacht in huis gekotst ;(. Op DRIE plekken.

Ik weet dat ie er niks aan kan doen, ik word er alleen zó naar van, zo ranzig en wie kan t weer opruimen :r.

Als de huidige honden dood zijn, komt er geen beest meer in huis.

MarlindeRooz
Correspondent

Berichten: 33789
Geregistreerd: 27-02-10
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-23 06:31

Dankzij m’n vriend enorm kort en slecht geslapen.

3x raden wie hem om 6:20 boos wakker heeft gemaakt. Karma. }:)

Captain

Berichten: 21372
Geregistreerd: 15-10-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-23 06:38

_San87_ schreef:
Hond heeft vannacht in huis gekotst ;(. Op DRIE plekken.

Ik weet dat ie er niks aan kan doen, ik word er alleen zó naar van, zo ranzig en wie kan t weer opruimen :r.

Als de huidige honden dood zijn, komt er geen beest meer in huis.


:(:)

xPabloBokt

Berichten: 9397
Geregistreerd: 15-06-12
Woonplaats: Helmond

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-06-23 07:11

Mijn vriend die heel lief tijdens het thuiswerken de was gaat doen maar dan afgeleid wordt door vanalles en dat vervolgens de hele zolder overhoop ligt. Overal natte was die hij niet heeft opgehangen?? En ik kom net boven en er liggen overal mega grote dozen die er eerst niet waren en waar we eerst de zolder wel redelijk aan het opruimen waren is het nu weer een grote bende in het voorportaal en kan ik zoals het er nu uit ziet voorlopig mijn wasvouwtafel niet in elkaar zetten.

Echt ik bemoei me ook even een week niet met de was en het is gelijk zo'n zooi. Ik trek dit zo slecht dat ik nu bijna liever mijn vriendin vanavond afzeg en de was ga doen in plaats daarvan. Ben net wakker, moet eigenlijk douchen maar schiet nu compleet in de error van die schijtzolder. En als ik er dan naar vraag wat er boven gebeurd is dan krijg ik alleen maar "weet ik niet"

Waarom kan hij nou niet gewoon eens ook thuis goed nadenken over zijn handelingen en kan hij dat op zijn werk wel.

Hij bedoelt het niet verkeerd maar ik doe zo echt liever alles zelf.

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Berichten: 41589
Geregistreerd: 18-05-09
Woonplaats: Het bos

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-23 07:17

xPabloBokt schreef:
Mijn vriend die heel lief tijdens het thuiswerken de was gaat doen maar dan afgeleid wordt door vanalles en dat vervolgens de hele zolder overhoop ligt. Overal natte was die hij niet heeft opgehangen?? En ik kom net boven en er liggen overal mega grote dozen die er eerst niet waren en waar we eerst de zolder wel redelijk aan het opruimen waren is het nu weer een grote bende in het voorportaal en kan ik zoals het er nu uit ziet voorlopig mijn wasvouwtafel niet in elkaar zetten.

Echt ik bemoei me ook even een week niet met de was en het is gelijk zo'n zooi. Ik trek dit zo slecht dat ik nu bijna liever mijn vriendin vanavond afzeg en de was ga doen in plaats daarvan. Ben net wakker, moet eigenlijk douchen maar schiet nu compleet in de error van die schijtzolder. En als ik er dan naar vraag wat er boven gebeurd is dan krijg ik alleen maar "weet ik niet"

Waarom kan hij nou niet gewoon eens ook thuis goed nadenken over zijn handelingen en kan hij dat op zijn werk wel.

Hij bedoelt het niet verkeerd maar ik doe zo echt liever alles zelf.

Dat gevoel herken ik goed :(:). Mijn vriend is ook een beetje zo, ruimt wel op, maar maakt niet schoon of gooit rommel weg.

Kun je ergens een uurtje inplannen om het samen op te ruimen?

chanicha

Berichten: 12153
Geregistreerd: 14-08-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-23 07:31

Lestrange sterkte en succes met de operatie!

Black Kelpie, hopelijk valt het alles mee en mag je snel naar huis.

Merileth

Berichten: 1117
Geregistreerd: 18-05-05
Woonplaats: Maarssen

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #11

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-23 07:49

De realisatie dat ik voor mijn zusje een obligaat aanhangsel ben. Zelfs voor het geregistreerd partnerschap wat ze aan gaat, was het geen 'ik zou het leuk vinden als je er bij bent' of iets met die strekking, maar meer een 'tsja, als je wil komen dan weet je het nu en kan dat'. En dan was zij getuige op mijn bruiloft. Ze had in ieder geval het fatsoen om zelf te bellen.... Op een dag dat ik juist in de gezinsapp goed nieuws deelde. Alsof dit niet één dagje kon wachten om mij mijn blije dag te gunnen. Ach, we zijn al 9 maanden verder na mijn verjaardag, ik ben in ons gezin de eerstvolgende die jarig is, maar nog steeds meer dan 'je krijgt nog een cadeau'is het nog steeds niet geworden. Het is al jaren zo dat ik er onderhand achteraan kan gaan. Ik moet maar eens prioriteit gaan geven aan mensen die daadwerkelijk om me geven en dit ook uiten ipv een zusje die dat duidelijk minder doet dan sommige van mijn collega's.

Jessix

Berichten: 16434
Geregistreerd: 22-08-06
Woonplaats: Utrechtse Heuvelrug

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-23 08:16

black_kelpie schreef:
imaudy schreef:
Veel beterschap. Had het paard teveel energie of wat hij gewoon stout?

Z'n emmertje zat gewoon vol denk ik, het is een paard met af en toe wat ingewikkelde emoties. Er was van alles aan de hand op stal en de ene dag kan hij daar best mee omgaan maar dit was teveel gok ik. Hij wilde zijn bit niet inhappen zoals hij altijd doet als hij oké is en hij stond te draaien bij het blok toen ik wilde opstappen, ik had er gewoon niet op moeten gaan zitten. Was nog geen 5 minuten aan het rijden toen hij ontplofte, wat hij ook nooit doet. Wel eens een bokje om duidelijk te maken dat hij mentaal of fysiek iets niet kan, maar dit was echt bokken omdat ik er af moest. Ik baal vooral van mezelf dat ik niet heb geluisterd |o

Achteraf gezien waren er altijd wel signalen. Herkenbaar hoor!

Beterschap, hoop dat je vandaag naar huis mag.

hagelslag
Berichten: 9021
Geregistreerd: 18-09-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-23 08:20

Ik ga dood van de spierpijn. Lang leve sporten.
Ik kom nauwelijks de vrachtauto in of uit

Siers83

Berichten: 7348
Geregistreerd: 04-08-07
Woonplaats: Oudeschild, Texel

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-23 08:35

Merileth schreef:
De realisatie dat ik voor mijn zusje een obligaat aanhangsel ben. Zelfs voor het geregistreerd partnerschap wat ze aan gaat, was het geen 'ik zou het leuk vinden als je er bij bent' of iets met die strekking, maar meer een 'tsja, als je wil komen dan weet je het nu en kan dat'. En dan was zij getuige op mijn bruiloft. Ze had in ieder geval het fatsoen om zelf te bellen.... Op een dag dat ik juist in de gezinsapp goed nieuws deelde. Alsof dit niet één dagje kon wachten om mij mijn blije dag te gunnen. Ach, we zijn al 9 maanden verder na mijn verjaardag, ik ben in ons gezin de eerstvolgende die jarig is, maar nog steeds meer dan 'je krijgt nog een cadeau'is het nog steeds niet geworden. Het is al jaren zo dat ik er onderhand achteraan kan gaan. Ik moet maar eens prioriteit gaan geven aan mensen die daadwerkelijk om me geven en dit ook uiten ipv een zusje die dat duidelijk minder doet dan sommige van mijn collega's.

:(:)
Mijn zusje heeft vorige week een gerigistreerd partnerschap gedaan. Ik was wel uitgenodigd gelukkig. Maar echt blij en happy voelde ik me daar niet. Had het idee dat ik uitgenodigd was voor de show, want je zus kun je niet niet uitnodigen. Wij zijn dan ook na 1 drankje gegaan. Ik was er en heb mijn gezicht laten zien, maar was er toen wel klaar mee

luuntje

Berichten: 13969
Geregistreerd: 18-08-04
Woonplaats: Nieuw-Vennep

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #11

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-23 08:41

Lestrange sterkte met je operatie.

Blackkelpie hopelijk mag je naar huis vandaag. Bloeding klinkt niet goed.