Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #11

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
xPabloBokt

Berichten: 9399
Geregistreerd: 15-06-12
Woonplaats: Helmond

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-06-23 10:09

MarlindeRooz schreef:
Is het al maandag? Ik wil “op vakantie”. Kan ik correspondent gaan spelen. Zie zelfs dat het nu bij mijn naam staat. _O-

Maar vandaag ook een super leuke dag met PabloBokt. <3


Jaaa zin in!!

JudithGigi

Berichten: 4202
Geregistreerd: 09-05-10
Woonplaats: Limburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-23 10:15

Plop1997 schreef:
Mensen die zo gewend zijn aan dikke tinkers dat ze die van mij schraal noemen.

Hij zat vorig jaar zomer tegen overgewicht aan dus we hebben hem 100 kilo laten afvallen. De dierenarts was super blij met hoe we dat voor elkaar hebben gekregen en hoe goed hij nu op gewicht zit. Krijg je allemaal van die zeikerds dat tinkers breed horen te zijn en dat we hem niet genoeg te eten geven. :+

Edit: hier de referentie van mijn tinker die “veel te dun is”

[ [url=m/tIyiMD.jpg]Afbeelding[/url] ]
(Er mag wel veel meer bespiering op maar hij heeft lang een blessure gehad en we mochten pas vanaf vorige week gaan opbouwen.)


Hij ziet er echt goed uit!!

Urbanus

Berichten: 44946
Geregistreerd: 05-02-08
Woonplaats: Tollembeek

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-23 10:43

Arethe schreef:
Halve paniek aanval door de verhuizing volgende week. Nog zoveel te doen en ben het overzicht compleet kwijt, ik vergeet alles en ben ook nog een super onhandig op het moment. Het is even teveel voor mijn gevoel..

:(:)

Heb je niet een gestructureerd iemand in je omgeving? Of helpt het als je alles uitschrijft?

Arethe
Berichten: 2561
Geregistreerd: 14-02-06
Woonplaats: Purmerend

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-23 10:51

Urbanus schreef:
Arethe schreef:
Halve paniek aanval door de verhuizing volgende week. Nog zoveel te doen en ben het overzicht compleet kwijt, ik vergeet alles en ben ook nog een super onhandig op het moment. Het is even teveel voor mijn gevoel..

:(:)

Heb je niet een gestructureerd iemand in je omgeving? Of helpt het als je alles uitschrijft?


Er zijn spontaan 2 mensen gekomen om me te helpen vandaag. We gaan nu van boven naar beneden werken in het huis. Ben normaal echt super gestructureerd maar het is echt even weg.

Urbanus

Berichten: 44946
Geregistreerd: 05-02-08
Woonplaats: Tollembeek

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-23 11:04

Ja maar mop, logisch ook, dit is zo'n nare heftige situatie en dan met zo'n kwal van een ex... Ik snap echt zo goed dat je brein als spaghetti voelt. :knuffel:

Ergenis: Kindertheater dat om 19.00 begint. Wat een tijd. En ik heb een kater, wat een leven.

Niobe

Berichten: 7986
Geregistreerd: 13-08-10
Woonplaats: Brummen

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #11

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-23 11:05

Verhuizen is ook echt de hel.

Sterkte :knuffel:

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Berichten: 41593
Geregistreerd: 18-05-09
Woonplaats: Het bos

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-23 11:25

Urbanus schreef:
Ja maar mop, logisch ook, dit is zo'n nare heftige situatie en dan met zo'n kwal van een ex... Ik snap echt zo goed dat je brein als spaghetti voelt. :knuffel:

Ergenis: Kindertheater dat om 19.00 begint. Wat een tijd. En ik heb een kater, wat een leven.

Ik vroeg me al af waar je deze week was, deliriumzuipert.

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Berichten: 41593
Geregistreerd: 18-05-09
Woonplaats: Het bos

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-23 11:26

Niobe schreef:
Verhuizen is ook echt de hel.

Sterkte :knuffel:

En dit, ja.

Urbanus

Berichten: 44946
Geregistreerd: 05-02-08
Woonplaats: Tollembeek

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-23 11:38

_San87_ schreef:
Ik vroeg me al af waar je deze week was, deliriumzuipert.


Op de bank met 5 mannen Mariokarten!

Ja, ik won!

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Berichten: 41593
Geregistreerd: 18-05-09
Woonplaats: Het bos

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-23 12:09

Urbanus schreef:
_San87_ schreef:
Ik vroeg me al af waar je deze week was, deliriumzuipert.


Op de bank met 5 mannen Mariokarten!

Ja, ik won!

Trots op je <3.

Niobe

Berichten: 7986
Geregistreerd: 13-08-10
Woonplaats: Brummen

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-23 12:25

Urbanus schreef:
_San87_ schreef:
Ik vroeg me al af waar je deze week was, deliriumzuipert.


Op de bank met 5 mannen Mariokarten!

Ja, ik won!


En terecht

Zilfstar

Berichten: 7546
Geregistreerd: 24-10-07
Woonplaats: Bij die Zwarte en die Bonte

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-23 12:42

Poes is al 2 weken weg. Krijg nu via buurtapo berichtje dat ze mogelijk 2 weken geleden gevangen is en n zwerfkatten opvang in Amsterdam is gebracht… wel gechipped is ze maar die kat zo agressief dat uitlezen toen niet mogelijk was.. en nu is die stichting niet te bereiken natuurlijk en op t gedeelde filmpje lijkt ze er echt op… stress nu!!! Hoe lang houden ze die daar? Lezen ze dan geen chips uit? Ben echt emotioneel nu…

Iemand een idee wat ze daar m agressieve katten doen? Thuis is ze dat absoluut niet… oh de stress nu!

Telpeva

Berichten: 14713
Geregistreerd: 26-08-06
Woonplaats: In de hoek

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #11

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-23 12:51

Ik zou zo nog eens bellen, het lijkt mij toch dat er iemand op de locatie moet zijn, die dieren moeten toch elke dag verzorgd worden

Caira
Berichten: 26065
Geregistreerd: 20-07-02
Woonplaats: Schoorl

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #11

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-23 13:01

Hebben ze geen fb pagina?

Zilfstar

Berichten: 7546
Geregistreerd: 24-10-07
Woonplaats: Bij die Zwarte en die Bonte

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #11

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-23 13:05

Ja hebben FB maar chat sturen lukt niet. Krijg een foutmelding? En via insta kan ik t ook proberen. Maar vind niks om ze nu te bereiken

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Berichten: 41593
Geregistreerd: 18-05-09
Woonplaats: Het bos

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-23 13:07

Zilfstar schreef:
Poes is al 2 weken weg. Krijg nu via buurtapo berichtje dat ze mogelijk 2 weken geleden gevangen is en n zwerfkatten opvang in Amsterdam is gebracht… wel gechipped is ze maar die kat zo agressief dat uitlezen toen niet mogelijk was.. en nu is die stichting niet te bereiken natuurlijk en op t gedeelde filmpje lijkt ze er echt op… stress nu!!! Hoe lang houden ze die daar? Lezen ze dan geen chips uit? Ben echt emotioneel nu…

Iemand een idee wat ze daar m agressieve katten doen? Thuis is ze dat absoluut niet… oh de stress nu!

Tuurlijk proberen ze dat. Mits dat veilig kan, uiteraard. Als zich na twee weken geen eigenaar meldt, mogen ze ter adoptie aangeboden worden.

Blijven bellen, een mail sturen en kijken of ze social media hebben en daar een bericht sturen :j. Wel echt balen en ik kan me voorstellen dat je enorm stresst nu :\.

ElfBeau_067

Berichten: 1994
Geregistreerd: 03-11-22

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-23 13:08

Urbanus schreef:
_San87_ schreef:
Ik vroeg me al af waar je deze week was, deliriumzuipert.


Op de bank met 5 mannen Mariokarten!

Ja, ik won!


En dat is terecht! Goed gedaan meid!

Zilfstar

Berichten: 7546
Geregistreerd: 24-10-07
Woonplaats: Bij die Zwarte en die Bonte

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-23 13:14

_San87_ schreef:
Zilfstar schreef:
Poes is al 2 weken weg. Krijg nu via buurtapo berichtje dat ze mogelijk 2 weken geleden gevangen is en n zwerfkatten opvang in Amsterdam is gebracht… wel gechipped is ze maar die kat zo agressief dat uitlezen toen niet mogelijk was.. en nu is die stichting niet te bereiken natuurlijk en op t gedeelde filmpje lijkt ze er echt op… stress nu!!! Hoe lang houden ze die daar? Lezen ze dan geen chips uit? Ben echt emotioneel nu…

Iemand een idee wat ze daar m agressieve katten doen? Thuis is ze dat absoluut niet… oh de stress nu!

Tuurlijk proberen ze dat. Mits dat veilig kan, uiteraard. Als zich na twee weken geen eigenaar meldt, mogen ze ter adoptie aangeboden worden.

Blijven bellen, een mail sturen en kijken of ze social media hebben en daar een bericht sturen :j. Wel echt balen en ik kan me voorstellen dat je enorm stresst nu :.


Ok morgen is t twee weken. Maandag zijn ze open. Wel werken ze samen m een asiel voor thuisloze katten. Die is vanaf 14 uur open. Ga ik zo bellen.

ElfBeau_067

Berichten: 1994
Geregistreerd: 03-11-22

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #11

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-23 13:18

In geval van nood (misschien wel wat ver weg) kan je altijd nog bij ze aankloppen.

chanicha

Berichten: 12153
Geregistreerd: 14-08-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-23 13:51

Dat ik al een paar dagen heel erg hoofdpijn heb en ik vanmorgen dacht laat ik mijn bloeddruk eens opmeten :x
Was gewoon 180/110, schrok me kapot, nog nooit gehad!
Even in de gaten houden anders maandag richting de ha.

MyWishMax

Berichten: 25306
Geregistreerd: 14-11-05
Woonplaats: Zuid Holland

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #11

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-23 15:57

En daar zijn de bijwerkingen van medicatie ophogen. := dacht even te slapen, want was zo moe. Maar nu echt beroerd.

Foaly

Berichten: 4848
Geregistreerd: 09-05-11
Woonplaats: Den Haag

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #11

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-23 16:13

Kennis op Facebook: 'Vandaag plantjes gekocht voor in de tuin, goed voor de bijen en vlinders'
Foto van de tuin: één grote tegelvlakte met aan de rand inderdaad een paar planten in een pot -O-

Ik heb maar niets gezegd, maar ik denk niet dat de bijen en vlinders veel aan die tuin zullen hebben :=

Kookaburra

Berichten: 5390
Geregistreerd: 23-07-20
Woonplaats: Op een laaghangende tak in een loofbos.

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-23 17:05

Foaly schreef:
Kennis op Facebook: 'Vandaag plantjes gekocht voor in de tuin, goed voor de bijen en vlinders'
Foto van de tuin: één grote tegelvlakte met aan de rand inderdaad een paar planten in een pot -O-

Ik heb maar niets gezegd, maar ik denk niet dat de bijen en vlinders veel aan die tuin zullen hebben :=

_O- _O-



Hier nog steeds last van spierpijn. Als ik mijn pols verkeerd draai, voel ik dat meteen doorschieten. Auwtsch

Rennie89
Berichten: 37249
Geregistreerd: 18-07-08
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-23 17:12

Ik viel in slaap rond 7:00 en om 11:00 begonnen ze te boren bij de buren -O- ik heb nachtdienst… en de komende weken alleen maaar,,,

ElfBeau_067

Berichten: 1994
Geregistreerd: 03-11-22

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-23 17:38

Rennie89 schreef:
Ik viel in slaap rond 7:00 en om 11:00 begonnen ze te boren bij de buren -O- ik heb nachtdienst… en de komende weken alleen maaar,,,


Misschien maar even vragen of ze het dan even een paar uur kunnen staken en in de middag weer doorgaan?