Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 86 van de 501 [ 12515 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 83, 84, 85, 86, 87, 88, 89 ... 501  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #11

 
Profiel   

Urbanus schreef
Ik ben zo dol op geld uitgeven.

Ik ook :=.

Ik heb een mooie mand van gevlochten zeegras en nepbloemem gekocht. Niet meteen nodig, maar wel mooi <3. En ik heb meteen de kabels ermee weggewerkt.
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-06-23 20:52 



 
Profiel   

Ik ben echt slecht in geld uitgeven, aan mezelf.. Aan mijn paard lukt het nog wel een beetje :+ helemaal op een lijn met mkango

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-06-23 20:55 



 
Profiel   

Hier in dit zwaargelovige dorp is de kleding niet bepaald beter hoor. Ja, bij de oude generaties, maar bij de jongeren niet. Oke, ze hebben geen korte broek aan, wel korte rokjes of jurkjes. :=

Ik houd ook van geld uitgeven, helaas :')

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-06-23 20:56 



 
Profiel   

Ik durf nooit echt geld uit te geven. Ik ben altijd bang dat er een onverwachte uitgave tussen komt zoals de dierenarts of een kapot apparaat.
Of dat ik weer onverwacht naar de tandarts moet.

Ik heb wel een diamond painting besteld van een foto.

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-06-23 21:19 



 
Profiel   

Ik heb net wéér van de zoon van mijn vriend verloren met Monopoly. Is de laatste keer dat ik hem mats als hij geen geld meer heeft, dat wordt genadeloos afgestraft ^)

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-06-23 21:25 



 
Profiel   

MarlindeRooz schreef
Ik sta met xPablobokt in m’n tuin te praten. Vliegt er opeens een vogel van het dak en ik zie zo een dode muis uit z’n klauwen vallen. 3 meter van ons af zo plop op de grond. :r

Is sowieso Urbanus die deze vogel heeft gestuurd omdat ze niet mee mocht sushi eten. :n


Hij was wel dichterbij dan 3 meter |(

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-06-23 21:47 



 
Profiel   

Ik lig na een nacht te weinig slaap, veel te veel prikkels en veel te veel kinderen (waar ik allergisch voor ben) eindelijk in een bed, hebben de buren hier een feest met -jawel- krijsende kinderen. :7

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-06-23 21:49 



 
Profiel   

xPabloBokt schreef
MarlindeRooz schreef
Ik sta met xPablobokt in m’n tuin te praten. Vliegt er opeens een vogel van het dak en ik zie zo een dode muis uit z’n klauwen vallen. 3 meter van ons af zo plop op de grond. :r

Is sowieso Urbanus die deze vogel heeft gestuurd omdat ze niet mee mocht sushi eten. :n


Hij was wel dichterbij dan 3 meter |(


Maakt me zo blij dit :').

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-06-23 21:54 



 
Profiel   

Roosch schreef
Ik lig na een nacht te weinig slaap, veel te veel prikkels en veel te veel kinderen (waar ik allergisch voor ben) eindelijk in een bed, hebben de buren hier een feest met -jawel- krijsende kinderen. :7

Sterkte

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-06-23 21:56 



 
Profiel   

Het is elf uur en die krengen klinken niet alsof ze ouder zijn dan tien dus wtf doen die nog wakker.

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-06-23 21:57 



 
Profiel   

Festival zo'n 5km verderop, hemelsbreed. Wat een takke herrie. Dreun zo ongeveer mijn bed uit. Over een uur is het af. Maar hoedan komt die muziek zover?

En verbrand vanmiddag toen ik uit lunchen was.

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-06-23 22:10 



 
Profiel   

Dat ik nu net thuis ben van werk, morgen moet werken van 07.00-00.00 en nu al een mega blaar op m’n voeten heb :')

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-06-23 22:23 



 
Profiel   

JustMe8484 schreef
Festival zo'n 5km verderop, hemelsbreed. Wat een takke herrie. Dreun zo ongeveer mijn bed uit. Over een uur is het af. Maar hoedan komt die muziek zover?

En verbrand vanmiddag toen ik uit lunchen was.

Oh hoor je dezelfde? Net klassiek? gekweel time to say goodbye? Ik dacht eerst dat het slechte karaoke was. :') Nee dus er hebben mensen geld voor betaald

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-06-23 22:31 



 
Profiel   

karuna schreef
JustMe8484 schreef
Festival zo'n 5km verderop, hemelsbreed. Wat een takke herrie. Dreun zo ongeveer mijn bed uit. Over een uur is het af. Maar hoedan komt die muziek zover?

En verbrand vanmiddag toen ik uit lunchen was.

Oh hoor je dezelfde? Net klassiek? gekweel time to say goodbye?


Dat is in Brummen (Cortenoever) volgens mij, ik hoorde het ook en ik weet dat daar iets te doen was met het plaatselijke harmonie orkest

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-06-23 22:32 



 
Profiel   

Dat eerder op de avond mijn vader eigenlijk boven kwam en klopte op de deur toen ik ja zei dat ie eigenlijk mijn kamer instormde....
alleen wegens een brand ergens in Amsterdam of ie het kon zien vanuit mijn slaapkamer..

Doet ie vaker als ie iets gezien of gehoord heeft en alles wilt weten en vanuit mijn slaapkamer kan zien van een rookpluimpje.

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-06-23 22:49 



 
Profiel   

60 jarig bestaan van de harmonie las ik net. :+ Bij dat landgoed toch? Het lijkt nu aardig stil inmiddels. Ik zit daar flink wat kilometers vandaan maar het klonk als een straat verderop -O-

Ramptoerist papa

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-06-23 22:54 



 
Profiel   

Dat mijn ex een sneer heeft gemaakt naar mij toe op social media... ik er 1 terug heb gemaakt(via story) maar hij het nog niet gezien heeft _-:(

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-06-23 22:58 



 
Profiel   

Roosch schreef
Het is elf uur en die krengen klinken niet alsof ze ouder zijn dan tien dus wtf doen die nog wakker.


Woon je naast mij? Hier was het ook raak ;(

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-06-23 05:25 



 
Profiel   

Moe wakker worden.

Had ik kunnen weten na een dag als gisteren maar als je dan alsnog om 22:00 in bed ligt voelt moe wakker worden wel slecht. :(

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-06-23 07:20 



 
Profiel   

Een man is op de enigste benchpress in de sportschool gaan zitten, zit nu al minstens een kwartier te praten zonder te starten. := Heel irritant, bijpraten doe je aan de bar :')

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-06-23 08:01 



 
Profiel   

Kairos schreef
Een man is op de enigste benchpress in de sportschool gaan zitten, zit nu al minstens een kwartier te praten zonder te starten. := Heel irritant, bijpraten doe je aan de bar :')


Dan kan je gaan meepraten en vervolgens zeggen
“Sorry man, ik ben nu aan de beurt met de benchpress”

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-06-23 08:04 



 
Profiel   

karuna schreef
JustMe8484 schreef
Festival zo'n 5km verderop, hemelsbreed. Wat een takke herrie. Dreun zo ongeveer mijn bed uit. Over een uur is het af. Maar hoedan komt die muziek zover?

En verbrand vanmiddag toen ik uit lunchen was.

Oh hoor je dezelfde? Net klassiek? gekweel time to say goodbye? Ik dacht eerst dat het slechte karaoke was. :') Nee dus er hebben mensen geld voor betaald


Nee wij hoorden het free your mind festival in Arnhem. Verre van klassiek, techno en hard techno geloof ik

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-06-23 08:07 



 
Profiel   

Ogen die heel erg jeuken. -O-

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-06-23 08:10 



 
Profiel   

MarlindeRooz schreef
Moe wakker worden.

Had ik kunnen weten na een dag als gisteren maar als je dan alsnog om 22:00 in bed ligt voelt moe wakker worden wel slecht. :(


Ik ben ook moe :+

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-06-23 08:12 



 

Toetsweek.

Kan niet meer...
Ben te oud voor deze oliebol :+ .

Statistiek is echt hetzelfde als doodgaan op papier.
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-06-23 09:20 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 86 van de 501 [ 12515 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 83, 84, 85, 86, 87, 88, 89 ... 501  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen