Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 3 van de 8 [ 179 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 8  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

het leed dat vakantiehuisje aanbieden heet

 

Begrijpelijk hoor. Wat een aso's heb je toch...

Ik vraag mij af hoe kom je uit met ook nog het zwembad, de sauna en het paardrijden aan kosten? Ik neem aan dat je zelf ook mee gaat te paard dan?
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-06-23 10:18 



 
Profiel   

ik heb zonnepanelen. Zwembad en sauna heb ik zelf ook lol van Paardrijden is in de bak, en ik kijk eerst een keer mee. Als dat goed gaat mogen mensen zelfstandig paard pakken om in de bak mee te rijden. Ik ben er eigenlijk altijd, dus zie het als paard niet eerlijk behandeld wordt, maar dat is nog niet voorgekomen. Iedereen is juist erg lief voor de dieren. Buitenrit alleen is geen doen. Ik heb het nog niet gehad, maar ja, dam zou ik meegaan of iemand vragen of die zin heeft. Voor mij geen probleem, dan kom ik er ook nog erns op. En als 2 mensen komen die goed kunnen rojden kunnen ze ook samen. ik kan totaal niet rijden en red het ook als ik samen met iemand ga. Dus met wat ervaring lukt dat zeker. Het is voor mij ook niet ontstaan om winst te maken, maar meer omdat ik het zo zonde vind dat ik dit alles heb maar niet kan delen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-06-23 10:43 



 

Leuk hoor! Klinkt als een leuk plekje.

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-06-23 10:48 



 
Profiel   

Ik denk dat ik nog even op mijn kiezen zou bijten dit ene nachtje en er lering uit zou trekken inderdaad.
Straks staan ze om die tijd op je deur te bonzen dat ze het hek open willen, dat is nog vervelender.

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-06-23 11:02 



 
Profiel   

Ik heb echt met je te doen IHN, gastvrijheid is totaal niet mijn talent en mijn haren staan fier omhoog bij het lezen van je verhaal. Blij dat ze morgen weggaan!

Kennis van mij had haar oude praktijkruimte omgebouwd tot B&B en kreeg er toen lucht van dat hij werd gebruikt voor opname van een extreme seksfilm. Ik ging helemaal stuk maar het was echt om te janken hoe ze de B&B achterlieten. Helaas niet via een organisatie geboekt, maar gewoon 'Zimmer frei' op het raam geplakt dus ze was zelf de sjaak.

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-06-23 11:11 



 
Profiel   

Mensen zijn zo onbeschoft. Ik heb een tijdje een b&b in Amsterdam schoon gemaakt. Sommige gasten waren erg netjes, maar sommige hadden zo'n bende gemaakt.
Overal vuile vaat (regels was vaat in vaatwasser en aanzetten bij vertrek), roken binnen (mocht niet), overal vuilnis, handdoeken overal (ipv jn de wasmand).
Ik werd er zo moe van.

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-06-23 11:37 



 
Profiel   

Urbanus schreef
Ik heb echt met je te doen IHN, gastvrijheid is totaal niet mijn talent en mijn haren staan fier omhoog bij het lezen van je verhaal. Blij dat ze morgen weggaan!

Kennis van mij had haar oude praktijkruimte omgebouwd tot B&B en kreeg er toen lucht van dat hij werd gebruikt voor opname van een extreme seksfilm. Ik ging helemaal stuk maar het was echt om te janken hoe ze de B&B achterlieten. Helaas niet via een organisatie geboekt, maar gewoon 'Zimmer frei' op het raam geplakt dus ze was zelf de sjaak.


Nou echt, dit he..
Ik was snachts om half 4 mijn bed uit gegaan en had ze gezegd hun spullen te mogen pakken en vertrekken. Of mocht ik bang zijn dat ze herrie zouden schoppen had ik ze om 6 uur weer wakker gemaakt met bladblazer, mijn niet bestaande drumstel hobby of iets anders. Zijn ze helemaal gek!

Ik zou in het contract voortaan ook gewoon consequenties vermelden, dus niet op tijd terug, om half 12 gaat de poort dicht en ben je niet meer welkom. Kun je de volgende ochtend je spullen komen halen. Roken =per direct het huis verlaten
Etc

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-06-23 11:44 



 
Profiel   

ik heb het advies van blue marie opgevolgd en ze aangesproken. Ze hadden geprobeerd zachtjes te doen. Ik heb aangegeven dat ik die regel niet voor niks heb en het respectloos vind dat ze zich daar niet aan houden. Ze gaven aan dat het vanavond ws wel weer laat zou worden en of ik anders 1 nacht terug kon betalen zodat ze iets anders konden zieken. Ze hebben echter niet restitueerbaar, dus dat kost mij dan geld. Daarbij hun orobleem. iet het mijne. Ze bleven echter herl brleefd, baalden duidelijk en wisten het ook niet, dus heb gezegd dat ze bij wijze van uitzondering vannacht later konden terugkomen als ze de auto voor het hek lieten staan. Dat was prima. Ik heb ook gezegd dat regels er niet voor niks zijn en dat ze de volgende keer iets moeten boeken wat binnen hun plannen past, of vantevoren overleggen, ondat het voor mij vooral erg respectloos voelde. Boodschap is wel overgekomen volgens mij. Beoordeling zal vast niet te positief zijn, maar goed. ik stop toch met booking.

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-06-23 11:46 



 
Profiel   

Sky_As schreef
Urbanus schreef
Ik heb echt met je te doen IHN, gastvrijheid is totaal niet mijn talent en mijn haren staan fier omhoog bij het lezen van je verhaal. Blij dat ze morgen weggaan!

Kennis van mij had haar oude praktijkruimte omgebouwd tot B&B en kreeg er toen lucht van dat hij werd gebruikt voor opname van een extreme seksfilm. Ik ging helemaal stuk maar het was echt om te janken hoe ze de B&B achterlieten. Helaas niet via een organisatie geboekt, maar gewoon 'Zimmer frei' op het raam geplakt dus ze was zelf de sjaak.


Nou echt, dit he..
Ik was snachts om half 4 mijn bed uit gegaan en had ze gezegd hun spullen te mogen pakken en vertrekken. Of mocht ik bang zijn dat ze herrie zouden schoppen had ik ze om 6 uur weer wakker gemaakt met bladblazer, mijn niet bestaande drumstel hobby of iets anders. Zijn ze helemaal gek!

Ik zou in het contract voortaan ook gewoon consequenties vermelden, dus niet op tijd terug, om half 12 gaat de poort dicht en ben je niet meer welkom. Kun je de volgende ochtend je spullen komen halen. Roken =per direct het huis verlaten
Etc


punt is wel dat als ze het niet doen je alsnog niks kunt.

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-06-23 11:47 



 
Profiel   

nou, nu is het wel klaar, hoir. Kom ik net binnen in mijn huis en zie door de ramen dat ze al het licht hebben laten branden. heb het uitgezet en een bende, niet normaal. Snap niet hoe ze het doen in die paar uurtjes. Maar goed. ook de kachel stond dus vol te branden terwijl ze pas vannacht teruglomen. De pellets hebben ze gewoon maar gepakt. Ik heb melding gemaskt van wangedrag bij booking, en ik heb geprobeerd te bellen, maar ze nemen niet op. Heb dus sms gestuurd met dat ik zag dat lichten aanwaren en de kachel. Dat ik de stroom in de woonkamer heb uitgezet en weer aanzet als ze voor 23 uur hier zijn om 10 euro voor de pellets te betalen. Zijn ze later, dan helaas geen stroom. ben er nu echt wel klaar mee.

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-06-23 12:54 



 
Profiel   

Jeemig wat een gedoe :n Wel knap van je dat je zo duidelijk tegen ze bent +:)+

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-06-23 12:59 



 
Profiel   

Oei, vermoed eens dat ze nog beledigd waren ook dat je ze hebt aangesproken op het niet nakomen van contract en afspraken. Denk eerlijk gezegd ook dat ze dat niet meer zullen gaan doen.

Wat is wijsheid in deze?
Ben ik blij dat ik niks verhuur als ik dit zo lees :(

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-06-23 13:01 



 
Profiel   

Sansevieria schreef
Oei, vermoed eens dat ze nog beledigd waren ook dat je ze hebt aangesproken op het niet nakomen van contract en afspraken. Denk eerlijk gezegd ook dat ze dat niet meer zullen gaan doen.

Wat is wijsheid in deze?
Ben ik blij dat ik niks verhuur als ik dit zo lees :(


nee, staat lis van elkaar, want ze zijn niet meer teruggegaan in hun huisje nadat ik ze aangesproken heb. Maar goed. Hoeft ook niet meer. Voor 23 uur hebben ze stroon vanavond in de woon en slaapkamer, anders dus niet. Zullen ze me ws wel wajjwr maken, maar kunnen ze alsnog eerst 10 euro betalen. En anders geen stroom.

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-06-23 13:08 



 
Profiel   

gisteren aangemeld bij vrienden op de fiets en daar nu al een aanvraag vpor aantal dagen. 2 vrouwen op wandelvakantie die vragen of ze ook een paar dagen mogen blijven. Daarvoor doe ik het. Dat vind ik leuke gasten. Mensen die echt komen voor de dieren en natuur hier.

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-06-23 13:10 



 
Profiel   

Dat is inderdaad veel leuker volk. Ik had vanacht ook 2 fietsers hier en geen problemen gelukkig!

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-06-23 14:27 



 
Profiel   

Jeetje wat naar zeg!
Echt ontzettend triest om alles te laten aanstaan terwijl ze er niet eens zijn.
Hoop echt dat je volgende gasten een stuk leuker zijn.

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-06-23 17:53 



 
Profiel   

Mijn vriend heeft direct geboekt toen ik de link van je site doorstuurde.
De mensen die zo reageren zou je niet eens als klant willen.
Wat een geweldige kans bied je aan <3

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-06-23 18:43 



 
Profiel   

GUSTIxBILL schreef
Mijn vriend heeft direct geboekt toen ik de link van je site doorstuurde.
De mensen die zo reageren zou je niet eens als klant willen.
Wat een geweldige kans bied je aan <3


haha, echt? Wie is dat dan?

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-06-23 18:54 



 
Profiel   

Ik heb je vakantiehuisje ook even opgeslagen :D
Even kijken of we in de zomer nog bij je langs kunnen komen. Het leek mijn dochters erg leuk in ieder geval.

Bizar hoor je laatste verhaal. Kan er niet bij hoe je je zo kan gedragen bij iemand anders op het erf.

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-06-23 22:16 



 
Profiel   

Kimbers schreef
Ik heb je vakantiehuisje ook even opgeslagen :D
Even kijken of we in de zomer nog bij je langs kunnen komen. Het leek mijn dochters erg leuk in ieder geval.

Bizar hoor je laatste verhaal. Kan er niet bij hoe je je zo kan gedragen bij iemand anders op het erf.


Leuk Kimbers! En inderdaad, ik snap het ook niet. Ben benieuwd hoe dit afloopt, want stroom is eraf, en ze hebben nog een halfuur, maar zijn er nog niet.

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-06-23 22:29 



 
Profiel   

nou ts, ik ben benieuwd, ik hoop dat je een beetje een normale nacht hebt vannacht, en snap ook dat er zo geen lol aan is. Je intentie om het mooie wat je hebt te delen met anderen is super mooi, helaas moet je nu ook ervaren dat je soms de rotte appels eruit moet halen om het even zo te zeggen. En het lastige is dat je dat niet altijd van tevoren weet, wie er misbruik van de situatie maken en wie niet. Lijkt me ook prima om voor bepaalde doelgroepen of grotere gezelschappen minder open te staan, jouw huis, jouw keuzes. Hopelijk kun je via wellicht andere manieren je plekje onder de aandacht brengen waar en ook genieten van hoe het anders kan! :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-06-23 23:51 



 
Profiel   

TS allereerst vervelend! Hopelijk krijg je vanaf nu leukere gasten!

Mag je wel vapen bij jou? O:) dan zou ik evt interesse hebben om langs te komen. (Zijn die batterij dingetjes, geen vuur etc en stinken ook niet) Ben wel toe aan een vakantie haha.

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-06-23 06:24 



 
Profiel   

Misschien een tip, maar als je te goedkoop bent krijg je ook een bepaald publiek via zo’n sites!
Anders meld je bij natuurhuisje aan ofzo.. heb je al een iets selectiever gezelschap

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-06-23 06:29 



 
Profiel   

Rennie89 schreef
TS allereerst vervelend! Hopelijk krijg je vanaf nu leukere gasten!

Mag je wel vapen bij jou? O:) dan zou ik evt interesse hebben om langs te komen. (Zijn die batterij dingetjes, geen vuur etc en stinken ook niet) Ben wel toe aan een vakantie haha.


vapen is prima. Geeft geen peuken op de grond en brandend hooi :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-06-23 06:39 



 
Profiel   

Jeetje, met de allerbeste intenties bied je je plekje aan, maar je treft vooral veel ellende ervan.

Ik denk dat je misschien ander publiek treft als je de prijzen iets verhoogd. Het is echt heel goedkoop voor wat je aanbied. Als je het toch leuk vind om het af en toe goedkoper aan te bieden voor mensen die de middelen niet hebben om op vakantie te gaan, kun je evt via stichtingen aangeven dat je dit huisje aanbied.
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-06-23 07:22 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 3 van de 8 [ 179 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 8  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen