Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 250 van de 355 [ 8853 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 247, 248, 249, 250, 251, 252, 253 ... 355  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

Dingen die je je af vraagt deel 4!

 
Profiel   

20-30 minuten elektrisch.
En dan alleen op een dag dat ik me goed voel.
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-06-23 13:13 



 
Profiel   

0 km/minuten. Ik ga lopen en anders met het ov. Heb m'n fiets al maanden niet aangeraakt :o

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-06-23 16:10 



 
Profiel   

Sheran schreef
Wat is jullie maximale tijd/afstand waarbij je denkt: Ach, dat doe ik wel op de fiets? (Ipv trein/auto)


Lunch mee en terug voor het avondeten. :D Lekker een hele dag op de fiets met meerdere bestemmingen en tussenstops. Tien verschillende tuincentra af bijvoorbeeld. Gewoon voor de lol.

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-06-23 22:19 



 
Profiel   

Tsja, ik heb geen rijbewijs... En mijn ouders wonen in the middle of nowhere. Dus ik stap wel eens op de (elektrische :D ) fiets. Ook als ik 20km enkele reis moet fietsen. Bij slecht weer kies ik voor de korte fietsroute en een stukje met het OV.

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-06-23 08:04 



 
Profiel   

Ik heb mijn auto anderhalf jaar geleden verkocht want die gebruikte ik toch amper. Maar nu heeft mijn man de auto regelmatig mee terwijl ik naar stal wil.
Dus ik fiets lekker naar stal, op mijn opoefiets zonder versnellingen, niet elektrisch. :+ 15km enkele reis, en ik vind het heerlijk! <3 Als het zonnetje schijnt dan. _O-

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-06-23 08:16 



 
Profiel   

Sinds ik naar het platteland van Zweden ben verhuist fiets ik echt nooooit meer. Soms denk ik: oh ik ga even lekker een stukje fietsen. Maar m'n achterband is al een jaar lek en ik ben dan weer niet zó gemotiveerd om m'n band te plakken :')

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-06-23 08:21 



 

Piekosjj schreef
Sinds ik naar het platteland van Zweden ben verhuist fiets ik echt nooooit meer. Soms denk ik: oh ik ga even lekker een stukje fietsen. Maar m'n achterband is al een jaar lek en ik ben dan weer niet zó gemotiveerd om m'n band te plakken :')
Ik heb het bewust afgezworen. :') Vind er niks aan, het is hier levensgevaarlijk en met m'n kniebeschadiging loop ik erna drie dagen kreupel, zeker omdat het hier niet bepaald plat is, dus laat maar. :))

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-06-23 08:31 



 
Profiel   

Tot 15km is het allemaal ik fiets er wel even en vooral tot 10km vind ik eigenlijk onzin om in de auto te stappen. Tot 25-30 km enkele reis zie ik het ook nog zitten met mooi weer maar zou het niet dagelijks willen doen. Heb ook een mountainbike met bijbehorend type zadel dus op gegeven moment is het wat veel van het goeie zeg maar :=

Elektrisch zou ik zeggen onbeperkte afstand tot de accu leeg is :Y)

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-06-23 08:48 



 
Profiel   

Dat is ook afhankelijk van de rest van de planning. Ik fiets bijvoorbeeld gemakkelijk en graag naar de paarden (11 km enkele reis) maar alleen als het lekker weer is. Maar als ik in 1 zucht daarna m'n dochter moet halen en een boodschapje moet doen, dan pak ik uit gemak toch liever de auto voor alles.

Ga ik naar de stad (lees onhandig parkeren en duur) dan pak ik weer sneller de fiets, ongeacht het weer.

Maar als de omstandigheden helemaal perfect zijn om te fietsen, dan is 3 kwartier enkele reis wel mijn max

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-06-23 11:01 



 
Profiel   

Ik vind een half uur met de elektrische fiets prima.

Getwijfeld of ik er een topic aan zou wagen, maar toch even hier: hoeveel tijd brengen jullie door met familie? Als in je ouders, broers/zussen? Hetzij fysiek hetzij digitaal/telefonisch.

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-06-23 17:47 



 
Profiel   

Dat verschilt echt zo erg per familie. Mijn ouders wonen ver weg. Ik videobel 1 of 2x per week, elke dag wel even heel kort chatten. Ik zie ze ongeveer eens per maand of eens per 2 maanden. Heb geen broers of zussen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-06-23 18:19 



 
Profiel   

Eleadoras schreef
Ik vind een half uur met de elektrische fiets prima.

Getwijfeld of ik er een topic aan zou wagen, maar toch even hier: hoeveel tijd brengen jullie door met familie? Als in je ouders, broers/zussen? Hetzij fysiek hetzij digitaal/telefonisch.


Ik heb één zusje waar ik regelmatig mee app en die ik eens in de twee maanden (ofzo) zie. De rest van mijn familie zie ik gemiddeld minder dan 1 x per jaar. Wij hebben wel een familie app, dus van evt bijzonderheden blijf ik wel op de hoogte.
En ik heb een jonger nichtje waar ik heel goed contact mee heb.

Waarom vraag je dat?

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-06-23 18:29 



 

Zusje spreek ik nooit, maakt ook geen deel uit van m’n leven, ouders wisselend. Soms een paar dagen dagelijks, soms weken niet. We zien elkaar een paar keer per jaar, want ik woon in de UK.

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-06-23 18:33 



 
Profiel   

Mijn broer woont in Spanje en zie ik alleen als hij eens of twee keer per jaar in Nederland is. Ik app hem misschien eens in de twee-drie maanden en dat is altijd contact vanaf mijn kant. Niet omdat we een slechte relatie hebben, maar hij is niet zo goed in contact onderhouden en ik ook niet :P

Mijn ouders zie ik soms meerdere keren per week, soms eens in de paar weken. Spreek ze vaak meerdere keren per week. Zij wonen wel in dezelfde gemeente, in de stad waar mijn dorp tegenaan ligt.

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-06-23 18:44 



 
Profiel   

Eleadoras schreef
Ik vind een half uur met de elektrische fiets prima.

Getwijfeld of ik er een topic aan zou wagen, maar toch even hier: hoeveel tijd brengen jullie door met familie? Als in je ouders, broers/zussen? Hetzij fysiek hetzij digitaal/telefonisch.

Mijn broer app ik eens in de maand mee, we zijn beide slecht in contact onderhouden maar de band is altijd goed.
mn zus app ik wat vaker mee, daar was de band altijd minder mee maar nu steken we er beide wat meer moeite in.
mn ouders app ik ook eens in de maand wat mee, de rest van de familie eigenlijk nooit.

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-06-23 18:58 



 
Profiel   

Eleadoras schreef
Getwijfeld of ik er een topic aan zou wagen, maar toch even hier: hoeveel tijd brengen jullie door met familie? Als in je ouders, broers/zussen? Hetzij fysiek hetzij digitaal/telefonisch.


Zo min mogelijk :=

Mijn moeder inmiddels 10 jaar niet meer gezien en daarvoor was ik haar ook liever kwijt dan rijk om eerlijk te zijn :o mijn zus inmiddels zo'n een keer per twee jaar ofzo, mijn vader bel ik eens in 3-4 maanden en als we elkaar meer dan 1x per jaar zien is het al veel. Hij belde mij vroeger ook wel eens maar sinds zijn nieuwe baby er is, is dit ook helemaal verwaterd.

Van de rest van de familie weet ik nauwelijks of ze überhaupt in leven zijn :+

Oh ja mijn schoonouders zie ik wel zo'n beetje om de week :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-06-23 23:23 



 
Profiel   

Weinig. :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-06-23 23:47 



 
Profiel   

Ik zie m'n familie juist heel veel. Woon nog bij m'n ouders (in afwachting van een betaalbaar huis) en m'n broer zie ik ook vaak, minimaal 1x per week. Verder appen we nog

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-06-23 06:58 



 
Profiel   

Ik zie mijn ouders denk ik eens per week, en mijn zus maar eens per maand ofzo?
Spreken elkaar via de app wel bijna dagelijks in een groepsapp.

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-06-23 08:19 



 
Profiel   

Ik neem aan dat iedereen die reageert met dagelijks/wekelijks contact ook een fijne band heeft?

De reden dat ik het vraag is omdat ik zelf geen behoefte heb aan wekelijks contact met mijn ouders. Maar mijn ouders willen dit wel. Vandaar dat ik benieuwd was hoe dit in andere gezinnen gaat :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-06-23 08:54 



 
Profiel   

Ik heb dagelijks contact met mijn moeder. Dat is de enige familie die ik nog heb. Samen met mijn dochter dan.

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-06-23 09:03 



 
Profiel   

Voor mij is dat heel erg afhankelijk van in welke periode van mijn leven je me dit zou vragen. Voordat ik uit huis ging was het contact dagelijks. Nadat ik uit huis ben gegaan heb ik een tijdje het contact verbroken en dat was erg goed voor mijn mentale gesteldheid. Na 1 a 1,5 jaar heb ik het weer rustig opgepakt en ben ik begonnen met korte bezoekjes waarbij ik ook gewoon weer kon gaan als ik er klaar mee was. Nu ga ik ongeveer eens per maand langs ofzo, we appen zo'n beetje wekelijks.
Mijn broertje heb ik geprobeerd zo min mogelijk te raken met de restricties naar mijn ouders toe, maar hij woont sinds een jaartje bij mij dus die zie ik nu weer dagelijks.

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-06-23 09:08 



 
Profiel   

Weinig contact
Ook geen behoefte aan.
Als ik mijn broers zie is het wel gezellig maar daar blijft het ook wel bij.
Mijn moeder bel ik 1 keer in de 3 weken, meer als moetje.
Mijn moeder belt alleen als ze wat nodig heeft...
Ik zie haar 1 keer in de 2 maanden ongeveer.

Schoonfamilie zien we vaker, is ook veel leuker :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-06-23 09:25 



 
Profiel   

fleurtjeuh schreef
Eleadoras schreef
Ik vind een half uur met de elektrische fiets prima.

Getwijfeld of ik er een topic aan zou wagen, maar toch even hier: hoeveel tijd brengen jullie door met familie? Als in je ouders, broers/zussen? Hetzij fysiek hetzij digitaal/telefonisch.

Mijn broer app ik eens in de maand mee, we zijn beide slecht in contact onderhouden maar de band is altijd goed.
mn zus app ik wat vaker mee, daar was de band altijd minder mee maar nu steken we er beide wat meer moeite in.
mn ouders app ik ook eens in de maand wat mee, de rest van de familie eigenlijk nooit.

Sidenote: ik app dus eigenlijk alleen maar met mn familie. Bellen doen we eigenlijk nooit
Ik zie ze veel minder vaak.
Ik woon ter hoogte van arnhem en de rest van de familie in groningen of hoger. Met uitzondering van mijn broer die in zwolle woont

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-06-23 09:59 



 
Profiel   

Ik heb dagelijks appcontact met mijn ouders, broers en zussen heb ik niet. Ik zie ze ook regelmatig, en we hebben inderdaad ook wel een goede band. Mijn opa zie ik meer als moetje, maar nu hij dichterbij woont, ga ik daar ook regelmatiger heen al heb ik geen geweldige band met hem. Ik weet dat ik hem er een plezier mee doe, dus die paar uur in twee weken kunnen er wel vanaf. :))
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-06-23 11:05 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 250 van de 355 [ 8853 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 247, 248, 249, 250, 251, 252, 253 ... 355  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen