Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #11

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
vikawiek

Berichten: 1489
Geregistreerd: 24-10-16
Woonplaats: Grunn

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-23 17:43

Ben ik een keer op vakantie, krijg ik een appje dat mijn paard besluit om houdini te spelen zodra het stroom eraf is. Stomme knol :')

ElfBeau_067

Berichten: 1994
Geregistreerd: 03-11-22

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-23 19:26

Kairos schreef:
ElfBeau_067 schreef:
Dan kan je gaan meepraten en vervolgens zeggen
“Sorry man, ik ben nu aan de beurt met de benchpress”

Haha ja, had ik het lef maar om zoiets te zeggen :') had wel een mooie stunt geweest


Zulke dingen zou ik ook niet durven zeggen hoor. Het is voor het gevoel (en idee natuurlijk) :+ was idd wel een mooie stunt geweest

TessaxQuincy

Berichten: 1038
Geregistreerd: 31-12-17
Woonplaats: Meppel

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-23 19:31

Gister weer eens paardgereden na 2 jaar, en nu heb ik heel erge spierpijn. Maar had ik ook wel verwacht :')

Kookaburra

Berichten: 5390
Geregistreerd: 23-07-20
Woonplaats: Op een laaghangende tak in een loofbos.

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #11

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-23 19:52

Dronken droppies in de bus. Op een gegeven moment kwam iemand naast mij zitten en tegen mij aanhangen. Maar even gezegd dat ik dat niet fijn vond.
Maar echt, zo verhipte irritant!

wyoming

Berichten: 2505
Geregistreerd: 14-07-03
Woonplaats: Soest

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #11

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-23 21:14

Vorig jaar was ik alleen in Frankrijk met de kinderen, dat was echt een ramp met dochter die de laatste week toen zo ziek werd.
Dit jaar blijf ik lekker in Nederland, dochter doet het gelukkig helemaal prima (even afkloppen). Maar ex heeft nu al een keer of 4 de opmerking gemaakt dat hij volgend jaar naar Italië wil en dat het dan wel handig is als ik ook ergens die kant op ga want het is zo ver rijden maar ik heb daar helemaal geen zin in maar dat lijkt gewoon niet bij hem binnen te komen.

xSagan
Berichten: 664
Geregistreerd: 27-08-15

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #11

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-23 21:59

Tref het wel weer vandaag; mijn tuin netjes gemaakt. Ik ben geen roker en heb ook geen rokers in huis en tref net alweer twee peuken aan. Echt soms is het zo lastig om gewoon eigen troep op te ruimen hoor. Staat ook niet zoveel wind dat het van balkon boven afgewaaid is, daar trap ik ook niet meer in…

Britta31

Berichten: 13140
Geregistreerd: 26-11-13
Woonplaats: Naast Britt,Nappie,Aag en Sasa en Max.

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #11

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-23 22:59

Waarom moet jij ook naar Italië?Hij kan toch ook weer naar Nederland en dan de kinderen weer naar jou brengen zodat jij weg kan.

Maddy_Paola

Berichten: 1330
Geregistreerd: 19-04-17

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-23 23:11

Britta31 schreef:
Waarom moet jij ook naar Italië?Hij kan toch ook weer naar Nederland en dan de kinderen weer naar jou brengen zodat jij weg kan.


Ik gok zomaar dat hij de kinderen 1 week wil en dan nog een week zonder kinderen daar wil zijn, maar wil niet 'even' heen en weer. Heel egoïstisch weer, legt het gewoon op zo ongeveer dat jij dan ook maar ver moet reizen. Hij wil dat dus zijn probleem hoor

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-23 23:41

wyoming schreef:
Vorig jaar was ik alleen in Frankrijk met de kinderen, dat was echt een ramp met dochter die de laatste week toen zo ziek werd.
Dit jaar blijf ik lekker in Nederland, dochter doet het gelukkig helemaal prima (even afkloppen). Maar ex heeft nu al een keer of 4 de opmerking gemaakt dat hij volgend jaar naar Italië wil en dat het dan wel handig is als ik ook ergens die kant op ga want het is zo ver rijden maar ik heb daar helemaal geen zin in maar dat lijkt gewoon niet bij hem binnen te komen.
“Ik kom niet, einde discussie en ik wil je er niet meer over horen.” En ook gewoon blijven zeggen dat je het er niet over gaat hebben als hij er toch over begint, joe! :=

Marcella

Berichten: 36724
Geregistreerd: 24-04-01
Woonplaats: Ergens onder een brug.

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-23 23:42

Afbeelding
En mevrouw was weer bezig. :')

En ik haal haar even van de deur af. Ga ik bijna door het glas heen. :x

MarlindeRooz
Correspondent

Berichten: 33795
Geregistreerd: 27-02-10
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-23 08:04

Kind van de buren wat weer bezig is met z’n 16uur per dag janken volmaken.

De meeste paarden staan minder op stal dan dat hij jankt.

Telpeva

Berichten: 14720
Geregistreerd: 26-08-06
Woonplaats: In de hoek

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-23 08:07

Motorrijders op de openbare weg met een rijstijl alsof ze een deathwish hebben.

purny

Berichten: 27490
Geregistreerd: 08-06-06
Woonplaats: Den haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-23 08:25

MarlindeRooz schreef:
Kind van de buren wat weer bezig is met z’n 16uur per dag janken volmaken.

De meeste paarden staan minder op stal dan dat hij jankt.


Ik heb van die hele leuke kleine buurkindertjes die lekker door het portiek gaan staan gillen en krijsen. Ik snap dat je als moeder zijnde dit niet helemaal goed in de hand hebt maar het gebeurd dus ook om half 10 in de avond.
Of ze slaan lekker 2 a 3 keer met de deur...

Ineke2

Berichten: 33118
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-23 09:29

wyoming schreef:
Vorig jaar was ik alleen in Frankrijk met de kinderen, dat was echt een ramp met dochter die de laatste week toen zo ziek werd.
Dit jaar blijf ik lekker in Nederland, dochter doet het gelukkig helemaal prima (even afkloppen). Maar ex heeft nu al een keer of 4 de opmerking gemaakt dat hij volgend jaar naar Italië wil en dat het dan wel handig is als ik ook ergens die kant op ga want het is zo ver rijden maar ik heb daar helemaal geen zin in maar dat lijkt gewoon niet bij hem binnen te komen.

Met alle verhalen in mijn gedachten die ik in de ergenissentopics heb gelezen over jouw ex… Wat is het een egoïstische zak zeg. Zeg hem duidelijk dat je niet naar verwegistan gaat en het er niet meer over wil hebben.

DuoPenotti

Berichten: 29503
Geregistreerd: 14-01-21
Woonplaats: Tussen de Limburgse velden met uitzicht op de Brabantse.

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #11

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-23 09:57

Ik denk ook dat je betreft je ex veel meer op je strepen mag gaan staan.
Hij walst volgens mij nog regelmatig over je heen.
Hij gaat maar waar hij wil met de kinderen, ook al zul je dat ook niet fijn vinden, maar jou verplichten om ook te komen. Mooi niet.

Zilfstar

Berichten: 7546
Geregistreerd: 24-10-07
Woonplaats: Bij die Zwarte en die Bonte

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #11

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-23 10:10

Zwerfkatten opvang gebeld m lood in mijn schoenen en veel spanning… is t erg druk dus of ik effe mail wil sturen of om 12 uur terug bellen… ben nu zo gestressed!! En moet straks n werk om 12 uur. Email gestuurd met foto..

Kookaburra

Berichten: 5390
Geregistreerd: 23-07-20
Woonplaats: Op een laaghangende tak in een loofbos.

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #11

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-23 10:55

Thuiswerken... Racet er plots zo'n snelle spin langs mijn toetsenbord. Yikes!

Gea99

Berichten: 1170
Geregistreerd: 26-09-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-23 11:07

MarlindeRooz schreef:
Kind van de buren wat weer bezig is met z’n 16uur per dag janken volmaken.

De meeste paarden staan minder op stal dan dat hij jankt.



Heb jij dezelfde buren als mij? -O-
Gelukkig gaat hij nu naar school. even paar uur rust. {:}

Roosch

Berichten: 36657
Geregistreerd: 04-07-03
Woonplaats: Anywhere

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #11

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-23 11:08

Ik had m'n huis per direct te koop gezet. Zo blij met m'n directe kindvrije buren.

Fly_high

Berichten: 3301
Geregistreerd: 01-09-20

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #11

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-23 11:10

Hier alleen maar hoogbejaarden in de flat :+

Het is soms ook best een ergernis moet ik zeggen :') maar ze maken iig amper geluid

Urbanus

Berichten: 44946
Geregistreerd: 05-02-08
Woonplaats: Tollembeek

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #11

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-23 11:14

Ik vind een beetje reuring altijd wel fijn, maar ik haat die gillende goblins. Ik weet dat er over gepraat wordt in de buurt, maar sommige koters hoef ik gewoon niet in de tuin.

Avalanche

Berichten: 15988
Geregistreerd: 28-04-16
Woonplaats: Zuid, Zuider Zuidst

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-23 11:18

Kinderen zijn leuk. Gegil niet.


Reizigers die vragen stellen over samenreiskorting, en mij om hulp vragen bij de automaat. En een man die zich er mee gaat bemoeien. Zo een figuur die alles beter weet. For reference: ik werk bij NS.
Ik heb de reizigers in kwestie dus vriendelijk uitgelegd hoe de app werkt, meneer genegeerd, en hoe je samenreiskorting op je e-ticket kunt zetten. Voor zover ik kan zien, werkt alles prima, dus ik loop weg. Ik zie uit mijn ooghoek meneer weer naar de dames toe komen, en hoor hem informatie geven die totaal niet klopt. De dames zijn duidelijk ongemakkelijk.

Ik draai me om en loop terug, want ik wil de dames geen boete laten riskeren, dus (weer meneer negerend) help ik ze met correcte informatie. Dan begint de man nogal luidruchtig over mij heen te praten, en haalt het in zijn hoofd om te zeggen dat ik dingen verzin zelfs :')

Ik verzoek hem vriendelijk om zich er niet mee te bemoeien, vraag de dames om hem ook te negeren, en zeg ze dat als ze naar hem luisteren, ze een boete riskeren die hij met aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid niet voor ze gaat betalen.



Toen begon meneer tegen mij. Nu is de tijd dat ik over me heen laat praten al echt wel even voorbij, dus ik verzoek hem vriendelijk mij niet in de rede te vallen en de reizigers niet langer lastig te vallen. Hij begint te schelden tegen mij. Ik heb hem gezegd NU weg te gaan of ik ga andere dingen doen en écht heel vervelend worden en hoe hij het in zijn hoofd haalt om zich zo te gedragen. Na nog wat woorden, loopt hij inderdaad weg.
De dames bedankten mij, ze vonden hem erg vervelend en opdringerig.

Echt, mensen die over me heen praten...... er was een tijd dat ik dat pikte, nu echt niet meer. Wie denkt hij wel dat hij is zeg. En die dames zo lastigvallen. Ik ben geen ridder he, maar dat soort mensen ga ik echt slecht op.

M_D_H
Berichten: 17478
Geregistreerd: 01-10-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-23 11:20

Bejaarden is geen garantie voor geen overlast van kinderen...
Mijn bejaarde buren hebben 3 tot 4 keer per week krijsje 1.0 en 2.0 op bezoek...
De kleinkinderen dus :+

En de buren van nog een paar deuren verder, zijn inderdaad bewust kinderloos gebleven, maar hebben goed contact met hun hulp en die brengt dus tegenwoordig met liefde de kinderen mee...
De combinatie van krijsje 1.0 en 2.0 en de 2 kinderen van de hulp is ook niet echt aan te raden :n


Een beetje reuring is inderdaad best te doen, maar dit... Pfoe

Roosch

Berichten: 36657
Geregistreerd: 04-07-03
Woonplaats: Anywhere

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-23 11:25

Ik hoef geen reuring in m'n eigen huis, liefst zo rustig mogelijk. Krijsjes direct naast me waren dan ook serieus een reden m'n huis te koop te zetten. :')

Gelukkig lijkt dat voorlopig nog niet nodig te zijn, want men lijkt maar te blijven fokken dus als ik op zoek moet naar een nieuwe krijsjesvrije buurt heb ik daar vast een goeie kluif aan.

Marcella

Berichten: 36724
Geregistreerd: 24-04-01
Woonplaats: Ergens onder een brug.

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-23 11:28

Fly_high schreef:
Hier alleen maar hoogbejaarden in de flat :+

Het is soms ook best een ergernis moet ik zeggen :') maar ze maken iig amper geluid

Ja hier ook, maar helaas hebben ze een school pal naast de flat gebouwd. -O-