Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 90 van de 501 [ 12515 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 87, 88, 89, 90, 91, 92, 93 ... 501  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #11

 
Profiel   

Goed geregeld!!!

Ik erger me alweer aan het jankende kind. Zonder overdrijven hoor je hem wel 10-15x per dag enorm huilen. En het is geen baby hè. Maar hij schijnt TOS + gedragsproblemen te hebben.
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-06-23 12:14 



 
Profiel   

Avalanche schreef
Dit topic :')

poedersuiker :')

Erger jij je nou aan dit topic? Maar het werd nou net zo leuk :') _O-


Urbanus schreef
M_D_H schreef
En anders is je man er nog toch?
Laat je die gewoon thuis :j

Of valt die onder de kinderen? :') _O-


Nee maar hij werkt onregelmatig :=

Maar het is opgelost, de vader van onze oppas komt oppassen _O- _O-

Lucky basterd :')


Ik weet 1 ding zeker...
Urbanus is niet de enige die vanwege allemaal voor de handliggende redenen naar de hel gaat later :')

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-06-23 12:14 



 

O nee hoor, ik sta echt vooraan in de rij. <3

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-06-23 12:16 



 
Profiel   

Urbanus schreef
M_D_H schreef
En anders is je man er nog toch?
Laat je die gewoon thuis :j

Of valt die onder de kinderen? :') _O-


Nee maar hij werkt onregelmatig :=

Maar het is opgelost, de vader van onze oppas komt oppassen _O- _O-

Wat _O-.

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-06-23 12:20 



 
Profiel   

Gewoon op straat loslaten joh, komen vanzelf terug als ze trek hebben :j of waren het katten die het deden...? :?

-------

Ik wil mijn nieuwe konijntje knuffelen want hij is schattig maar hij is nog niet bepaald aaibaar ;(

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-06-23 12:23 



 

[ img ]

Echt, mijn volgende paard wordt een naaktkat en ik houd hem in eenzame opsluiting in een kamer die een vloer, wanden en plafond van kussens heeft. :')

Waar ik nog minder blij mee ben, is dat ze nu dus wéér uit de groep gehaald is samen met haar vriendinnetje. Zo krijgt ze natuurlijk nooit de kans om te leren dat ze uit de buurt moet blijven van sommige paarden en blijf je dit soort ellende houden. :x


Laatst bijgewerkt door Anoniem op 05-06-23 12:27, in het totaal 1 keer bewerkt

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-06-23 12:25 



 
Profiel   

Fly_high schreef
Ik wil mijn nieuwe konijntje knuffelen want hij is schattig maar hij is nog niet bepaald aaibaar ;(

Net zo lief als de ekster die als dankjewel mij een blauwe plek bezorgde. :+

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-06-23 12:26 



 
Profiel   

Mkango schreef
[ Afbeelding ]

Echt, mijn volgende paard wordt een naaktkat en ik houd hem in eenzame opsluiting in een kamer die een vloer, wanden en plafond van kussens heeft. :')


Vandaag een nieuwe aflevering van 'Wat the fiets heeft Auroch gedaan'.

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-06-23 12:27 



 

Urbanus schreef
Mkango schreef
[ Afbeelding ]

Echt, mijn volgende paard wordt een naaktkat en ik houd hem in eenzame opsluiting in een kamer die een vloer, wanden en plafond van kussens heeft. :')


Vandaag een nieuwe aflevering van 'Wat the fiets heeft Auroch gedaan'.
|( |( |(

Sta je dan met je goede gedrag. |(


Laatst bijgewerkt door Anoniem op 05-06-23 12:28, in het totaal 1 keer bewerkt

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-06-23 12:28 



 
Profiel   

Mkango schreef
[ Afbeelding ]

Echt, mijn volgende paard wordt een naaktkat en ik houd hem in eenzame opsluiting in een kamer die een vloer, wanden en plafond van kussens heeft. :')


Waar kijk ik nu naar? :o? is Cripples weer schade opgelopen? :')

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-06-23 12:28 



 

Kras op haar rug, ik gok gebeten. Maar aangezien ik alleen deze foto heb, heb ik zelf ook geen inzicht in hoe diep het is. :')

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-06-23 12:29 



 
Profiel   

Mkango schreef
[ Afbeelding ]

Echt, mijn volgende paard wordt een naaktkat en ik houd hem in eenzame opsluiting in een kamer die een vloer, wanden en plafond van kussens heeft. :')

Waar ik nog minder blij mee ben, is dat ze nu dus wéér uit de groep gehaald is samen met haar vriendinnetje. Zo krijgt ze natuurlijk nooit de kans om te leren dat ze uit de buurt moet blijven van sommige paarden en blijf je dit soort ellende houden. :x

What did she do :=.

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-06-23 12:29 



 
Profiel   

Mkango schreef
Kras op haar rug, ik gok gebeten. Maar aangezien ik alleen deze foto heb, heb ik zelf ook geen inzicht in hoe diep het is. :')


Ja dat zijn meestal bijtwonden op die plek, naar zeg. Beterschap voor Floof :knuffel:

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-06-23 12:34 



 
Profiel   

Damn ik dacht dat het vogelpoep was van een enorme vogel :')

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-06-23 12:36 



 

Ja, en ik snap dat ze haar willen beschermen, maar dan moet je de keuze maken: óf ze blijft in de groep met hier en daar een kras de eerste paar weken tot ze haar plek gevonden heeft en weet bij wie ze uit de buurt moet blijven, óf we houden haar samen met de twee paarden bij wie ze nu staat en doen geen pogingen meer om haar ertussen te zetten, want elke keer dat erin en eruit om de paar weken, werkt gewoon niet. Zo blijf je bezig, en het ging juist net zo goed tussen de rest, tot ze ineens weer de track op moest om het gras te maaien voordat de cobs erop gingen. Ze staat er dan wel naast met alleen de draad ertussen, maar dat is toch anders dan ertussen.

Het is hetzelfde op de poetsplaats: iedereen is constant bezig om Auroch te beschermen. Paarden verplaatsen, op hun lazer geven als ze hun oren naar achteren doen etc., terwijl ik gewoon zeg: "laat ze, ze moeten zelf uitvinden waar ze staan ten opzichte van elkaar," maar daar krijgen ze gewoon de kans niet toe, en ik ben degene die elke keer met de gebakken peren zit als ze er wel weer tussen gezet wordt. :roll:

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-06-23 12:42 



 
Profiel   

oh dat ziet er naar uit ;(

Mijn ergernis; dazen seizoen weer begonnen.
Zag hier net die dikke runderdaas weer onder de buik kl0ten...

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-06-23 12:49 



 
Profiel   

De vader van mijn ex ligt op sterven, we wonen nog bij elkaar als gezin puur omdat er totaal geen woningen beschikbaar zijn. Maar ik erger me er aan dat mensen zo barbaars aan hun einde moeten komen. Hij wordt in slaap gehouden en krijgt morfine, maar het plaatje daarvan, dat je eigenlijk iemand uithongert en ook nog in slaap gehouden wordt, geeft me echt horror plaatjes...Zou willen dat je voor mensen ook gewoon kon beslissen dat je een spuitje kan krijgen op het moment dat het nodig is...

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-06-23 12:52 



 
Profiel   

Oh wat naar, wat onvriendelijk eigenlijk. Een huisdier zou je niet zo laten durven doorgaan maar een mens...

Heel veel sterkte!

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-06-23 12:56 



 

BarbaraNova schreef
De vader van mijn ex ligt op sterven, we wonen nog bij elkaar als gezin puur omdat er totaal geen woningen beschikbaar zijn. Maar ik erger me er aan dat mensen zo barbaars aan hun einde moeten komen. Hij wordt in slaap gehouden en krijgt morfine, maar het plaatje daarvan, dat je eigenlijk iemand uithongert en ook nog in slaap gehouden wordt, geeft me echt horror plaatjes...Zou willen dat je voor mensen ook gewoon kon beslissen dat je een spuitje kan krijgen op het moment dat het nodig is...
Zou ideaal zijn als er iets van een commissie van artsen is die op verzoek van naasten kan besluiten of euthanasie niet de beste optie is voor iemand die toch al op sterven ligt idd. -O-

Sterkte! :(:)

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-06-23 12:58 



 
Profiel   

BarbaraNova schreef
De vader van mijn ex ligt op sterven, we wonen nog bij elkaar als gezin puur omdat er totaal geen woningen beschikbaar zijn. Maar ik erger me er aan dat mensen zo barbaars aan hun einde moeten komen. Hij wordt in slaap gehouden en krijgt morfine, maar het plaatje daarvan, dat je eigenlijk iemand uithongert en ook nog in slaap gehouden wordt, geeft me echt horror plaatjes...Zou willen dat je voor mensen ook gewoon kon beslissen dat je een spuitje kan krijgen op het moment dat het nodig is...

Knuffel :(:)

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-06-23 13:10 



 
Profiel   

Mkango schreef
Ja, en ik snap dat ze haar willen beschermen, maar dan moet je de keuze maken: óf ze blijft in de groep met hier en daar een kras de eerste paar weken tot ze haar plek gevonden heeft en weet bij wie ze uit de buurt moet blijven, óf we houden haar samen met de twee paarden bij wie ze nu staat en doen geen pogingen meer om haar ertussen te zetten, want elke keer dat erin en eruit om de paar weken, werkt gewoon niet. Zo blijf je bezig, en het ging juist net zo goed tussen de rest, tot ze ineens weer de track op moest om het gras te maaien voordat de cobs erop gingen. Ze staat er dan wel naast met alleen de draad ertussen, maar dat is toch anders dan ertussen.

Het is hetzelfde op de poetsplaats: iedereen is constant bezig om Auroch te beschermen. Paarden verplaatsen, op hun lazer geven als ze hun oren naar achteren doen etc., terwijl ik gewoon zeg: "laat ze, ze moeten zelf uitvinden waar ze staan ten opzichte van elkaar," maar daar krijgen ze gewoon de kans niet toe, en ik ben degene die elke keer met de gebakken peren zit als ze er wel weer tussen gezet wordt. :roll:

Jammer is dat dan he :j
Super lief dat ze haar willen beschermen, maar zo blijf je natuurlijk bezig.


BarbaraNova schreef
De vader van mijn ex ligt op sterven, we wonen nog bij elkaar als gezin puur omdat er totaal geen woningen beschikbaar zijn. Maar ik erger me er aan dat mensen zo barbaars aan hun einde moeten komen. Hij wordt in slaap gehouden en krijgt morfine, maar het plaatje daarvan, dat je eigenlijk iemand uithongert en ook nog in slaap gehouden wordt, geeft me echt horror plaatjes...Zou willen dat je voor mensen ook gewoon kon beslissen dat je een spuitje kan krijgen op het moment dat het nodig is...

Oh dat is zo klote he :j
Het is gewoon mens onterend om mensen zo aan het einde te laten komen!

Heel veel sterkte verder!

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-06-23 13:18 



 
Profiel   

Ik heb vrijdag een soort nep rechtzaak - mootcourt, waarbij ik als advocaat moet spelen in een strafrechtzaak. Hiervoor krijg ik een cijfer. Er zijn 3 echte rechters die mee beoordelen, dus het is echt een belangrijk project. Ik moet een pleitnota schrijven en een pleidooi voordragen. Alleen mijn hersenen staan echt nog helemaal uit, waarschijnlijk door de pijnstillers. Ik kan me totaal niet concentreren en dan moet ik heel dat ding nog schrijven en uit m'n hoofd leren. Komt allemaal niet helemaal goed uit tbh. Dit is uiteraard ook weer het énige vak wat je niet kan herkansen. Arghhhh m'n hoofd moet weer gaan werken |o

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-06-23 13:30 



 
Profiel   

Lestrange01 schreef
Ik heb vrijdag een soort nep rechtzaak - mootcourt, waarbij ik als advocaat moet spelen in een strafrechtzaak. Hiervoor krijg ik een cijfer. Er zijn 3 echte rechters die mee beoordelen, dus het is echt een belangrijk project. Ik moet een pleitnota schrijven en een pleidooi voordragen. Alleen mijn hersenen staan echt nog helemaal uit, waarschijnlijk door de pijnstillers. Ik kan me totaal niet concentreren en dan moet ik heel dat ding nog schrijven en uit m'n hoofd leren. Komt allemaal niet helemaal goed uit tbh. Dit is uiteraard ook weer het énige vak wat je niet kan herkansen. Arghhhh m'n hoofd moet weer gaan werken |o


Hopelijk kun je je concentratie terug vinden, want Moot Courts zijn echt een hele toffe ervaring als alles goed gaat! Ik vond het altijd enorm leuk om te doen. :D

Hier erger ik me aan een kantoortuin waarin iemand keihard vals mee zit te zingen met de radio. Er zitten hier 40 mensen te werken, en hij krijst als een valse kraai de hele tijd door allerlei telefoongesprekken heen. :')

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-06-23 13:38 



 
Profiel   

Lau07 schreef
Lestrange01 schreef
Ik heb vrijdag een soort nep rechtzaak - mootcourt, waarbij ik als advocaat moet spelen in een strafrechtzaak. Hiervoor krijg ik een cijfer. Er zijn 3 echte rechters die mee beoordelen, dus het is echt een belangrijk project. Ik moet een pleitnota schrijven en een pleidooi voordragen. Alleen mijn hersenen staan echt nog helemaal uit, waarschijnlijk door de pijnstillers. Ik kan me totaal niet concentreren en dan moet ik heel dat ding nog schrijven en uit m'n hoofd leren. Komt allemaal niet helemaal goed uit tbh. Dit is uiteraard ook weer het énige vak wat je niet kan herkansen. Arghhhh m'n hoofd moet weer gaan werken |o


Hopelijk kun je je concentratie terug vinden, want Moot Courts zijn echt een hele toffe ervaring als alles goed gaat! Ik vond het altijd enorm leuk om te doen. :D

Hier erger ik me aan een kantoortuin waarin iemand keihard vals mee zit te zingen met de radio. Er zitten hier 40 mensen te werken, en hij krijst als een valse kraai de hele tijd door allerlei telefoongesprekken heen. :')


Ja het leek me ook een echt leuk (maar wel heel spannend!!) project, dus ik baal dat ik niet in top conditie ben. Maar het komt vast goed

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-06-23 13:44 



 
Profiel   

dank jullie :)
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-06-23 14:26 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 90 van de 501 [ 12515 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 87, 88, 89, 90, 91, 92, 93 ... 501  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen