Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #11

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Winged

Berichten: 33027
Geregistreerd: 28-12-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-23 15:13

Collega's die - omdat iemand zijn vakantie morgen om 18.00 uur begint - morgen een afspraak maken van 17.00 tot 18.00 uur. Mijn werkdag begint om half 8 ^)

Nu kan ik wel wat schuiven, maar maandags heb ik een vaste training staan dus nu moet ik even goed opletten met eten en preppen. #geenzinin

Rytir

Berichten: 5359
Geregistreerd: 30-05-04

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #11

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-23 15:19

Ik heb een draaideur bromvlieg, hij komt steeds binnen via de voordeur om heel hysterisch te brommen en gaat weer weg via de schuifpui >;)

JustMe8484
Berichten: 1947
Geregistreerd: 22-11-10
Woonplaats: Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-23 15:19

Mijn eigen getwijfel.
Ik wil voor zaterdag (eigenlijk voor vaderdag maar dit weekend komt beter uit én de voorspellingen zijn prachtig) een bootje huren bij giethoorn/weerribben. Maar gezien ik bij reserveren al moet betalen ben ik zo bang dat het weer om slaat en ik mijn geld kwijt ben. Als ik niet reserveer ben ik weer bang dat alle bootjes verhuurd zijn en het hele feest niet door gaat...

Ik kan gewoon niet beslissen :(

hahahatsjoe

Berichten: 2392
Geregistreerd: 01-05-12
Woonplaats: Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-23 15:20

wyoming schreef:
Postbode die mijn pakket bij de buren heeft bezorgd terwijl ik gewoon thuis was.


Postbode die mijn pakket NIET heeft bezorgd terwijl ik de hele dag voor het raam zit te werken. Ben echt woest, klantenservice doet ook niets. En nu heeft mijn moeder van 83 dus twee dagen geen telefoon, haar enige lijntje met de buitenwereld.

Anoniem

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #11

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-23 15:28

Uitnodiging voor een personeelsuitje van een klant, waar ik supergraag naartoe wil, maar niet kan. ;( En Bastille speelt hier in Newmarket de avond ervoor en daar kan ik ook niet naartoe. Janken. :')

beegee
Berichten: 949
Geregistreerd: 12-02-21

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-23 15:35

Lestrange01 schreef:
Ik heb vrijdag een soort nep rechtzaak - mootcourt, waarbij ik als advocaat moet spelen in een strafrechtzaak. Hiervoor krijg ik een cijfer. Er zijn 3 echte rechters die mee beoordelen, dus het is echt een belangrijk project. Ik moet een pleitnota schrijven en een pleidooi voordragen. Alleen mijn hersenen staan echt nog helemaal uit, waarschijnlijk door de pijnstillers. Ik kan me totaal niet concentreren en dan moet ik heel dat ding nog schrijven en uit m'n hoofd leren. Komt allemaal niet helemaal goed uit tbh. Dit is uiteraard ook weer het énige vak wat je niet kan herkansen. Arghhhh m'n hoofd moet weer gaan werken |o

Succes! Mijn mootcourt was online ivm Corona en ik weet nog dat ik daar zóóó blij mee was :=

Bloemetje75
Berichten: 1987
Geregistreerd: 19-07-11

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #11

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-23 15:45

Ratten die ook midden op de dag kippenvoer snoepen. Helaas geen trap-voerbak op voorraad in mijn vaste winkel. Hoop dat hij echt deze week nog binnen komt (en daarna de uitdaging die domme kippen aan te leren hoe ze aan voer komen…)

JustMe8484
Berichten: 1947
Geregistreerd: 22-11-10
Woonplaats: Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-23 15:56

Bloemetje75 schreef:
Ratten die ook midden op de dag kippenvoer snoepen. Helaas geen trap-voerbak op voorraad in mijn vaste winkel. Hoop dat hij echt deze week nog binnen komt (en daarna de uitdaging die domme kippen aan te leren hoe ze aan voer komen…)


Ik heb relatief domme zijdehoendjes, allemaal hadden ze het hier heel vlot door... paar keer er op gezet en ik geloof dat ik er 2 dagen mee bezig ben geweest en ze het alledrie echt goed door hadden (weet niet of jij er veel meer hebt? Maar geen volle dagen maar beide dagen alle 3 de kippen er een paar x op gezet)

Fly_high

Berichten: 3300
Geregistreerd: 01-09-20

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-23 16:00

Ik heb onwijs leuke wedstrijdfoto's besteld maar ze zijn nog niet binnen en enig geduld hebben is niet zo mijn hobby :')

Ineke2

Berichten: 33115
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Spijkenisse

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #11

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-23 16:06

Ik heb een enorm leuk wedstrijdweekend gehad met Izarra en vandaag echt de hele dag al hoofdpijn en misselijk. Niks helpt ;(

pjer
Berichten: 1577
Geregistreerd: 18-03-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-23 16:07

Ik had net brand in de laser dat was ergernis 1. ergernis 2 was dat ik het niet doorhad omdat mijn pc ineens allemaal rare geluidjes ging maken en ik dus niet opzij keek. (Ik zit er naast. Pc bleek te melden dat hij wel en niet een USB device had gevonden wat werd veroorzaakt door kortsluiting in draden in de laser die door de brand hun isolatie waren kwijt geraakt)
Zit je toch even te bibberen ook al was het maar een inimini brandje (met helaas wel dure schade)

Ineke2

Berichten: 33115
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Spijkenisse

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #11

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-23 16:17

En al mijn eten eruit gegooid en was juist zo lekker…

Pjer dat is schrikken en enorm balen zeg.

Rose123

Berichten: 585
Geregistreerd: 12-06-11
Woonplaats: Steenbergen

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #11

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-23 16:52

Aan het feit dat mijn handen zo'n zeer doen dat zelf typen een opgave is en ik zometeen les heb.
Allergische reactie op het afhalen van mijn acylnagels (vanwege allergische reactie) het vel valt er nog niet niet af...

Sintara

Berichten: 7396
Geregistreerd: 07-03-18
Woonplaats: Het midden

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #11

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-23 16:54

Aan mijn collega die perse iets niet wil aanvragen via een formulier, waardoor ik het handmatig en tegen bedrijfsregels in zelf zou moeten maken..
Nu heb ik achter zijn rug om toegang tot dat formulier gevraagd := wat een gezeik

_Nancy

Berichten: 14094
Geregistreerd: 07-09-06
Woonplaats: Heesch

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-23 16:55

Ineke2 schreef:
Ik heb een enorm leuk wedstrijdweekend gehad met Izarra en vandaag echt de hele dag al hoofdpijn en misselijk. Niks helpt ;(


Zonnesteek opgelopen misschien? :(:)

Captain

Berichten: 21373
Geregistreerd: 15-10-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-23 17:11

Ineke2 schreef:
En al mijn eten eruit gegooid en was juist zo lekker…

Pjer dat is schrikken en enorm balen zeg.


Kon je er twee keer van genieten! :9

Zebrastreep

Berichten: 9753
Geregistreerd: 27-08-19
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-23 17:12

JustMe8484 schreef:
Mijn eigen getwijfel.
Ik wil voor zaterdag (eigenlijk voor vaderdag maar dit weekend komt beter uit én de voorspellingen zijn prachtig) een bootje huren bij giethoorn/weerribben. Maar gezien ik bij reserveren al moet betalen ben ik zo bang dat het weer om slaat en ik mijn geld kwijt ben. Als ik niet reserveer ben ik weer bang dat alle bootjes verhuurd zijn en het hele feest niet door gaat...

Ik kan gewoon niet beslissen :(



Ik denk dat je vanaf woensdag wel aardig zeker kunt zijn dat het mooi weer gaat worden.

Ik ga morgen met twee collega's en groepje cliënten naar Giethoorn daar ligt wel de ergernis dat het halve woonpark is afgesloten en de verhuur van het busje hopelijk ergens kan parkeren dat maakt het nog even spannend >;)

--

Wat voor rommelige dag het was ,soms denk ik help ik ben een volwassene nodig en dan kom ik tot de conclusie dat ik de volwassene ben.

Bloemetje75
Berichten: 1987
Geregistreerd: 19-07-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-23 17:13

JustMe8484 schreef:
Bloemetje75 schreef:
Ratten die ook midden op de dag kippenvoer snoepen. Helaas geen trap-voerbak op voorraad in mijn vaste winkel. Hoop dat hij echt deze week nog binnen komt (en daarna de uitdaging die domme kippen aan te leren hoe ze aan voer komen…)


Ik heb relatief domme zijdehoendjes, allemaal hadden ze het hier heel vlot door... paar keer er op gezet en ik geloof dat ik er 2 dagen mee bezig ben geweest en ze het alledrie echt goed door hadden (weet niet of jij er veel meer hebt? Maar geen volle dagen maar beide dagen alle 3 de kippen er een paar x op gezet)


Dit geeft de burger moed! Ik heb 4 hennen en een haan dus dat is te overzien. Hoewel ze vast pakken ervaren als moordpoging…

Marcella

Berichten: 36718
Geregistreerd: 24-04-01
Woonplaats: Ergens onder een brug.

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-23 17:14

Dat ik eigenlijk zit te niksen op de moestuin terwijl er onkruid geplukt moet worden. :')

Marcella

Berichten: 36718
Geregistreerd: 24-04-01
Woonplaats: Ergens onder een brug.

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-23 17:17

Bloemetje75 schreef:
Ratten die ook midden op de dag kippenvoer snoepen. Helaas geen trap-voerbak op voorraad in mijn vaste winkel. Hoop dat hij echt deze week nog binnen komt (en daarna de uitdaging die domme kippen aan te leren hoe ze aan voer komen…)

Meelwormen op de klep.

Mijn kippen hadden het binnen 5 minuten door. Niks vast pakken of wat dan ook.

ElfBeau_067

Berichten: 1994
Geregistreerd: 03-11-22

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-23 17:39

Ergernis 1 Dat er muizen op je school zijn :r ergernis 2 dat die poep van die beesten niet wordt opgeruimd in de leraren kamer, die naast ons lokaal zit :r

xSagan
Berichten: 663
Geregistreerd: 27-08-15

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-23 17:39

Dacht dat er geen glas meer in mijn voet zat gister, maar kon er vandaag niet goed op lopen. Na laten kijken thuis, zitten er toch nog schilfers in waarvan er twee niet te pakken zijn….. toch nog maar een keer extra zuigen dan….

JustMe8484
Berichten: 1947
Geregistreerd: 22-11-10
Woonplaats: Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-23 17:47

Zebrastreep schreef:
JustMe8484 schreef:
Mijn eigen getwijfel.
Ik wil voor zaterdag (eigenlijk voor vaderdag maar dit weekend komt beter uit én de voorspellingen zijn prachtig) een bootje huren bij giethoorn/weerribben. Maar gezien ik bij reserveren al moet betalen ben ik zo bang dat het weer om slaat en ik mijn geld kwijt ben. Als ik niet reserveer ben ik weer bang dat alle bootjes verhuurd zijn en het hele feest niet door gaat...

Ik kan gewoon niet beslissen :(



Ik denk dat je vanaf woensdag wel aardig zeker kunt zijn dat het mooi weer gaat worden.

Ik ga morgen met twee collega's en groepje cliënten naar Giethoorn daar ligt wel de ergernis dat het halve woonpark is afgesloten en de verhuur van het busje hopelijk ergens kan parkeren dat maakt het nog even spannend >;)

--

Wat voor rommelige dag het was ,soms denk ik help ik ben een volwassene nodig en dan kom ik tot de conclusie dat ik de volwassene ben.


Ja, en dan ben ik dus weer bang dat het te laat is, of de prijs onhoog. Dat was bij een ander verhuurbedrijf ook. Voor t weekend was de prijs nog 82 euro voor de hele dag. Nu 100euro.
Ik denk dat ik maar ga boeken. Hoe groot is de kans dat het echt alleen maar regent en super koud is...

Wat leuk dat je daar ook heen gaat. Veel plezier alvast!
Laatst bijgewerkt door JustMe8484 op 05-06-23 17:48, in het totaal 1 keer bewerkt

Telpeva

Berichten: 14713
Geregistreerd: 26-08-06
Woonplaats: In de hoek

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-23 17:47

Captain schreef:
Ineke2 schreef:
En al mijn eten eruit gegooid en was juist zo lekker…

Pjer dat is schrikken en enorm balen zeg.


Kon je er twee keer van genieten! :9

:') :') :') :')

xPabloBokt

Berichten: 9397
Geregistreerd: 15-06-12
Woonplaats: Helmond

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #11

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-06-23 18:04

Net mijn scheenbeen gestoten aan het bed toen ik aan het verschonen was. Kan dus woensdag lekker met een giga blauwe plek op het malieveld gaan staan -O-