Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 311 van de 341 [ 8510 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 308, 309, 310, 311, 312, 313, 314 ... 341  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

Ik zoek, ik zoek... Wie zoekt mee?

 
Profiel   

Sheran schreef
Prairy schreef
Er zijn zat paarden vakanties natuurlijk, waarbij je zelf geen paard nodig hebt :P


Ik ben erg veeleisend daarmee :')

Wat mag het dan kosten als het aan je eisen kan voldoen?

Ik zou best een trektocht samen kunnen stellen voor je maar dat wordt dan helemaal special made en dat kan niet voor de prijzen waar je kant-en-klare-trektochten voor kunt boeken.
Die tochten zijn door en door uitgekauwd en alles is op voorhand bekend. Daar is niks is mee, in tegendeel, maar ga je daar vanaf wil wijken, gaan de prijzen hard omhoog.

Maar als je met de trein er heen wil reizen; wat is er dan mis met de trein als vakantie? Zwitserland heeft daar nogal wat mogelijkheden voor. Nee, niet goedkoop want zonder geld geen Zwitsers, maar wel mooi, relaxed en echt wel de moeite waard, ook voor die prijs want georganiseerd met Zwitserse precisie :D
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-06-23 18:39 



 
Profiel   

Mijn voornaamste eis is dat de meesten echt goed verzorgd worden en het geen massatoerisme voor ze is. Maar het gaat ook al snel buiten budget.

Grappig dat je Zwitserland noemt, daar ga ik in augustus inderdaad met de trein heen met een vriendin :) We gaan de Swiss Pass nemen en dan lekker rondtoeren.

Voor daarvoor denk ik nu maar aan Saint Malo/Bretagne en daar wat leuke activiteiten ter plaatse opzoeken. Language meetings, keertje Bretons dansen :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-06-23 20:51 



 
Profiel   

Goedemorgen,
Ik ben opzoek naar een boek. (Geen e-book)
De schrijfster is Anne Sward.
Het boek is in het Nederlands uitgegeven met de naam: de onzichtbare bruid
Ik ben echter opzoek naar de Zweedse versie van het boek genaamd Vera.

Wie oh wie vind dit boek of komt het tegen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-06-23 04:55 



 
Profiel   

https://www.amazon.de/Vera-Anne-Sw%C3%A ... oks&sr=1-3


https://www.medimops.de/anne-swaerd-ver ... 38234.html
Hiervan durf ik niet met zekerheid te zeggen of het de Zweedse versie is.

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-06-23 11:48 



 
Profiel   

Ok misschien kunnen jullie helpen? Ik wil graag dagcreme met spf. Maar ik heb nog nooit dagcreme gebruikt. Welke trekt makkelijk in en is niet te vet?

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-06-23 19:29 



 
Profiel   

Trouwe meelezer hier en nu ook op zoek:

Voor het zomertenue op dressuurwedstrijden ben ik op zoek naar een bodywarmer / gilet. Liefst zwart met van die gestikte ruitjes en ook liefst nog iets getailleerd. En om het af te maken: ik ben niet klein, verre van dus heb echt maat 46 of 48 nodig.

https://www.bonprix.nl/product/bodywarm ... ki-921097/
zoiets dus, maar dan zwart, getailleerd, wellicht nog wat langer aan de onderkant.

Evt foto's van (voorbeelden met) zomertenu met bodywarmers / gilet zijn ook welkom. Mijn laatste (zomer)wedstrijden heb ik gestart aan het eind van vorige eeuw ( :+ )en toen werd je gewoon geacht te rijden in je jasje. Dus ik heb even geen idee wat wel en wat niet mag aan gilet / bodywarmer met zomertenu. En enkel in witte broek / rijshirt, daar voel ik me niet comfortabel in.

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-06-23 09:57 



 
Profiel   

Al eerder heb ik via dit topic goede tips ontvangen, dus ik probeer het nog een keertje. Wellicht heeft iemand hier een goed idee voor mij of weet iets wat ik kan gebruiken. Ik heb namelijk een probleempje. Eigenlijk wil ik binnenkort wat dingen doen met de naaimachine, paar kledingreparaties en enkele kledingstukken ombouwen tot andere (broek naar rok ombouwen, van lange broek een korte maken). Echter, er is één probleempje dat mij hiervan weerhoudt: de functie om op de naaimachine garen op een spoeltje te wikkelen is kapot... De rest van de naaimachine is piekfijn in orde, doet het nog prima, alleen dat spoeltje... :x Ik kan natuurlijk met de hand een spoeltje maken met klosje garen in de ene hand, spoeltje in de andere. Maar wat een pokkenwerkje is dat zeg, schiet voor geen meter op en is echt niet leuk. Heeft er iemand een tip om toch spoeltjes te maken voor de naaimachine? Eind van de maand is er wel een repaircafe hier in de wijk waar ik woon, maar ik wil graag iets eerder met die machine aan de slag. Heb nu de tijd namelijk. Alleen dat spoeltje weerhoudt mij...

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-06-23 23:23 



 
Profiel   

Spoeltje op de boormachine?

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-06-23 05:44 



 
Profiel   

De simpelste oplossing: naar de naaimachinemeneer brengen en laten repareren.

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-06-23 06:46 



 
Profiel   

En anders doe je de spoeltjes en klosjes in een envelop en spoel ik ze hier snel even voor je. Kost je wel de verzendkosten....
Niemand in de buurt die het even voor je kan/wil doen?

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-06-23 08:53 



 
Profiel   

@Froukje: Helaas ben ik niet in bezit van een boormachine.

@Ikke: binnenkort wil ik er even mee naar het repaircafe hier in de buurt. Liefst zou ik er eerder mee aan de slag willen, daarom zoek ik voor tussendoor even een oplossing.

@Lalidan: zou mijn moeder wel even kunnen vragen hiervoor, daar had ik nog niet eens aan gedacht eigenlijk. Wat stom zeg! *Slaat zichzelf voor haar hoofd*

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-06-23 15:05 



 
Profiel   

Wilde ook al zeggen, ik wil ook wel wat spoeltjes voor je maken hoor, ik woon in Vaassen :-)

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-06-23 19:19 



 
Profiel   

Heb intussen mijn moeder gesproken vandaag, zij neemt het reparatiewerk dat echt op de naaimachine moet, mee naar huis en doet dat daar even voor mij. Wat met de hand kan, pak ik wel even op de hand. Binnenkort even met dat ding naar het repaircafe, even kijken wat ze daar voor mij kunnen betekenen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-06-23 19:53 



 
Profiel   

Goedemorgen,

Misschien zijn hier mensen uit Noord Holland?

Ik ben op zoek naar een leuk paarden evenement tussen 9 en 21 juli. Mag een (spring)wedstrijd zijn, maar liefst wel eentje die een beetje aangekleed is. Bijvoorbeeld met een kleine braderie, of wat showtjes en clinics. Moet leuk zijn voor kinderen tussen 11 en 13 jaar.

Weten jullie of er ergens iets te doen is in die periode?

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-06-23 08:24 



 
Profiel   

ik zoek een film of serie.

Deze kwam ik tegen via insta en ik kom er niet achter wat de naam van de film of serie is.

https://www.instagram.com/reel/CqiMs_zg ... BiNWFlZA==
https://www.instagram.com/reel/Cq0n53xt ... BiNWFlZA==

deze 2 stukjes kwam ik tegen

Wat ik kan zien gaat het over een mafia baas die naast iemand komt te zitten met vliegangst in een vliegtuig.
Ze zullen vast en zeker een relatie krijgen zulke films kennende :')

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-06-23 11:26 



 
Profiel   

Dat is; Agua e fogo oftewel water en vuur.

Edit: Turkse film volgens mij.
https://youtu.be/N1tMlw5I7sA

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-06-23 12:13 



 
Profiel   

Ik zoek een telefoon bescherm hoesje voor een iPhone 12 Pro die net zo goed hufter proof is als mijn huidige Otterbox defender maar wel dunner. Voornamelijk zoek ik dus stuiter beveiliging en een klein randje om het scherm heen. Ik heb mijn iPhone nu denk ik 3 jaar en buiten dat hij beschadigd is van het hoesje is hij zo goed als nieuw, wat echt een wonder is. Maar voor een van mijn fijnste broeken is ie net iets te dik ;(

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-06-23 11:00 



 
Profiel   

billy3105 schreef
Ik zoek een telefoon bescherm hoesje voor een iPhone 12 Pro die net zo goed hufter proof is als mijn huidige Otterbox defender maar wel dunner. Voornamelijk zoek ik dus stuiter beveiliging en een klein randje om het scherm heen. Ik heb mijn iPhone nu denk ik 3 jaar en buiten dat hij beschadigd is van het hoesje is hij zo goed als nieuw, wat echt een wonder is. Maar voor een van mijn fijnste broeken is ie net iets te dik ;(

UGG? Ik ben ook van otterbox naar UGG gewisseld en heb m al een paar keer laten stuiteren

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-06-23 11:06 



 
Profiel   

Cer schreef
billy3105 schreef
Ik zoek een telefoon bescherm hoesje voor een iPhone 12 Pro die net zo goed hufter proof is als mijn huidige Otterbox defender maar wel dunner. Voornamelijk zoek ik dus stuiter beveiliging en een klein randje om het scherm heen. Ik heb mijn iPhone nu denk ik 3 jaar en buiten dat hij beschadigd is van het hoesje is hij zo goed als nieuw, wat echt een wonder is. Maar voor een van mijn fijnste broeken is ie net iets te dik ;(

UGG? Ik ben ook van otterbox naar UGG gewisseld en heb m al een paar keer laten stuiteren


Bedoel je uag?

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-06-23 11:44 



 
Profiel   

billy3105 schreef
Bedoel je uag?

Jupp die bedoel ik :')
schoenen om je telefoon is ook weer zo wat...

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-06-23 11:46 



 
Profiel   

Bokt vindt altijd alles, dus misschien dit ook?

Voor vrienden maak ik een gepersionaliseerd Monopolyspel. Het bord wordt van hout en komt los, maar we willen graag de kaarten/huisjes/dobbelstenen/het geld in een houten doos. We hebben een normaal spel gekocht en willen de plastic insert die hierbij zit graag in een houten doos met houten deksel doen. De deksel laten we nog graveren.
De insert is 26x26cm, dat moet dus de binnenmaat zijn. Ik had al gekeken naar theedozen, maar nog geen geschikte gevonden.

Complicerende factor is dat we natuurlijk weer te laat zijn begonnen en hem zaterdag al nodig hebben....

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-06-23 13:19 



 
Profiel   

Is dit iets? Is een íets grotere binnenmaat. *link*

Edit; rechtstreeks vanaf de site van de verkoper is ie goedkoper, en ze kunnen de deksel ook meteen graveren: *link*


Laatst bijgewerkt door 8nnemiek op 19-06-23 13:37, in het totaal 1 keer bewerkt

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-06-23 13:34 



 
Profiel   

8nnemiek schreef
Is dit iets? Is een íets grotere binnenmaat. *link*


Ah dankje! Die was ik inderdaad tegen gekomen, Het is wel een optie, maar eigenlijk te hoog. De insert is maar 4 cm hoog, dus dan zou het er heel diep in zitten. Maar beter dan niets.

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-06-23 13:36 



 
Profiel   

Ik zal eens kijken of ik nog een lagere tegen kom :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-06-23 13:38 



 
Profiel   

Ik zoek de scharnieren die gebruikt werden voor oude hauhenschild keukens in de jaren 80. De moderne scharnieren voor keukendeurtjes passen niet en er zijn een paar stuk.
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-06-23 16:18 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 311 van de 341 [ 8510 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 308, 309, 310, 311, 312, 313, 314 ... 341  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen